hehe ligt eraan waar je woont meid!! Maar ik denk dat de arts voor wie ik werk, die verwijzing wel had gegeven. Die leeft zich wat beter in, in dit soort zaken dan de meeste anderen!
ik woon in het noorden
euh…ik heb vandaag niet echt rood maar een beetje bruinig. Nog niet echt veel ofzo (meer op het toiletpapier zeg maar :oops: lekker praatje weer) Hoort dit bij dag 1 of is dit dag 22 van mijn cyclus?
Haai!
Ik meld me maar even geloof ik 8) :lol: .
Nou, gister natuurlijk weer stom te vroeg getest kuch, ahum en die was negatief. Vandaag heel gevoelige buik/baarmoeder en zo’n drukkend gevoel…dus ik wacht nog even af tot morgen of overmorgen. Ik zie het nl zo om gaan zetten in ongesteldheid.
Het stomme is dat ik niet meer weet hoe het de vorige keer voelde. Dit komt me wel bekend voor, maar of dat nou bij de zwangerschap of daarna de ongi van de miskraam was, weet ik niet meer. Ik ga denk maar ff terugzoeken wat ik toen geschreven heb hier. :doh:
Talulah, idd goed dat je mailde! Wil je nu ook verdere stappen gaan ondernemen, naar de gyn gaan?
Renate, hihi, jaaaaa joh! Helemaal zwanger hoor!!! :mrgreen:
Haha, wat zegt je man ervan?
Hi meiden,
Talulah, :hug: .
Zolang het nog niet echt doorzet, zou het dan een innestelingsbloeding kunnen zijn?
Vandaag inderdaad Baco naar haar nieuwe thuis gebracht. Wat heeft ze het getroffen zeg! Ze krijgt echt een super gezin, met ontzettend lieve mensen.
Ik had het toen we weg gingen wel heel moeilijk, maar ik weet 200% zeker dat ze het daar heel goed krijgt!
x
hallo allemaal
even een kort berichtje vanuit ijsselstein.
het lijkt nu allemaal weer wat beter te gaan.ik heb nu al 3 dagen niet gespuugd :silenced: .
maar ik stond vanmorgen op de weegschaal om even te kijken hoe het stond met mijn gewicht.ik ben gewoon al 10 kilo afgevallen :shock: :shock:
ik moet woensdag naar de verloskundige,maar even kijken wat zij ervan zegt.
Nee Lautje dat hoopte ik vorige keer ook maar daar geloof ik nu niet meer in.
Wat fijn dat Baco zo’n fijn nieuw huisje heeft gekregen, dat komt vast helemaal goed als hij gewend is! Wel veel sterkte met het missen van Baco, het zal voor jou ook wennen zijn.
Snips 10 kilo?? dat is toch niet normaal!
ben ook benieuwd wat je gyn . zegt.
Lautje, wat super dat Baco zo’n fijn huisje heeft gekregen!
Moet een goed gevoel geven dat ze daar mag gaan wonen. Maar wel heel gek en raar om dan zo afscheid te moeten nemen…
Snips 10 kilo! :shock: :shock:
Jemig joh! dat klinkt niet normaal zeg! Ben je nou niet veel te licht voor je gewicht ook? Sta er helemaal van te kijken!
Snips, 10 kilo is niet niks zeg.
Pas goed op jezelf hoor.
Ha meiden! Gisteren een leuk druk dagje gehad, dus geen tijd gehad om hier te kletsen. Maar vandaag ben ik er weer :mrgreen:
Nee he, Biebs, kon je het niet laten :naughty: Nou meis, ik duim voor je dat je ongi wegblijft
Renate, hahaha, 4 testen :lol: En nu genieten meid, het zit gewoon écht 100% goed!!! :inlove:
Snips, 10 kilo :shock: Jeetje meis, dat is niet niks… Ik hoop voor je dat de misselijkheid wegblijft nu, zodat je weer wat aan kan sterken.
Hoe is het eigenlijk met de misselijkheid bij de rest van de zwangere meiden???
Talulah… :hug: wat rot meis, weer zo’n korte cyclus. Goed dat je de ha gemaild hebt :thumbup: Ik vind het ook raar hoor, dat je geen doorverwijzing krijgt. Het heeft zo weinig zin om eerst af te wachten als je zelf al een duidelijke oorzaak kan aanwijzen waarom het niet wil lukken. Gewoon volhouden meid, net zolang tot je die verwijsbrief hebt!
Sooki, zo erg als bij jou was het bij mij denk ik niet hoor, maar wel zo dat ik er echt ff naar van werd. Het was gewoon téveel bloed in té korte tijd. Eng wel, vooral de dag ernaar, toen Tjip weg was. Ik was bang dat het nog een keer zou gebeuren, als ik met Sterre op de trap liep ofzo. (komt een beetje doordat schoonzusje van m’n schoonzusje laatst van de trap is gevallen en met een hersenkneuzing en een schedelbasisfractuur in het ziekenhuis is beland… schrik zit er wel in :shifty: )
Maar goed, ik voel me nu weer oké. Bloeden is stukken minder geworden. Hopelijk stopt het vandaag of morgen helemaal, dan kunnen we weer aan de klus voor de volgende ronde :mrgreen:
Zou het wel extra leuk vinden als ik deze ronde zwanger zou zijn. Als mijn ongi niet komt, dan wil ik gaan testen op kerstavond (en nÃet eerder :snooty: , eerst maar eens wachten of de ongi op komt zetten). Lijkt me een héél mooi moment om een positieve test te hebben :inlove: Maar ja, heb het natuurlijk niet voor het uitkiezen
Gisteren nog Sinterklaascadeautjes gekocht voor m’n neefjes, en ook nog wat voor Sterre. Niet normaal wat we dit jaar aan cadeautjes kwijt zijn. We vieren komende zondag bij mijn schoonfamilie Sinterklaas, en de week daarna bij mijn familie. Dus alles dubbelop :roll: Nou ja, vind het altijd wel erg gezellig hoor, maar Sterre wordt wel héél erg verwend :o
xHeske
Waar zijn jullie nou?
Ik ben er wel hoor Heske… :lol:
OEH HOE. ik ben dr. hahaha
ah meisje ben je helemaal alleen.
ja ik heb niet zo veel te vertellen.
Ben blij om te lezen dat het met jou weer ietsie beter gaat.
En heerlijk dat sterre zo verwend wordt. :mrgreen:
En ik hoop dat je een hele mooie kerst tegemoet gaat
Hier nog een weekje en dan weten we weer meer. Gaat me echt heel goed af. Maar heb ook lekker veel afleiding.
Goedenmiddag!
Hier nog wat dufjes. :doh:
Heb wel 13 uur geslapen sinds gisteravond… was kapot.
Hopelijk is het bloeden nu gauw verleden tijd Heske, kun je er weer vollop tegenaan. En goed aansterken hoor, zonodig wat extra ijzer nemen. :-
Rond de kerstperiode een positieve test hebben is inderdaad geweldig! Mocht ik deze maand niet zwanger raken, dan is het wel weer iets moois dat ik dan misschien met het nieuwe jaar een positieve test heb. ( heeft wel wat)
Snips, 10 kilo… :shock: Pas goed op jezelf meid, maar je ging al naar de HA toch? Laat je even weten hoe het gegaan is?
Talulah… hoe is het nu? Blijven vragen om een verwijzing hoor. Ze moeten er wat aan gaan doen, dit vreet je op… :hug:
Biebs…
Wanneer ga je weer testen?
Hoe is het met Bianca?
Lautje… hoe gaat het met je? :hug: Fijn dat Baco in een hartstikke leuk gezin is terechtgekomen. Verzacht denk ik wel iets.
Heb je je ei gespot?
Lelle, leuk weekend gehad?
Voor de meiden die ik vergeet… :-
Hier gaat het heel goed. :mrgreen: Ik had zaterdag een overduidelijke ovutest. De teststreep was zelfs donderder nog dan de controlestreep. :inlove: Gister werd de streep iets minder donker en nu is de streep weer licht.
We hebben 2 x geklust ( zondag en maandagnacht), dus de kansen zijn denk ik optimaal benut. :dance:
En nu maar hopen.
Ik maak evt nog een foto van de ovutest.
X Bren.
Jaaa ik ben er ook gewoon hoor, heb alleen weinig te melden!
Heske dat zou wel een erg leuk kerstkadootje zijn!! Ik blijf duimen voor je!!
Brendaatje, hopelijk is het raak geweest dit weekend! Ook voor jou duim ik!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Waarom bestaat er geen duim-smiley??
Ja foto van de ovutest die wil ik zien!!! als ik de mijne show moet je die van jou ook showen!!!
Ja mijn weekend…kan er niet teveel over uit wijde, maar laten we t er maar ophouden, dat ik t erg naar me zin heb gehad. En nu nog steeds heb. :mrgreen:
talulah ik mis heel veel smilies hier op t forum…
Oh dáár zijn jullie! :mrgreen:
Haha, en Garfield komt ook weer ff om het hoekje kijken, gezellig!! Muts!
Maarre…ik begrijp dat jullie het zo druk met klussen hebben dat jullie geen tijd hebben om te kokken. Oké dan, betere reden bestaat niet :mrgreen:
Lelle wanneer ga jij nou naar Paul de Leeuw?? Vond dat hij Adje wel een beetje hard behandelde met die frikandellen :?
Nou, als ik de testen van de afgelopen weet naast elkaar leg, dan zie ik wel dat op 2 dagen de streep donkerder is dan op alle andere dagen…
Dus neem aan dat het toen was…
Dan zou ik hem op 21 of 22 november moeten hebben gehad. En we hebben o.a. 21 en 23 november geklust. Hebben we dan een kans, of ben ik deze maand kansloos???
x
Hoi talulah, nou ik vond vorige week ook aardig heftig toen die als sinterklaas op kwam en in die waterbak geduwd werd. Maar gelukkig kon hij er zelf om lachen.
En vergeet niet, hij verdient heel goed.
Maar ik ga 21 december. Joepie!!!
En lautje natuurlijk ben je niet kansloos, zekers niet. Heeel veel kans!!!
Ik hoop het zo voor je meissie. maarja dat weet je.
:-*