Lelle…
Dat vind ik nou echt kt.
Geen leuk nieuws voor de dinsdag.
:hug: :hug: :hug: :hug:
Hou je taai! :-
Lelle :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Ah Lelle, nee toch… had toch echt gedacht dat het raak was deze keer voor je
:hug:
Leuk hoor sinterklaas vieren met je kleintje, kan niet wachten tot wij dat ook kunnen doen. vond sinterklaas vroeger zelf zo’n leuke periode.
Nog een half uurtje en dan ga ik weg, weer een echo!! Ben erg benieuwd. Ben sinds gister weer enorm misselijk, zal wel van de vermoeidheid komen.
Ben net verrot gescholden door m’n buurman :x Stom drankorgel. Die vent drinkt de hele dag door en staat bekend als een “messentrekker”. Had net net met zijn rotzooi het pad naar mijn huis gebarricadeerd. Ik liep er langs met 'm’n hondje, begint ie toch tekeer te gaan. Rot vent :evil:
Haihai,
Heske… wat leuk dat Sterre gaat proefdraaien op de kdv.
En morgen al, spannend voor jullie! Gaat vast helemaal goed komen als ik dat zo lees. De bijdehante dame. :inlove:
Al een idee dat de eisprong in aantocht is?
Minnie… wat leuk dat Matthijs het zo goed doet op de PSZ ( zonder huilen):thumbup:
Hoe is het vandaag met de rug?
Lau… het klinkt heel erg hoopvol.
Biebs… ik vind het voor jou toch ook erg spannend hoor. Nu wat beroerd ( beterschap) en een spierpijnachtig gevoel in de buik. :think:
Waar is Sooki toch? :think: Soooooooooooooooki???
Hier gaat het goed. Nog steeds een spierpijnachtig gevoel in de onderbuik, nu wat meer gevoelige borsten ( al blijven ze soepeler dan normaal :lol: ) en ik ben erg duf.
Ik ga denk ik a.s donderdagochtend testen. Dat is vroeg, maar ik heb een gedachte erachter. Mocht ik donderdag positief testen dan kunnen we het blije nieuws donderdagavond aan mijn ouders en broer vertellen. ( We vieren verlaat sinterklaas die avond bij mijn broer). Hetzelfde nieuws kunnen we dan het weekend aan een deel v/d rest van de familie vertellen omdat we een weekendje weggaan met familie.
Mocht de test negatief zijn, dan zijn we alvast wat mentaal voorbereid op de teleurstelling en is het tevens ook nog niet 100% zeker dat ik niet zwanger ben.
Mijn vriend en ik gaan vanavond naar zijn ouders en komen woensdagavond terug. Misschien tot zo en anders tot morgenavond/donderdag
:-*
Heske, wat leuk dat Sterre het leuk vond zeg! Volgens mij is het al echt een dametje, en is de dreumessengroep leuker en uitdagender voor haar. :lol:
xxx
Vlinder… bah, wat een nare vent die buurman. :x
Kijk maar uit voor die engerd.
Straks een echo? wat leuk! :inlove:
X Bren.
Het is zeker al een heel dametje en ik denk ook wel dat de dreumesgroep geschikt voor haar is, alleen weet ik niet of ze aan 1 keer slapen genoeg heeft, op zo’n drukke dag. Maar we zien het wel.
Vlinder, lekker zo’n buurman :?
Veel plezier bij de echo! Heb je nog last van bloedverlies eigenlijk? Hopelijk zie je je kindje straks weer mooi naar je zwaaien :inlove:
Brenda, spannend dat je donderdag al gaat testen. Is idd nog wel vroeg, maar je kunt het altijd proberen. Je zult de eerste niet zijn die al vroeg positief test. En als je gevoel zo sterk is… ik duim voor je hoor!!!
Ik denk dat mijn ei eraan zit te komen. Vanmorgen zowaar weer een keer eraan gedacht om te temperaturen en m’n temperatuur was nog steeds gewoon laag, dus heb m’n ei iig nog niet gehad. Vanmorgen de eerste slijmpjes gespot, dus denk dat m’n ei over een paar dagen gaat springen, en dat m’n banner dus wel aardig klopt. Nu maar hopen dat ik op kerstavond een mooie positieve test ga krijgen (en anders ben ik dus ongi met kerst :? da’s wel wat minder ).
Oh, een mooie positieve test met kerst zou inderdaad wel heel speciaal zijn!!! :inlove:
x
Heb een hele mooie echo gehad :inlove:
Heb nog wel steeds wat last van bloedverlies, al neemt het wel af. Maar ben nu weer helemaal gerustgesteld. Kindje stak zijn tong nog uit, zo schattig.
Wowwwwwwwwww :inlove: :inlove: :inlove:
Mooooooiiiiiiii! :inlove: :inlove: :inlove:
Lelle :thumbdown: , K** voor je zeg! :hug:
Bah bah bah!
Heske, hebben ze op jullie kdv een aparte dreumes en peutergroep?
Spannend voor Sterre! Hopelijk is 2x slapen dan geen probleem, of wat zeiden ze daar over?
Vlinder, wat vervelend zeg zo’n gast als buurman. Dus als hij zn dag niet heeft dan gaat hij gewoon tegen je aan staan schreeuwen?
Minnie, wat gezellig voor Matthijs op de psz!
Ik ben nu even aan het 'indrinken :lol: ', veel thee, om even met een volle blaas straks paraat te staan bij de wc 8) .
biebs:
duimerdeduimduimduim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: duimerdeduimduimduim
spannend!!!
lelle: he bah nee!!! Dikke :hug: voor jou meid :-* .
vlinder: mooi!!! wat duidelijk al joh :inlove: .
Heske: fijn dat het goed ging met Sterre op kdv. Is toch altijd wel even afwachten he, hoe het zal gaan?
Ben vanmorgen bij een vriendin op kraamvisite geweest en ooooh wat is zo’n beebje dan klein vergeleken bij Lienke :shock: . Wel heel lief hoor zo’n klein hummeltje :inlove: .
Volgens mij begint er hier ook eentje wakker te worden dus die zullen we maar weer 's uit bed plukken :mrgreen: .
Groetjes Renate
geen streep te zien hier op de test.
Dus nou doe ik het echt voorlopig niet meer :wall: .
@Biebs wrote:
geen streep te zien hier op de test.
Dus nou doe ik het echt voorlopig niet meer :wall: .![]()
Bah, verdorrie.

Waarom duurt het toch zo lang voor je zekerheid hebt.

Sterkte met afwachten maar weer. :hug:
Vlinder… wat een bijzonder mooie en duidelijke echo! :inlove:
Fijn dat het allemaal voorspoedig gaat. :thumbup:
X Bren.
Biebs, :hug: :hug: :hug:
Wat ontzettend balen dat je zo lang in onzekerheid moet zitten zeg!
xxx :-*
Ah nee he Biebs, hoe kan dat nou toch (heb je niet teveel thee gedronken dan? Als je teveel drinkt dat test je gewoon het hcg-gehalte van je thee, en dat kan natuurlijk nooit veel zijn
…dus eigenlijk zou je het nog eens met ochtendurine kunnen proberen :? ) Meis, ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt :hug:
Vlinder, héle mooie echo!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Oja Biebs, hier hebben ze idd een aparte dreumesgroep (2 babygroepen, 2 peutergroepen, en daar tussenin 1 dreumesgroep). Vind het op zich wel handig, want ik vond Sterre wel al erg ‘wijs’ vergeleken met die ukkies, maar nog wel héél klein bij de peuters. Dus dit lijkt me wel een mooie tussengroep. :thumbup:
Ah nee Biebs, weer negatief, pfff…balen!
Ah biebs :hug:
Misschien idd wat Heske zegt…ochtendurine is sterker, misschien dat dat het is…(blijf positief voor je hoor!!)
Vlinder, echt een schitterende echo!! :inlove:
Kon ze je ook vertellen waarom je steeds bloedverlies hebt???
Ik zou toch ook nog graag een echo willen hoor!! Gewoon om te kijken of ie het nog wel doet enz. Maak me af en toe heel onzeker erover…
(maar dat hoort erbij, i know)