Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Wow, heb echt even zo´n dag dat ik me afvraag of het gaat lukken… :frowning: Weet dat ik positief moet blijven, maar hoorde dat een oude vriendin ook zwanger is… Een ongelukje, want ze zijn nog niet klaar voor kinderen zeggen ze dan doodleuk… Maar ja, weghalen willen ze ook maar niet.

Kan ik zo kwaad om worden! :x

Ik maar mijn best doen, hubbie verleiden terwijl hij soms eigenlijk te moe is of geen zin heeft, voorzichtig met drank enz enz enz en ik kan niet eens een positieve ovu test krijgen! :x

Sorry… Liet me even gaan… :oops:

Even een ego bericht hoor…

xxx

Minnie, wat een superkeuken zeg.

Echt heel gaaf.

Met mij gaat het wel goed geloof ik.

De ene dag voel ik me meer zwanger dan de andere.

Ik kan niet wachten tot ik de eerste echo krijg en hopelijk een duidelijk hartje zie.

Donderdagmiddag heb ik de eerste afspraak bij de vk.

Ik krijg dan papieren mee voor een echo (moet zelf een afspraak maken voor rond de 12e week, dus moet nog ff geduld hebben) en voor het bloedonderzoek.

Ondanks dat er tijdens de eerste afspraak verder weinig gedaan wordt vind ik het toch heel spannend.

Het is toch een bezoekje aan de vk, en dat maakt het allemaal iets echter.

Nou Lautje schei maar uit, hoor net dat een kennisje net 4 weken zwanger is. En een ander kennisje is een paar dagen over tijd en die heeft nu 2x negatief getest maar is nog nooit overtijd geweest.

Ik durf nergens op te hopen…

Lotte wat fijn dat het goed met je gaat, hopelijk zit je snel aan de 12 weken en krijg je eindelijk die echo!

Meiden ik ben een beetje ongerust, kunnen julie me helpen :cry:

Gister een piepklein beetje roze slijmverlies gehad, zal niet meer geweest zijn dan een mini druppel.

Vandaag een hele grote dikke sliert slijm verloren met wat spoortjes bloed erin. Was echt zo lang als mn vinger en een paar milimeter breed. Heeft een van jullie dit ooit gehad? Maak me zo ongerust, hebben geen krampen ofoz dus dat is op zich positief.

Vlinder, ik wil je even een knuffel geven! :hug: :hug: :hug:

Het is vast niets! :-*

Talulah, het doet me echt ontzettend goed dat iedereen van die momenten heeft. Soms ga je gewoon twijfelen aan jezelf, maar die kinderwens is zo groot… :roll:

We hebben gisteren trouwens een nieuw thuis gevonden voor Baco! Het is iemand van KoK geworden, en morgen gaan we haar wegbrengen.

Aan de ene kant ben ik zo ontzettend blij dat we een goed huis hebben gevonden ( Want ik heb echt een hele goed gevoel bij degene waar ze heen gaat ) en aan de andere kant vind ik het ook echt ontzettend moeilijk!!!

Ga vandaag dus heerlijk veel knuffelen!

Ben trouwens benieuwd wat mijn ovu test vanmiddag gaat zeggen…

x

Vlinder, meid ik zou het niet weten. Komt mij niet bekend voor.

Als je je zo ongerust voelt, dan zou ik even de VK bellen. Anders zit je het hele weekend in de stress!!

Lautje, wat goed dat Baco een nieuw huisje heeft!! En iemand van KOK :thumbup: kan je mooi via hier contact houden over de kat.

Verder hier een slecht begin van de dag.

Pijn in mijn rug…echt behoorlijk erg…

Matthijs is echt te erg voor woorden…(zal ook wel aan mijn hormonen liggen hoor)

Moet zo nog naar een meeting van sept.mama 2005…heel erg leuk, maar we zijn nog maar met zijn 4en, de rest heeft om verschillende redenen moeten afzeggen…dan heb ik al geen zin meer he!!

Naja, kop op en gaan met die banaan.

doeg meiden

Lelle, bedankt voor je onwijs lieve pb’tje! :-*

Lautje, wat fijn dat je zo snel al een baasje voor Baco hebt gevonden! Maar wel moeilijk hoor, om je beessie zo weg te moeten brengen… :hug:

En wat komt dat hard aan dan he, als iemand anders zwanger wordt terwijl dat dan niet de bedoeling was. Zo oneerlijk :frowning:

Minnie, mooie keuken zo met het aanrechtblad! :thumbup: En oooooh, wat een prachtig buikje heb je al! Echt super mooi joh. Niks geen zwembandjes of hangbuikje te bekennen, gewoon een heel mooi bolletje! :inlove:

Hier gisteren behoorlijk de schrik te pakken gehad. Ik verloor ineens zoveel bloed dat ik bijna van m’n stokkie ging :shock: . Het liep er echt uit, maandverband had totaal geen zin meer, had beter kraamverband in huis kunnen hebben. :o Tjip was gelukkig thuis en die heeft de huistartsenpost gebeld, want het was echt abnormaal en ik kon niet meer op m’n benen staan. Eerste opmerking daar was dat het misschien een hele vroege mk is geweest, maar daar geloof ik niet zo in omdat ik natuurlijk een hartstikke negatieve test heb gehad. Maar blijkbaar komt het na een mk vaker voor dat je heel heftig menstrueert. Dat had ik wel al gelezen, maar dat het zo erg zou zijn :shock: Maar goed, na een half uurtje trok het bij en nu is het gewoon een behoorlijke menstruatie. Tjip is gisteren bij de dienstapotheek nog een fles Floradix gaan halen (ijzerdrankje) omdat ik echt stond te bibberen op m’n benen. En toen ben ik maar lekker m’n bed in gekropen. Nu gaat het wel weer, maar voel me wel erg slap.

Vannacht ook nog eens een rotnacht gehad. Sterre is 4 keer huilend wakker geworden. Gelukkig is Tjip eruit gegaan, maar ja, ik was natuurlijk ook wakker. Máár… voor het eerst sinds Sterre er is, heb ik tot 9.15 uur uitgeslapen! :dance: Sterre ligt er nu nog in, ze wordt nu net een beetje wakker :shock: Niet normaal zeg! Meestal gaat ze rond 10 uur juist haar bed weer in voor een dutje :lol:

Maar goed, ik zal haar dan nu maar eens uit bed gaan halen, en dan lekker op ons gemakje samen ontbijten. Tjip heeft gisteren heel lekker brood mee uit de winkel gehaald en allemaal aparte kaasjes :drool:

xHeske

Oja, Vlinder… vergeet het bijna. Een klein beetje bloedverlies komt blijkbaar heel vaak voor tijdens een vroege zwangerschap. Maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de vk even bellen, die kunnen je veel beter geruststellen dan wij, en als zij het alarmerend vinden, kan er mss een echo gemaakt worden (zal zo snel niet hoor, maar je weet het nooit) :hug: Geen paniek meis, het komt vast helemaal goed. Als het mis zit dan zet het bloedverlies door en wordt het veel meer (en rood), dus zolang dat niet gebeurt dan is er waarschijnlijk niets aan de hand.

xHeske

Jemig Heske, wat vaag joh!!

Gats zeg, naar ook, je schrikt je wild! Fijn dat Tjip er voor je was zeg!

Hoe voel je je nu?

En dan Sterre nog zo veel wakker. :? Wel lekker dat ze uitsliep dan!

Lautje, idd fijn dat je een lief iemand gevonden hebt voor Baco!

Minnie, moooooie keuken en een nog mooier buikje joh!!

Gek idee dat ik nu ook al zover zou kunnen zijn geweest.

Ik voel nu zo’n drukkend gevoel, dus er is iets aan de gang. Had meteen de neiging om te testen. Maar hou me netjes in. Gelukkig zometeen weg naar Arnhem voor een sinterklaasdobbelspel met vrienden, dus mooie afleiding!

Spannend Biebs!!! Goed dat je afleiding hebt vandaag! Wanneer mag je testen van jezelf?

Ik voel me niet lekker nu hoor, echt wankel. Mijn schoonzusje wil Sterre evt komen halen als het niet gaat, maar Sterre slaapt nu, dus ik kan het ook ff rustig aan doen. Zie wel hoe het vanmiddag loopt. Blijf iig lekker thuis (met de telefoon binnen handbereik :shifty: ). Verlies echt veel bloed nog steeds, toch meer dan normaal bij m’n ongi, dus ben er niet helemaal gerust op. :?

Jeetje heske, wat heftig zeg.

Doe maar lekker rustig aan.

Biebs spannend, mijn duimen draaien op volle toeren.

Ik heb m’n nod trouwens ook maar ff een paar dagen opgeschoven. Ga nu uit van 30 dagen vanaf het moment dat de ongi echt doorzette. Dus dan wordt 'ie 22 december. Zou leuk zijn om op kerstavond te testen :wink:

Talulah, hoe is het met jou??? :pray:

Heske: wat heftig allemaal joh :hug: . Doe maar even rustig aan, pas op jezelf hoor meid :hug: :-* .

minnie: wat een mooi aanrechtblad!!! Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

biebs: spannend joh!!! Hoop echt voor je dat het raak is :pray: . Lucky shot kan best :wink: :mrgreen: .

Ik heb vanmorgen nog weer een test gedaan :oops: . Kan het me gewoon nog steeds niet voorstellen :think: . Mar ja, weer 2 streepjes dus 't is toch echt zo :stuck_out_tongue: . Voel me verder ook nog niet echt zwanger dus denk ook wel dat dat meespeelt. En de laatste tijd zoveel verhalen gehoord waarbij het misging dat ik er nu op de 1 of andere manier toch heel voorzichtig mee ben. Klink misschien raar …

Voel me verder alleen maar moe en wat last van m’n (.)(.), maar verder niks. Gelukkig niet misselijk en koffie lust ik ook nog steeds.

Groetjes Renate

Lees straks even jullie verhalen, maar ik heb net een echo gehad ( kon terecht bij een pretecho bureau ) en alles is goed! Kindje zwaaide en we hebben het hartje gehoord! :dance: :dance:

Minnie, mooie keuken!!! En wauw wat een mooie buik al!! Ben jaloers haha.

Heske, meid wat heb je het te verduren. Doe rustig aan vandaag! Dikke knuffel vanaf hier :hug:

Lautje, fijn dat je een adresje gevonden hebt voor de kat, zal wel moeilijk zijn het afscheid.

Biebs, ohhh spannend!

Renate, je wil niet weten hoeveel testen ik gedaan heb… stuk of 10 ofzo, maar moet ook zeggen dat ik er nog veel in huis had, maar ja dan wil je nog even een vergelijkend warenonderzoek doen dus hup ook maar kruitvat testen kopen, haha.

Jaaaaa Vlinder, wat super!!! Helemaal gerustgesteld nu zeker! :mrgreen: Heb je foto’s? (showen! :mrgreen: )

Vlinder goed zeg!!! Mooi dat alles goed was :thumbup: .

Groetjes Renate

Heske :hug: :hug: . Dat je ongesteld wordt is al een teleurstelling, maar dat het dan ook zo hevig is, maakt het nog erger. Lief dat Tjip er voor je was/is. En wat fijn dat sterre op zo’n dag dan ook uitslaapt. Ik hoop dat ze de rest van de dag ook lief voor je is geweest. En jij ook voor haar :wink:

Vlinder wat super zeg!!! Je hebt groot gelijk dat je dat heb gedaan, ik ben van plan om precies hetzelfde te doen. Ik ga niet wachten tot dat ik 12 weken ben, zo lang in onzekerheid. Nou en nu echt gaan genieten!!

Lautje wat fijn dat je een nieuw huisje heb gevonden!! En ook wel extra fijn dat het iemand van kok is.

Hoe was je ovutest?

Minnie veel plezier op de meeting en laat ons even weten hoe het geweest is. Wel jammer dat er uiteindelijk maar 4 zijn over gebleven.

Biebs ik duim ook heeeeeel hard voor jou!!!

uhm verder volgens mij niets. Ohja wil wel even weten hoe het vandaag met talulah is :wink:

:shifty: :shifty: :shifty:

oooh meiden…eigenlijk wil ik hier helemaal niet neerzetten hoe het met me gaat. Ik zat net naar buiten te staren en kan wel janken zucht heb een beetje een rotweek achter de rug.

Sinds gisteren een drukkend gevoel bij mijn baarmoeder, als ik bezig ben is er niks aan de hand en voel ik eigenlijk weinig. Maar zodra ik ga zitten, voel ik allemaal steekjes en weer dat drukkende gevoel.

Ik zit morgen op dag 9, dus dan zou ik maandag ongesteld moeten worden. 2 minuten geleden had ik het steenkoud en nu weer bloedheet.

zucht kortom: met mij gaat het heel goed, er is niks aan de hand en ik voel niks :liar: :liar:

Meis, ik duim voor je!!! :pray: :pray: :pray: