ladies, alles gelezen, maar kwwet t niet meer…
ben ook niet zo lekker, beetje buikgriepje…bah!
weet nog niet of ik morgen wel ga werken, maar met die krampen is het niet fijn!
minnie, je hebt er neits meer aan, maar je mag best in de sauna als je zwanger bent hoor…(ik heb t ook gedaan, alleen wat korter, want ik hield t neit lang vol)
nou ladies ik ga op de bank!
En minnie hoe was het? (voor als je terugkomt )
Freggel, klinkt niet lekker! Beterschap joh!
Hier nog steeds geen ongi of wat ook. Ben wel steeds druk met ‘checken’ als ik iets nattigs lijkt te voelen. :doh:
Een vriendin van mij had het over dat het misschien de innestelling was, die enorme buikkrampen. Misschien wat vroeg, maar ik kan anders ook niet verklaren wat dat nou is geweest. Ik kon gister echt ff bijna niet staan, zo’n last. Dus ik verwachtte dat het er uitkwam 1 dezer dagen. Maar tot nu toe niks :think: :eh: .
Een lichaam blijft vaag zeg!! :wall:
Meiden…
Moet het even kwijt, ik voel me echt bizar!
Ik heb echt zo’n last van m’n buik. Probeer je er niet teveel mee bezig te zijn… kun je gewoon niet anders. Ben niet misselijk, maar wanneer ik een half bakkie soep eet krijg ik al steken en zit ik barstensvol. :sick: :doh: :eh: :shifty:
Das toch raaaaaaaaaar?:oops:
X een gekwordende Bren.
@Biebs wrote:
En minnie hoe was het? (voor als je terugkomt)
Freggel, klinkt niet lekker! Beterschap joh!
Hier nog steeds geen ongi of wat ook. Ben wel steeds druk met ‘checken’ als ik iets nattigs lijkt te voelen. :doh:
Een vriendin van mij had het over dat het misschien de innestelling was, die enorme buikkrampen. Misschien wat vroeg, maar ik kan anders ook niet verklaren wat dat nou is geweest. Ik kon gister echt ff bijna niet staan, zo’n last. Dus ik verwachtte dat het er uitkwam 1 dezer dagen. Maar tot nu toe niks :think: :eh: .
Een lichaam blijft vaag zeg!! :wall:
Wat je zegt, het lichaam is zo idioot!
Het kan bij jou dus alle kanten op, enorm spannend meid!

Freggel… beterschap!
Jij ook al rare klachten? :?
We zijn lekker bezig zo met zn tweetjes! :lol: :doh:
Nou dan gaan we maar tegen elkaar ouwe-nelen, wij zijn van ‘de vage klachten-afdeling’.
Het wordt zo wel spannend idd…
denk toch dat ik morgen weer wil testen eigenlijk.
Ff Sven uit bed halen.
@Biebs wrote:
Jij ook al rare klachten? :?
We zijn lekker bezig zo met zn tweetjes! :lol: :doh:
Nou dan gaan we maar tegen elkaar ouwe-nelen, wij zijn van ‘de vage klachten-afdeling’.
Het wordt zo wel spannend idd…
denk toch dat ik morgen weer wil testen eigenlijk.
Ff Sven uit bed halen.
Het is toch iedere keer weer een spannende bedoeling inderdaad.
Ga je morgen met een digitale test testen?
Vorige maand was ik er niet zo mee bezig, voelde ik ook niet zoveel… maar het is nu gewoon zwaar overheersend. :shock:
Jeetje meiden, dat klinkt wel goed hoor!!! :shock:
Zou wel heel leuk zijn als jullie beide zwanger zouden zijn! :dance:
Net mijn ovu test gedaan, maar geen streepje meer hoor!
Gisteren was het dus echt mijn eisprong.
En dan hebben we maandag en gisteren geklust. En hopelijk vanavond ook nog. Nu maar hopen dat er een lucky shot bij heeft gezeten!
xxx
@lautje84 wrote:
Jeetje meiden, dat klinkt wel goed hoor!!! :shock:
Zou wel heel leuk zijn als jullie beide zwanger zouden zijn! :dance:
Net mijn ovu test gedaan, maar geen streepje meer hoor!
