Nou, net getest en niet zwanger.
Vaag dus nog :doh: .
Ah sjips Biebs Irritant joh, dat je niet weet waar je aan toe bent nu. Ff nog een nare bijkomstigheid van de mk he. Hoe is het daar verder eigenlijk nu mee? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven? Bij mij lukt het nu aardig. Kan sowieso het ‘zwanger worden’ wel redelijk van me afzetten, maar daar is het nu ook wel de makkelijkste periode voor, zo net na m’n ongi. Merk wel dat Tjip en ik de laatste tijd steeds ontzettend moe zijn, en dus weinig zin hebben om te klussen. Dus ik hou er stiekem een beetje rekening mee dat het wel eens wat langer kan gaan duren voordat ik weer zwanger ben. Maar je weet het nooit, misschien draaien we wel weer bij rond mijn vruchtbare dagen :mrgreen:
Hier eindelijk weer een nacht door kunnen slapen zonder dat Sterre wakker werd. :dance: Ze was nu wel vroeg wakker vanmorgen, maar da’s beter dan midden in de nacht een huilend kind.
Vandaag een rustig dagje. Ff wat aan de was doen en de badkamer poetsen, verder is alles in huis gedaan. Oja, en ik moet nog loonstroken vouwen en in enveloppen doen :roll: Tja, hoort er ook bij. Misschien vanmiddag nog even de stad in. Moet nog 1 Sintcadeautje halen voor m’n oudste neefje, en Sterre heeft pyjamaatjes nodig, want ze groeit nu écht uit maat 74 en soms is maat 80 zelfs al wat krap aan het worden.
xHeske
ah wat balen Biebs, maar misschien komt het nog goed. Je bent nog niet ongesteld en geen bloed geeft moed!!
Sterre lekker dat je nu een keer hebt kunnen doorslapen. Voor mij geld dat helaas niet. Ik word nu al 4 dagen achter elkaar om 3 uur of half 4 wakker en vanaf die tijd slaap ik niet echt meer vast :roll: ontzettend vermoeiend.
Nou ik ga straks eerst maar eens sporten en dan mijn huis van boven tot onder poetsen…jippie…ahum!
jeetje wat een poetsmiepen allemaal!!! Kom ook even bij mij langs…ik heb ook nog wel een badkamer
Talulah niet te lang wachten met bellen hoor, de wachtijden zijn al zo lang tegenwoordig.
Heerlijk dat sterre weer doorslaapt, wij hebben ook een periode gehad dat hij s nachts telkens wakker werd, nu word hij gelukkig de laatste dagen pas om 8 uur wakker, heeerrrlijk…als ik dat dan ook eens werd.
biebs, wat een onduidelijkheid weer, ik hoop dat je er snel op een positieve manier uit bent
Hier zijn er al 7 hele dagen voorbij, ze zijn voorbij gevlogen, nog maar 4 te gaan…
Is iedereen soms aan de poets. Ben ik de enige luie huisvrouw die hier zit??? :oops:
Hahahaha, nee hoor, zit lekker op mijn werk…
Niet vragen wat ik dan op KoK doe, kan gewoon niet meer zonder jullie! Hahahaha :lol:
Heske, wat fijn dat Sterre lekker heeft doorgeslapen! Ik kan me namelijk voorstellen dat nu jullie het zo druk hebben, je een goede nachtrust erg goed kan gebruiken!
Biebs, :hug: . Misschien is je ei toch later geweest, zou dat kunnen?
Onzekerheid is echt vervelend. Ik heb liever dat ik meteen ongie wordt, dan dat ik een paar dagen overtijd toch nog ongie wordt. Tenzij het voor een positieve test is, dan vind ik overtijd zijn totaal niet erg!
Ik ga duimen dat je lichaam nog niet voldoende HCG heeft opgebouwd!
Minnie, wat een lekker idee zeg! :shock: :shock: :shock: :: NOT ::
Hahahahaha. moest wel lachen toen ik het las! :oops:
Bren, hoe voel je je vandaag???
Lelle, nog maar een paar daagjes!!! Ik ga duimen dat je hubbie gelijk heeft!!!
Hier verder weinig te melden! Gisteren niet geklust, was in slaap gevallen op de bank… :oops: Was ook echt gesloopt, want nu Baco weg is, piept Bailey de hele nacht door… :roll: Ze moet er gewoon aan wennen dat zij nu de enige kat in huis is, maar het is wel zielig hoor! Nu slaapt ze bij ons op de kamer af en toe, en tja dan vind ze het heel fijn om lekker aan het voeteneid te liggen. Met als gevolg dat ze regelmatig een trap krijgt van hubbie aangezien die heel onrustig slaapt! :lol:
x
Minnie JAK!! :sick: hahaha meid wat zul jij je vies hebben gevoeld daarna, gelukkig kon je thuis weer ffies onder de douche en nu het hele incident maar gewoon vergeten haha.
Biebs, denk toch dat je eitje later gekomen is hoor, maar blijf duimen!
Wat wordt het hier weer spannend :dance: ik ga weer duimen!
Bianca balen hè die misselijkheid, maar o zo mooi teken dat je kindje goed zit. Hoop dat het je allemaal wat gemakkelijk zal bevallen, zonder teveel spugen :hug:
Nou had gisteren ook een blunder hoor! (wel niet zo erg als minniemouse maar toch…) Mn baas had gezegd dat we moesten vergaderen gisteravond. Dus ik snel in alle haast om half 6 nog een pizza naar binnen gepropt. Kom ik aan op bestemming, blijken we te gaan dineren :shock: mijn god, had net gegeten! Krijg je een drie gangen menu :sick: maar heb me er doorheen geworsteld (zonder voorafje en dessert dan wel haha) Oh voelde me echt dom hihi.
Oh, heb een buikfoto gezet in het showforum bij zwangere buiken, voor de geinteresseerden :mrgreen:
Hebben alleen nog maar lemon met prik te drinken in huis, smerig!! maar heb zo’n dorst :think:
Woeps Sooki! :lol: Wel balen, maar moet wel een beetje lachen! 8) :lol:
Lekker druk gepoetst hier lees ik!
Nou hier nog steeds niknaks aan ongi. Ik dacht vanmiddag ‘nou komt het’ want ik heb af en aan zo’n drukkend gevoel, zeg maar. Maar nee hoor, nog steeds niks! Dit heb ik dus nooit zo he?
Twordt wel irritant nou zeg :? . Dan ga ik in het weekend maar weer een testen denk ik :doh: .
Sooki, wat moet je vol gezeten hebben! Zo’n klein Sookietje en dan een baby een pizza en een diner in één buik :shock: :lol:
Maarre… nog steeds een suuuuper mooie buik joh! Was dat voor of na het diner? Hij is in ieder geval al aardig groot zeg! Mooi!!! :inlove:
Lautje, sneu joh, dat Bailey nu zo loopt te piepen. Zal toch ook moeten wennen nu zijn maatje weg is, ookal ging het niet meer samen. Hoop dat het snel over is en dat jullie dan ook weer ongestoord kunnen slapen. Heb overigens wel een vermoeden wat jullie favoriete drankjes zijn :lol:
Lelle, ja ik heb de héle dag gepoetst :liar: Nee hoor, heb lekker met Sterre lopen tutten. :mrgreen: Fijn dat de dagen nu zo snel gaan, voor je het weet zit je op je nod. Hoop dat je over een paar dagen goed nieuws hebt!!
Nog nieuws van het Biebsfront???
En Talulah, is je huis schoon? Mijn huis wás schoon, maar Sterre heeft weer met haar beker roosvicee lopen klooien :roll: Ach ja, ga nu niet nog een keer dweilen hoor. Heb de plakzooi opgedaan, en verder komt het morgen wel weer. Of overmorgen. Kan bezig blijven…
En nu ligt Sterre in bed, Tjip is laat thuis vanavond, dus ik heb heerlijk tijd voor mezelf. :dance: Straks lekker ongestoord Babyboom kijken en tot die tijd gewoon vanalles en niks :mrgreen:
xHeske
Oh haha, daar zul je het Biebsfront net hebben :lol:
Biebs, irritant joh Niks aan, die onzekerheid… wat zegt je gevoel? Voel je je zwanger, of denk je dat je ongi alsnog komt?
Pfff, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt, en liefst een beetje op een positieve manier
HOI,
ben blij dat jullie smakelijk hebben kunnen lachen om mijn blunder hahahaha.
Sooki, ik moest eigenlijk ook wel lachen om die van jou hoor…oh joh en dan gewoon nog een x eten :sick:
Biebs, wat balen van die test weer zeg!!
Zou het kunnen zijn dat je cyclus nu een paar dagen langer is vanwege die miskraam. Dat je hopelijk ineens van het weekend posi test???
zo, nu ga ik eerst de rest even bijlezen…
:dance: Vandaag de eerste afsprak bij de vk gehad.
Ik vond het superspannend.
8 Januari hebben we de volgende afspraak.
Morgen ga ik een afspraak maken voor een echo.
Lautje…kokken op je werk :naughty: en ook nog eens mailen :naughty:
Is het geen peuter die je wakker houdt is het wel een poes! Meid ik hoop dat het snel over is. Hoe is het met baco, weet je dat.
Sooki, sorry ik moest hard lachen :lol: . Wisten de andere het wel? Of durfde je dat niet te vragen? Wat een aktie zeg.
Enne mooi buik(je) hoor.
Hoe voel je je verder?
Biebs niet te veel geld aan die testen uitgeven he . Zondag is weer vroeg genoeg.
Ik heb weinig gedaan vandaag, alleen een beetje opgeruimd en het hele huis gestofzuigt. Slecht he?!?! Morgen weer alle beddengoed doen, bleh, wassen wassen wassen en nog eens wassen.
Her geen idee of er babyboom wordt aangezet. Ligt eraan of house een herhaling is of niet. Ik heb trouwens house dvd seizoen 1 binnen 3 weken helemaal afgekeken :silenced: . Kan niet wachten totdat ik seizoen 2 krijg.
oja en nog iets anders, mn bloed was goed. Dus alles komt waarschijnlijk door de stress. Helaas ben ik toch ook de afgelopen week weer afgevallen. had ik niet verwacht. Wanneer ik onder de 60 zit ga ik misschien nog eens een bezoekje brengen, maar van mij hoef al dat dokter gedoe niet. Enne btw laten we gewoon hopen dat ik snel zwanger ben en de kilo’s er aan vliegen.
Nog even en dan is het al weer vrijdag ladies! Vinden jullie niet dat de week voorbij vliegt?!
Lelle, heerlijk toch, zo’n dagje niks doen! Moet je jezelf gewoon af en toe gunnen hoor.
Lotte, leuk dat je bij de vk bent geweest. Dan is het écht echt he! :inlove:
Minnie, nog flink in de weer geweest met chloor ed? :wink
Zo, wij hebben lekker geslapen vannacht, alleen een beetje kort. Sterre was om 6 uur klaarwakker. Had een drijfnatte luier, romper en pyjama :shock: Dus heb ik haar maar verschoond, joggingpakje aan en naar beneden. ze zit nu heel lief naast mij op de bank Bumba te kijken (als dat begint roept ze altijd ‘Bumba Bumba Bumbaaaaa’ en dan gooit ze haar handjes in de lucht, zoooo schattig :inlove: ).
xHeske
Heske, sneu voor Sterre. Sven heeft het ook vaak. Dus ik zit te kijken of ik voor snachts maar een grotere maat moet kopen ofzo. :doh:
Wat lief dat ze zo gek is op Bumba!!
Lotte, lekker naar de vk. Maakt het veel echter he!
Lelle, ja ik probeer met in te houden met testen kopen!
Hier weer niks nog. Ik hoop dat het idd een verlaat ei is dan. Maar aan de andere kant vind ik dat ook weer spannend. Want ik weet niet of we dan op dat moment goed geklust hebben. :doh:
Ik voel gewoon al de hele week dat ongesteldheidsgevoel, zwanger voel ik me niet echt. Maar gewoon dat gevoel in mn buik dat er iets gaande is wel. Maar wat he! Dat hoop ik dit weekend ofzo toch te weten ja! :eh:
Als je naar de vk geweest bent wordt het inderdaad veel echter.
Ik ga zometeen een afspraak maken voor een echo.
Ben benieuwd wanneer ze me kunnen gebruiken. :mrgreen:
Goedenmorgen!
Ben ik weer een even. Gister overdag gewerkt en daarna doorgereden naar A’dam om met een goede vriendin uit eten te gaan. Was gezellig! :thumbup:
Jammer Biebs… Hoop dat je gauw van de onzekerheid af bent. Tot dusver is er nog niets gezegd. Kan inderdaad maar zo zijn dat je ei later is gesprongen.
Ik houd de vingers crossed!
Lau… wat sneu voor Bailey. Het zal toch even raar en eng voor hem zijn, zo alleen ineens. Het went wel… dat is wel te hopen, geen slaap hierdoor is ook zo wat.
Heske… heeft Sterre weer een beetje doorgeslapen?
Lelle… nog een paar dagen? Hoe voel je je vandaag meid?
Lotte… lijkt me ook fantastisch, zo’n eerste gesprek bij de vk. Ook al is het gewoon wat gegevens doorgeven, het is zo echt inderdaad! :inlove:
Sooki…echt zo’n actie die ik ook zou meemaken. :lol: Ik vind het knap dat je nog hebt kunnen eten daar.
Zal nog even naar je buikfoto kijken.
Hier gaat het redelijk meiden. Ik moet zeggen dat ik het echt spannend vind. Gister kreeg ik in de ochtend met veel moeite 2 boterhammen weg. Ik had direct een heel erg opgeblazen gevoel. Later op de dag ging het wat beter, maar ik merk dat m’n maag toch wat van slag is. Ik heb sinds woensdag gewoon gauw een drukkend en soms zelfs stekend gevoel in de maag als ik gegeten heb. Hopelijk is het vandaag wat minder. ( of niet, als het een goed teken is. )
Meer afscheiding, geen pijnlijke (??) borsten. ( heb ik altijd rond deze tijd) en nu een continu drukkend gevoel in de onderbuik. :think: :think:
Ik voel zelfs af en toe steekjes links en rechts.
M’n lichaam maakt het me weer lekker makkelijk… NOT! :o
Misschien tot zo hier… ik heb avonddienst vandaag. :-*
bren, dat klinkt heel goed!!!
x
@lautje84 wrote:
bren, dat klinkt heel goed!!!![]()
![]()
x
Ja he?! :shifty: Nu maar hopen dat m’n lichaam me niet weer in de maling neemt. :naughty:
Voor jou is het wachten ook begonnen Lau, spannuuuuuuuund!