Zo Talulah, heeft je HA het licht gezien ofzo hahahaha, maar goed dat je nu naar de gyn mag.
En je vraag?? Ik zou het echt niet weten meid, sorry!!
Lautje, huppakee klussen met die handel!!! Wel gek dat je kort achter elkaar meerdere positieve ovu testen hebt…(of hoort dat zo?)
Iig lekker benutten die kans!!!
Biebs, wat balen van die nega test zeg!!! maar blijf hoop houden he!!
En over HORMONSTERS gesproken…hier is er een hoor :oops: :oops:
Ik heb me gisteren behoorlijk misdragen op mijn werk :oops:
Iedereen die irritant deed kreeg gelijk de wind van voren, dus ook de klanten oeps… :eh:
Op een gegeven moment 2 jongens (jaar of 17) tegen mij te bekken, terwijl ik een klant stond te helpen…
Dus ik zei er wat van en hup bijde hand doen…aarrgghh…
dus negeren, kreeg ik nog een opmerking naar mijn hoofd die ik helaas niet verstaan heb.
Weet je wat ik gedaan heb :oops: :oops: , ben achter die jongens aangelopen en heb m eens even flink de les gelezen…
Had niet in de gaten dat de halve winkel stond mee te kijken, maar goed boeien…
Die jongen gooide het gelijk op zijn Marokaan zijn…beetje jammer, want dat boeit me niet waar hij vandaan komt of welke achtergrond hij heeft, hij dient mij niet zo aan te spreken…aarggghhhhh
(schijnt foute jongen te zijn, dus heb wel spijt van mijn actie…maar ja hormonen he??)
@minniemouse wrote:
Lautje, huppakee klussen met die handel!!! Wel gek dat je kort achter elkaar meerdere positieve ovu testen hebt…(of hoort dat zo?)
Iig lekker benutten die kans!!!
Geen idee....
De andere waren echt heel licht, en pas duidelijker nadat ze waren ingedroogd.... Deze was gewoon echt duidelijk. :shock:
Snap er ook helemaal niets van hoor! :snooty:
x
Talulah inderdaad pas als je echt helderrood bloedverlies hebt, is dat je eerste dag van je menstruatie. Maar ik vind als je bij 9 dagen al bruin heb, dan weet je gewoon dat t zich niet goed heeft kunnen innestelen en dat de rest snel zal komen. En een innesteling heb je bij ongeveer 5-7 dagen. dus een innesteling kan t ook niet zijn.
Ik zou hup een afspraak maken bij de gyn!!! Er niet te lang mee wachten, want misschien met een beetje geluk, kun je deze cyclus al aan de gang.
Minnie hormonen of niet, ik had precies hetzelfde gedaan. Groot gelijk!!!
lautje heb in t andere topic gereageerd.
En Bren overduidelijk hoor die ovutest, precies zoals bij mij. Nou nu maar hopen dat we een net zo duidelijke zwangerschapstest in onze handen mogen houden.
Ik zei gisteren niets, maar man lief wel. Hij trekt me een zak paprika ships open…Gadver wat stinkt dat!! Hij zegt tis maar gewoon paprika ships hoor, ben je zwanger!!! :lol: Meiden ik ben er nog steeds heel rustig onder. Had ik niet verwacht.
als je ze bewaard en iedere dag naast elkaar legt zie je ze vanzelf duidelijker worden. Bij mijn vorige cyclus was de teststreep nog dikker dan de controlestreep.
Minnie ik denk dat de dokter het vermoeden heeft dat ik enorm zal gaan zeuren als hij me niet doorstuurt. Ik kom gelukkig nooit bij hem afkloppen hij is heel aardig en vriendelijk en meelevend, ik vond het vorige keer niet echt een reactie voor hem. Maar ik ben er zo van overtuigd en daar kan hij ook niet om heen waarschijnlijk.
Nou ik heb vanaf half 9 weer aardige ongi-krampjes dus heb het vermoeden dat het straks dan echt zal gaan doorzetten. Tot nu toe alleen wat bruinverlies gehad en ik heb op internet gelezen dat dat nog telt bij je huidige cyclus en zodra je een ‘volle bloeding’ hebt dat dat dan een nieuwe cyclus is.
Talulah, fijn dat je naar de gynaecoloog mag!
Lautje, aan de klus vanavond! :mrgreen:
Biebs, jammer dat hij negatief was, maar misschien heb je nu een langere cyclus? Ik hoop het voor je.
Jeej Talulah eindelijk gerechtigheid!! hihi. Ga maar vast een afspraak maken, hopelijk is er niet een te lange wachttijd!
Laura super die streep, verleiden maar die hap haha.
Ben
heb boefje net op bed gelegd. Had ik eerder vandaag ook al geprobeerd, hij was ook moe, maar had al zn kleren behalve romper uitgedaan. Zet ik em op de bank denk ik, huh? een piemeltje?! Had ie zn luier in bed uitgedaan en door zn hele bedje geplast, BOEF!!! :lol:
ik ben idd een mormoontje en hormonster maar me vriend blijft me dan ook de hele tijd uit de tent lokken. agggrrrr.
net is er vrouw van moeders voor moeders geweest heb al bijna een bus vol jeetje wat moet ik vaak plassen.
Talulah dat hoort bij je oude cyclus helder rood bloed bij je nieuwe.
biebs ik duim voor je dat je zwanger bent meid.
lautje wat erg van je kat zeg heel veel sterkte meid.
ke gaat goed met je??
vlinder mijn moeder verloor een beetje bloed en ik ben het resultaat het is dus niet erg als het maar een klein beetje is.
maar snap dat je ej zorgen maakt. je had een goede echo toch?
nou meiden ik heb een drukke dag dus reageer later weer
Bianca, je doet dus toch mee met MvM?
Talulah, fijn dat je naar de gyn mag.
Ben benieuwd wanneer je terecht kan.
Succes.
Nou ik weet het niet maar het bruinverlies is alweer afgenomen :think: Dit vind ik maar niks, dan nog liever beginnen met een nieuwe cyclus want ik weet niet wat ik hiermee aan moet. :roll:
Talulah: wat vervelend die onzekerheid. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent :think: . Fijn trouwens dat je ha nu inziet dat een verwijzing naar de gyn toch wel een goed idee is.
Biebs: jammer joh, negatieve test. Misschien is je cyclus nu wel wat langer?? Zolang je ongi nog niet doorzet is er hoop .
bianca: als je even sjaggie bent heb je nu wel een goed excuus, gooi je het gewoon op de hormonen :lol: .
Brenda: overduidelijk hoor die ovu-streep, kan niet missen!
Sooki: wat een ondeugend ventje hebben jullie :lol: :lol: . Zie het al helemaal voor me :mrgreen: .
lelle: klinkt positief, een stinkende zak chips .
Heske: hoe gaat het nu met jou?
Toen ik net het warme eten klaarmaakte dacht ik :sick: . Voelde me ineens helemaal misselijk van de geur. Tijdens het eten smaakte het me wel goed :shifty: . Ken dit wel van de vorige keer dus begin steeds meer te geloven dat ik echt zwanger ben :dance: .
Groetjes Renate
hé ladies,
daar bent ik weer!
heske meid ik heb ff teruggelezen :shock: let goed op jezelf meis :-
en positief testen met kerst zou wel heeeeeeeel tof zijn
wat betreft mvm aan mij hebben ze echt niet veel maakt niet uit hoeveel of hoe weinig ik drink ik hoef bijna niet naar de wc :eh:
verder duim ik voor de meiden met hun naderende nod’s
talulah snel afspraak bij de gyn weet je tenminste ook waar af of waar aan succes meid :-
lautje afscheid moeten nemen van je poezebees :hug: maar wel fijn om te weten dat ie in een nieuw fijn huis is terecht gekomen :thumbup:
snips my god 10 kilo :shock: en dan was ik al in shock van mijn 4,5 kilo :lol: :oops: ik zou t er zeker over hebben met de vk!
verders ben ik t alweer kwijt :doh:
moet snel weer aan t werk
Ik snap er niks van hier. Vanochtend opeens veel krampen, dat ik echt even moest zitten. Heel vaag, dat heb ik nooit gehad zo. Maar behalve dat ik dan er nodig van naar de wc moest, ben ik nog steeds niet ongi geworden. :eh:
Gister ook al zo’n gevoelige baarmoeder/onderbuik en nu is het weer weggezakt.
Echt supervaag zeg! :doh:
Verder voel ik me niet zwanger ofzo, maar zou graag elke dag wel even willen testen voor meer duidelijkheid :wall: .
Haihai,
Meiden…Ik zit nu alweer in spanning voor mijn NOD, haha.
Jemig, moet bekant nog 2 weken wachten. :doh:
Ik begin alweer pijntjes in de (.) (.) te voelen, heb meer afscheiding en voel steekjes in de buik. Nu al. :shifty: :roll: :lol:
Heske, hoe is het vandaag?
Claudie, leuk weer wat van je te horen, alles gaat dus goed?
Renate, hopelijk blijft de hele erge misselijkheid je bespaard hoor.
Maar een beetje is goed… doet je realiseren dat je echt zwanger bent. :lol:
Apart Biebs en ook spannend. Ik duim me suf hier!
Talulah, al een afspraak bij de gyn. gemaakt?
Beginnend bruin bloedverlies houdt een begin van je menstruatie in … mits het daarna overgaat in rood en/of bruin-rood bloedverlies. Alleen beetjes bruin bloedverlies zou ik niet als een nieuwe menstruatie rekenen. ( Tenminste, zo heb ik het begrepen)
Minnie, terechte actie hoor. Niemand heeft het recht je zomaar af te bekken, toch?
Misschien dat je nu wat sneller erop reageert, maar dan nog vind ik het goed dat je er wat van gezegd hebt. :thumbup:
Sooki, wat een boef dat mannetje van jou, haha! :lol:
Ik ga straks meedoen aan de DUTCH DIVA OPEN! ( pokertoernooi)
Duimen jullie voor me?
X Bren. :-*
Bren, ik ga heel hard duimen!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Meiden, moet even een ego berichtje schrijven!
Moet even heel enthousiast zijn, heb een mega duidelijke ovu test in mijn handen!!! :dance:
Het streepje is donkerder dan die andere streep.
Vanavond dus klussen! :dance:
Alleen nu vraag ik me wel heel erg af of mijn LF niet te kort is…
Als ik namelijk uit ga van 28 dagen, zit het gewoon op het randje of er net onder… :think:
x
@Talulah wrote:
Nou ik weet het niet maar het bruinverlies is alweer afgenomen :think: Dit vind ik maar niks, dan nog liever beginnen met een nieuwe cyclus want ik weet niet wat ik hiermee aan moet. :roll:
niet om je hoop te geven, maar misschient oche en innestelling dan?!

Laura zou ik me geen zorgen om maken, om de LF, waarschijlijk schommelt je cyclus iets (damn kan je onderschrift nu niet teruglezen…) En trouwens, ga jij es ff dat bed in hahah!! Hup hup! Ik voor je!! :-*
Brenda, zet em op!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lautje, wat doe je hier nog.
Hup, aan het werk :mrgreen:
Succes meid.
Ik ben niet meer op KoK vanavond!!! :mrgreen: :lol:
xxx
Zo mag ik het horen :mrgreen: