Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Oh, meiden!!!

Kom ik net thuis, heeft de Sint gewoon een cadeau voor me opgestuurd!!! :shock: Een werkelijk schitterend lief baby pakje, sokjes en een mutsje met een nog veel liever kaartje erbij! :inlove: :inlove: :inlove:

( Stond gewoon jankend in de woonkamer toen ik het uitpakte!!! :oops: )

Dussssssss, Sint Lelle… stiekemerd!!! :lol: :-* :-* :-

Mijn man heb ik via het internet leren kennen, maar dat ik ooit een van mijn beste vriendinnen via de digitale snelweg zou leren kennen had ik nooit gedacht! Dank je wel dat ik altijd alles bij je kwijt kan, en dat je altijd voor me klaar staat.

Luv Joe!!! :-

xxx

hahahaha, mutsie. Ja ik heb goed me mond kunnen houden. :silenced:

Ik denk er precies helemaal hetzelfde over!!! Mijn mooiste sint en kerstkado is dat ik jou heb leren kennen :inlove: !

I love ya to!

xxxxx

Die Lelle en Laura, hoe lief :inlove: :inlove:

Hahahahaha, effies klef doen!!!

:-*

x

heeerrrrrrlijk :lol:

:-*

Snips, jemig wat schrikken voor je zeg! :shock: Fijn te lezen dat alles helemaal goedzit, wat een opluchting!

Lelle en Lautje, wat leuk dat jullie zulke dikke dinnetjes zijn! :mrgreen:

Heske, wat goed dat Sterre zo leuk ging op het kdv!

Ik ben hier even niet geweest, had ff geen zin meer om te hopen en leuk erover te doen (niet lullig bedoeld he!). Ik ga gewoon ervanuit dat ik ergens binnen 3 weken ongesteld wordt. De vk zei als ik na 3 maanden niet ongesteld wordt, dat ik aan de bel moest trekken :o . Nou, daar zat ik al helemaaaal niet aan te denken natuurlijk. Dus de vk zei ook, probeer het van je af te zetten. En dat probeer ik nu te doen. Vandaar dat ik even wat minder enthousiast hier ben.

Bedankt iig voor al jullie meeleven :-* !

Ben ook nog eens beroerd van een licht buikgriepje (leuk met misselijkheid erbij, potverdorie, dat wil ik alleen met een andere reden voelen :evil: ). Dus ik had het even gehad vandaag. Bleh!

Volgende keer doe ik wat positiever hoor! :-*

Ach Biebs…dat noem ik nog eens balen!

Voor jou ook…

Lelle en Lautje wat leuk dat jullie zulke dikke vriendinnen zijn geworden :inlove:

Lautje wat leuk dat je alvast wat hebt gekregen voor je baby-uitzet!

Ben er van overtuigt dat dit vast geluk moet brengen!!

Heske wat leuk dat Sterre het naar haar zin had op het KDV.

Haihai,

Snips… schrok me een ongeluk toen ik een paar pagina’s terug begon te lezen.

Wat ongelofelijk fijn dat alles goed is! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

En jullie hebben heerlijk uitgebreid sinterklaas gevierd, leuk!

Hebben alle kinderen van jullie een leuke sinterklaas gehad gister? ( vast wel.) :mrgreen:

Ben pas een uurtje thuis.

Pfff wat was het een drukke dag gister. :shock:

Gisterochtend tussen Ter Apel en Groningen gereisd, omdat we de studentenkamer van mijn vriend nu eindelijk kunnen leeghalen. ( En dan hebben we ook nog een uur omgereden ivm verkeerd rijden.) Daarna sinterklaas gevierd met de neefjes van m’n vriend en familie en toen nog teruggereden naar R’dam.

Het was wel heel gezellig… m’n vriend en ik hebben ook nog even romantisch gelunched bij een brasserie in Groningen. :inlove:

Biebs… hang on! geheel begrijpelijk je gevoel. :-

Waar is Bianca?? :think:

Lelle… nog weer even een knuffel voor jou. :hug: Hopelijk vliegen de weken voor je om. Met kerst dus weer aan de klus en hopelijk een heel mooi begin van 2008 voor jou!

Sooki… he getver, zo ziek geweest. :frowning: Wordt verdorrie eindelijk eens tijd dat je kan genieten. :hug:

Renate… hopelijk ben je vandaag alweer wat opgeknapt. :-

Heske, zoals verwacht heeft je dametje het dus heel goed gehad op het kdv. :thumbup: Kan me indenken dat het wel ook even wennen voor jou is.

Oja, enne… klus-ze! :stuck_out_tongue:

Hoe is het met Minnie?

Lelle en Lau… mooi die band tussen jullie! :thumbup: :inlove:

Even een copy paste weer van een ander topic, want ik wil zo m’n nest in. :stuck_out_tongue: :

Ik heb toch ineens ernstig mijn twijfels of ik straks ga testen. :roll:

Sinds gister heb ik toch ineens zulke wisselende gevoelens. Ik was megapositief, maar ik voelde dinsdagavond een korte, typische menstruatiekramp waardoor ik ben gaan twijfelen.

Hoe dan ook… ik voel wel weer allerlei subtiele dingetjes:

Ik voel af en aan steekjes, rare sensaties in de buik en het is continu wat strak/spierpijnachtig. Ook had ik dinsdag even dat het in mijn lies aan het zeuren was??

Mijn borsten zijn gevoelig, maar nog steeds soepeler dan anders en ik kan niet van al het voedsel genieten. Vlees en andere waren ruiken abnormaal sterk.

:sick:

Nou, tot later vandaag! :-*

X Bren.

Oh Snips, gelukkig dta alles goed was!!! :dance: Wat een opluchting meis!!!

Hihi, Lautje en Lelle, klefferds! :wink:

Biebs, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Heb je wat aan zeg, ‘als je ongi er na 3 maanden niet is’ :roll: Zou toch leuk zijn als je voor die tijd wat zekerheid zou hebben :frowning:

Wij hebben gisteren nog een beetje pakjesavond gevierd :mrgreen: We vieren het eigenlijk zondag bij mijn ouders, maar ik had voor Sterre nog zoveel cadeautjes dat er wel wat vanaf kon. Voor Tjip nog een cd en een fles Bacardi gekocht, en voor mezelf een boek en 2 tijdschriften. Helemaal niet erop gerekend dat Tjip ook nog wat voor mij zou halen, want hij geeft niet zoveel om Sinterklaas, maar SinterTjip had nog een luchtje voor me gehaald :inlove: (hetzelfde luchtje dat ik ook heb gekregen toen Sterre geboren werd, en waarbij ik dus steeds aan de kraamtijd moet denken :inlove: :inlove: :inlove: ). Pepernootjes en warme chocolademelk erbij… was gezellig!!! Nu zondag nog een 3e keer Sinterklaas vieren, en dan is het wel weer mooi geweest :wink: Sterre heeft gisteren trouwens 2 boeken, houten kralen en een kapstokje voor in haar kamertje gehad. Ze vond het inpakpapier het leukst :wink:

xHeske

Oh, zou het bijna vergeten… Brenda, heb je nog getest? :pray: :pray: :pray:

Bren als ik zo al je ‘klachten’ lees, snap ik niet waarom je nu niet meer positief zou zijn?! Het klinkt nog steeds positief en ik heb zo’n voorgevoel dat je getest hebt, maar dat hij NOG niet positief is. Maar dat komt nog wel.

Biebs, geheel logisch dat je nu niet zo positief bent. Helemaal na zo’n lekker antwoord van de VK. 3 maanden!!! Echt belachelijk.

Zooo sterre wordt wel heeeel erg verwend, hihi. En wat lief dat Tjip toch nog aan je hebt gedacht.

Talulah het is inderdaad de bedoeling dat het pakje veeeeel geluk gaat brengen.

En lau hoe is het bij jou?

Mijn sinterklaas was heel gezellig…heb beneden alles gesopt en kerstklaar gemaakt, alles moet alleen nog uit de kelder gehaald worden.

Hub was er niet en Kian lag al vroeg in bed.

We hebben ook een lekkere nacht achter de rug :naughty: . Kian kreeg gisteren koorts, dus heb ik een zetpil gegeven en voor t slapen ook nog. Maar we hebben hoogstens bij elkaar 4 uurtjes geslapen. Hij heeft de hele nacht liggen hoesten. En echt geen klein kuchie. Maar zoals altijd is hij weer de vrolijkheid hem zelfe. Rond 11 uur gaat hij weer naar bed. En hoop ik dat we allebei wat slaap kunnen inhalen. Vind t altijd zo sneu.

Moguh!

Even een hele dikke knuffel voor Biebs! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Bren, en weet je al of je gaat testen vandaag?

Lelle, wat sneu dat Kian zo aan het hoesten is geweest! Ik duim dat je straks even een uurtje in kan halen als hij slaapt! :pray:

Heske, wat lief van Tjip!!! ( Daar denkt die van mij dus echt niet aan… :roll: :snooty: :lol: ) Sterre is lekker verwend zo te horen!!!

Hier nog steeds weinig te melden eigenlijk… Nergens last van, en nog steeds geen roze verlies.

Saai he… :roll:

x

Hélemaal niet saai :naughty: Juist héél spannend!!! Ik denk dat het pakje van Lelle gewoon direct al effect heeft Lau! :thumbup: :pray:

Arme Kian!!! :frowning: Dikke knuffel van Sterre voor het arme mannetje :hug: Zo zielig, zieke kindjes. Hoop dat hij snel opknapt.

Sterre ligt ook alweer in bed. Heeft vannacht onrustig geslapen en was vanmorgen om 6 uur wakker. Dus ze was blij toen ze net haar bedje weer zag, geloof ik. Ik ga zo ff wat foto’s afdrukken en in lijstjes doen. de foto’s die we nu hebben staan zijn bijna allemaal al minstens een jaar oud :oops: Wel lief, zo’n piepklein Sterretje, en ik laat er ook wel een paar staan, maar wil toch ook wel wat foto’s van mijn grote dreumes neerzetten. Dus op kosten van de zaak een nieuw inktpatroon gekocht :mrgreen: en printen maar! :dance: (eerst kiezen welke ik wil afdrukken… da’s altijd het meeste werk :wink: )

xHeske

sorry voor het ego bericht!

ik ben de hele week ziek geweest erg misselijk maar nu ben ik toch wel erg verdrietig hoop voor niks natuurlijk maar ik heb het volgende.

werd vanmorgen wakker en me borsten voelen slapper en ben niet meer misselijk volgens mij is dit niet zo’n goed teken??

HELP!!! weten jullie of dit erg is?? ik moet nog 2 weken wachten op een echo!!

iedereen die zwanger is geweest of is dit mee gemaakt??

Zo knuffels van leuke meisjes, vind Kian altijd wel leuk. :lol:

Mijn foto’s zijn al bijna 2 jaar oud :oops: :oops: :oops:

Maar ik was precies hetzelfde als jouw van plan. Nu inderdaad nog mooie uitzoeken :think:

En lau, vooral zo saai blijven de komende 8 maanden :wink:

Hahahahahaha, ben heel benieuwd! Toch kan ik me niet voorstellen dat het raak is hoor! :snooty:

x

Lautje, als wij het maar geloven dan, dan komt het helemaal goed :stuck_out_tongue:

Bianca, geen paniek lieve schat, je hoeft echt niet elke dat kwaaltjes te hebben meis. Ik stond echt de ene dag te kotsen en de dagen erna heb ik een hele balletvoorstelling gedanst en nergens last van gehad. Als je het echt niet vertrouwt dan zou ik gewoon de vk eens bellen, maar zolang je geen extreme buikpijn of bloedverlies hebt, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken. :-* :hug:

Is het bij jullie ook zo’n rotweer? Toen Sterre gisteren naar het kdv was, heb ik het hele huis schoongemaakt en de was weggewerkt, zodat ik vandaag wat leuks kon gaan doen met haar. Maar het regent al de hele morgen :frowning: Sterre slaapt trouwens al 2 1/2 uur :shock: en ik hoor nog geen geluidjes boven, dus denk dat ze nog wel even doorslaapt. Helemaal uitgeput van alle indrukken van gisteren :inlove:

xHeske

@Ke wrote:

Lautje, als wij het maar geloven dan, dan komt het helemaal goed :stuck_out_tongue:

Hahahaha, zou wel super zijn natuurlijk!
Duimen dat het pakje van Sint Lelle geluk brengt... :thumbup: :thumbdown: :**: :thumbup: :thumbdown: :**: :thumbup: :thumbdown:

Hoewel ik het nog steeds niet denk hoor! Kan er niets aan doen....... :oops: :oops: :oops:

x

dank je wel heske

gelukkig heb ik net weer een aanvaring met toilet gehad :sick: ben ik nog nooit zo blij mee geweest :dance:

lautje ik voelde ook niks dus dat kan positief zijn hoor!!!

kwam bij mij pas met 5 weken en 5 dagen een week geleden dus pas en wist dat ik zwanger was met 3 weken en 5 dagen.

ik duim voor je!!

leuk dat jij en lelle zo goed met elkaar kunnen vinden!!

heske ja bij mij is het ook rot weer lig de hele dag in me bed heb me ziek gemeld deze week ben erg misselijk alleen vanmorgen niet nu is het weer terug. maar is voor een goed doel.

Snips wat fijn dat alles toch goed zat!!!

Lelle, wat lief dat je lautje een pakje hebt gestuurd. Kan me voorstellen dat je helemaal verbaasd was Lautje.

Bianca, bij mij is de misselijkheid een week weg geweest. Het hoeft niks te betekenen hoor dat je de ene dag wel kwaaltjes hebt en de andere dag niet. ik ben erachter gekomen dat hoe vermoeider ik ben, hoe meer kwaaltjes.