Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Heske, ik weet zeker dat je er nu gewoon gezond uit ziet!! Dus geen kilo’s eraf :naughty:

Minnie niet zo treurig zijn hoor, daar kan ik niet tegen. :-* Wie wil er nu niet gewoon een hollandse meid, zoals jij!?!? Ik weet zeker dat het meevalt.

Hier voor t eerst in dubio over het testen. Heb ik nog nooit gehad :think: . Kan nu haast niet wachten, terwijl dat mij normaal gesproken wel goed af gaat. Ik heb natuurlijk die testen die je 6 dagen van te voren kan gebruiken… :hand:. Ik denk dat ik morgen toch een gokje gaat wagen.

mn buik voelt wel anders als anders. Bij kian had ik ook een gek gevoel in me buik, maar ja het kan ook een naderende ongi zijn. Maar vorige ronde had ik dat niet zo veel dagen van te voren.

Wat zouden jullie doen?

Hahahahahahaha, testen…

Maar ja, een negatieve test hoeft nog helemaal niets te zeggen, dus misschien is wachten tot verstandiger… :think:

Moeilijk… :think:

x

hahahaha aan jou heb ik ook veel :wink: :-* :-* :-*

Hahahahaha, weet ik toch!!! :-*

xxx

Hoi hoi!

Hier is het nog rustig, behalve dan dat mn darmen aan het rommelen zijn :stuck_out_tongue: .

Heske,geinig die foto’s terug te zien! :mrgreen:

Ik had ook geen streepjes, wel zo’n bruine verticale streep tot mn navel die vanzelf wegtrok. Ik zweer bij ‘cacaoboter’ van de bodyshop! Aanraderrrr (elke dag smeren wanneer je buik begint te groeien! :smiley:

Mijn buik begon ook pas bij 20 weken serieus te groeien en met 17 weken voelde ik 'm voor het eerst schoppen! :inlove:

Minnie la die foto ziehien! :wink:

Lelle, ja testen! Klinkt postief als je last hebt van je litteken, dat hebben meer meiden hier gehad en die waren idd zwanger.

Bedankt voor de tip van cacaoboter creme biebs!

lelle: gewoon testen hoor :lol: :lol: . En last van je litteken klinkt positief, heb er zelf ook last van :wink: .

biebs: nog steeds spannend bij jou dus :pray: .

minniemouse: hier zijn de strepen ook volop aanwezig hoor :frowning: . Mijn buik groeide ook zo hard :shock: . Vind het echt lelijk, maar ja, niks aan te doen. En heb wel gesmeerd met cremepjes, maar heeft helaas niet geholpen.

Mijn 1e nachtdienst zit er gelukkig weer bijna op. Ben helemaal gaar en heel erg moe. Pfff, echt niet fijn. Mijn collega met wie ik werk heeft allang in de gaten wat er aan de hand is want zo ben ik anders nooit 's nachts dus heb het haar maar gezegd. Ik weet zeker dat ze het niet verder zal zeggen, dus dat komt wel goed. Zou natuurlijk een beetje raar zijn als mijn collega’s het eerder weten als onze fam :shifty: .

Groetjes Renate

Biebs wanneer ga jij weer testen?

Renate, ja je collega’s zullen het eerder aan je merken dan je familie, dus ik denk dat het geen slecht idee was om te vertellen.

Nou hier vanmorgen getest, met een ultratest. Zo negatief als het maar zijn kan natuurlijk. Zelfs niet na een half uurtje een lijntje te bekennen. Dus hier zullen maandag de :evil: wel weer verschijnen. Jammer genoeg.

Renate, soms zie je je collega;s meer dan je familie, dus ik vind het niet gek hoor dat je het aan 1 collega hebt verteld.

Had ik ook gedaan en ze heeft netjes haar mond gehouden en begreep waarom ik soms gekke dingen deed hahaa.

Lelle, eigenlijk moet ik me ook niet zo rot voelen over die strepen, maar zoals afgelopen week in die beautyfarm, dan merk ik wel dat ik mijn armen juist over die strepen proberen te houden…(is lastig, want heb maar 2 armen en de strepen zitten overal hahaha)

Lelle, ik zou trouwens wel proberen te testen. Je weet dat als hij negatief is dat het niet gelijk betekend dat je niet zwanger bent, maar dat je dan toch te vroeg test. Is ie wel positief heb jij alvast een geweldig weekend!!

Biebs, nog niets dus?? Gelukkig, hopelijk ben jij gewoon vreselijk zwanger!!

He jammer Lelle… maar wat niet is kan nog komen!!! :pray:

Biebs, voor jou ook nog geen duidelijkheid? :frowning:

Renate, zo’n nachtdienst lijkt me idd niet niks als je zwanger bent… begrijpelijk dat je het aan je collega verteld hebt, kan die er ook een beetje rekening mee houden.

Minnie, ik kan me heel goed voorstellen dat je baalt van die striemen, ik zou het ook heel erg vinden. Dan kan het nog zo’n mooi teken zijn van een kindje dat daaronder gegroeid is, je hebt natuurlijk liever een streeploze buik. Bij mij begonnen die striemen op m’n heupen echt in de laatste weken te komen. Gelukkig zijn ze amper te zien, maar ik báálde. Was echt bang dat nog net in die laatste dagen ff een landkaart op m’n buik zou komen te staan.

En meiden, geloof me, ik ben nu écht veel zwaarder dan toen en er mogen écht wel wat kilo’s af. Voor mijn eerste zwangerschap sportte ik 20 uur in de week (ballet), en was ik een wandelend spierbundeltje dat je alle kanten op kon buigen. Nu doe ik bijna niets meer aan sport (begin ballet weer op te pakken, maar door m’n bekkenklachten heeft dat een tijd stilgelegen en vind ik het best eng om weer te beginnen), zijn mijn spieren helemaal niet meer zichtbaar en ben ik zo stijf als een hark. Nu ik nog niet zwanger ben, ben ik het sporten weer aan het opbouwen. Ik doe mijn oefeningen gewoon thuis, en mocht ik straks weer zwanger zijn, dan ga ik er zo lang mogelijk mee door. Verder eet ik nu gezond, en zo hoop ik toch wat kilo’s kwijt te raken, zodat ik straks weer mooi zwanger kan zijn.

Lautje, hoe is het nu met Bailey? Issie al een beetje gewend?

xHeske

Met Bailey gaat het eindelijk wat beter!!! Vanmorgen begon ze pas om 7 uur te miauwen! :dance: :dance: :dance:

Ze begint er dus aan te wennen!

Oh, ik ben verslaafd aan een spelletje op de 360…

Het is zo leuk!!!

xxx

Jeetje, wat is het hier stil zeg!!! :shock:

xxx

Haaai!

Hier nog niks. Ik was van plan morgen te testen. Maar omdat ik ook zo weinig voel, ben ik geneigd om nog langer te wachten. :? Vorige keren voelde ik ook echt wat. Ik hoop dat ik dat gevoel nog ga krijgen :pray: .

Renate, collega’s hebben anders toch ook snel in de gaten he? Je zit zo bij elkaar op de lip te werken in de zorg. Dan valt alles op.

Wel fijn dat het een betrouwbaar iemand is.

In tegenstelling tot Heske ben ik juist afgevallen, 5 kilo! En ik heb er met moeite 1 kilo bijgekregen. Dus sja, dat schijnt dus ook nog te kunnen. :doh:

Ik merkte wel dat de borstvoeding bij mij voor een groot deel daarvoor zorgde. Zonder iets te doen was ik al 10 kilo kwijt 2 maanden na de bevalling

(was 14 kilo aangekomen) :shock: .

Lelle, jammer dat je niet positief getest hebt! Je klachten klinken wel hoopvol, nou wie weet…

Biebs, je houdt ons ook wel in spanning he.

lelle: jammer van die negatieve test :hug: .

Brenda: hoe is het met jou???

Biebs: vervelend joh, die onzekerheid :hug: . Vond het zelf ook niks aan toen mijn 2e ronde zo vreselijk lang duurde dus weet helaas precies hoe je je voelt. Maar ik hoop voor jou nog steeds op een positieve test :-* :pray: .

2e nachtdienst zit er bijna op :sick: . Zal blij zijn als de laatste ook voorbij is. Kost em deze keer echt heel veel moeite. Voel me er echt niet lekker bij door de zwangerschap. Bleeeeehhhh :sick: . Maar goed, nog even volhouden.

Was vanavond nog even bij m’n moeder en ik had gewoon het idee dat ze dwars door me heen kon kijken. Volgens mij heeft ze ook allang in de gaten dat ik zwanger ben :think: . We wachten nog een weekje voordat we het vertellen. vind het wel heel vroeg om dat nu al te doen, er kan nog vanalles gebeuren. Voel me nu wel echt helemaal zwanger dus wat dat betreft zit het wel goed :mrgreen: .

Groetjes Renate

Renate, wij wilden eerst ook een tijdje wachten met vertellen, maar we konden het toch niet voor ons houden. En als het mis zou gaan dan hadden we dat alsnog wel verteld.

Ja moeders hebben dat toch wel gauw door he!

Renate, bij jou was het ook toen zo vaag met die lange cyclus!

Ik heb vanochtend weer negatief getest, dus nou weten we nog niks! :eh: :?

Huh Biebs, hoe kan dat nu???

Heb je wel een eisprong gevoeld?? dan kan je daar misschien een beetje vanaf rekenen…jemig wat irri voor jou zeg!! die rot onzekerheid!!

Gisteren heeft Matthijs Sinterklaas ontmoet hahaha. Dat koppie :inlove:

Sinterklaas ga m een aai over zijn bol en Matthijs dook bijna in mijn nek hihihi.

Hij heeft zijn zakken vol met pepernoten, dus hij kan voorlopig lekker snoepen!!

Dames weten jullie toevallig of rugpijn een probleem kan zijn voor het kindje??? Ik heb nu al een paar weken bijna constante rugpijn.

De ene dag om te janken zo erg, de andere dag is het te harden…

Ik weet niet of het normaal is en vind dit eigenlijk ook onzin om de VK voor te bellen.

Misschien even naar de fysio, laten nakijken of er een spier ofzo verkeerd zit.

Ik zou het wel door iemand laten nakijken iig, als je van de pijn zelfs moet janken! Klinkt niet gezond toch? Of heb je het wel vaker zo?

Lief dat Matthijs zo verlegen werd van Sinterklaas! Schattig!

Ik voel nooit zo duidelijk mijn eisprong. Had dus wel dinsdag enorme krampen opeens en de rest van de week een ongesteldheidsgevoel (nu nog af en aan). Maar er komt tot nu toe niks. Wel de hele tijd ook een wat gevoelige en opgezette buik, darmen die rommelen. :doh:

Ik denk dat ik net als Renate een latere ongi krijg ofzo? Ik zou het ook niet weten anders. T is wel irritant. Heb steeds met de digi van cb getest. Die was altijd duidelijk bij mij.

Ik ga nu wel andere testen erbij halen voor later in de week. (duur geintje wel :shifty: ).

Biebs, ook nog geen gevoel dat je ongie gaat komen?

Hoe is het met Lelle vandaag? Nog maar een paar daagjes!!!

En jeetje, wat is het hier rustig de laatste dagen zeg! :shock: Nou heb ik ook niet veel te melden eigenlijk!

O ja, vandaag mijn huis weer gedaan! Helemaal schoon, de sfeerhaard is opgehangen en ik ben er helemaal verliefd op… :inlove: :inlove: :inlove: Hij is ontzettend mooi!!!

Ik ga proberen een foto te showen!!!

xxx