Eerst nog een keer een heeeeeeeeeele dikke knuffel voor Biebs :hug: :hug: :hug: :-* .
Lelle en lautje :mrgreen: leuk zeg dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden :thumbup: .
lautje: klinkt goed met je!!! Wanneer ga je testen :mrgreen: ?
Brenda: al getest??? Je klachten klinken hoe dan ook heel erg positief hoor meid :-* .
Bianca: wees maar blij dat je een dag een keer niet zo misselijk bent . Moet je je geen zorgen over maken hoor. De ene dag kun je er meer last van hebben dan de andere.
Kian :hug: hopelijk is hij snel weer beter.
Met mij gaat het gelukkig weer een stuk beter. Vannacht erg goed geslapen en dat heeft mij wel heel erg goed gedaan.
We hebben vanmorgen het grote nieuws aan mijn moeder verteld. Ik had Lienke een t-shirt aangedaan met daarop geschreven:“HOERA! Ik word grote zus!!”. Mijn moeder zag het natuurlijk direct en vond het helemaal geweldig. Ze had al zo’n vermoeden … Moeders merken ook alles he? .
Groetjes Renate
Even snel vanaf mn werk een dikke knuffel voor Biebs
en voor Bianca, want lieverd, het is heel normaal dat je rond deze termijn een dip krijgt waarin je kwaaltjes weg lijken te zijn, duurt een aantal dagen en dan komt het weer in alle hevigheid terug. Het is alsof je lichaam er even aan gewend is voordat de boost hormonen in opstand komen. Probeer je maar geen zorgen te maken meis.
Ga snel aan de slag!! :-*
@Renate_Sch wrote:
lautje: klinkt goed met je!!! Wanneer ga je testen :mrgreen: ?
Groetjes Renate
Ik durf nog niet… :oops:
Ik weet het, het klinkt heel stom, maar ben zo bang voor een negatieve test. Die heb ik een aantal keer in de vorige cyclussen gehad, en daar heb ik zo’n rotgevoel aan over gehouden toen.

Aangezien ik nu 9 dagen geleden mijn eisprong heb gehad, wil ik minimaal nog 5 dagen wachten. Op zijn vroegst pas volgende week dinsdag of woensdag! :shifty:
xxx
PS: Wat een muts ben ik he… :oops:
lautje: kan me wel voorstellen dat je nog even af wilt wachten hoor. Die teleurstelling doet toch meer met je dan je in eerste instantie denkt.
Maar jouw test is gewoon positief hoor!!!
Groetjes Renate
Geen rood geen nood toch???
We wachten het wel gewoon af!
xxx
Klinkt helemaal niet stom hoor Lautje, ik heb precies hetzelfde. Ongi worden is een flinke teleurstelling, maar een negatieve test nog net wat meer. Wat dat betreft zijn die digitale wel het ergst. Daar staat dan gewoon heel hard ‘niet zwanger’. Stom hoor… hadden ze er niet ‘helaas, je bent nu nog niet zwanger, maar probeer het over een paar dagen nog eens, hcg neemt snel toe, dus alles is nog mogelijk, dus geef de moed niet op’ op kunnen zetten ofzo? :roll: Tenminste, dat is wat het ontbreken van een tweede streepje op een normale test toch ongeveer betekent??
Renate, leuk dat je het je moeder verteld hebt. Mag he, dat moeders dat soort dingen altijd al doorhebben (mijn moeder niet hoor, maar die zie ik ook veel te weinig. Maar ja, ik heb een schoonmoeder die altijd alles weet :mrgreen: ).
Sterre ligt alweer in bed. Aangezien het nonstop regent, zijn we binnen lekker bezig geweest. Kettingen geregen van haar nieuwe kralen (en oh wat vond ze zichzelf mooi met zo’n ketting om haar nek :inlove: ), en daarna de vingerverf maar weer eens tevoorschijn gehaald, en er lekker ff niet op gelet waar het allemaal terecht kwam. Sterre zat helemaal onder. Haar kleren, haar haren, haar oren, haar stoel… Dus kleren uit en met haar gat in bad, lekker midden overdag, en ze vond het maar wat leuk. Daarna dus in bed gelegd, en ik ben met een doekje en een emmer sop in de weer gegaan om alles weer vingerverfvrij te krijgen. Is gelukt, op m’n eigen broek na, waar een mooi gekleurd handafdrukje van Sterre opstaat :inlove:
xHeske
@Ke wrote:
Klinkt helemaal niet stom hoor Lautje, ik heb precies hetzelfde. Ongi worden is een flinke teleurstelling, maar een negatieve test nog net wat meer. Wat dat betreft zijn die digitale wel het ergst. Daar staat dan gewoon heel hard ‘niet zwanger’.Stom hoor… hadden ze er niet ‘helaas, je bent nu nog niet zwanger, maar probeer het over een paar dagen nog eens, hcg neemt snel toe, dus alles is nog mogelijk, dus geef de moed niet op’ op kunnen zetten ofzo? :roll: Tenminste, dat is wat het ontbreken van een tweede streepje op een normale test toch ongeveer betekent??
HAHAHAHAHHAHAHA, inderdaad!!! :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Die digitale zijn echt heel hard.... :(
Ik wacht dus mooi tot volgende week. :roll:
x
Hey meiden,
Net een bizar nieuwtje van m’n moeder gehoord.
Hebben jullie gister Hart van Nederland gekeken?
In het nieuws werd naar voren gebracht dat er in een woning in Rotterdam een lugubere vondst is gedaan. ( R’dam Esch)
Die woning bevindt zich pal tegenover de woning van m’n broer. :shock: :shock:
M’n broer zat gister dus tegen een witte tent aan te kijken. ( en hordes brandweerlui en politie)
Echt creepy… m’n broer was wel even van slag. Ben benieuwd wat het verhaal erachter is, want volgens de politie was de eigenaar ( die de vondst deed) al tijden vermist???
Ik ga er vanavond even heen,er zal nog wel politie zijn.
Afijn…
Biebs… ook nog even een knuffel van mij. :hug:
Heske… Zit je nu in de wachtperiode? Sterre heeft zo te lezen een gezellige ochtend gehad. Wat een dametje. :inlove:
Beterschap gewenst voor Kian. :-* Hopelijk al een beetje over de teleurstelling heen lelle?
lau…
Wie weet is het toch zomaar eens gewoon raak hoor. :mrgreen:
Bianca… hopelijk heeft de rest je een beetje gerustgesteld. :-
Wat ik ervan weet is dat geen klachten binnen de zwangerschap helemaal niets hoeft te betekenen.
Ik vind die digitale testen gewoon ronduit bruut. :x
En omdat ik de andere testen ook best eng vind, heb ik nu dus ook niet getest. :oops: Ik durf niet zo goed meer, ook al zijn mijn klachtjes positief.
Hopelijk heb ik later vandaag of morgen het lef, maar dat moet ik nog zien.
Ik laat jullie in ieder geval gauw de uitslag weten. ( als ik test)
Momenteel heb ik nog wat gevoelige borsten, een licht drukkend gevoel en af en toe wat steekjes onderin de buik, een sterke reuk en toch ook wat dagen iets meer afscheiding.
Ik had het merendeel van de klachtjes vorige maand ook, dus tja…
We wachten geduldig af. :liar:
Doeg! :-
Renate leuk dat je het hebt ‘verteld’. En ja ik weet niet wat dat met moeders is
En hopelijk slaap je vanacht ook weer goed, dat doet toch altijd goed.
Sooki :naughty: vanaf je werk
Bren over een paar daagjes weer testen. Je bent gewoon te vroeg.
en ik ben helemaal over de teleurstelling heen. lijkt er meer op dat ik het niet besef, maar ik voel me goed, dus laten we het zo houden.
Lautje inderdaad gewoon nog even wachten met testen. Het gevoel herken ik helemaal. Liever de :evil: dan een vette negatieve test. Maar als je zeker 5 dagen wacht, en er is dan nog niets geweest wat maar eventueel op een ongi lijkt, ja dan kan het haast niet anders dat hij positief is. En dan is dat niet dankzij het pakje, maar gewoon dankzij jou superei en de goede zwemmertjes
Nou ik ga weer verder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zo en nu me kerstkaarten even schrijven :?
Haihai,
Heb net in een opwelling toch maar even getest. Helaas negatief.
Ik test nu op z’n vroegst maandag weer.
Voel me wel belabberd, alsof ik ongesteld moet worden. ( wel vroeg, 10/11 dagen na de eisprong)
X Bren.
He jammer Brenda Hopelijk ben je gewoon te vroeg geweest…
Heb Hart van Nederland niet gezien, maar klinkt niet echt gezellig :o
xHeske
Even het pakje van sint Lelle showen!!!
@Brendaatje wrote:
Haihai,
Heb net in een opwelling toch maar even getest. Helaas negatief.
Ik test nu op z’n vroegst maandag weer.
Voel me wel belabberd, alsof ik ongesteld moet worden. ( wel vroeg, 10/11 dagen na de eisprong)
X Bren.
Ik duim gewoon dat het te vroeg is geweest en dat je volgende week een hele mooie positieve test in je handen hebt!!!

x
Brenda wat jammer, maar idd misschien gewoon te vroeg!! Hoe voel je je vandaag???
En lautje vandaag NOD??? whhaaaaa spannend…
Hoe voel jij je???
Mensen wat een PIEPweer trouwens…getver…
Eingelijk moet ik brood halen, maar ga echt niet op de fiets nu (moet bijna 20 minuten fietsen tegenwoordig…)
Doordeweeks geen auto voor de deur…lastig…
@minniemouse wrote:
En lautjevandaag NOD??? whhaaaaa spannend…
Hoe voel jij je???
Nou, ik weet het niet........
Net niet echt lekker, en een beetje drukkend gevoel in mijn buik sinds gisteren.... Dus wellicht dat mijn ongie er toch aan komt! Ik heb nog steeds geen roze verlies, dus dat is wel goed!!!
xxx
pfffff, meid wat is het weer spannend. Dat drukkende gevoel heb je dat wel eens vaker gehad?
Ik duim me helemaal suf!
Minnie 20 minuten fietsen?!?!??! Woon je ergen in the middle of no where?
He lekker het gaat nu hagelen…Ik vond het vanacht 10 keer erger dan de 'storm’van 2 weken geleden. Ik had het gevoel of dat mn huis zo wegwaaide.
Als t goed is hoef ik de deur niet uit.
Bren nog bedankt voor je mail!
Hij heeft geen 39 meer gehad, maar nu moet ik wel zeggen dat hij constant een zetpil heeft gehad. Nu zit hij weer onder de 37. Maar bij Kian loopt dat meestal in de loop van de dag op. Dus we wachten af. In iedergeval was me nacht langer als gisteren.
Ik wacht zijn slaapje even af, en anders ga ik denk ik toch even naar de ha.
Oh what a night… :roll:
En nee, dat kwam niet door Tjip :lol:
Sterre wilde niet slapen. Ze is verkouden, en ik denk dat ze haar eerste griepje te pakken heeft. Ze was om half 7 al moe, maar begon te gillen zodra ik haar in bed legde. Had haar al neusspray gegeven, ingesmeerd met Luuf en haar hoofdeinde wat opgehoogd, maar ze wilde écht niet. Laten huilen heeft bij Sterre geen zin, dus ik haar maar weer ff mee naar beneden gehaald. Heeft ze enorm met Tjip lopen knuffelen, dus ik dacht dat het er misschien aan lag dat ze hem gemist had en niet wilde slapen omdat hij nog maar nmet thuis was. Dus nog maar een keer geprobeerd, maar ze gilde het echt uit toen ze naar bed moest. Het leek wel of ze ergens pijn had, maar kon niets ontdekken. Toch maar een zetpilletje gegeven, en haar op schoot genomen. Liedjes gezongen en een beetje heen en weer gewiegd, en toen viel ze bij mij op schoot in slaap :inlove: Tjip en ik zijn toen ook maar gaan slapen, omdat we al een vermoeden hadden dat het vannacht wel vaker prijs zou zijn. Ik lag er nog geen 10 minuten in of Sterre begon weer te huilen. Echt ontroostbaar, ik snapte er helemaal niks van. Uiteindelijk viel ze weer bij mij op schoot in slaap, maar zodra ik haar in bed wilde leggen begon ze weer te huilen. Ik heb haar dus maar mee naar beneden genomen, zodat Tjip iig wel zou kunnen slapen. Ben met haar op de bank gaan liggen, babycd’tje aan, knuffels erbij, nog ff een boekje gelezen en toen kroop ze tegen me aan, en dacht ik dat ze wel weer snel in slaap zou vallen. Niet dus. Een uur later was ze nog wakker. Uiteindelijk leek ze wel echt zo moe, ging ze telkens liggen, maar begon ze dan weer te snikken, dus ik dacht dat ze niet lekker lag, en heb haar dus weer in bed gelegd. Daar ging ze meteen slapen, dus ik ook snel m’n bed weer in. Twee minuten later huilde ze alweer Toen ben ik maar weer met haar in haar kamertje gebleven en viel ze weer bij mij op schoot in slaap. Het was toen al half 2, maar gelukkig sliep ze toen wel écht. Ze is daarna nog 2 keer wakker geweest, maar daar zat wel wat meer tijd tussen en toen sliep ze ook weer redelijk snel.
Ik ben dus wel gesloopt nu Sterre heeft gelukkig wel lekker uitgeslapen (begint geloof ik nu een beetje wakker te worden), maar ik was om 6 uur wakker, omdat Tjip toen opstond (die is er dan wel niet uitgeweest vannacht, maar was al zo moe van het vele werken, en struikelt nu waarschijnlijk helemaal over z’n wallen), en kon daarna niet meer slapen. :roll: Heb wel tot 9 uur in bed gelegen, tijdschrift en kop thee erbij, maar als Sterre straks een middagdutje doet, kruip ik misschien ook m’n bed nog ff in.
Lautje, spannend, vandaag je nod!!! Goed teken dat je nog geen roze gespot hebt.
Super leuk pakje trouwens! :inlove: Sterre heeft een rompertje met die draakjes. Is haar bijna te klein:(
Lelle, fijn dat het met Kian wat beter lijkt te gaan :thumbup:
Sterre is dus nog nooit echt ziek geweest. Wel flink verkouden, en ze heeft 1 keer koorts gehad na haar prikken (oh wat was ze toen zielig Ze kon haar beentjes helemaal niet meer bewegen
maar goed, dat is alweer ff geleden… maar word er weer naar van als ik eraan terugdenk
). Weet dus niet zo goed wat me te wachten staat. Misschien valt het ook mee hoor, haar temperatuur was gisteren 38,2, maar dat was dus 's avonds en tussen de huilbuien door, dus dan is het op zich nog niet zo veel. :think:
Oja, over temperatuur gesproken… ik was er toch zo van overtuigd dat ik m’n ei al gehad had? Nou, twijfel nu toch een beetje. Slijmpjes zijn wel weg, maar heb nog steeds een zeurend gevoel in m’n buik, en het belangrijkste: ik geloof dat m’n temperatuur nog steeds laag is. Nou weet ik dat het niet heel betrouwbaar is na zo’n rare nacht, maar m’n temperatuur was maar ongeveer 0,2 graad hoger dan anders. :think: En die 0,2 graden kunnen ook aan de thermometer liggen, want dat is niet zo’n geweldig ding (aan de andere kant kan het dus ook dat m’n temperatuur wél wat meer gestegen is, die thermometer is gewoon niet echt nauwkeurig). Nou ja,ik probeer er gewoon de komende dagen maar weer aan te denken om te tempen en dan zien we wel of m’n temperatuur nog gaat stijgen. Ga sowieso niet voor kerstavond testen, en dat is al over m’n nod heen, en die nod had ik ook al ruim genomen (al kijkt 'ie dus wel redelijk te kloppen)…
Nou, Sterre is uit bed, maar geloof niet dat ze griep heeft, gelukkig. Ze is wel erg duf en heel benauwd, maar ze voelt niet warm, en heeft net bijna een hele boterham op, een halve beker roosvicee en nu zit ze een plak ontbijtkoek naar binnen te werken. :thumbup:
@Ke wrote:
Nou, Sterre is uit bed, maar geloof niet dat ze griep heeft, gelukkig. Ze is wel erg duf en heel benauwd, maar ze voelt niet warm, en heeft net bijna een hele boterham op, een halve beker roosvicee en nu zit ze een plak ontbijtkoek naar binnen te werken. :thumbup:
O gelukkig!!! :dance:
Ik vind kindjes die ziek zijn altijd ontzettend sneu.

Lelle, ga je nog naar de huisarts met je mannetje???
Meiden, ik wordt een beetje zenuwachtig… :oops: Ik durf niet te testen, maar nu ik nog geen roze verlies heb, gaat er van alles door mijn hoofd! Misschien is het wel raak, misschien houdt mijn lichaam me weer voor de gek, waarom voel ik niets enz enz enz
x