Uitslag online zwangerschapstest voor lautje
De eisprong vindt normaal gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
dat zou in jouw geval zijn op Donderdag 22 November 2007.
Je hebt echter jouw eisprong gevoeld op Donderdag 22 November 2007.
Het vruchtbaarst ben je dan vanaf twee dagen voor deze datum.
Veel vrouwen hebben op een andere datum in de cyclus hun eisprong.
Wanneer je dan zoals jij in die 2 dagen voor je eisprong ook nog veel gemeenschap hebt gehad,
wordt de kans wel erg groot dat je zwanger bent.
Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
Donderdag 8 November 2007, dan ben je uitgerekend op:
Donderdag 14 Augustus 2008.
Je bent dan nu in week 3 van jouw zwangerschap
(gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),
en je hebt nog 262 dagen te gaan.
Je hebt 60% kans dat je zwanger bent.
DE TEST IS POSITIEF
Nou Lautje voor jou ook een paar duimpjes erbij
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Vorige week heb ik het niet gezien Lelle. :oops:
Lelle, :-* :-* :-*
Jahoor Lautje, je hebt dan zeker kans. Volgens de theorie ben je het vruchtbaarst op de dag voor de eisprong en de dag van de eisprong.
@ Lelle… haha, ok, goed weekend dus!
Verrek, die moet ik ook weer doen… de online zwangerschapstest. :mrgreen:
X Bren.
lautje: volgens mij heb jij zeker een kans hoor meid. Precies op de goede dagen geklust :thumbup: . Nu breekt de tijd van wachten en heeeeeeeeel hard duimen weer aan .
Heske: ben er ook weer hoor. Kan altijd pas ff kokken als Lienke in bed ligt en die slaapt 's morgens niet meer dus vandaar. Ben blij dat je je weer wat beter voelt :-* .
Ik heb m’n testen nog op de foto proberen te zetten maar wil niet lukken :doh: . Of overbelicht of geen streepje te zien. We hebben wel een aardig goede fotocamera dus snap het niet goed … :think: .
Voel me verder goed, uitgezonderd die vermoeidheid .
Groetjes Renate
Haaaaai,
Mijn ovulatietest van zaterdag. :inlove:
daar ben ik weer moet 6 pagina’s terug lezen maar dat doe ik morgen heb ff mot met hubbie zegt dat ik raar doe door me hormonen jaja lekker excuus als je zelf sago bent!!
ik lees morgen ffies en hoop dat ik dan kan onthouden anders reageer ik wel per pagina haha
jullie moeten eens op deze site kijken echt heel LIEF
Ja, da’s leuk spul he Bianca (als je kleertjes van dat merk koopt… wel uitkijken, valt klein! :o ).
Hoe is het verder? Heb je al kwaaltjes? Toen ik zwanger was noemde Tjip mij altijd ‘hormonster’ (kruising tussen hormoon en monster, maar dat was duidelijk denk ik) of ‘mormoontje’ (kruising tussen mormel en hormoontje ) :think: Maar ik deed ook écht stom door de hormonen, was 9 maanden lang helemaal niet mezelf :silenced:
Lautje, volgens mij heb je ook goede kans hoor, mooi op het juiste moment geklust! :thumbup:
Renate, Sterre slaapt juist altijd 's morgens, 's middags juist niet meer altijd. Vandaag wel denk ik…ze is niet zo vrolijk, dus ga zo eens een poging wagen haar in bed te leggen.
Enne Brenda… duidelijk kan niet! :thumbup:
Nou, nu ik die test van Bren zie, twijfel ik ontzettend…
Zo duidelijk zijn de van mij echt niet!!! :shock: :shock: :shock:
x
@lautje84 wrote:
Nou, nu ik die test van Bren zie, twijfel ik ontzettend…
Zo duidelijk zijn de van mij echt niet!!! :shock: :shock: :shock:
x
Lautje, bij sommige vrouwen is de lijn ietsje ( niet veel) lichter dan de controlestreep en dan toch positief. Als jij 2 dagen een wat donkerder streepje heb gehad dan de dagen ervoor en erna, dan zou ik het toch zien als de piek.
Heb je geen foto ervan? Ik heb namelijk ook testen waarbij de lijn licht is en dus negatief. Misschien kan ik vergelijken.
X Bren.
Oke, meiden, ik wordt gek…
Mijn ovu test geeft nu de duidelijkste streep die ik tot nu toe heb gehad!!! :shock: :shock: :shock:
Met andere woorden, Laura is vanavond aan de klus! En morgen ook voor de zekerheid…
Gisteren niet geklust, helaas!
xxx
@lautje84 wrote:
Oke, meiden, ik wordt gek…
Mijn ovu test geeft nu de duidelijkste streep die ik tot nu toe heb gehad!!! :shock: :shock: :shock:
Met andere woorden, Laura is vanavond aan de klus! En morgen ook voor de zekerheid…
Gisteren niet geklust, helaas!
xxx
Zohee, das apart lau. :think: :shock:
Dan heb je toch een kortere luteale fase, of een wat langere cyclus nu.
Waar ga je vanuit, qua cyclusdagen? Wie weet heb je eerder toch je cyclus wat anders ingeschat en mogelijk daardoor op niet de juiste dagen geklust?
Wel fijn dat je een duidelijke streep hebt! :thumbup:

X Bren.
Dit is al dag 18…
Als morgen mijn ei pas is, is mijn LF wel heel erg kort… :think:
x
( Het is klote dat ik geen goede camera hier heb, anders had ik jullie de testen van de afgelopen weet kunnen laten zien! )
x
Hoi hoi!
Nou vanavond een test ertegenaan gegooid en die was negatief.
Maar geen ongi nog en nog steeds een gevoelige baarmoeder (zo noem ik het maar, alsof ik spierpijn daar heb, erg apart). Dus we wachten weer gedullllldig :liar: af. Woensdag ofzo maar weer eens kijken.
Geen idee ook wat mijn cyclus dit keer zal zijn ook.
Laura, klusssssennnnnn!!! :mrgreen: :lol:
jammer Biebs van die negatieve test. Is het niet beter om met ochtendurine te testen??
Nou hup Lautje klussen!!! :dance:
Ben ik nog even.
Ik heb 2/3 pagina’s geleden een vraag gesteld en niemand weet antwoord Ik stel hem nog even een keer:
Telt donkerrood/bruin bloedverlies, wat meer spotting is want ik kom het meer tegen op het toiletpapier dan ergens anders, nog voor mijn oude cyclus of is dat al mijn nieuwe cyclus.
Talulah, ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag
Volgens mij is je nieuwe cyclus begonnen wanneer je helderrood bloedverlies hebt. Zo heb ik het tenminste begrepen.
En je hoeft niet perse met ochtendurine te testen. Vorige keren had ik ook 's middags een plusje.
aha…nou dan is denk ik mijn cyclus dus toch langer dan die 8/9 dagen :think:
aha Biebs nou dat wist ik niet, dacht altijd dat het met ochtendurine moest. Weer wat geleerd!!
krijg net een mailtje terug van mijn dokter, als ik wil mag ik van hem naar de gynaecoloog. schijnbaar heeft hij toch in zijn vrije tijd even gekeken op internet