Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Lautje, ik wens je een plezierige avond!!! :mrgreen:

Brenda, zet m op meid!!! Poker al die andere chicks er maar lekker uit!!!

Morgen ga ik lekker een dagje kuren met mijn zusje!! :mrgreen:

Is nog mijn kerstpakket van vorige jaar…oeps…

Mag alleen niet in de sauna, maar dat geeft niet.

Heb er zo;n zin in he!! Zoiets heb ik nog niet eerder gedaan.

(zie wel op tegen in je blote kont lopen en blote piemels zien whahahahaha…volgens mij kan ik dan mijn hoofd echt in een plooi houden hoor…hihi…lijk wel een puber hahahahaha)

lautje zet hem op vanavond.

vinden jullie het heel erg als ik alle 6 pagina’s niet terug lees?

heb ik veel gemist??

volgens mij had ik wel gelezen dat iemand vroeg of ik nog een keer een echo mocht maken met 13 weken en dan zelf betalen.

ik ga het wel vragen want kost toch maar 25 euro ofzo nou laat mij me kindje dan nog maar eens zien!!

tja um ben echt vet vergeetachtig niet leuk meer en moe moe moe moe.

moet donderdag weer werken 4 dagen en dan 1 vrij en weer 2 ble.

maar 5 dec alleen sóchtends s’middags moet ik ZWARTE PIET spelen zo leuk met die kindjes die komen bij opa en oma haha.

Leuk om zwarte piet te spelen!

Echo’s moesten wij altijd wel iets van 100 euro voor betalen. Dus dat is dan wel weinig zeg 25 euro! Dat zou mooi zijn!

Brenda poker ze!

Minniemouse, veel plezier! T is idd erg leuk om eens te doen en heerlijk ontspannen wordt je ervan!

Lautje klus ze!!

Heske, hoe istie met jou?

Hihi meiden, wat lief dat jullie me zo missen als ik er een dagje niet ben :wink:

Gisteren heel de dag gewerkt. Moesten salarissen uitbetalen, maar er ging vanalles mis, en heb uiteindelijk de administratie mee naar huis genomen en nog tot 22 uur doorgewerkt :roll: Leuk zo’n eigen bedrijf hoor… :wink: Maar goed, uiteindelijk zijn de salarissen betaald, is de administratie bijna af voor deze week, en kan ik straks lekker verder met de personeelsdossiers. Heb nog steeds erg veel plezier in het werk! :smiley:

Biebs, sjips zeg, balen dat je test negatief was. Misschien idd een langere cyclus nu, had ik ook. Alleen wel hopen dat je dan wel gewoon zwanger bent :wink:

Lautje, hopelijk effectief geklust gisteren :mrgreen: Zou je ff geen zorgen maken om je LF, eerst maar even afwachten wanneer je ongi komt, misschien gewoon iets later. Of helemaal niet, en dan is er helemáál niemand meer die zich druk maakt om je LF :wink:

Talulah, ik heb ook altijd begrepen dat je ongi begint vanaf het moment dat je helder bloed verliest. Maar bij mij is dat altijd maar uiterlijk een dag na het eerste bruinverlies :think: Deze cyclus dus niet, maar heb m’n nod dus maar wel aangepast aan het eerste rood. Maar goed, ben wel benieuwd eigenlijk… misschien ben je wel helemaal niet ongi… :pray: Dan is de gyn ook niet meer nodig :wink: (maar wel héél fijn dat je nu toch een verwijzing krijgt! :thumbup: Als je ongi door zet lekker meteen een afspraak maken!)

Claudie, hoe is het verder met jou? Is de misselijkheid minder nu?

Sooki, wat een drakie joh, dat kereltje van je :lol: :inlove: Hoe krijgt hij z’n luier nou uit als 'ie een romper aan heeft :shock: Sterre maakte van de zomer haar luier wel eens los, maar dan had ze geen rompertje aan.

Bianca, leuk dat je zwarte piet gaat spelen!

Sterre heeft gisteren voor het eerst kennis gemaakt met Sint en Piet. Oma paste op, en Sterre mocht mee haar grote neef naar school brengen. En die had 's morgens meteen Pietengym, met Sint en Piet. Sterre vond het wel leuk, moest steeds maar lachen, alleen wilde ze geen handje geven (was vast bang dat ze 'm niet meer terug kreeg :wink: ).

Vandaag dus weer werken, alleen begin ik wat later. Mijn ouders komen oppassen, maar die moeten een heel eind rijden, dus zijn er pas rond half 11. Niet erg, heb natuurlijk gisterenavond lang genoeg gewerkt, en vind het wel lekker om nu op m’n gemak op te staan. Zometeen nog ff wat was wegwerken en stofzuigen, is dat ook weer gedaan. Sterre slaapt nog, dus heb lekker m’n handen vrij.

xHeske

goeiemorgen allemaal,

even een egobericht het rood is doorgebroken.

Wat balen is dat he Heske als de administratie helemaal mis gaat :roll: wel fijn dat het je toch gelukt is. Kun je hier ook even komen stofzuigen dan hoef ik het niet te doen :wink:

bianca leuk zwarte piet spelen!! Dat heb ik nog nooit gedaan, lijkt me wel grappig als het dan ook nog eens zonder zwarte smink kan want dat lijkt me dan weer niks :lol:

Oooh minnie lekker dat je vandaag gaat kuren!! Ben benieuwd of je je gezicht nog normaal kon houden bij al die blote mensen :mrgreen: ah wie weet is het helemaal niet zo druk vandaag.

Nou Brendaatje ik hoop dat het harstikke raak is voor je :thumbup:

Lautje ligt denk ik de hele dag in bed vandaag, die heeft natuurlijk de hele nacht doorgehaald :wink:

Biebs ben je nog steeds ongi-vrij? Ik hoop het voor je!!!

Ben ik nog iemand vergeten??

He balen Talulah :frowning:

Enne… zo dol ben ik nou ook weer niet op stofzuigen :stuck_out_tongue:

Haha en Minnie, vergat het net gewoon helemaal… veel plezier vandaag! Niet teveel naar blote piemels kijken hoor :lol: :lol: :lol: (moet ik nodig zeggen… heb ooit een jongen versierd in de sauna :silenced: :lol: ach ja, jong en wild, en het was gezellig :wink: )

xHeske

Haha, zie nu dat het er wel errug fout staat. Heb die jongen alleen versierd in de sauna hoor… de rest gebeurde pas buiten de sauna :oops: :lol:

hahaha…met kleding aan was hij net zo leuk :wink:

Moguh… :lol:

Ja, mijn nacht was erg kort, net als de nacht ervoor…

Toch denk ik dat ik gisteren mijn ei al heb gehad, ik kreeg echt een hele scherpe steek toen ik naar bed ging… :think:

x

Nou lautje laten we dan duimen dat dat je ei was en dat je hubbie in 1x raak heeft geschoten :wink:

Hahaha, maar vandaag wil ik hem ook weer verleiden… Al is het maar voor de zekerheid! :mrgreen: :wink:

Wilde je nog wel even een dikke :hug: geven Talulah!!! :-*

xxx

Hier nog geen ongi. Test later in de week nog wel een keer.

Heske, haha, in de sauna versieren. Lijkt me wel apart, hihi!

Talulah, balen joh! :thumbdown:

Lautje, kort nachtje? :mrgreen:

Minnie veel plezier vandaag!

@lautje84 wrote:

Hahaha, maar vandaag wil ik hem ook weer verleiden… Al is het maar voor de zekerheid! :mrgreen: :wink:

Wilde je nog wel even een dikke :hug: geven Talulah!!! :-*

xxx

Ja joh gewoon je charmes in de strijd gooien, gaat je vast lukken!!!

bedankt voor je :hug: lief van je!!

goedemorgen ladies!!

lautje meis hoe is het, alweer bijgekomen? :wink: :mrgreen:

heske flink aan de admi bezig geweest fijn dat alles opgelost is, dat geeft een goed gevoel hè :thumbup:

jammer talulah :hug: ook voor jou een posi test met kerst :pray:

minnie veel plezier vandaag met piemels kijken 8) :lol: nee zonder gekheid ik zou wel zin hebben in zo’n kuurdagje :thumbup:

ik heb t zo koud de hele tijd dus kan wel een saunatje gebruiken :mrgreen:

biebs blijf duimen voor jou meid :pray:

gisteravond weer misselijk geweest en maagzuur dan krijg je al weer spijt dat je gegeten hebt :eh:

nou tot zo weer!

Hey kletskousen!!!

Goede morgen allemaal.

Misschien lijkt het alleen maar zo, maar iedereen klinkt best wel opgewekt, misschien lees ik t wel verkeerd.

Net ook al gedaan, maar doe t nu lekker weer. Talulah een hele dikke :hug: van mij. En als je dat een egobericht noemt… Het was maar 1 zinnetje en de rest was voor de andere bedoelt!

Heske YOU NOTTY GIRL :lol:

tot 22 uur, pffffff wat een werk. Maar wel lekker dat je het nu even rustig aan kan doen. Hopelijk gaat t volgende maand iets sneller.

Bren hoe is het pokeren gegaan?

Minnie mag ik mee. Ik ben 1 keer geweest en dat was op een dag dat je je badkleding aan mocht houden, dat is 1 keer in de maand. Van mij hoef al dat naakte gedoe niet. En sommige hadden geen badkleding aan en ik lag inderdaad in de scheur.

Lau vandaag inderdaad ook weer voor de zekerheid. tenslotte kan je eitje 24 uur overleven en soms langer. En die steek is vast en zeker de sprong geweest. ik voel m ook altijd.

Nou biebs laten we hopen dat hij later in de week wel positief is. Dat zou toch wel heeel mooi zijn!

Claudie ik hoop dat je snel een keer gewoon helemaal normaal en relaxed kunt eten, zonder dat je daarna boven die pot hnagt.

Hier denkt hub dat ik zwanger ben, vorige keer dacht hij dat ook en had hij het bij het juiste eind, dus laten we hopen dat hij dat nu ook heeft.

Vanmiddag ff lekker kerstkado’s shoppen, filmpje halen voor vanavond en een ietsie pietsie alcohol, heb ik even trek in. Heb vorige week nog een leuk lingerie dingetje gekocht. Dus wordt denk ik wel een gezellige avond :wink:

Goedenmiddag!

lelle, veel plezier vanavond! :thumbup: :wink:

Minnie, hoop dat je een geslaagde badderdag hebt… komt vast goed! :wink:

Talulah… :hug: Maar reken je nu deze dag niet als de 1e dag van je menstruatie? Vandaag is het echte 'rode’doorgebroken. Je hebt dan toch een langere LF? :think:

Heske… werk-ze weer vandaag! Lijkt me ook erg leuk om voor je eigen zaak alle administratie op orde te krijgen.

Is je menstruatie nu helemaal weg?

Biebs, succes met afwachten. Hoe voel je je? ( of had je dat hier ergens al neergezet? :shifty: )

Leuk Bianca, zwarte piet spelen! :smiley: Wil ik ook wel eens een keer doen.

Claudie, balen van die misselijkheid. Wanneer heb je eigenlijk weer een echo?

Even copy paste:

Ehm, ik heb weer wat vaags. Sinds gister heb ik continu een vol gevoel in mijn buik/maag/darmen whatever.

Je kent wel het gevoel dat je teveel gegeten hebt en je buik gewoon wat drukkend/stekend wordt?! Nou, dat heb ik dus continu nu. Ik eet minder, heb minder trek en ik ruik alles weer enorm sterk. :shifty: :think:

Het kan toch niet zo zijn dat je zulke klachten al 3 dagen na je eisprong hebt?

Is het uberhaupt een zwangerschapsverschijnsel? :think:

Oja… ik ben 27e v/d 40 geworden met poker. Ik kreeg de kaarten niet, en kreeg ik ze wel dan viel er niets op de flop. Balen, maar 12 december heb ik er weer eentje! :thumbup:

X Bren.

Lelle… wie weet is het zover! :mrgreen:

Ik heb er ook een goed gevoel bij. ( Vraag me niet hoe dat kan vanaf het scherm, maargoed.) :lol:

Brendaatje ik reken vandaag idd als de 1e dag hoor! :wink:

Maar dan nog vertrouw ik de boel daar binnen niet helemaal, maar dat komt wel goed. Ik ben trouwens al heel blij met de 11 dagen LF die ik nu had!

Nou meiden ik hoop dat het goed zit bij jullie!

jongens ik zal niet zoveel meer reageren hier is de misselijkheid toegeslagen.

bleeeeee :sick: heb het raam een stukje open gezet dat helpt.

zei net nog tegen snips dat ik er geen last van heb stomme ik :doh:

hallo allemaal

vanmorgen de intake gehad bij de verloskundige.

bloeddruk goed en het hartje ook al gehoord :inlove:

en die 10 kilo die eraf is,is voor het kindje niet erg.

mijn baarmoeder is al boven mijn schaambeen uit.

alles besproken over mijn vorige bevalling en dat ik vreselijk bang ben voor deze bevalling.

bij de geboorte van matthieu werd ik opgenomen met hoge bloeddruk,ik had geen vruchtwater meer,de placenta en de navelstreng werkten niet goed meer.en uiteindelijk een spoed keizersnee onder volledige narcose.

ik krijg nu extra echos om dat allemaal goed in de gaten te houden.

met 35 weken kom ik onder de gyn te staan,hij moet mijn bevalling doen.

we zien het allemaal wel.