bij nr 3 begon het 19:15u… en om 20:55 was hij er
ooo Die avond tijden maken me blij :lol:
heb zoveel last van voorweeën maar die tijden van jullie zegen dat het elk moment kan gebeuren :dance:
denk steeds als ik wakker wordt weer niet
Jo:
Begon om 06.00 uur in de ochtend en geboren 19.38 (ingrijpen,vacuum).
Eli:
Begon om 02.00 uur snachts en geboren om 18.45 (natuurlijk).
(het eerste rommelen van Eli begon de avond ervoor al,maar structurele weeen pas vanaf 02.00 uur snachts).
Yessi: Vanaf een uur of 23.00 uur weeen.
Uiteindelijk geboren om 14.24 uur met de pomp.
Dani: De eerste wee had ik om 18.30 uur. Om 21.04 uur lag mijn meisje op mijn buik.
1ste begon einde van de avond en 's morgens geboren
2de begon begin van de avond en einde van de avond geboren
uuhhh. ik heb medisch ingrijpen gestemd.
Ik begon smorgens om half 8 met gebroken vliezen. de weeën kwamen pas savonds om 9 uur.
de volgende middag om 16:00 uur is onze zoon met een keizersnede geboren.
elise begon 's avonds te rommelen, echte weeën rond middernacht, geboren 06.32
jesse, vliezen braken spontaan rond half 2, geboren 4.32 ( 's nachts met spoed naar ziekenhuis)
bij onze eerste dochter, om 10 uur hebben ze de vliezen gebroken en 10.13 was ze er al.
en bij onze tweede dochter, hebben ze ons ingeleid, weeën begonnen om 13.30 en om 16.05 was ze er…
s’nachts rond 1 uur ( lig je net heerlijk te slapen :lol: ) begonnen de weeën. Nog wel ver uit elkaar hoor.
En ben bevallen om 13.35 geboren…
Het begon zondagnacht echt en dinsdagavond heeeeeeeeeel laat ( 23:52 uur) is Roan pas geboren (zoals je weet;))
Mijn vliezen braken om 18.30 en om 01.14 was Luuk er :inlove:
1e kerstdag om 5 uur braken de vliezen. Verder gebeurde er weinig dus ben nog gewoon naar de kerstmusical geweest en later wezen eten bij mijn schoonouders. Iedereen verklaarde me voor gek :mrgreen:
Om 21 uur had ik af en toe een krampje, maar stelde nog niets voor. Om 1 uur zijn we gaan bijhouden, om 4 uur vk gebeld (die hadden we niet eerder gebeld … foutje van ons dus die was erg geschrokken dat we niet eerder gebeld hadden :mrgreen: ) en ze was er om 4.30. had 4 cm ontsluiting, moesten naar zkh ivm langdurig gebroken vliezen. In ziekenhuis had ik heel snel 10 en om 7.42 is tl geboren :inlove:
nou hier dus 00.05 de eerste echte wee en Suus is precies om 02.00 geboren.
Snachts dus.
Maar wel grappig/interessant… men zegt dat de meeste vrouwen snachts bevallen omdat de nacht een gevoel van veiligheid meedraagt.
Maar als je de poll zit, zijn de meesten overdag of begin avond bevallen…
hier op Kok gaat die vlieger dus niet op
vliezen braken om 06.00 uur, en 's middags om 15.07 uur is ze door middel van een KS geboren
De eerste wee voelde ik rond 6 uur 's ochtends en ik ben de volgende ochtend om kwart voor 7 bevallen.
@ Cell: Grappig idd. Nou was meneer wel in de winter geboren, dus was nog donker toen ik beviel. Bovendien waren 's nachts de weeen op zn heftigst en als meneer niet met zn hoofd schuin het geboortekanaal in probeerde te komen zou hij er volgens de vk er eerder zijn
00:30 eerste wee en om 04:14 is onze zoon geboren.
Midden in de nacht dus.
Ik kan ook niet stemmen
bevalling 1
begon naar 2 dagen gebroken vliezen s’nachts met weeen en die dag kreeg ik kai
bevalling 2
begon overdag en vier uur later kwam elin Maar ben toen wel ingeleid omdat ik weer ruim 2 dagen al gebroken vliezen had.
's nachts begonnen om 1 uur met weeën en 32 uur later 's morgens om 8.55 geboren… hoop dat de volgende iets minder lang op zich laat wachten…
's Nachts begonnen (rond 4.00 uur) en de volgende dag om 15.45 uur bevallen.
bevalling 1: medisch ingrijpen
bevalling 2: begon s’nachts en beviel s’morgens (duurde lang, bijna twaalf uur vanaf eerste wee tot bub)
bevalling 3: begon half zes sávonds, negen over half zeven bub.