Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

RENATE SUPER MEID,…JAAAAA WEER AL EEN ZWANGERE,…DIE LIJST WORD STEEDS LANGDER ,…SUPER.



Ke als ik die kleertjes van Sterre zie dan hoop ik dat ik een jongen krijg anders mag ik er wel een baantje bij nemen :wink: :mrgreen:



Nog steeds weinig puf om te schrijven maar met mijn misselijkheid en weerstand gaat het eindelijk wat beter.

Begin van de week een echo gehad voor de nekplooimeting en een prachtig zwaaiend kindje gezien :inlove:



Bianca maak je geen zorgen om die echo,…stelt echt niks voor :wink:

Maar waarom krijg jij al zo vroeg een echo,…heb je daar een medische reden voor want anders is het toch pas met 12 weken je eerste echo??

Haaai,



Renate meid… :: GEFELICITEERD! :: :dance: :dance: :dance:



Zag wat echo’s voorbij komen weer. :inlove:



Freggel, sterkte met alles rondom je werk.



Hekse, balen dat je ongi zo onduidelijk was/ is. Als ik jou was zou ik het maar gewoon als daadwerkelijke menstruatie beschouwen. Misschien toch niet een idee om voor 1 maandje ovutesten te gebruiken? Schept toch even wat meer duidelijkheid. Is aan jou. :wink:

Wat een enorm beeldige kleertjes btw! :inlove:



lelle en Lautje had ik in een ander topic bericht. :stuck_out_tongue: :-



Talulah… vingers zijn crossed hier. :pray:



Bianca… heerlijk aan het genieten? :smiley:



Niek, fijn dat het ietsje beter gaat, hopelijk zet zich dat in stijgende lijn voort.



Hopelijk vergeet ik nu geen mensen. :shifty:



Hier gaat het mwah. Heb behoorlijke slijmpjes, maar nog geen positieve ovutest.

Morgen de echo… best spannend. ) Hoop echt dat alles weg is en er een follikel op barsten staat. :pray:



Fijne avond. :-




X Bren.

Renate!!! Gefeliciteerd!!!



Gaat goed zo hier, elke ronde weer nieuwe zwangeren, hoop dat de overige dames volgende ronde aan de beurt zijn!!

Brenda fijn dat je morgen een echo hebt, je bent vast heel erg benieuwd of het idd weg is. Succes in ieder geval!

JAAAA RENATE!!!

GEFELICITEEEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance:

Woehoeeee!!!

Super zeg!! :smiley: :smiley: :smiley:

RENATE GEFELICITEERD!!!



niek ik heb gewoon een mail gestuurd en krijg een afspraak om te praten en ze doen meteen een echo om te kijken hoe ver ik echt ben!!

maar ik vraag ook nog wel een echo voor 13 weken die betaal ik wel zelf!!

kan niet van 8 weken tot 20 wachten zonder echo.

maar jij had toch ook vroeg een echo had jij een reden dan??



jeetje die uitroeptekens van mij heb het niet door maar iemand zei het van de week tegen me haha.



vind het wel eng die echo ben zo bang dat ze zeggen ik zie geen hartje kloppen dan kan je me echt opvegen.



ben ik nog iemand vergeten o ja waar ik heen ga een huisje van landal maar is van center parcs geweest in vennenbos.



tot dinsdag hoop dat er dan nog een zwangere bij is. BIEBS!!

Brenda, succes met je echo vandaag. Ik ga héél hard duimen dat de cyste weg is!!! :pray:



Ik geloof dat m’n ongi nu alsnog goed doorzet :wall: Stom lijf :wall:



xHeske

Bren succes vandaag!

Ook ik zal voor je duimen!!

Brendaatje, heel veel succes vandaag!

Ik duim dat de cyste helemaal weg is!!! :pray:



x

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden…



Nog steeds geen ei gevonden helaas…

Misschien vandaag!!! :pray:



x

Haha Lautje aan het eieren zoeken? :lol: Nou meis, hoop dat de paashaas langskomt vandaag :wink: Nee hoor, zonder flauwekul, hoop dat je ei niet lang meer op zich laat wachten! Ben je met ovutesten bezig of met temperaturen? Ik wilde deze cyclus gaan temperaturen, maar vergeet het steeds, en de 2 keer dat ik getempt had zat er héél veel verschil tussen :roll: Dus ik denk dat ik straks toch die testen maar in huis haal. Maar wanneer begin je dan met testen???

Ja, ik ben ook met testen bezig. Tempen vergat ik steeds, dus dat is helemaal niets voor mij… :shifty:



Wanneer je begint, hangt af van je cyclus. Ik heb een cyclus van 28 dagen, dus dan begin je op dag 11.

Ik ben al op dag 10 begonnen, meer om te kijken hoe de test eruit zou zien als ik mijn piek niet heb zeg maar… :lol:



x

RENATE, meis van harte gefeliciteerd!!! :thumbup: :thumbup:

en op je dochters verjaardag, hoe is het mogelijk :mrgreen:





Brenda, succes vandaag :-



Biebs en Talulah, nu jullie he??? Kom op meiden ik hoop het ontzettend voor jullie!!!



Ke, aan de ene kant balen dat ie doorzet, aan de andere kant misschien maar goed ook. Nu kan je er weer een klein beetje een pijl op trekken. Hoe voel je je verder?? wel een beetje ok?? :-




Bianca, kan je dan zelf nog een echo krijgen met 12 weken en die zelf betalen dan???



Gisteren heb ik het een oud collega;s clubje verteld…Nou ja verteld…

Ik deed mijn jas uit en zag 4 paar ogen richting mijn buik gaan…whahahahahahahhaha



zo grappig…goh ik kan het echt niet meer verbergen, heb me toch een lekkere bol hangen hihihihi…(jammergenoeg hangt de onderkant nog steeds, hopelijk trekt dat de komende maanden nog weg en krijg ik weer zo;n mooie bolle buik :pray: )





NOU en verder zitten we hier te wachten op ons aanrechtblad…



JAJA, na 20 weken wachten moet het als het goed is vanmorgen geplaatst worden…zou het goed gaan???

Minnie, om eerlijk te zijn… ik voel me echt ellendig nu. Ik loop compleet leeg en heb hartstikke buikpijn. Ik weet dat het erbij hoort, en dat dat niets aparts is tijdens een ongi, maar heel de mk komt weer naar boven, het lijkt er zoveel op. :cry: Bah bah bah, ik heb die mk gewoon echt nog niet verwerkt. Gewoon lekker weggestopt in de hoop dat het weer meteen raak zou zijn :doh: En nu komt het ineens 3 keer zo hard aan. :cry: Voel me leeg en boos en verdrietig tegelijk. Tot overmaat van ramp heb ik alleen stringmaandverband in huis, en dat houdt het nu niet :? Maar Sterre ligt in bed, dus kan nu ook geen boodschappen gaan doen. Dus loop elk half uur naar de wc om te verschonen. Word ik ook niet bepaald vrolijker van :frowning:



Sorry voor m’n geklaag, maar voel me gewoon ff heel erg rot. Duik zo m’n bed in met een kop thee en een boek, denk ik. Heb gisteren als een gek het hele huis lopen poetsen, dus heb nu eigenlijk ook weinig te doen…

Heske, speciaal voor jou!!!





:: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :**: :hug:

Dank je Lautje, dat helpt wel een beetje! :-*



En dit helpt ook… :inlove: :inlove: :inlove:

En deze… ook zo lief :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:



Oh, het blijft ook echt een schatje!!!



xxx

Ooooooh ik vind Sterre zoooo lief!!! :inlove:

kan ik niet een keer oppassen haha :mrgreen:



Heske een dikke :hug: voor jou!! Ik vond al dat je zo nuchter omging met je mk. Nou meid hou je taai he!!

Bedankt voor jullie felicitaties :-* .



Heske: speciaal voor jou een hele dikke knuffel :hug: . Lieve foto’s van Sterre. Zo’n mooie meid sleept je er wel doorheen :hug: :-* .



lautje: hoop dat je je ei snel vindt :wink: :mrgreen: .



minnie: wat grappig dat ze nu al aan je buik kunnen zien dat je zwanger bent. Dat zal over zo’n 30 weken nog wat zijn :lol: .

En … aanrechtblad al geplaatst???



biebs: :pray: :pray: hopelijk is het raak :pray: :pray: .



Bren: hoe is je echo gegaan? Hoop echt dat die cyste weg is :pray: .



Hier moe moe moe en vanmorgen wat misselijk maar da’s nu gelukkig al weer over. Kan me nog steeds niet voorstellen dat ik echt zwanger ben. Maar goed, die ene keer klussen op laatste slijmpjesdag is dan toch echt een lucky shot geweest :stuck_out_tongue: . Ga morgen denk ik nog wel een keer weer een test doen voor de zekerheid :oops: .



Groetjes Renate