Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Who’s next? :mrgreen: :pray:

euh…IK!!! :mrgreen: :wink:

Claudie, mooie echo meid!



Ik heb er vandaag echt genoeg van. Vanmorgen eindelijk iets wat op rood leek, maar nu is het gewoon helemaal weg. Wat moet ik er nou van denken? Kun je een klein beetje roze/bruinverlies als menstruatie tellen? Geen idee namelijk hoe ik nu m’n nieuwe nod moet berekenen. Vanaf het eerste roze verlies? Dan was zaterdag dag 1 en was mijn cyclus 30 dagen (daar ben ik nu vanuit gegaan omdat mijn ongi normaal meteen doorzet, ik heb nooit dagenlang alleen dit vage gedoe). Of vanaf dat het echt door gaat zetten? Dan moet dag 1 dus nog komen en is mijn cyclus veel langer. Of op de dag dat het doorzet beginnen te tellen en uitgaan van een normale cyclus van 28 dagen omdat ik na die mk eigenlijk niet precies weet wanneer mijn cyclus weer normaal is begonnen???



Van dat temperaturen word ik ook niet veel wijzer trouwens. Volgens mij is onze thermometer toch echt niet in orde. Gisteren had ik dus 35.5, vandaag (zelfde tijd en ook gewoon net wakker, even lang geslapen etc) 36.2. :doh: Klopt geen bal van dus. :roll:



Zometeen wéér de stad in :roll: :wink: Had laarzen gekocht, maar eentje is er gewoon nu al kapot. Was er mee terug gegaan om 'm te laten maken, blijkt 'ie niet gemaakt te kunnen worden en krijg ik m’n geld terug. Had alleen de andere laars niet bij me :roll: , dus die moet ik nu nog terug gaan brengen. En de babyfoon is kapot dus moet ook ff een nieuwe halen.



xHeske

Uh Talulah??? :shifty: Heb ik iets gemist? Moet je ons iets vertellen??? :pray:

claudie wat een super mooie echo!!!

@Ke wrote:

Uh Talulah??? :shifty: Heb ik iets gemist? Moet je ons iets vertellen??? :pray:






Haha Heske was het maar waar!! Maar boven aan je lijstje staat: who’s next

Dus daar gaf ik even antwoord op :mrgreen:



Heske echt balen dat het niet door wil zetten zeg, ik kan wel begrijpen dat dat zwaar gefrustreert is hoor!

Claudie, mooie echo :inlove:





Mensen mag ik even schelden??? ************* :twisted: :twisted:



Net de badkamer schoongemaakt en ik word er altijd zo schijtziek van dat hoe je ook poetst je altijd van die schijt stofjes/haartjes weer terugveegt op de tegels…



Ligt dat nu aan mijn doekjes???



Ligt er teveel stof?? (nieuwbouw = echt erger met stof)



MAW ik word er echt doodziek van en vraag me af waarom ik in godsnaam nog de badkamer schoonmaak…grrrrrr





(en dan had ik ook nog een MVMfles die iets lekt…lekker je eigen PIES opruimen yak yak, lag al een hele plas op de vloer :sick:

Haha jammer Talulah, was wel leuk geweest! Maar wie weet over een paar dagen! :pray: Maar Renate is eerst nog aan de beurt hoor :stuck_out_tongue:



Minnie :hug: Frustrerend he, iets schoonmaken wat toch gelijk weer vies is… ik heb dat altijd met stofzuigen. Héél even een schone vloer, maar met 2 katten en een klein apie is daar na een paar minuten al niets meer van te zien :evil:

Yeah weer een nieuw deeltje!!



freggel 60 vind ik idd niet heel erg. Maar als het zo blijft gaan als de vorige 2 maanden, dan weeg ik over 2 maanden 56 kilo. Het afvallen moet gewoon stoppen.



En flink balen dat je contract niet wordt verlengd. Natuurlijk wel lekker dat je thuis kan blijven, maar thuis blijven en uitbetaald worden is nog lekkerder. Maar goed nu kun je in alle rust gaan genieten!



Claudie mooie echo’s :inlove:



Minnie, gebruik je microvezel doekjes? Die nemen meestal toch wel heel veel stof op. Maar ik snap helemaal wat je bedoelt hoor!! Soms vraag je jezelf af waarom doe ik het?!?!



Hier wordt dadelijk voor de zekerheid nog een ovutest tegen aan gegooid, aangezien ik gisteren toch weer veel slijmpjes had.

ohja heske vergeet ik helemaal. Ik zou pas tellen vanaf de dag dat het echt goed doorbreekt. Maar stel dat je nu niets meer krijgt. dan zal dit toch je menstruatie zijn geweest en zou ik tellen vanaf het moment dat je bruinverlies begon.



kus

Nou Lelle dat word iedere dag patat eten met een flinke klodder mayo :mrgreen:



Ik ben 1.80 m lang en weeg 65 kilo, precies goed. Ik hou ontzettend van snoepen maar daarentegen sport ik 5x in de week 3 kwartier.



