Goedenmorgen,
Sjonge Heske, wat een nacht. :shock:
Hopelijk kun je vandaag nog eventjes bijslapen.
Gelukkig heeft ze geen griepje.Is ze wat benauwd door de verkoudheid?
Als ik jou was zou ik totaal geen rekening houden met die vage thermometer. Voor de zekerheid kun je wel nog eventjes klussen vandaag.
Lau… wat een beeldig pakje! :inlove: Daar wordt je toch direct verliefd op.
Het idee dat er zo’n wurmpje inpast. :inlove:
*/ einde weekmode.
Ohja, je hebt PB.
Lelle… je kunt eventjes een uur of 5 wachten met een zetpil en kijken hoe Kian er qua temp. op reageert. Bij twijfel of wanneer Kian weer zieker wordt gewoon even naar de HA§ gaan.
Wat is het donker buiten?:shock: Zijn de donkere dagen al begonnen ofzo. Het zal wel weer gaan plenzen. :x
Nou… hier gaat het wel goed.Geen menstruatie in aantocht, maar wel meer afscheiding. Mijn buik voelt wat drukkend/strak ( geen krampjes), maar ook wat branderig(??) De borsten zijn slap :lol: , maar wel gevoelig.
Ikke niet weten wat ik ervan moet denken.
Het is wel zenuwslopend weer, haha. :lol:
Ohja… ik heb het idee dat mijn tepelhoven wat groter zijn, maar dat kan ik me ook inbeelden. :think:
Afijn… we wachten af. :roll:
X Bren.
voor jullie!!!
Heske, wat sneu van je kleine meisje!! Zo zielig als ze ziek en verdrietig zijn en je kan zo weinig doen.
Ik heb ook weleens nachten opgezeten met een zieke Matthijs, het enige wat hielp was bij mama of papa op schoot. (moet kunnen dan als ze ziek zijn, slaapt alleen niet echt lekker…maar goed)
Ja bijna 20 minuten fietsen als ik met Matthijs ga (fiets is dan zwaar beladen)
Woon net in de nieuwbouw en we hebben hier nog geen winkels, dus moet dan helemaal naar het dorp…met dit weer heb ik daar echt geen zin in…
Heb de poets hier achter de rug…gatver wat heb ik er een hekel aan…doe dus altijd alles in 1x. Dus alles is fris, fruitig, gestofd en gezogen…(en vanmiddag zal er waarschijnlijk al niets meer van te zien zijn :wall: )
Oh, hier nog 1 die een hekel heeft aan het huishouden. :roll:
Ik heb een interessante, leuke site gevonden. :thumbup:
Vele opsommingen van kwaaltjes die vrouwen in de wachtperiode hadden. Vrouwen die allemaal zwanger bleken bij deze kwaaltjes. De opsommingen/verhalen staan zelfs per categorie vermeld. ( klachten in de wachtperiode zonder mm, na IUI etc)
Wel in het engels…
http://www.twoweekwait.com/web/
X
Nog niet testen, dat is te vroeg en op die neagtieve test zit je echt niet te wachten ,geloof mij!. Minimaal nog 2 daagjes wachten. Gaat je vast en zeker lukken. en sowieso met ochtendurine testen…en helaas deze ochtend is al weer voorbij
Hoe langer je wacht des te groter is de kans :dance: . Ik word er zelfs nerveus van, laat staan wat jij nu door maakt.
Heske dat is wel fijn dat ze gewoon eet, dat is meestal wel een goed teken. Kian heeft gisteren bijna niets op. Maar nu heb ik met moeite een boterham erin gekregen.
Wel op die benauwdheid letten hoor!! Dat is toch altijd wel heel eng.
Kian heeft echt nog nooit last gehad van zijn prikjes, even afloppen, en echt ziek…ja hij is wel eens ziek, voornamelijk hoesten, wat echt door zijn amandelen komt, maar hij gedraagt zich nooit ziek.
Ik ga denk ik niet naar de ha, mocht hij vandaag weer koorts krijgen dan ga ik morgen naar de hap. Hij lig nu lekker te slapen.
Lau stuur je zo ff mail.
Zijn wij de enige vandaag??
moet je me banner zien…nog 32 dagen, daar word ik toch wel een beetje moedeloos van. :?
Maar verder voel ik me goed, dus ik stop gelijk met klagen.
@lelle wrote:
moet je me banner zien…nog 32 dagen, daar word ik toch wel een beetje moedeloos van. :?
Maar verder voel ik me goed, dus ik stop gelijk met klagen.
Meis, wij slepen je erdoorheen!!!
Enne, heb constant irritante krampjes in mijn buik, dus ben bang dat mijn roze verlies vandaag gaat beginnen… :roll:
xxx
DUIVELS GA WEG!! DUIVELS GA WEG!!! DUIVELS GA WEG!!!
Enne mail is er eindelijk, ja zit tussen door te msnen , dus dan duurt alles langer…
:-*
ben ik ook weer.
wat dat sporten betreft…das maar een keer in de week en toevallig op dezelfde dag hihihih dus dan klinkt het wel heel actief he…
yeline is ook ziek…sinds maandag heel erg hoesten en sinds woendag koorts…39.2 gaan zo om 3 uur naar de ha. laat ze maar ff goed kijken naar haar, ze loopt al veel langer met hoestklachten en een tong die niet oke is…en dan krijg je een puf en een zalf voor de tong…helpt allemaal niet… nu ligt ze op de bank te slapen. tv staat aan op ned 3…doe ik ook maar niet uit, dan wordt ze wakker… arm zielig hoopie zo hoor.
(hubbie gaat mee naar de ha, om op zn strepen te staan…)
ik zal zo ook nog ff proberen te knipperen…korte nacht gehad… maar goed zo te lezen zijn er meer kindjes die niet lekker zijn…zal wel in de lucht zitten ofzo…
men wat moet ik vaak naar de wc en als ik moet moet ik ook meteen…lekker zo’n beebje die helemaal onderin zit…hihihi naja deed yeline ook, dus is wel herkenbaar.
gisteren mn suprise afgemaakt, dus daar zijn we klaar mee. zaterdag vanaf 4 uur is het hier feest. naja we zien wel hoe het met yeline gaat morgen…
euh was er nog meer…
ik blijf duimen draaien voor de ladies!!!
later!
:hug: Voor Lelle
En een :hug: voor alle zieke kindjes!
Ik word een beetje moe van mezelf.
Als ik zit dan voel ik een irritant gezeur in mijn onderbuik. Trekt ook wat door naar mijn zij. Net of mijn huid ook strak zit. :doh:
Blegh, vervelend dat het zo overheerst.
- Zucht. :roll:
X Bren.
oh ja… waar is ons eigen showforum??? kan em niet vinden…
@lelle wrote:
DUIVELS GA WEG!! DUIVELS GA WEG!!! DUIVELS GA WEG!!!
Enne mail is er eindelijk, ja zit tussen door te msnen, dus dan duurt alles langer…
:-*
Nog steeds geen duivels en ook geen roze verlies… De steekjes zijn ook weg…
Zoals jullie zien, begin ik al langzaam gek van mijzelf te worden!!! :roll:
O ja, ik ben een uurtje geleden tante geworden!!! :dance:
Het is een meisje, maar hoe ze heet weet ik nog niet…
Dat hoor ik vanavond pas!!!
xxx
HAA, tante lautje, gefeliciteerd!!!
Brenda, irri he al die kwaaltjes die kunnen wijzen op een zw. Maakt je zo onzeker!!!
Freggel, beterschap met Yeline. Arme meid, geef maar een kusje van Matthijs!!
Gelukkig heb ik het weekend wat afleiding Minnie, want meiden… m’n vriend en ik gaan een weekendje weg met familie.
Ik duim voor zekerheid voor Biebs, voor geen ongi voor Lau en ik wens jullie allemaal een goed weekend toe. :-*
Ik ben hier misschien vanavond en anders maandagochtend weer.
Doeg!
X Bren.
lautje gefeliciteerd en denk zeker dat jij deze maand zwanger ben.
ook brenda is deze maand zwanger het moet gewoon 2 erbij.
de rest natuurlijk ook maar voor de rest duurt het nog even.
dank jullie wel voor de lieve woorden het stelt me erg gerust.
ik ga weer snel naar beneden ga met me mannetje genieten van het niet misselijk zijn.
:hug: & :-* voor alle kindjes die ziek zijn en veel beterschap!!
Lautje gefeliciteerd!! Tante zijn is ook heel leuk! Hoop dat de duivels weg blijven en jij gewoon zwanger bent deze maand!!
:-* Voor alle zieke kindjes!
Waar is Talulah eigenlijk? Alles goed met je? Druk met tempen?
Oh bah die enge buurman belde net aan, stond met een woeste blik voor m’n deur, of ik ook aan het timmeren was. Was niet zo, maar als het wel zo was had ie me vast wat aangedaan. Bah die blik in z’n ogen, wat een engerd. Durf de laatste paar dagen niet eens meer normaal m’n huis uit te gaan nadat hij zo tegen me tekeer is gegaan. Hij zoekt nu gewoon naar smoesjes om ons tegen het lijf te lopen ofzo.
Gister liep m’n vriend over de gang en kwam hem weer tegen, toen mompelde hij iets tegen degene die bij hem was over “in elkaar trimmen”. Mijn vriend dacht dat het over hem ging. Wat moeten we hier nu weer mee…bah…maandag maar eens contact opnemen met de woningbouwvereniging.
Jemig, wat een akelige buurman!!!
Kan je niet eens informeren bij de politie?? Gewoon om eens te vragen wa ze met dit soort dingen kunnen/mogen???
Als jij je niet eens veilig kan voelen in je eigen huis/straat vanwege 1 kerel…das niet normaal…
OHHH my goddddd…mijn kat laat ineens een scheet… :sick: :sick: :sick:
dit is echt niet gezond…kuch kuch kuch :shifty:
Lekker dan Minnie! :sick:
Ik ben wel blij, raar genoeg, want ik heb eindelijk duidelijkheid!!
Vandaag kwamen de eerste rode druppels. Dus ik ga er nu vanuit dat ik ongi dus ben/wordt! Liever dit, dan blijven wachten.
Wel een opluchting dat ik nu iets weet!
Maar toch raar dat ik sinds een aantal dagen misselijk ben, inclusief vandaag. Mijn lichaam spoort niet! :doh: :roll:
Heske, heeft Sterre geen oorontsteking?
Huilt ze elke keer met slapen/als je haar neerlegd?Sven deed dat dus ook een aantal nachten en zat veel aan zn oor. Viel ook alleen rechtop op schoot in slaap. Bleek hij hartstikke pijn van zijn beide oren te hebben.
Ik wil je ff waarschuwen, want dat is zo zielig he?:hug:
Vlinder, gets joh! Wat een enge vent! Ben benieuwd of de woningbouw daar iets mee doet. Voor jullie niet grappig zo!
Lautje, joepie tante!! Wat leuk joh!! Gefeliciteerd!! :dance:
Freggel beterschap met Yeline idd! :hug:
jaaa ik zit de hele dag met de thermometer in mijn mond :mrgreen: :mrgreen:
Hubbie was vandaag ziek thuis gebleven van zijn werk, ik heb al 2 nachten maar 4 uurtjes geslapen dus was ook niet helemaal fit :wall:
en mijn ei zit er aan te komen dus ik hoop dat hubbie snel weer beter is.
Lautje gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!!
Beterschap voor alle zieke kindjes, ik hoop dat ze er allemaal snel weer bovenop zijn.
Vlinder wat vervelend om zo’n buurman te hebben zeg brrr…
Hai, toch nog even reageren…
Vlinder, getver… wat een nare rotvent. :shock:
Zeker even informeren wat je eraan kunt doen hoor.
Biebs, fijn dat je zekerheid hebt nu. Jammer dat het niet raak was deze maand. :hug:
Talulah… hopelijk kun je dit weekend een beetje bijslapen.
Wat zijn er een hoop mensen ziek. :shock:
Beterschap voor ieder die het nodig heeft.:-
Bedankt Bianca :- Hopelijk blijft die akelige misselijkheid je een beetje bespaard nu.
Minnie, haha… die kat van je. Ja, ze kunnen enorm stinken. :sick:
Fijn weekend allemaal. :thumbup:
X Bren