Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

@Brendaatje wrote:

@lautje84 wrote:
bren, dat klinkt heel goed!!! :pray: :pray: :pray:

x

Ja he?! :shifty: Nu maar hopen dat m’n lichaam me niet weer in de maling neemt. :naughty:

Voor jou is het wachten ook begonnen Lau, spannuuuuuuuund! :pray: :-*

Ik voel niets eigenlijk… :roll:

Maar dan ook werkelijk niets!

x

@lautje84 wrote:

@Brendaatje wrote:
@lautje84 wrote:
bren, dat klinkt heel goed!!! :pray: :pray: :pray:

x

Ja he?! :shifty: Nu maar hopen dat m’n lichaam me niet weer in de maling neemt. :naughty:

Voor jou is het wachten ook begonnen Lau, spannuuuuuuuund! :pray: :-*

Ik voel niets eigenlijk… :roll:

Maar dan ook werkelijk niets!

x

Oh, maar dat kan ook een goed teken zijn! :mrgreen:

Hahahahaha, ik hoop het! :wink:

Hoi dames

Ik meld me ook maar weer even, niet veel tijd gehad de afgelopen dagen.

Ik zie dat het voor een aantal weer spannend wordt, ben benieuwd :pray:

Sooki en Minnie ik heb moeten lachen om jullie blunders :mrgreen:

Lotte weet jeal wanneer je voor de echo mag?

Bianca en renate, alles goed met jullie?

Biebs, ik hoop inderdaad dat je een verlaat eitje hebt! Wel spannend hoor.

Hier alles op zich oke. Heb nog steeds wel dat bruinverlies, nu al een week last van. Maakt me wel een klein beetje onzeker hoor. Het duurt me ook veeeeelll te lang voordat mn buikje gaat groeien, als ik die andere buikjes zie heb ik daarbij vergeleken nog niks. Maar goed tis ook m’n eerste zwangerschap moet ik dan maar denken.

Vlinder, als ik tijd heb zal ik vanmiddag mijn buikfoto’s eens opzoeken van toen ik 10 en 13 weken zwanger was. Daar was namelijk ook écht helemaal níks te zien. Voor mijn idee was 'ie wel wat boller dan normaal hoor, maar het was echt geen duidelijk zwangere buik. Die kreeg ik pas met een week of 20 en pas met 6 maanden konden onbekenden ook een beetje zien dat ik zwanger was. Toch had ik aan het eind een megabuik hoor, dus het komt helemaal goed.

Dat bruinverlies is natuurlijk wel wat minder, kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt. Heb je de vk nog eens gebeld? Misschien mag je dan al eerder weer een echo. Maar meis, je weet het he, het hóeft niks te betekenen, het komt echt vaker voor. Maar voor je eigen gemoedsrust zou ik zeggen… vk bellen en vragen of je nog een echo mag. Weet niet of zij ook op de hoogte zijn van je vorige echo, maar anders zou ik dat er gewoon voor de grap ff niet bijvertellen :mrgreen:

xHeske

:sick: even snel moet zo ook werken :sick:

vlinder ja ik kan ook niet wachten op me buik maar dat zal nog even duren bij die vriendin van me begint ie nu met 16 weken pas te groeien.

lautje niks voelen is positief ik voelde ook helemaal niets!! en kijk naar mijn bannner.

en hoop dat je kat ich snel weer happy voelt.

brenda ik duim voor je meid!!

lelle voor jou is het ook spannend!!

sooki en minnie heb wel ff moeten lachen hier hahah nou ja kan gebeuren he. (zwangerschapsdementie) laten we maar zeggen.

sooki wat een prachtige buik ik kan niet wachten.

biebs geen rood is hoop. ik hoop het voor je meid!!

lotte wat leuk zo’n 1e afspraak bij mij duurt nog 3 weken en heb dan gelukkig meteen de echo.

ke lees dat het goed met je gaat fijn om te lezen en als ik alles zo lees zou ik sterre best een dagje van je willen lenen die maakt je wel vrolijk als je dat niet bent.

gaat het goed met de zaak??

ben ik iemand vergeten?? mijn excuses dan.

o ja freggel jij bent al weer 17 weken wat gaat dat hard he!!

ik heb nog even een vraag voor jullie ik krijg s’morgens geen eten weg dan ga ik kokhalsen dat had ik al voor ik zwanger werd maar ik begrijp ook dat ik nu goed moet eten voor de frummel in me buik.

hebben jullie tips?? brood krijg ik zo ie zo niet weg bah.

dag dames mss tot morgen.

Misschien kun je een beschuitje wel wegkrijgen Bianca? Mijn zus die nu 12 weken zwanger is krijgt van vriendlief om half 6 's ochtends een beschuitje op bed, daarna gaat ze verder slapen en dan staat ze minder misselijk op 's ochtends.

Sooki ik heb ook hard moeten lachen om jou blunder hoor :mrgreen:

Heske vervelend van Sterre misschien moet je idd een maatje groter kopen?

Hier is het rustig. Van de week vroeg er weer een meisje (van 14) wanneer ik nou eens moeder werd. Ze vraagt het ongeveer om de 2 weken :wink: Volgens haar zou ik een super moeder zijn…ach hopelijk krijg ik ooit nog eens de kans om het te bewijzen. :lol:

Heske, heb de VK gebeld en mag idd volgende week komen voor een echo, jippie :dance: . Zal toch wel een hele geruststelling zijn als alles oke is, zeker omdat ik dan tegen de 12 weken zwanger ben. Enne ik wil graag je buikfoto’s zien, doet me goed om te horen dat het bij Sterre lang duurde voordat je een buik kreeg, maakt mij al iets geruster haha.

Bianca, misschien kun je 's morgens iets licht verteerbaars eten? Stukje fruit, cracker, schaaltje yoghurt? Dat werkte bij mij wel.

Bianca, ik at altijd op bed al een craquotte, gewoon zonder iets erop. Of zo’n droog biscuitje. Je kunt beter regelmatig iets kleins eten, dan in 1 keer veel. Sterkte meid, die misselijkheid is echt ellendig.

Enne… je mag Sterre vandaag wel lenen hoor, ze is niet te genieten :roll: :silenced:

Talulah, Sterre redt het normaal eigenlijk wel met haar luiers. Een maat groter is vanaf 11 kilo en dat is zo denk ik nog niet.

Vlinder, super goed dat je de vk gebeld hebt en dat je volgende week al terecht kan. Hopelijk word je dan een beetje gerustgesteld.

Ik ga zo eens kijken of Sterre nog ff wil slapen, en dan ga ik m’n buikfoto’s opzoeken.

xHeske

Vlinder, 20 december heb ik de echo.

Dat is net voordat we op vakantie gaan, dus ik hoop echt dat alles goed is, anders kon het nog weleens een heel vervelende vakantie worden.

Lotte, gewoon ervan uitgaan dat alles goed zit meis, dat gebeurt nog altijd véél vaker dan dat het mis is.

Nou, hier dan mijn buik met 14, 17, 20 en 23 weken. Die van 10 of 11 weken kan ik niet meer vinden, pc is toen een paar keer gecrasht. Maar goed, daar was dus nóg minder te zien. Hoewel die foto van 23 weken toch echt een flinke buik liet zien, zagen onbekenden toen nog niet echt aan mij dat ik zwanger was. Waarschijnlijk ook doordat ik in z´n geheel nogal veel aangekomen was ofzo :think: Nou ja, vind het daar zelf toch wel heel duidelijk te zien eigenlijk. Bij 20 weken had ik m´n normale spijkerbroek nog aan. Was wel zo´n beetje voor het laatst toen.

En hier was mijn buik het mooist… met 8 1/2 maand :inlove: (als je goed kijkt zie je schuin boven mijn navel een blauwe plek… gestoten tegen de deurklink :lol: Na al die tijd vergat ik soms nog steeds dat die buik daar zat :lol: )

Wauw, wat een mooie buik zeg.

Geen streepje te zien (alleen een blauwe plek :mrgreen: )

Dat wil iedereen toch.

Ja goed he, streeploos! Of het nou door dat gesmeer komt of pure mazzel (waarschijnlijk het laatste…), ik was er echt blij mee. Alleen een paar kleine striempjes op m´n heupen, maar die vallen precies onder m´n bikinibroekjes, dus kan in de zomer gewoon nog m´n bikini aan. :dance:

Hier ben ik ook weer even. Heb niet alles terug gelezen want was zoooo veel :oops: . Ik moest een paar dagen werken en ben steeds heel erg moe dat ik nergens, maar dan ook echt nergens, puf voor heb :zzz: .