Ik heb vandaag gewoon helemaal nergens zin in, het is jammer dat ik straks moet werken.

Lelle, het lijkt erop dat het 'bloed’verlies nu over is :think: Dus ik laat mijn nod en banner maar gewoon staan zoals ze nu staan… en dan wacht ik wel weer af :frowning:

ff plakken uit andere topic:



Meiden moet het er even uitgillen:



IK HEB ME EI TE PAKKEN



Jeetje mina wat ben ik blij. Me cyclus is een stuk langer weer, maar goed heb wel weer een kans. Al die vage ovutesten. Maar nu 3 :oops: die toch echt een hele hele duidelijke streep laten zien. Wat ben ik blij dat ik gisteren geklust heb. En dat gedoe in me liezen dan toch me ei weer is. Pfffff :dance: :dance: :dance:



sorry het moest er even uit



ff pic erbij (met foon gemaakt). De bovenste is de persona: daar moet de rechter streep duidelijk zijn

de onderste een dipstick, daarbij is de linker bijna nog donkerder dan de controlestreep!!!

You go GIRLLLLL







enneh nu je man even versieren vanavond he?? :mrgreen: :mrgreen:

tja lelle, das dan niet echt handig he…maar wel raar hoor dat je nog geen oorzaak hebt voor al dat afvallen… geen schildklierafwijking?



claudi mooie echo hoor!

Het net onze kinderwagen op Marktplaats gezet :shifty:



Aan de ene kant wil ik dat ding helemaal niet kwijt, vind m supermooi en matthijs heeft er in gelegen…



MAAR ik kan er niet mee overweg…uit ergenis laat ik m staan en ging Matthijs vanaf 6 maanden plat in een simpele buggy…





Ik wil er wel vet geld voor hebben, anders houd ik m alsnog… :?

nou lelle sla je slag meid :thumbup: :smiley:

minniemouse is t echt zo’n onding dan? :think: :wink: ik zou de mijne (bugaboo) voor geen goud nog niet willen missen (kan m ook iedereen aanraden) alleen zonde dat die dingen zo duur zijn maar als je toch meer kindjes zou ‘willen’ wel de moeite waard.

Tja…



Ik ken zat mensen die de Mutsy hebben en er heel erg tevreden over zijn…



Ik heb er ruzie mee als ik vooruit loop, dan wiebelt de achterkant en ben ik de hele tijd aan het corrigeren…(met 1 hand lopen is al niet mogelijk)



Als ik in een winkel iets zie en ik moet een stukje terug, dan scharen de wielen…

Of ik moet m vastzetten, naar achter lopen, dan weer loszetten…



Het gebeurde dus regelmatig dat ik in de knoop lag met die wagen en dat ik m dan aan de duwstang moest optillen om de wielen weer recht te krijgen…

dat is neit goed voor zo’'n beugel…

Minnie, wij hebben ook een Mutsy, en hoewel ik er eigenlijk best blij mee ben, heb ik ook wel dat probleem met sturen… die zwenkwielen zwenken iets te enthousiast :think: Maar ben er inmiddels aardig handig in, dus hier mag ie nog wel ff blijven. :mrgreen:



Net een nieuwe babyfoon gekocht. Alecto DBX-88. Ben er helemaal blij mee. De oude heb ik vannacht naar de andere kant van de kamer gesmeten (echt :oops: ), omdat hij weer eens geen contact maakte. :evil: Was een dure van Philips, maar echt een rotding dus.



En bij Name It zijn ze zoooo gemeen. Ik kom altijd langs dat winkeltje als ik de stad in loop, maar ze hebben daar de laatste tijd steeds wat afgeprijsde spulletjes buiten hangen. Er hing nu een héél gaaf spijkerrokje voor maar 7,50 :shock: Er hingen er nog 3, en alle 3 maat 80, Sterre d’r maat :think: Tja, nu hangen er dus nog maar 2 :oops: Die andere hangt hier in de kast, naast Sterre d’r andere spijkerrokje :oops: En per ongeluk ging er ook nog een schattig shirtje mee naar huis. :oops: Ik ben dúidelijk ongi, kan mezelf weer eens niet bedwingen :lol: (overigens geen rood, buin of roze meer te bespeuren hoor, dus lekker vaag weer :roll: ). Maar ja, Name It heeft nu eenmaal errug leuke kleertjes, en normaal toch wat duurder, dus zo’n rokje voor dat geld… tja, kan ik écht niet laten hangen :snooty:



xHeske