Gisteren was het dus echt mijn eisprong.
En dan hebben we maandag en gisteren geklust. En hopelijk vanavond ook nog. Nu maar hopen dat er een luchy shot bij heeft gezeten!
xxx
Nou Lau… ik ga heel hard duimen de komende dagen.

Houdt je nu 14 dagen aan voor je LF , of korter?
Je ei is geweest als je piek niet meer zichtbaar is… oja, das ook zo.
Dan moet ik zondag de eisprong hebben gehad. :think:

Ik laat mijn banner gewoon maar staan denk ik…
Maar testen wacht ik dus wel langer mee als dat nodig mocht zijn. Omdat mijn ei ook zo laat was natuurlijk.
Weet je dat ik al heel blij ben dat ik eindelijk weet welk gevoel er bij mijn ei hoort? Ik heb nu voor het eerst echt kunnen klussen op het goede moment.
Mocht ik nou niet zwanger zijn , ga ik wel weer ovu testen gebruiken.
xxx
@lautje84 wrote:
Ik laat mijn banner gewoon maar staan denk ik…
Maar testen wacht ik dus wel langer mee als dat nodig mocht zijn. Omdat mijn ei ook zo laat was natuurlijk.
Weet je dat ik al heel blij ben dat ik eindelijk weet welk gevoel er bij mijn ei hoort? Ik heb nu voor het eerst echt kunnen klussen op het goede moment.
Mocht ik nou niet zwanger zijn , ga ik wel weer ovu testen gebruiken.
xxx
Ja, fijn is dat he.Het geeft je toch ietsje ( niet veel helaas) controle over het hele gebeuren. Ik gebruik ze een evt. volgende keer ook zeker weer.
M’n cyclus klopte gewoon perfect de vorige keer.
Ik heb op een zondag de eisprong gehad. ( streepje werd toen iets lichter) en exact 14 dagen later had ik m’n menstruatie.
X
We gaan duimen dat dat de laatste keer was dat we ongie werden!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ga maar eens aan het eten beginnen…
Lekker Kip Tandoori vanavond!!! :drool: :drool: :drool:
x
Zo, ik ben er ook weer, na een lekker dagje werken! :mrgreen:
Biebs, gewoon morgen weer testen joh, je weet het maar nooit!!! Ik hoop zo dat je zwanger bent. Want dan ben je in augustus uitgerekend, en dan betekent dat natuurlijk dat ik ook in augustus uitgerekend moet zijn, en dat het dus bij mij komende ronde ook raak is Haha, nee zonder gekheid, ik hoop voor je dat het raak is!!!
Lelle, bij jou ook spannend dus. Hoop dat je hubbie weer gelijk heeft!
Brenda, lekker vage verschijnseltjes… zou wel erg vroeg zijn, maar je weet het nooit!
Verder weet ik het ff niet meer… oja, Bianca, balen dat de misselijkheid toegeslagen heeft En Snips, wat super dat je het hartje hebt gehoord. Kan me voorstellen dat je enorm bang bent voor de bevalling, dus fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt.
Hier eigenlijk weinig te melden… ongi is idd helemaal over nu, dus we kunnen weer aan de klus. :dance:
xHeske
I’'m back!!!1 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Meiden het was helemaal geweldig!!!
(en blote piemels heb ik genegeerd hahahahaha :mrgreen: )
(moet gelijk weer lachen om Heske hahahahaha)
Ik ben niet in de sauna geweest op advies van die dames achter de balie. Voor de zekerheid.
Ik had nog wel een blunder :oops: laatste douche voordat we weggingen…ik pak handdoek en spullen en ga me afdrogen…
Lever spullen weer in, blijk ik iemand anders zijn handdoek per ongeluk te hebben gepakt…
DUS>>>>>>>>>>ik heb me afgedroogd met een handdoek waar iemand al de hele dag mee in zijn blote reet/piemel of wat dan ook in heeft lopen zweten… :shifty: :shifty: :shifty: :sick: oeps…
(dus dat wordt nog even goed met bleek en chloor hier aan de poets…)
verder gaat het wel hoor :sick:
Brenda en biebs voor jullie echt superspannend.
En natuurlijk voor Lautje!!! Ohhhh zou het dan zomaar eens raak kunnen zijn bij jullie??? Wordt weer tijd om het lijstje aan te vullen hoor!!
Bianca, beterschap met de misselijkheid!!
freggel jij ook beterschap meid!! :-* En Yeline heeft die er ook last van??? en hubbie??
Nou ik ga gauw mijn zieke kind verzorgen…
tot morgen meiden
Heske, ik doe mn best :mrgreen: !
Minniemouse, iiiiiiiiiiiiiiiiellllll!!! :sick: :lol: :lol: :lol:
Sorry hoor, moest wel even lachen hier!
Jak! :lol:
Heb jij weer. Wel leuk dat het geslaagd was verder!
Is Matthijs ziek joh? Agos! Beterschap he!
Lelle, ik hoop ook dat je hub gelijk krijgt!
Ieeeeeeeeuw, haha, kan me voorstellen dat je nog even goed gaat schrobben Minnie. :lol: :sick:
Wel top dat je het zo naar je zin hebt gehad. :thumbup:
Beterschap voor je mannetje.
Snips… nog niet vermeld, maar hartstikke fijn dat je het hartje gehoord hebt! :-
Heske… fijn dat je ongi helemaal over is.
:thumbup: Morgen een vrije dag?
Hier stikt het nog steeds van de rare verschijnselen.
Dat wordt nog wat, de komende 12 dagen. :lol: :shifty:
En o,o,o… wat wordt/is het toch spannend de komende 1/2 wk voor Biebs, Lelle,Lautje en moi! :mrgreen:
Fijne avond verder allen. :-
minnie hahahahahaha. Je moet er maar niet te veel bij nadenken.
En een dikke knuf voor matthijs!
En inderdaad was ik volgens mij ook vergeten… Snips wat fijn dat je het hartje heb gehoord, nu kun je echt gaan genieten!!!
Biebs je laat het ons morgen wel snel weten he?? Wij kunnen niet tegen in spanning zitten.
En hier worden ook de ovutesten gebebruikt door een controle freak. Er komt geen cuclus zonder.
Lau nu heb je gewoon een echte eerlijke kans!
Uhm dit was t denk ik wel weer.
Nou
voor een hoop nieuwe zwangere. t liefst natuurlijk allemaal.
En talulah ik vraag t nog een keer, weet niet of je het al geschreven had, maar had je de gyn al gebeld??
Whaaaaahaaahaaa Minnie, gats!!! :sick: :lol: :lol: :lol:
By the way, mannen versieren in de sauna is zo stom nog niet hoor, je weet wel meteen wara je aan toe bent :silenced: :lol: (en het was maar goed dat ik dat toen van tevoren wist, anders was het een teleurstelling geweest… zo klein zie je ze niet vaak :silenced: :lol: )
Sorry, zit hier in m’n eentje melig te wezen. Tjip heeft het vanavond nog druk op de winkel, dus die is er voorlopig nog niet. :roll:
Het wordt idd weer spannend meiden. Hoop dat ik het zwangerenlijstje váák aan mag passen de komen dagen!
xHeske
hahahaha Heske :mrgreen: hahaha!!!
Oooh Minnie yuk :sick: :sick:
Nou dat word je wassen met chloor en een staalborstel
Lelle nee heb nog niet gebeld, ik weet amper waar ik heen wil bellen. Wel belde ik de HA vanmiddag maar die was weer eens op vakantie dus ik kan donderdag (oh dat is morgen :eh: ben een beetje blond vandaag) weer bellen. Ik belde eigenlijk op een uitstrijkje te laten maken (waar ik niet aan moet denken :roll: )
Nou Brendaatje je maakt het wel heel spannend hoor!! en dan moet je zelfs nog 12 dagen :roll: :lol:
:lol: :lol: :lol:
Heske, hihi, jij maakt er helemaal een mooi verhaal van! :lol: