Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

@Brendaatje wrote:

Waar is Sooki toch? :think: Soooooooooooooooki???

:-*

Ben er weer hoor. Had buikgriep samen met mn zoontje. Hij deed de diarree, en ik kotste ‘vrolijk’ mn ingewanden eruit. Vraag me af wanneer ik nu eens ziektevrij mag gaan genieten van mn puck :evil:

Lelle heb begrepen dat jij je menstruatie heb gekregen, wat balen zeg!!

Sterre voor het eerst wezen wennen op het kdv. Spannend is dat hè! Wat een stoere griet dat ze zo fier mee ging met de dreumesgroep!

Vlinder wat een prachtige echo zeg!! Wel een beetje voorzichtig doen met die buurman van je hoor!! Heb er hier ook zoeen , die kan een strot opzetten, mijn god. Of dat slaat ie zn hele huis kort en klein. Heb al zo vaak de politie gebeld met mn medeburen. Vermoeiend dat soort gasten!

Biebs een negatieve test, wat jammer zeg :cry:

Sooki, jemig allebei zo ziek joh! Balen! :?

Ja, ik weet niet of het met ochtendurine beter zou gaan. Ik wacht gewoon weer tot in het weekend of volgende week. Morgen ff de vk bellen met mn vragen. Stom gedoe, ben er intussen wel sjagerijnig van aan het worden.

Mijn vriend zei al, misschien sla je wel 1 ongesteldheid over ofzo. :think:

Ga ik gewoon van niks uit en moeten we gewoon maar doorgaan. Nouja ben benieuwd of ik wat meer duidelijkheid van de vk kan krijgen.

Biebs, het kan na een mk sowieso langer duren voordat je weer ongi wordt he… volgens mijn vk meestal 4 tot 6 weken, maar langer kan ook. Je lichaam is gewoon helemaal ontregeld nu. Dus wat dat betreft… tja, het kan nog alle kanten op. Ik denk dat je nod gewoon later is en dat je dus óf nog ongi moet worden, óf zwanger bent, maar nog maar heel kort en dat je dus ff moet wachten voor je positief test. Enne… optimistisch als altijd, ga ik gewoon uit van het laatste :mrgreen:

Sooki, rot dat jullie allebei zo ziek waren. Een ziek kindje is al zo ellendig, en als je dan zelf ook nog zo beroerd bent… Maar fijn dat het weer beter gaat met jullie!

Minnie, snap het best hoor, dat je ook nog een echo wil. Is zo’n mooie en duidelijke bevestiging van dat alles goed zit. En die 20 weken duren nog zo lang :roll:

Ik heb een zeurend gevoel in mijn buik, dus er is een eitje in de maak :wink: Weet dus bijna zeker dat mijn banner ongeveer goed is :dance:

xHeske

Even speciaal voor Lelle en Biebs

Vlinder wat een ontzettend lieve echo, ik vind het zo’n vertederend gezicht!!

Heske wat fijn dat je banner goed is zo ongeveer!!

Sooki beterschap, wat ontzettend vervelend zeg. Hopelijk ga je je vanaf nu alleen maar beter voelen!

Goeiemorgen meiden!

Hier heel duidelijk een naderend ei, dus ik hoop dat Tjip niet te moe is vanavond :mrgreen: Iig flinke buikpijn in slijmpies in overvloed (sorry :sick: ), dus kan niet missen. Ben alleen vanmorgen weer vergeten te tempen. Ging zo goed de afgelopen dagen, maar ja. Maar je temperatuur stijgt toch vlak na je ei, of niet? Nou, dan ga ik er vanuit dat 'ie vanmorgen nog laag was en dan zal 'ie morgen of overmorgen wel omhoog schieten.

Hoe is het vandaag met iedereen? Biebs, al nieuws? Lelle, weet je je nieuwe nod al ( :hug: )? Lautje, voel je al iets? Brenda, ga je morgen testen? Vlinder, is je bruinverlies al weg? Bianca, hoe was je weekend? (was toch weggeweest, of vergis ik me nu?) En verder… Sooki, Freggel, Minnie, Claudie, Snips, Talulah, Renate, Lotte, Niek, hoe gaat het???

Iedereen gehad nu? :wink:

Na Brenda d’r nod duurt het trouwens wel lang tot de volgende zeg. Saai hoor :frowning:

xHeske

goeiemorgen,

zit ik net mijn ontbijt naar binnen te werken en dan lees ik over jou slijmpies Heske :sick: :sick: :mrgreen:

Je temperatuur stijgt nadat je ei geweest is en dan moet hij met minimaal 0,3 graden gestegen zijn.

Hier gaat alles prima, mijn temp. is gezakt dus mijn ei is ook in de maak en die zal van het weekend wel springen denk ik. En dan hoop ik dat hij dat 's avonds doet want in het weekend ben ik overdag zo druk dat ik geen tijd heb om te klussen :oops:

nou ik ga even kijken of ik verder kan ontbijten… :think:

Goedemorgen!!!

Nou, ik voel nog steeds niets hoor… :snooty:

Ook nog geen roze verlies, dus denk dat mijn NOD pas later is! Kon ook bijna niet anders, want dan was mijn LF wel heel kort geweest!

Bren, morgen testen?

xxx

Lautje, zou op zich mooi zijn dan als je nod wat later is he. Maar nog beter als je gewoon zwanger bent!!! :pray:

Talulah, thanx voor de uitleg :thumbup: Hoop dat ik er morgenochtend wel aan denk om te tempen. Nou ja, en anders zegt mijn lijf nu eigenlijk wel genoeg, voel echt heel duidelijk dat er iets gaande is, dus dat ei kan nooit lang meer duren.

Auwauwauwauwauw, mijn ei springt! :shock: :mrgreen: Leuk he, zo’n reallife eisprong :wink: :lol:

@Ke wrote:

Auwauwauwauwauw, mijn ei springt! :shock: :mrgreen: Leuk he, zo’n reallife eisprong :wink: :lol:

Hahahahahahahaha :lol: :mrgreen: :lol:

Dat wordt dus klussen vanavond!!! :wink:

x

@Ke wrote:

WHAHAHAHA :mrgreen:

nou meid, dat word een bezoekje brengen aan de winkel straks :wink:

Hahaha, kantoor op slot en gaan met die banaan :shock: :lol:

Hahahahaha, geweldig! :mrgreen:

Hahaha, nu ik m’n eigen zinnetje teruglees staat het er wel errug dubbelzinnig :doh: :mrgreen: :lol:

goedemorgen

hier weer een berichtje van mij.

ben erg druk geweest.

zaterdag is mijn knul 4 geworden en zondag hadden we al een sinterklaasviering.

nu vandaag en zondag nog sinterklaas en dan hebben we dat weer gehad.

misselijkheid is verdwenen.

wel rugpijn en buikpijn soms :think:

en af en toe onzeker.

maar verder gaat het prima.

voor iedereen die zich niet happy voelt :hug:

en voor de naderende nod’s :thumbup: :thumbdown:

Snips, nog gefeliciteerd met Matthieu!!! :dance: :dance: :dance:

Fijn dat de misselijkheid over is! :thumbup:

Snips nog van harte gefeliciteerd met je kleine kereltje!!!

Lautje, wat spannend voor jou zeg!!!

Heske, lange jas aan en mooie lingerie eronder en dan naar de zaak!!! Dan kan hij je vast niet weerstaan hahahaha…

Hier kan ik een klein peutertje wel wat aandoen…Jeezzzzzzzz

Wat dat toch met hem is, echt om gek van te worden.

Ik doe vreselijk mijn best om er een gezellige dag van te maken, maar hij weet het elke seconde weer te verknallen door niet te luisteren, iets te doen wat niet mag enz…Zoals nu is hij de printer aan het slopen terwijl en tonnen speelgoed op zijn kamer staan…

be right back :twisted: :twisted: :twisted:

minniemouse grijp hem bij zijn lurven :twisted: (al weet ik nog steeds niet waar die dingen zitten)

snips gefeliciteeeert!!

haha Heske je hebt precies neergezet wat ik bedoelde hahaha!! :mrgreen:

Lautje voel je al iets?? hoop het niet!!

Moet zeggen dat mijn duimen aardig lam zijn

Hahahahaha, nee nog steeds niets… :snooty:

Net naar de wc geweest, en even gekeken…maar ook nog geen roze verlies! :dance: Ik weet nu dus zeker dat mijn cyclus langer is deze maand!

xxx

Nou gelukkig maar!!

Was al bang dat je ook een korte LF zou hebben.

Maar goed…laten we er gewoon vanuit gaan dat je LF deze keer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt :wink: