Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

hoi

de verloskundige is net op bezoek geweest.

ik heb de hele dag al buikpijn,kramp.geen bloed.

nu kwam de vk langs om te kijken of ze het hartje kon horen.maar geen hartje gehoord.

nu hoor ik straks hoe laat ik mag voor een echo.

ben erg nerveus.

jullie horen nog van mij.

@snips wrote:

hoi

de verloskundige is net op bezoek geweest.

ik heb de hele dag al buikpijn,kramp.geen bloed.

nu kwam de vk langs om te kijken of ze het hartje kon horen.maar geen hartje gehoord.

nu hoor ik straks hoe laat ik mag voor een echo.

ben erg nerveus.

jullie horen nog van mij.

Oh, meis, dat meen je niet!!! :frowning:

Misschien was je frummel wel van de ene kant naar de andere kant aan het zwemmen en heeft ze het hartje net gemist!

Ik duim dat er niets aan de hand is, en je op de echo een mooi klein beebje met kloppend hartje ziet!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

x

Jeetje snips, hopelijk was hij/zij idd gewoon aan het rondzwemmen.

Hou ons op de hoogte ik duim voor je!

Snips, heel veel succes straks, hoop dat je gewoon een mooi kloppend hartje ziet!!

Minnie, dat bruinverlies kwam waarschijnlijk van mn baarmoedermond zei ze. Heb gister nog een mini beetje gehad, maar maak me er niet meer zo druk om na zo’n mooie echo.

Heske, werk aan de winkel dus vanavond! Hoop dat Tjip op tijd thuis is.

Lautje, mooi dat je nog steeds geen rozeverlies hebt. En ook nog steeds geen last van je borsten toch?

O jeetje Snips, ik schrik ervan meis. :hug: Heel veel succes met de echo. Ik stop met de grote schoonmaak in huis, en ga vanaf nu alleen nog heel hard voor je duimen!!! Hoop echt dat je frummelke straks vrolijk naar je ligt te zwaaien en je een mooi kloppend hartje kan zien :pray: :pray: :pray: Meis, ik denk aan je hoor!!! :-*

Lautje, klinkt goed meid, in ieder geval een langere cyclus en misschien gewoon wel hartstikke zwanger! :pray:

Ik heb Sterre net weer opgehaald bij het kdv. Ze is er nu de hele ochtend geweest, en het is hartstikke goed gegaan, dus volgende week mag ze een hele dag proberen. Ik ben er helemaal vrolijk van!

Ze was wel héél erg moe, dus ik heb haar in bed gelegd en ze was meteen vertrokken. Zie m’n meissie wel heel weinig vandaag :frowning:

Wat lekker dat Sterre het zo naar haar zin heeft gehad zeg!!! :dance:

Ik voel echt helemaal niets…alleen nog steeds borrelen mijn darmen verschrikkelijk! :shock: Echt niet normaal gewoon!

Snips, weet je al wanneer je een echo kan laten maken???

xxx

ben ik ook weer eens!

alles gaat hier goed, dagje werken zat er maandag op en toen sintfeest bij mn moeder. was heel geslaagd en yeline lag om kwart over 9 in bed. was weer de normale tijd wakker maar wel een lange middagtuk gedaan.

gister ff op stap met mn vriendin en zoontje en smiddags kwam mn vader nog langs. nou die mocht niet meer weg van yeline hahahahaha ze heeft het nu nog over hem.

vandaag de boodschappen gedaan voor zaterdag…sintfeest hier in huis met gourmetten/steengrillen. ook nog bezig met de suprises, heb er eentje klaar nu nog een te gaan.

vanmiddag weer te zwemmen en vanavond eens zien hoeveel conditie ik nog heb met aerobics.

ik kan helaas nog geen foto showen…onze andere pc doet een beetje raar, dus kan de foto’s niet op de pc kwijt…

maar gaat idd hard hoor, nu alweer in mn 18e week en net de brief binnen voor de 20 weken echo. die hebben we 22 dec om 1400 uur. heb er echt wel zin in! mag mezelf wel schamen dat ik er nog steeds niet aan toe ben gekomen om in het schriftje voor frummel te schrijven… toch eens tijd voor zien te vinden deze week.

maar buikje groeit aardig en beebje laat zich vaker voelen nu( en die (.)(.)…men die rijzen de pan uit hahaha)

snips dike knuff!!!

alles nog goed?

mooie echo hoor vlinder!

voor alle anderen blijf ik duimen!

en wie toch niet zwanger is…dikke knuff!

Snips ik duim voor je lieverd, dat je beebje gewoon verstoppertje zit te spelen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Reageer later verder, ben zo :sick: :cry:

Trouwens, over misselijk gesproken, hoe zal het met bianca gaan?!

SNIPS, dat is even schrikken zeg!!! (zacht uitgedrukt) :shock: :shock:

Het is nog vroeg om zo een hartje te horen toch??? Misschien dat ze m daarom neit kon vinden.

Houd de moed erin meis en hopelijk zo snel mogelijk de echo om echt goed te kunnen zien waar jou beebje verstopt zit!!! :hug: :hug:

hi ladies,

sorry dat ik weer ff niet ben geweeest maar gewoon superdruk met die sint enzo :shifty: dus vanavond is t gelukkig eindelijk zover en hopen dat Sebastiaan vanaf morgen weer normaal slaapt :pray:

ben wel benieuwd naar hun gezichtjes straks als ze hun kadootjes krijgen :mrgreen:

snips succes meid :hug: :kaars: :-

voor degene die toch ongi zijn geworden een dikke :hug:

en biebs nog steeds in onzekerheid ook voor jou :hug:

lautje spannend ik draai me blauw :pray:

heske weet wat je te doen staat :mrgreen: succes :wink: :pray:

sooki weer zo ziek geweest en ons dantéke ook al :hug: ik hoop dat je snel mag gaan genieten meid dit ge-emmer duurt nu toch echt te lang :-

gister ook nog fijn boven de plee gehangen :sick: ben benieuwd of t over een week of 3 weg is :pray: bij de vorige keren voelde ik me weer fit vanaf de 15/16 weken.

ik hoop zo dat ik met kerst lekker kan eten :pray: momenteel nog steeds alleen stamp als warm eten :roll: de rest kan me niet bekoren of ik moet :sick:

nou tis hier retedruk op werk dus moet weer snel door :angel:

tot snel :-*

Heeeey, jullie zijn weer aardig aan de klets. Zal eens ff kijken of ik op iedereen kan reageren.

Sterre naar het KDV!! Wat ontzettend leuk, Fijn dat ze het zo naar dr zin heeft gehad. Ja en dat slaapje, dat zal ff puzzelen worden denk ik.

Enne ook klussen voor je ei!!! Dat is t belangrijkste!! Dus heb je dat ook gedaan?

Biebs, nog steeds in onzekerheid. Heb je de vk al gebeld???

Ja het kan natuurlijk zijn dat je lichaam ontregelt is. Maar ik hoop gewoon dat je lekker zwanger bent.

Vlinder, wat een mooie echo :inlove: :smiley:

Minnie alles gaat vast en zeker goed met die kleine in je buik. En wat betreft met Matthijs, ik weet helemaal wat je bedoelt :lol:

Zo en daar is Sooki ook weer. Hoe voelen jullie je nou?

Talulah bedankt voor de lieve knuf!! Doet me goed. Enne ook jij flink aan de klus! Heb je de gyn al gebeld?

Snips Ik hoop dat je heeeeeel snel terecht kan voor een echo. Oh wat is dit verschrikkelijk!! Ik hoop dat je snel een hele mooie volop actieve beeb te zien krijgt.

Nog gefeliciteerd met Matthieu. Hij zal wel dubbel verwend zijn :wink:

Freggel, lekker druk bezig!!! Denk je ook wel een beetje aan jezelf. Soms ook even de rust nemen he.

Claudie ik neem aan dat dat wel moet lukken om met de kerst te kunnen eten, dat zou wel heel erg zijn.

Bren???Hoe voel jij je? Nog steeds positief en ga je morgen nog testen?

Last but not as least Lautje wat goed dat er niets te vinden is. We gaan er gewoon vanuit dat je lekker zwanger bent!..Ja ik blijf hopen :wink:

Hier gaat het verder wel oke. T gaat een beetje langs me heen, dat ik niet zwanger ben en het weer 3 weken duurt voordat ik weer aan de klus kan. Misschien komt t nog, maar misschien ook niet.

Me klusdagen zijn rond de kerst en me nod zo rond 8 januari. Dat het maar een mooi begin mag zijn van 2008.

SNips, weet je al iets??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

snips: wat lees ik nou toch :o . Heb je de echo al gehad?

Heske: fijn dat het goed gegaan is met Sterre op kdv. Voor jezelf wel een lekker gevoel toch? Dan weet je tenminste dat je haar daar met een gerust hart achter kan laten :wink: .

biebs: heb je de vk al gebeld?

Weet verder niet precies meer wat er geschreven is. Moest zoveel terug lezen. Ben vandaag niet zo lekker. Heel erg moe, beroerd. Had vandaag eigenlijk een late dienst, maar heb me ziek gemeld. Heb de hele middag in bed gelegen en nu gaat het wel weer. Lienke heb ik naar m’n schoonouders gebracht, zodat ik even tot rust kon komen. Als hubbie straks uit z’n werk komt haalt hij Lienke weer op.

Groetjes Renate

renate beterschap!! :hug:

hoi

alles is goed.

heb een mooi beebje gezien.

en een heel mooi kloppend hartje.

waarschijnlijk toch bandenpijn

bedankt voor het duimen

snips: gelukkig!!! Is al ons geduim niet voor niets geweest :mrgreen: :-* .

Groetjes Renate

Wat een goed nieuws zeg!!!

En nu gewoon weer lekker rustig en mooi zwanger zijn. :-*

@snips wrote:

hoi

alles is goed.

heb een mooi beebje gezien.

en een heel mooi kloppend hartje.

waarschijnlijk toch bandenpijn

bedankt voor het duimen

ooh thank god, wat een opluchting! En een prachtig sinterklaascadeautje zo, vind je niet! lekker weer gaan genieten meid! :inlove: (kom je een keertje d efoto laten zien?)

pfewwww wat een opluchting meid!! Die kleine zwom gewoon weg voor de doptone!!!

Snips gelukkig!!!