krijg nu toch wel heel erg kramp in mn buik
pffff, aub laat het wegblijven
@lelle wrote:
pffff, aub laat het wegblijven![]()
Oh nee!!! Houd je benen bij elkaar, en barricadeer de boel daar beneden!!! Ik duim dat het gewoon niet komt oke??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ksssssjt duivels, hobbelen jullie, wegwezen, we willen jullie niet zien! :x
En Biebs, sjips zeg… nog steeds niet (zou idd die Kruidvattesten halen, die gaven bij mij het duidelijkste streepje…)
dit wordt weer zo’n avondje bezoekjes brengen aan de wc . Maar nog steeds niets te vinden. Maar denk dat dat niet lang meer zal duren.
Maar mocht ik deze avond, nacht en morgen ochtend overleven…dan ben ik weer happy. Maar zie het nu heeeeeeeeeeeeeeeel somber in.
bedankt ladies in iedergeval, keep on going! :-* :-*
Lelle… :hug: :hug: :hug: ik ga hééééééél hard voor je duimen dat die rotduivels wegblijven!!!
Lelle, ook ik :thumbup: :thumbdown: dat het vals alarm is en je :evil: gewoon weg blijven!
xxx
@lelle wrote:
pffff, aub laat het wegblijven![]()

Ongi… wegwezen! :twisted:
Gelukkig is ( bijna) iedereen weer wat meer aanwezig, is wel zo leuk.
Lelle: :-* voor je aanmoedigingen. ( en de rest uiteraard ook)
Biebs… :hug: Even navraag bij de vk kan idd geen kwaad.
En daar zag ik Heske ook weer.
Die Sterre… zo verwend. Is ze vast heel lief geweest. Lijkt me zo’n leuke tijd… met je eigen kids sinterklaas/kerst etc vieren. :inlove:
Minnie… wat balen van je rug zeg.Beterschap! :-*
Het is inderdaad veel leuker nu we er weer zijn!!!
Die Sterre, die weet straks niet meer waar ze als eerste mee moet spelen! Hahahahahahaha.
Hadden jullie ook foto´s gemaakt?
z
Lelle: laat die :evil: wegblijven!!! Duim echt voor je dat het goed zit .
Brenda: dus jij had ook nachtdienst gehad? Vind het altijd vreselijk als ik erin moet en ben altijd heeeeel erg blij als m’n laatste nacht weer voorbij is. 't Is dat het erbij hoort, maar anders :snooty: .
Spannend voor jou!!! Klinkt goed .
Biebs: :hug: voor de zekerheid dan maar kruidvattesten halen en om de 3 dagen testen of zo. He bah, wat een onzekerheid :hug: :-* .
Vanavond sinterklaas gevierd. Was erg gezellig en Lienke is natuurlijk ook schandalig verwend. Ach, ze had ook nog bijna niks om mee te spelen :liar: .
Duik zo lekker m’n bed in. Ben kapot .
Groetjes Renate
Ahhh schattig!!
Lelle, oooo, ik duim voor je meis!
Wij hadden gister sinterklaas bij mijn schoonouders gevierd.Sven ook helemaal stuk s avonds van de indrukken.
Hij heeft een hele mooie houten (zelfgemaakt door mijn schoonouders) garage gekregen, met een set duploauto’s erbij, een zitzak van bert en ernie, een heeeele grote knuffelleeuw, kleurboek en dikke peuterstiften erbij, een boekje en een winnie de poeh kiekeboepot/ding.
En natuurlijk liep hij er in zijn nieuwe outfit op z’n kersbest bij :inlove: .
Ik kan niet hele teksten gaan neerzetten hier, want ik zit hier voor iedereen te duimen :thumbup: :mrgreen:
Ja, ik eigenlijk ook natuurlijk, maar heb zo’n kramp dat ik even pauze neem
Lelle, hoe is het??? Geen duivels??? Heb je getest???
En Biebs, al nieuws??? Dat kiekeboeding van Winnie de P (zo’n honingpot, toch?) heeft Sterre ook. Ze heeft 'm al een jaar ofzo, maar vindt 'm nog steeds leuk.
Renate, lieve foto van Lienke (ook leuke foto’s in 't showforum ) :inlove: Ook zo lekker verwend dus.
Brenda, is idd leuk om met je eigen kindje Sinterklaas te vieren. Al moet ik zeggen dat ze er nog maar weinig van begrijpt hoor. We waren de camera vergeten, maar mijn schoonvader en zwager hebben wel veel foto’s gemaakt en die zouden er een aantal doormailen. Zodra ik ze heb zal ik ze showen. En komende zondag ga ik m’n camera natuurlijk nÃet vergeten
xHeske
Lelle, heb je de :evil: nog buiten kunnen houden?
En Biebs, nog steeds onzekerheid???
xxx
Hier nog niks.
Wel een meer toenemend spierpijn achtig gevoel in mn buik en een beetje beroerd. Ik wil het geen misselijkheid noemen, niet zo lekker soort van.
Ik ben wel streeds meer nieuwsgierig nu, vanmiddag ga ik naar t kruidvat!
De buren hebben een nieuwe jonge hond uit het asiel, die voor het eerst alleen thuis is. Dat is dus de hele ochtend al geblaf. Maar ik moest bellen van de buuf als ze niet ophield.
Hopelijk kan Sven er wel van slapen. Die ligt in bed nu :? .
Lelle, hoe istie bij jou?
Heske, die honingpot was vanaf 3 mnd zag ik. Heeft Jeroens oma niet echt naar gekeken geloof ik. Naja.
OH, wat is het hier toch belachelijk spannend zeg!!!
Als er nu niet minstens 4 zwangeren bij zitten, nou dan weet ik het ook niet meer hoor!!!
Biebs, hup naar het Kruidvat en testen halen!!! En lelle???
Brenda wanneer ga jij testen dan???
Bianca hoe is het met jou???
Wat een lieve foto trouwens van Lienke bij die cadeautjes!! :inlove:
Wij doen nog niet aan Sinterklaas! Volgend jaar gaan we wel pakjesavond doen, dit jaar alleen 1x schoenzetten…
Matthijs heeft nu sinterklaasfeest op de PSZ. Ze gingen pepernoten bakken en krijgen allemaal wat lekkers!! Ben zo benieuwd hoe hij het heeft. (en weer zonder huilen vandaag :dance: :dance: )
Goedemorgen!!!
Nou, ik voel nog steeds niets… Mijn darmen borrelen heel erg, maar ja, heb ook al twee dagen diarree. :oops:
Kan me dus ook eigenlijk niet voorstellen dat het raak is deze maand.
Merk wel dat naarmate mijn NOD dichterbij komt, ik steeds meer naar de wc ga. Elke keer even checken of het roze verlies al begint. :shifty:
Want aangezien elke ongie bij mij begint met twee dagen roze verlies, is de hoop vervlogen op het moment dat ik de eerste druppel roze verlies.
En zolang ik die niet spot, blijf ik hopen!!!
xxx
goede morgen ladies!!
Ik ben mn huis aan t ruimen, dat zegt denk ik wel genoeg. :?
Ik wilde echt gaan testen vanmorgen, had goede hoop namelijk. Kramp was gister snel weg en zelfs na de sex was er niets te vinden. Dus daar stond t al klaar, maar goed wilde toch nog eerst voor de zekerheid kijken en daar zag ik de eerste druppels. :x Testen was dus niet nodig.
hopelijk zet t snel door, des te eerder ben ik er weer vanaf.
sorry voor mijn egobericht.
Ik duim dat biebs, bren en lau wel een extra mooie kerst hebben.
Ga nu weer verder met ruimen.
Bedankt voor het medeleven, jullie zijn schatten :-* :-* :-* :-* :-*
Lelle, PB.
Vind het zo ontzettend klote voor je!!!
:: :: :hug: :: :: :hug: :: :hug: :: :: :hug: :: :: :hug: :: :: :hug: :: :: :hug: :: :**:
x
Oh nee Lelle… hoe kan dat nou :hug: He meis, wat rot, ik had zo’n goede hoop voor je
Biebs, heb je al testen gehaald?
Ik ben net met Sterre kennis gaan maken bij het kdv. Was hartstikke leuk. Sterre keek heel even de kat uit de boom, maar rende toen zo de peutergroep binnen. Qua leeftijd hoort ze nog bij de babygroep (tot 20 maanden en Sterre is nu 16 maanden), maar waarschijnlijk mag ze al bij de dreumessen, omdat ze al erg goed loopt en behoorlijk bijdehand is. Morgen gaat ze voor het eerst proefdraaien, en ik vind het echt zo spannend. Ben ook benieuwd of het idd goed gaat bij de dreumessen, de meeste kindjes zijn daar toch wat ouder, al zaten er ook wel 1 of 2 bij die ook nog geen 20 maanden waren volgens mij. Nadeel vind ik wel dat de dreumessen maar 1 keertje slapen, terwijl Sterre vaak nog 2 keer slaapt. Nou ja, we zien het wel. Verder, qua spelen en eten ed zit ze bij de dreumessen wel goed, denk ik, dus misschien komt het met dat slapen ook wel in orde. Gaat ze er 's avonds maar wat eerder in.