Zo dames, wat zijn jullie rustig geweest!!! Hoe komt dat zo?
Biebs, als ik zo je 'klachten’leest denk ik 2 dingen, een naderend ei of inderdaad zwanger. Enfin aan mij heb je ook niets. Sorry. Ik hoop echt dat je snel uit deze onzekerheid wordt gehaald!
Enne idd ff andere testen halen, dat is zekers duur. Ik hoop dat ik deze week al me overige testen naar je toe kan sturen.
Lautje wat voor spelletje???
Ja bren ik ben ook wel benieuwd hoe het met jou gaat.
Renate ik denk inderdaad dat moeders dat heeeel snel doorhebben. waarom zou je t haar niet vertellen?? Ik moet ook zeggen dat ik het dit keer ook niet gelijk wil vertellen. Mocht ik nu zwanger zijn , willen we het heel graag met kerst vertellen.
Minnie, kian dook ook helemaal in me nek, bij de eerste keer Sinterklaas, gek genoeg waren de pieten voor hem minder eng :think: .
Hij gaat elke avond zitten voor het sinterklaasjournaal.
Ik loop al meer dan 12 jaar met rugpijn, en tijdens mijn zwangerschap, was t niet te houden. Kian heeft er geen last van gehad. Maar ik wist mij geen raad meer. Ik heb maanden lang 24 uur per dag met een kruik gelopen, om enigszins de pijn te kunnen verlichten. De vk zei dat ik een paracetemol moest nemen en een warm bad(die ik niet heb). Ach het hoort er bij, krijg je dan te horen. Nu loop ik sinds een paar maanden bij een ceasartherapeut, ik hoop dat zij mij door de volgende zwangerschap kan heen loodsen.
Hier nog steeds spannend. Had net wel een positief puntje. We hadden net gesext en normaal komen de :twisted: dan te voorschijn, maar nu dus helemaal niets. Dus ik hoop dat ze wegblijven. Zul je net zien dat ik nu ineens wel een lf van 14 dagen heb…
Verder zit ik flink onder de pukkels :wall: :wall: :doh: . En moest ik net heel hard huilen toen ik Paul de leeuw zat te kijken. Maar ja dat kan ook heel goed een naderende ongi betekenen.
Ik ga morgen in ieder geval niet testen.
Wie heb ik allemaal gemist, Heske in ieder geval, laura heeft volgens mij nog niets geschreven vandaag. Sooki??
Meiden waar zijn jullie allemaal???
lelle: klinkt positief, dat huilen. Een paar dagen voor mijn nod moest ik ook ineens overal om huilen … .
Wij hebben niemand nog iets verteld omdat we het nog een beetje vroeg vinden, maar denk dat dat komende week wel gaat veranderen. Vind het steeds moeilijk om niks te zeggen :shifty: .
Biebs: ships zeg, weer negatief. Duur geintje zo he? Morgen idd maar goedkopere halen. Op hoeveel dagen zit je cyclus nu sinds de mk?
minnie: wat vervelend zeg dat je zo’n last hebt van je rug. Volgens mij kan het voor de beeb geen kwaad maar is het alleen erg rot voor jezelf :hug: .
't Is alweer half 4, du nog maar een paar uurtjes werken en dan zit het er weer op :dance: . Voel me nu wel wat beter dan voorgaande nachten gelukkig.
Groetjes Renate
Goede morgen ladies!!!
Renate fijn om te lezen dat het deze nacht weer wat beter ging.
Wilde even wat met jullie delen
http://nl.youtube.com/watch?v=DMIiwlld_Xk
Dat is mijn danser :lol: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
gisteren weer dvd gekeken, en was op slag weer verliefd, hahaha.
DAMES WAAR ZITTEN JULLIE???
Wat is het rustig hier zeg!!! :shock: :shock: :shock:
xxx
misschien is iedereen wel druk bezig met het huishouden?!?! Zitten wij hier weer met onze luie kont achter de pc.:oops:
Maar ik heb wel alle was gedaan :mrgreen:
Zit een was in de droger en die ga ik dadelijk maar eens opvouwen.
Kian ligt in bed, dat duurt nog wel even. Daarna even naar de prax*s en mijn ouders, die zijn vandaag 26 jaar getrouwd.
hub is ‘ziek’ thuis gebleven.
En nog steeds geen ongi te bekennen. :dance:
haai!
ben ik weer, na een week ziek te zijn geweest…echt niets aan…en dan een beeb die dacht he laat ik es lekker snel groeien…mama doet t nu rustig aan! ook nog last van maagzuur getver. (nu drankje gehaald)
kep alles zo’n beetje gelezen, maar weet t ff niet meer hoor hihihihi
minnie ik zou gewoon bellen met de ha of vk hoor. een niet te harden pijn is niet lekker en er is vast wel wat voor.
ik ben tijdens de zwangerschap 20 kilo aangekomen en kreeg op t laatst ook strepen… helaas pindakaas. ik lig gewoon in bikini of topless hoor, kan me niet boeien. je doet er toch niets meer aan ze zitten er en gaan niet meer weg… dussss minnie gewoon laten gaan die schaamte erom.
heb thuis mn buik es met foto’s vergeleken van de eerste zwschap hahaha kun je wel zien dat ik nu al dikker ben dan toen.
men nu alweer 18 weken, gaat echt snel hoor en dan heb ik nog niets op papier…foei!
nou ik zal weer aan t werk…
(hubbie en yeline hebben nergens last van gehad…gelukkig)
later!
Ehm … ik lag in bed :lol: :lol: . Ben er rond 12.00 uur uitgegaan, want als ik nu te lang blijf liggen kan ik vannacht niet slapen. Gelukkig zit m’n nachtdienst er nu weer helemaal op voor deze maand :dance: .
freggel: vervelend dat je ziek was, maar gelukkig ben je nu weer beter.
18 wkn alweer :shock: , gaat echt hard joh!!!
lelle: nog steeds geen ongi bij jou . Wanneer ga je testen :mrgreen:
?
Beterschap met je hubbie.
Vanavond hebben we sinterklaas bij m’n moeder thuis. Lienke is nu nog bij m’n schoonmoeder dus kan ik zo nog even op pad. Moet nog een paar kleine dingetjes halen. Ja, ik weet het, weer lekker op tijd :doh: . Had me nog zo voorgenomen het op tijd klaar te hebben, maar helaas.
Groetjes Renate
Nou meiden, ben bang dat mijn ongie eraan zit te komen…
Ik krijg ineens zo’n pijn in mijn rug! :roll:
Dat zou dan betekenen dat mijn LF dus echt super kort is, aangezien ik mijn ei op dag 20 heb gehad!
xxx
Nee joh lau, dat is echt geen naderende ongi, dat kan echt niet. Zou t niet eerder een innesteling zijn! Maak je niet gek, alles komt goed!! ik heb een positief gevoel, nu jij nog!
Freggel, griep??? En 18 weken!! Mijn God wat gaat dat ongelooflijk snel. Vind je het zelf ook snel gaan?
En een buikfoto als vergelijking, wil ik wel graag zien hoor. Met of zonder strepen
Renate ik heb de kerstkadoo’s al bijna in huis. Nog maar 2 te gaan.
Hier nog steeds geen ongi :dance:. Heb nu nog wel hoop. Ben denk ik alleen wel heel teleurgesteld als ze morgen of overmorgen ineens komen. Dat zou een beetje onverwachts zijn, ik verwacht ze vandaag. En het testen :think: ik twijfel nog steeds. Ik zit nu echt niet op een negatieve test te wachten.
Als hij morgen negatief is dan betekend het echt dat ze er aan komen.
Eerst nog de rest van deze dag overleven.
Nou andere meiden, waar zitten jullie?
HEEEESKEEEE???
BREEEEEEEENDAAAAAA???
SOOOOOOOOOOKIIIIIII???
Lautje nee toch, 't zal toch niet je ongi zijn he…
Lelle, ben zo benieuwd. Je klachten klinken echt positief hoor enne ik las dat meer mensen met zo’n supergevoelige test pas op of na de NOD positief testten.
Tis idd rustig hier :think:
Haaaaaaaaaaaai,
Ben ik weer. :mrgreen:
De nachtdiensten zitten er weer op dus ik kan jullie weer vervelen.
Ik had het afgelopen weekend dus niet veel tijd en puf om te reageren, maar ik heb jullie wel gemist.
Lau… het zal toch niet zo zijn he. Hoop echt onwijs voor je dat je zwanger bent meid!
:-
Ben benieuwd naar de foto van de sfeerhaard. :thumbup:
Lelle, meid… voor jou ook al zo spannend. Ik ga de komende uren/dagen compleet m’n duimen op hoge toeren laten draaien.
Biebs, wat een onzekerheid. :shifty: Wanneer ga je testen?
Heske, joehoeee… waar zit je?
Sooki, joehoeeee… waar zit je?
Djoesie… fijn dat het weekend zo geslaagd was! :thumbup:
En hoe is het met Minnie? Gaat het al wat beter met je rug?
Renate, jij ook fijn uit de nachtdiensten. Lekker gevoel is dat he? :dance:
Hier gaat alles z’n gangetje. Ben onwijs blij dat ik heerlijk 8 dagen vrij heb. :dance:
Ik moet zeggen dat ik dit keer zeer goede hoop heb. Heb zelfs sterk het gevoel dat ik toch pril zwanger ben geweest als de menstruatie volgende week doorbreekt. ( of is dat een rare gedachte? :shifty: ) Vorige maand had ik dat gevoel helemaal niet. Helaas weet ik dat mijn lichaam me flink in de zeik kan nemen( zeker die tijd dat ik een cyste bleek te hebben), maar nu voelt het toch anders dan anders. ( lekker vaag zo. :roll: )
Sinds een paar dagen na de eisprong heb ik iedere dag wel wat in mijn onderbuik. Dan weer typische steekjes ( die best lang aanhouden), dan weer een spierpijnachtig gevoel.
Mijn borsten zijn iets gevoelig maar veel soepeler dan dat ik normaal in de cyclus heb. :think:
Mijn reuk is weer heel sterk, ik ben wat vergeetachtig, heb meer afscheiding en ik voel me gewoon wat anders.
Ik zal denk ik echt teleurgesteld zijn,mocht ik niet zwanger zijn… maar zoals ik me nu voel ga ik zelfs voor mijn NOD al testen. :shifty:
Tot later! :-
Nou, de pijn in mijn rug is weer weg…
Denk dat het dan toch van gisteren komt, toen ik het huis van boven naar beneden heb gedaan. Toen ben ik iets te fanatiek geweest, hoewel het nu wel super schoon en netjes is hier!!! :dance:
Maar goed, geen pijn meer, maar ook totaal geen andere kwaaltjes. Helemaal niets!
x
Lau…ook geen klachtjes als pijnlijke borsten, zeurende onderbuik etc?
Nou… als je dat normaal wel hebt en nu niet. Klinkt goed. :think:
Zo weer een drukke dag gehad…druk in de winkel dus dat is wel lekker…
De rugpijn was er vandaag weer de hele dag :? , het lijkt er wel op dat ik er aan ga wennen ofzo, of ik kan het beter handelen…
Ik vraag het wel even bij de VK na, misschien heeft zij een manier om er minder last van te hebben…
Lelle, spannend zeg en voor die andere meiden ook!!
Goh zou toch helemaal geweldig zijn als jullie nu allemaal zwanger zijn zeg!!
Freggel, het lijkt bij jou zo snel te gaan…18 weken alweer!!!
Even foto showen hoor van je buukske!!!
Haaaaaa meiden, daar ben ik ook weer! :mrgreen:
Gisteren Sinterklaas gevierd bij m’n schoonouders en vandaag gewerkt, dus ff geen tijd voor KOK gehad
Lelle, ik vind het zoooo spannend! Ga je morgenochtend testen? Ik duim voor je!!!
Enne… kun je de volgende keer niet ff aan Edsilia vragen of ze uit beeld wil gaan :roll: Beetje zonde dat er zo’n smakelijk exemplaar steeds achter haar hoofd verdwijnt :lol:
Biebs, hoop dat je nu onderhand eens duidelijkheid krijgt meis. :hug: Ik weet helaas ook maar al te goed hoe het is om zo lang in onzekerheid te zitten…
Minnie, wat rot dat je zo’n last van je rug hebt. Ik zou er idd ook eens naar laten kijken, misschien kan het zo verholpen worden.
Freggel, fijn dat je weer beter bent. Enne…showen dat buikie!!! :dance:
Bren, bij jou is het ook erg spannend dus. Wanneer wil je gaan testen?
Lautje, gelukkig dat de rugpijn over is. Meis, ik hoop dat je ongi gewoon lekker helemaal niet komt!
Enne… om maar even mee te doen: Soooooookiiiii, waar beeeeeeeen jeeeeee?
Nou, de eerste Sinterklaasronde (bij m’n schoonfamilie) zit erop. Sint en Piet zijn in hoogst eigen persoon langsgekomen, en Sterre vond het prachtig. Sint vond ze een beetje eng, maar ze zat te schateren om Piet :inlove: Gruwelijk verwend, en komende zondag komen er nóg meer cadeautjes, want dan vieren we 't met mijn familie.
Verder heb ik nu echt geen idee wanneer m’n eisprong gaat komen. Op z’n vroegst afgelopen donderdag (maar dat lijkt me niet) en op z’n laatst over een week ofzo :think: Heb 'm nog niet gevoeld, ook nog geen slijmpjes gespot ofzo, dus we zien het wel.
xHeske
hehe, daar zijn jullie. Nu alleen sooki nog.
Bren ook hier wil ik nog even zeggen dat ik heel hard voor je duim.
Vlinder hoe voel jij je? Al bijna 12 weken :dance:
En minnie, ik ben inderdaad aan de rugpijn gewend geraakt. Maar ik hoop voor jou dat je toch een oplossing vind en er snel van af bent. Ik had ook verschrikkelijke rugweeen 1 van de redene dat ik de volgende keer heeeeel graag een ruggeprik wil.
Sterre nu al verwend, nou dat beloofd nog wat voor de volgende avond :mrgreen:
En ja die edsilia :wall: :wall: . Maar ik geniet er wel van hoor, wat een lekker ventje :lol:
Enne laat dat eitje maar komen
hier nog steeds geen ongi. Misschien morgenochtend testen :think:
@Brendaatje wrote:
Lau…ook geen klachtjes als pijnlijke borsten, zeurende onderbuik etc?
Nou… als je dat normaal wel hebt en nu niet. Klinkt goed. :think:![]()
![]()
Normaal inderdaad zeer pijnlijke borsten, en nu totaal nergens last van… Maar ja, mijn ei was natuurlijk ook pas heel laat. Op dag 20 heb ik hem gehad, en het is nu natuurlijk pas dag 25. Toch vind ik het vreemd dat mijn ei zo laat was.
Ik heb wel af en toe krampjes in mijn buik, maar dat heb ik tot nu toe altijd gehad. Mijn darmen borrelen wel al een paar dagen, maar of dat er nou mee te maken kan hebben :think:
x
Klinkt leuk Heske!!
En zondag weer, oeioeioei wat een verwennerij voor Sterre!
Lelle, klinkt goehoeeeed!!
Lautje en Bren, ook al goede berichten, spannundddd!
Minniemouse, irritant dat je zo’n last houdt joh! Goed dat je het laat nakijken!
Je raad het al, hier NOG niks. :snooty:
Ik voel ook weinig, wel weer wat last van mn onderrug, maar ik heb ook veel getild laatst. :doh: Ik snap er niet veel van. Denk ook de vk eens te vragen wat die gekke krampen een week ongesteldheidsgevoel kunnen betekenen. :eh:
Morgen maar een wat kruidvattestjes halen ofzo.zucht
Biebs, wat een onzekerheid zeg!!!