Heske: leuk om die foto’s nog 's een keer weer te zien :mrgreen: .

Biebs: hoe gaat het nu met jou?

vlinder: fijn dat je volgende week al voor echo mag.

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt bij vk en moet daar 21 dec naar toe voor een intake. De assistente ging uit van de uitgerekende datum 25 juli, uitgaande van mijn laatste dag van de menstruatie, maar ik weet gewoon zeker dat mijn cyclus langer was dus ik ga nog steeds uit van 31 juli 2008. Als ik de 1e echo heb gehad weten we het zeker.

Heb me ook weer aangemeld bij moeders voor moeders. Ging me vorige keer ook prima af en het is voor een goed doel :stuck_out_tongue: .

Groetjes Renate

O, heske wat een mooie buiken! Ik hop dat ik ook zo’n mooie buik mag krijgen. En je had idd in de begin maanden een klein buikje, maar wel mooi.

Thanx Vlinder! :-* Maarre… ben je een beetje gerustgesteld nu? Ondanks dat kleine buikje heb ik nu wel een heel lief (nou ja…soms dan :roll: :wink: ) ukkie hier rondlopen. En ze was niks te licht of te klein bij de geboorte: 3740 gram en 54 cm :o

:wall: :wall: :wall: probeer kleren bij hm te bestellen, maar site ligt er elke keer uit. :evil: :evil:

wat een geklets weer!!

Heske, 54 cm!!! Dat is aardig zeg. En wat een onzettend strak figuurtje heb jij zeg!!! ongelooflijk! Maare minder moet t niet zijn hoor. of ben je nu wel iets flinker als toen?

Vlinder ik had ook haast geen buikje. Dus daar zou ik mij niet zo zorgen om maken. Om dat bruinverlies…ja dat komt wel vaker voor, maar tis toch toppie dat je nu volgende week al mag komen!

Talulah natuurlijk krijg jij die kans!

Kian is ook vaak nat s ochtends. Ik doe tegenwoordig een nieuwe luier om als wij naar bed gaan, dan redt hij het wel. Maar Kian drinkt ook enrom veel

Renate, voel je je verder wel goed? geen misselijkheid?

Bren maak je jezelf niet te gek, hahahaha. Laat het maar t begin zijn van iets heeeeel moois.

Lautje hoe was t vanacht met bailey?

en hoe voel ik me, mmm. Twijfels, heel veel twijfels. Gister had ik t gevoel dat ik zo ongesteld zou worden. Maar dat is niet gebeurd en heb nu ook nergens last van. De net wel van me litteken, dat schijnt wel eens voor te komen. Ik probeer nergens op te rekenen. Op zich zou ik niet zo teleurgesteld zijn als de laatste keer, zou t alleen wel heel jammer vinden, ik had heel graag een zomerbeeb willen krijgen. Maar ja dat hebben we helaas niet in de hand. Dus we wachten maar weer eens heel rustig af.

Zat eerst de te denken om morgen te testen, das 2 dagen voor me nod. maar dan zit ik pas 10 dagen na me ei. en dat is toch wel te vroeg.

Dus maandag gaat t denk ik worden, mocht t nodig zijn.

Jeetje, spannend hoor Lelle!!! :pray: :pray: :pray:

Enne… ik ben nu wel een beetje (veel :? ) zwaarder dan toen hoor, mogen best wel wat kilootjes af :frowning:

Wow, Heske wat een prachtig figuur heb jij zeg!!!

Ik ben helaas niet zo slank, ben ook niet superdik ofzo, maar een gezonde Hollandse meid met rondingen.

En helemaal geen streepjes joh :shock: oh ik wel :cry: :cry:

vanaf week 33 (toen matthijs zo hard aan het groeien was) strepen tot over mijn navel, mijn bovenbenen zitten onder en mijn borsten :cry:

(als ik het oooooooooit durf zal ik de allerlaatste foto laten zien. 22 kilo zwaarder, 41 weken zwanger en een en al vocht, striae en een gehoekte buik…ja echt…envan alles wat haha :oops: :oops: )