Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Heske, he sjips meid, echt niet leuk ff! :hug: :hug:

Ik weet ook niet hoe het mij vergaat als ik ongi wordt. Probeer er maar nuchter onder te blijven. :?

Knuffel he!

Die laatste foto van Sterre, wat ziet ze er daar prachtig uit!! :inlove: Koekie! :inlove:



Lautje, ik hoop dat je ook snel je ei hebt!



Minnie, leuk joh dat het al een beetje zichtbaar is! Wel ja, je bent vast net zo mooi zwanger als van Mathijs joh!



Brenda, wat was er te zien op de echo?



Ik ben erg moe de laatste dagen, maar goed dat heb ik wel vaker. Sven is niet echt te genieten met zijn gefrustreerde buien over alles wat hem niet zint. Zit niet lekker in zn velletje en dat is wel vermoeiend moet ik zeggen.

Verder wat meer trek. Maar ja, dat zegt ook niks.



Ik heb echt geen idee, het moet iig wat ik al eerder zei een ‘lucky shot’ ook zijn zoals bij Renate. Want we hebben heel weinig kunnen klussen. :doh:

Afwachten maar…

Bedankt meiden, jullie zijn wederom schatten! :-*



Biebs, spannend meid, ik hoop voor je dat het raak is!!! Kijk, en als ik dan de volgende ronde zwanger ben, dan zijn we allebei in augustus uitgerekend! :mrgreen: Hihi, zou wat zijn! :wink:



Haha renate, gewoon morgen nog eens testen, zou ik ook doen hoor. Heb er bij Sterre 3 testen tegenaan gegooid, gewoon omdat ik het niet kon geloven. Maar morgen gewoon weer zo’n mooie positieve test, dan dringt het misschien wat beter tot je door!



Sterre is weer wakker, dus ik ga zo ff de deur uit. Maandverband halen :wink: , en nog maar eens op laarzenjacht voor mezelf. En ik wil een mooie fotolijst halen, en dan met een foto van Sterre erin aan Tjip geven voor op kantoor. :inlove: Misschien ook nog ff naar de kinderboerderij, dus dan kom ik mijn dag wel door :wink:



xHeske

Sjips… uitverkoop in mijn favoriete kinderkledingwinkeltje… :oops:

Máár, ik heb óók laarzen en maandverband :stuck_out_tongue: :wink: (geen fotolijst… dat geld zit nu in een héél schattig kort spijkerbroekje en een geweldig stoer bloesje :inlove: )

renate gefeliciteerd meid!



ach dat gedoe rondom mijn werk…tja hoort erbij he, vooral als ze in een fusie zitten. wie weet wordt ik straks weer aangenomen. ik ga gewoon genieten van mijn laatste lootjes en van de beeb, en dan nog met vakantie en dan zien we wel weer. we gaan het mooie weer tegemoet. kan er niet mee zitten nu hoor.



heske balen joh :hug: van hier.

leuke foto’s hoor van sterre!



minnie ben benieuwd hoe bol die buik van je is hoor! ik heb t idee dat ie van mij nu wat stil staat, maar das niet echt zo, hahahaha

Heske :hug: :hug: wat klote dat je je zo voelt!!! Tis niet gek dat je dat mk verdriet weer terugkrijgt. Tis nog maar pas geleden, dat heeft wel even tijd nodig om te verwerken.



Enneh, lekker shoppen hoor…als jij je daar enigzins ietsje beter van voelt…Huppakeee, zolang die pinpas blijft werken hahaha.



En wat een poepie je dochter zeg :inlove: :inlove:



Biebs, wie weet meid, net zoals bij Renate een lucky shot…ik hoop het zo voor je!!



Brenda, ben je al terug???









Hier ligt het aanrechtblad…WAUW wat mooi en wat een verschil. We moeten natuurlijk nog tegelen oid en sauzen, maar het is bijna af.



Heb wel flink moeten poetsen beneden, want wat een bende maken die kerels zeg…zaagsel, modder, zand door het hele huis yak…

Mijn schoonloopmat bij de deur is ZWART…(zou die in de wasmachine kunnen???)

Joehoeeeeeeeee… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Geweldig nieuws, m’n dag kan niet meer stuk!

DE CYSTE in mijn rechtereierstok IS WEG! :thumbup:

Ze heeft direct naar mijn baarmoeder en baarmoederslijmvlies gekeken en ook dat ziet er prima uit.

In de linkereierstok zit een eitje te groeien ( 14 mm). Volgens de echoscopiste zal deze over 3 dagen springen! :inlove:

Alles is dus prima in orde, en ik ben zoooooo opgelucht en blij nu. :inlove:

De ei zal dus op dag 14 van mijn cyclus springen, wat betekent dat ik een perfecte cyclus heb. :mrgreen:



Ok, ik reageer zo op de rest hoor… moest het even kwijt. :wink:



X Bren.

Brenda, wat een goed nieuws meis!!! :dance: :dance: :dance: :dance: Nu dat ei nog ff onderscheppen, en dan komt het helemaal goed! :thumbup:



Minnie, fijn dat je aanrechtblad ligt! Geen idee of die mat in de wasmachine kan, zou het gewoon proberen… :think:

Even op jullie reageren hoor.





Heske, je meid is een prachtig kind! :inlove: Ik hoop dat je je gauw wat beter in je vel gaat voelen. Verwerk het gewoon wel goed meid. :-

Het komt helemaal in orde, echt! :hug:



Minnie, heb je binnenkort nog een leuke buikfoto voor ons? :wink:

Fijn dat het blad eeeeeindelijk geplaatst is! :thumbup:



Biebs, voor jou wordt het weer erg spannend. :pray: :pray:



Renate, ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe! :-




Talulah, hoe voel je je?.. :pray:



Iemand nog wat ‘gehoord’ van Sterretje?

Brenda: wat goed zeg dat de cyste weg is :clap: . En over 3 dagen je eisprong … dan hebben jullie wel wat te doen :wink: :lol: .



minnie: fijn dat dat aanrechtblad er ligt. Foto?



biebs: misschien heb jij ook wel een lucky shot :pray: .



Heske: zo te lezen kom je de dag wel door gelukkig. Geef jezelf wel de tijd om de mk te verwerken. Da’s niet niks als je dat overkomt :hug: :-* .



Ik ga zo weer naar m’n werk. Nog 1 avonddienst en dan ben ik weer 4 dagen vrij :dance: .



Groetjes Renate

Bren, wat goed!!! :dance: :dance: :dance:

Helemaal super!!!



Nou meiden, heb net een advertentie gezet om een nieuw thuis te vinden voor Baco…

Het gaat echt niet, heb nog diverse dingen geprobeerd, maar niets werkt. Vanmorgen glipt een van de katten de andere kamer in en toen ontstond er toch een vechtpartij… :cry:



Vind het verschrikkelijk, maar dit is gewoon zielig voor beide beestjes…



x

Lautje… :hug: Wat moet je je ellendig voelen meis. :frowning: Sterkte ermee, ik hoop dat je snel een goed baasje kan vinden voor je snoezepoes :hug:



Ik vind dat verwerken van die mk zoiets moeilijks. Ik heb de neiging om het te relativeren. Ik heb al een prachtig kindje rondlopen, we hebben geen haast, ik ben jong en gezond dus ik word wel weer zwanger. Da’s natuurlijk goed, maar ik geef mezelf niet echt de ruimte om verdriet te hebben. Merk dat mensen in mijn omgeving het ook moeilijk kunnen begrijpen. Als ik vertel dat ik weer ongi ben dan krijg ik van die opmerkingen als ‘het zou ook wel héél toevallig zijn als je nu weer meteen zwanger was’. Dat weet ik zelf ook wel, maar dat maakt het niet minder rot. En Tjip kan het wel heel makkelijk achter zich laten. Kan ik hem niet kwalijk nemen, het is allemaal niet in zijn lijf gebeurd en hij heeft het zo mega druk dat hij ook geen tijd heeft om er teveel bij stil te staan. Hij is er wel voor me als ik in de put zit, en vond het ook oprecht heel rot dat ik ongi werd, maar hij is niet echt verdrietig ofzo.

Dus ik ben heel blij dat ik het hier van me af kan schrijven, ik denk dat dat de beste manier is… :-* Jullie voelen ook hoe sterk het verlangen naar een zwangerschap kan zijn, en hoe groot de teleurstelling als je ongi word, dus dat helpt mij er wel doorheen! :thumbup:



xHeske

Heske :hug: , mensen kunnen soms zo dom denken en reageren!!!

(tot ze het zelf meemaken, dan piepen ze wel anders)



BRENDA :dance: , wat een goed nieuws!!! Wat cool dat ze gewoon kan zien dat je ei gaat springen over 3 dagen!!!

Dusseh, weg hier van het forum en klussen met die handel hahahaha :mrgreen:



Zal zo even een foto maken van het aanrechtblad!!! :dance:



uhmmm nu weet ik het niet meer…later…

Brenda, super nieuws meid.

En over een paar dagen een eitje, je weet dus wat je te doen staat.

Dank jullie wel meiden. :-

Dat wordt inderdaad flink aan de bak hier. :lol: :wink:

Ik moet van het weekend werken, krijg visite en aan de klus, dusse… veel ben ik hier denk ik niet, haha. : mrgreen:



Heske… nog een dikke knuffel! :hug:

Van de meeste mensen moet je het niet hebben als het om begrip gaat.Mensen zijn vaak alleen maar met zichzelf bezig, weinig begripvol en ontactisch. :x

Je moet maar zo denken… Zolang je dierbaren ( en wij offcourse ;)) er voor je zijn, is het goed.

Dat is wat echt telt. Hou je taai.



Lotte… hoe is het met je? :wink:



Lautje… ook hier wens ik je even sterkte toe!



Alvast een fijn weekend voor iedereen toegewenst. :-




X Bren.

Brenda wat een super nieuws zeg!! Nou hup, de aankomende dagen dubbel klussen en dan komt het vast goed!!



Lief dat je aan me denkt…ik voel niks :liar:

sinds vandaag heb ik een beetje een drukkend gevoel bij mijn baarmoeder. Maar goed, het zal allemaal wel ik zie het wel.



Lautje wat balen dat niks helpt zeg, ik hoop dat je snel reacties krijgt op je advertentie!!



Heske hou je taai hoor, probeer er veel over te praten!



Lotte hoe voel je je???



Minnie waar blijven de foto’s? Ben benieuwd naar je aanrechtblad!!

Nou hier is ie dan!!! Het is nog niet helemaal af. we moeten nog bedenken wat we op de achterwand gaan doen (tegels, plaat, saus??)







buikje van vandaag!!



Sorry, durf nog geen blote buik foto, moet nog even over de striae stress heen!!!





Mooie keuken Minnie, erg mooi blad!!



En wat een super buik heb je al :mrgreen: gaaf hoor!!

Heske PB!!

En wat is ze toch een schatje! Zou er zo verliefd op worden.



Minnie wat een mooi buikje zeg!! Staat je goed. enne kom maar op met die blote buik!!

En de keuken is ook een plaatje!! Mooi aanrechtblad!!



Ik miste sterretje ook al! Ik heb geen idee waar ze is, zou ze niet een paar daagjes weggaan ook? Ik kan het soms niet meer bijhouden.



Biebs de lucky shots zijn de wereld nog niet uit, dus je weet maar nooit.



Talulah ik duim echt heeeeel hard voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Hier weinig te melden, moet zeggen dat ik er niet zo heel erg mee bezig ben, of dat deze 10 dagen nog zo blijft…ik hoop het wel.

Ik zag dat Sterretje regelmatig met de juni mama´s meekletst…

Waarom ze niet hier post, geen idee eigenlijk. :think:

xxx