Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Kijk, dit rokje en dit shirtje… :inlove:

Claudie, mooie echo! fijn dat alles goed was.



Bianca, zie je zo tegen die inwendige echo op :mrgreen: ? Ik vond het meevallen, je moet maar zo denken dat “ding” van je vriend past er ook in en geloof me die echo stick is veel dunner. Het gewoel in je vagina vond ik hoogstens een klein beetje onaangenaam. Ze doen er een soort condoom om met klodder glijmiddel. Zo weer gerustgesteld :wink:



Freggel, balen dat je contract niet verlengd wordt!!



Lelle, zet hem op :thumbup:

Ik zie het Talulah, binnenkort he?

Spannend weer joh! Voel je al wat?



Claudie, mooie echo joh! Heel duidelijk! Idd fijn dat alles goed was!



Heske, o o oh, t is idd een schattig setje!

Wij hebben sinds kort die winkel hier dus ook in de buurt nieuw erbij! Vinnik nie errug!



Freggel, sjips joh dat je contract niet verlengd wordt! Wel onverwacht dus?



Lelle, goed bezig!! :thumbup: :smiley:



Ik ben trouwens ook afgevallen na mn zwangerschap. Ben 1.67 en weeg nu 51 kilo. Eerst was dat 55. Met moeite heb ik die ene kilo erbij gekregen. Het lukt me gewoonweg niet om meer aan te komen! eet nu 3 boterhammen s ocht en 4 tussen de middag. Gezonde en niet gezonde tussendoortjes en een gewone avondmaaltijd. Naja, wel vaag. De dokter heeft voor de zekerheid ook mijn bloed laten nakijken voor mn schildklier. Ik ben nl ook wel snel moe. Maar niks te vinden.

tja zwangerschapsdementie!! gelukkig ben ik niet de enige ik laat ook alles vallen hebben jullie dat ook??



ke wat een leuke kleding zeg!! :inlove:



freggel wat vervelend dat je contract niet wordt verlengd en nu??



minniemouse heb je foto van die wagen?? mss kan ik er wel mee overweg haha kom ik eerst keer proefrit maken.



um ben ik nou weer vergeten??



lelle je ei :dance: verleid je man!!!



sterretje waar is die??



en renate heeft nu als eerste haar NOD? spannend meid!!



ik ga het weekend weg dus zal hier niet verschijnen dat zal dinsdag pas zijn.

dan komt om 9.00 ook iemand van moeders voor moeders!!

hoe gaat dat precies??

Heske wat een super leuke kleertjes :inlove:



Biebs ik voel helemaal niks en heb voor het eerst ook geen pijn in/aan mijn (.)(.)

das mss wel positief!!

deze maand voelde ik ook helemaal niets!!!

haha maak mij even gek!! :mrgreen:

Jaaaa, het wordt weer spannend Talulah!!! :mrgreen:



Is er eigenlijk al nieuws van Renate… :pray:



Biebs, wat eet jij veel :shock: :lol: Hihi, ja dan kun je er idd niet veel aan doen dat je niet aankomt :wink:



Gisteren ff op internet zitten spitten, en wel meer verhalen tegengekomen van rare ongi’s. Heel heftig, of juist heel licht. Dus ik ga er maar vanuit dat dit het gewoon is. Was iig wel gerustgesteld, ff weer wat meer rust in m’n hoofd…



xHeske

Hallo dames hier ben ik weer hoor, fijn dat jullie me gemist hebben :wink: :mrgreen: . Druk, druk, druk geweest en moest werken dus vandaar.



MAAR:

Vanmorgen getest en JAAAAAAAAAAAAAAA 2 streepjes. Eerst wel een beetje vaag maar toch echt 2 streepjes :dance: :dance: .

Ga straks nog wel naar de drogist om nog een test te halen want kan het me niet voorstellen :oops: . Die paar keer dat we afgelopen maand maar geklust hebben :think: .



Heb verder nog niet alles terug gelezen. Kom later nog wel terug.



Groetjes Renate

Renate!!!



:: :: GEFELICITEERD :: ::



x

JAAAAAAAA RENATE, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



Ooooh, wat gaaf meis! Wanneer ben je uitgerekend? Weer in juli, of net augustus? He, vind het zo gaaf voor je, na die onzekerheid van vorige maand is dat wel een extra groot feestje waard! :smiley:

Renate GEFELICITEEEEEERT!!! :**:

Renate wat SUPER!!! GEFELICITEERD!!!



Je hebt maar 1 lucky shot nodig :lol:



Nou kom maar op Talulah met die positieve test!!!

Nou Lelle dan zal je nog een flink aantal dagen geduld moeten hebben. Ben al blij als mijn LF een dag langer is dan vorige keer!

oh renate geweldig meid!! gefeliciteerd!!!



kreeg net gewoon kippevel toen ik het las :slight_smile: :dance:



stuiter :mrgreen:



hij gaat weer goed dames!! kom op jullie kunnen het :-*

claudie bedankt voor de aanmoediging!! :-*



en Talulah ik hoop dat je luteale fase 38 weken duurt, hihi

Daar ben ik weer :mrgreen: . Heb net nog een kruidvat-test gedaan en ja, ook weer 2 streepjes. Het hcg-streepje is wel lichter dan de controlestreep maar hij staat er echt :dance: .

Kan het me eigenlijk helemaal niet voorstellen dat ik weer zwanger ben. Vind het nog zo onwerkelijk allemaal.

Als mijn berekening klopt ben ik 31 juli uitgerekend. Op Lienke’s verjaardag :eh: . Wat mikken he? Hahahhaa :lol: . Maar goed, eerst maar even afwachten of alles goed gaat. Eerste weken zijn toch wel heel spannend vind ik. Het is allemaal nog zo pril …



Groetjes Renate

Heb m’n banner ook maar even aangepast :mrgreen: .



Heske: leuke kleertjes voor Sterre gekocht :inlove: . Vind Lienke een spijkerrokje ook altijd zo leuk staan, maar ze zit nog heel erg veel en dan kruipt dat altijd zo naar boven :eh: .



bianca: fijn weekend!! Waar ga je eigenlijk naar toe? (ben niet nieuwsgierig hoor :liar: ).



Ik moet zo werken. En ik ben nu al moe :zzz: . Gisteren ook aal om 19.00 uur op de bank in slaap gevallen :shock: . Weet nog wel dat ik dat in het begin van de 1e zwangerschap ook had. Verder weinig klachten eigenlijk. Koffie lust ik ook nog steeds. Hoop ook dat het zo blijft, anders valt het zo op :silenced: .



Groetjes Renate

@lelle wrote:





en Talulah ik hoop dat je luteale fase 38 weken duurt, hihi




HAHAHA dat vind ik een goeie :mrgreen:



Renate lekker dat je nog nergens last van hebt!!

Renate, erg he, die vermoeidheid. Maar ja, als je verder nergens last van hebt (tot nu toe dan…hopen dat het zo blijft!) valt het wel mee! :thumbup:

Enne… ik ga er echt vanuit dat het helemaal goed gaat lopen bij jou. We hebben bij de julidreumessen de laatste tijd wel ff genoeg mk’s meegemaakt, het wordt tijd voor een goede zwangerschap weer! :smiley:



Vond bij Sterre rokjes ook zo onhandig toen ze nog vooral zat. Maar nu loopt ze de hele dag door het huis te wandelen, en vind ik het zo lekker eigenwijs staan :inlove:



xHeske