nou yeline heeft oorontsteking. ik kan die arts van de HAP wel wat aandoen met zijn uitspraak nee ze heeft geen kuurtje nodig… gelukkig wil ze wel gewoon slapen. eens kijken of we er vannacht ook nog uit moeten. zowaar vanavond weer een beetje gegeten.
lautje ik duim me suf voor je! en een heeeeeeel lief pakje zeg!
biebs ik hoop voor je dat je nu zekerheid hebt zeg, dit is ook niet leuk!
heske hoe is het nu met sterre?
vlinder, wat een irritante kerel zeg, ik zou idd even navraag doen bij de woningbouw of een klacht indienen ofzo…wat heb je nou aan zulke buren…
bianca geniet van je niet misselijk zijn meid!
talulah slaapze! ik hoop dat je hubbie snel weer beter is.
zijn echt veel zieken in nederland…is het ook echt het weer wel voor zeg gets!
minnie katten…blergh ze kunnen soms echt giftig zijn hahahaha hier ook eentje vanaaf in huis bah!
brenda hoe is het bij je broer in de straat? weet je al meer?
morgen de laatste dingetjes voor het sintfeest nog halen en dan zien we wel hoe het weekend gaat. ik hoop dat yeline tegen de amoxicillinekuur kan…ik en mn zusje zijn beide allergisch voor penecilline (en mn moeder ook trouwens…) naja goed in de gaten houden. van de zetpil vanmiddag knapte ze wel op en opa en oma kwamen onverwacht ook nog even kijken hoe het met haar is en yeline werd weer helemaal haarzelf. wel grappig om te zien hoor hoe snel die zetpillen werken.
nou ik zal eens kijken of er nog iets op tv is vanaaf…gezellie in mn uppie op de bank…hubbie is futsallen.
Freggel, futsallen??? Wat is dat? hihi
En wat een fijn foutje van de ha zeg :wall: . Oh sommige zou je wat. Ik hoop dat ze er tegen kan. wat als ze er niet tegen kan, wat gaat er dan gebeuren?
Biebs, het is natuurlijk niet waar we op hoopten, maar duidelijkheid kan ook erg fijn zijn. :hug:
Jeetje vlinder wat moet je daar nu mee. Ja woningbouw is een eerste stap, maar ik denk ook dat inlichtingen halen bij de politie, geen slecht plan is. Dan zijn ze in iedergeval al op de hoogte, mocht er iets gebeuren, waar we natuurlijk niet op hopen.
Brenda veel plezier dit weekend, geniet er lekker van. En ik hoop dat je met goed nieuws terug komt.
Talulah ik hoop dat je mannetje snel beter is. Het is tenslotte weer klustijd, hihi. Ga maar lekker je slaap inhalen. Welteruste :-*
Beterschap voor al onze zieke kindjes. :hug: Is niet gezellig hoor. Oorontsteking lijkt mij zo verschrikkelijk voor die kleintjes.
Met kian gaat het wel beter, gelukkig zijn avondeten ook weer op. Hoest nog wel flink, maar heeft geen koorts meer.
dat was t denk ik wel weer. Morgenochtend even werken. Hoop dat ik vannacht aardig wat slaap. Hub is zijn kerstdorp aan t opzetten en ik ga zo lekker jan smit kijken.
een dikke kus voor alle lieve meiden!
Ha meiden, ff snel, want over een uurtje zijn mijn ouders hier en ik moet nog douchen, stofzuigen en strijken :shock: (wat doe ik hier dan??? Hoezo verslaafd :oops: )
Arme Yeline zeg, oorontsteking. Hopelijk slaat de kuur snel aan. En sommige huisarten… :evil:
Biebs, wel fijn dat je duidelijkheid hebt, maar balen dat je niet zwanger bent :hug: :hug: :hug:
Vlinder, gats wat een enge buurman joh :shock: :?
Lelle, fijn dat het met Kian weer wat beter gaat.
Met Sterre nog niet echt. Gisterenochtend begon ze enthousiast met een boterham, een beker roosvicee en een plak ontbijtkoek, maar de rest van de dag wilde ze dus amper nog eten. Ze heeft gelukkig wel veel gedronken, maar ik vind het altijd zo rot als ze niet eet. Het is al zo’n smal grietje… nu heeft ze weer zo’n mager buikje, ziet er zo zielig uit. Nou ja, gelukkig nog wel een bol koppie en stevige pootjes, dus het komt vast wel goed.
Vannacht was weer verrot, heb amper geslapen, en ik moet vandaag nog werken ook. :roll: Nou ja, we zien wel weer hoe ik de dag doorkom
Vanmorgen trouwens weer getempt, maar m’n temperatuur is nog steeds niet duidelijk gestegen ofzo. Snap er niks van :?
Lelle, Freggel bedoelt voetballen
Freggel, wat sneu voor je meisje zeg!!! Arm kind…oorontsteking doet zo zeer!!! En die HA af en toe…grrrr…
(je bent trouwens alweer bijna 20 weken joh!! echt snel hoor!!)
Heske, ook beterschap voor jou kleine ukkie!!!
Hoe is het verder met de NOD meisjes???
Oh help…
Ik sta verdorie met testen in mijn handen en ben zo geneigd om er eentje te doen!!! Hubbie had ze verstopt, maar ik ben gewoon gaan zoeken…
HELP!!!
x
whahaha is toch ook weer erg dat je bent gaan zoeken!!
Nou het is nu al 11.00 uur en neem aan dat je al geplast heb, dus dan moet je gewoon tegen jezelf zeggen: Lau het kan alleen met ochtendurine, morgen weer een dag :liar: :mrgreen:
@lautje84 wrote:
Oh help…
Ik sta verdorie met testen in mijn handen en ben zo geneigd om er eentje te doen!!! Hubbie had ze verstopt, maar ik ben gewoon gaan zoeken…
HELP!!!
x
AARRGGHH wat erg…wat heb je nu uiteindelijk gedaan???
Vind het erg knap van je als je nog niet getest hebt hoor!!!
Mmmmmmmmmmmmm, ik heb wel getest…
EN IK ZIE EEN STREEPJE!!! NOU JA, TWEE STREEPJES NATUURLIJK!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Hij is licht ( omdat ik niet kon wachten, maar met een super klein beetje urine getest terwijl ik een uurtje daarvoor naar de wc was geweest! ), dus een vriendin is meteen hierheen gekomen om hem even te bekijken!
En die zag hem ook!!!
Morgenochtend dus een nieuwe test ertegenaan gooien, en hopen op een duidelijke streep!
xxx
Een mega hypere Lautje…
PS Lelle, dank je wel dat je me meteen terug belde!!! :-*
Breekt even in
Lautje van harte gefeliciteerd!! Het is je van harte gegund.
Geniet er lekker van meis :-*
Breekt weer uit
wauw Lautje!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!! :dance:
Jaaaaaaaaaaa Lautje, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dank jullie wel meiden!!!
Het voelt wel heel vreemd hoor… Kan het me echt niet voorstellen.
Straks naar mijn papa, wil het hem meteen vertellen!
Helemaal na dit heftige jaar wat we gehad hebben, wil ik het hem meteen vertellen! De champagne staat al klaar… :mrgreen:
x
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAaa Lieve Lautje het is je gegund meis :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Oh wat een heerlijk nieuws zeg!!!
Lautje GEFELICITEERD!!!
Super zeg.
heb in het showforum een foto van mijn buikkie gezet voor de nieuwsgierigen onder ons…
Zoooo volgens mij is mijn kat echt ziek ofzo…
Vanmiddag ging ze op de kattenbak en Jeroen heeft m daarna halfkotsend buitengezet…
Nu gaat ze op mijn schoot liggen en komt er weer zo’n :sick: walm van haar af…(het leek ook of ze de hik had, kan dat bij een kat??)
pfffff…ga op zoek naar gasmasker en de deo fles…yikes :silenced:
Ik wilde je hier ook nog even een keer feliciteren!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
kusssss
Hoe is het vandaag met Sterre gegaan?
Lautje, had je vanmorgen nog een keer getest? En is de streep duidelijker?
Sterre is nog steeds mega verkouden en niet in haar hum, maar gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen!
Vandaag nog Sinterklaas vieren bij mijn ouders. Moet nog 2 gedichten schrijven, maar heb geen zin :roll:
Goedemorgen meiden!!!
Vanmorgen weer getest, maar helaas knalt de streep niet van het schermpje af… :roll:
Maar wel weel een super mooi licht roze streepje, dus ik ben echt zwanger…
Het voelt zo ontzettend vreemd!
Mijn ouders werden helemaal gek!!! Mijn vader begon te huilen, en heeft wel 20 keer gezegd dat hij nooit dacht mee te maken dat hij opa zou worden! Ook bleef hij maar zeggen dat hij een kinderstoeltje moest kopen, en een campingbedje enz enz enz. Mijn moeder en oudste zusje hebben er gisteren op gedronken, en hebben het over niets anders gehad!!!
Helemaal enthousiast dus!
Dennis zijn ouders reageerden niet zo enthousiast als we hadden verwacht, maar misschien komt dat wel omdat ze net opa en oma zijn geworden… :think: Echt sneu voor Dennis, want die is helemaal trots!
x
Hey lieverd!! Morgenochtend weer een dag!!! Maar een streep is een streep!!!
En is inderdaad zielig voor dennis. Maar misschien komt het inderdaad wel doordat ze net opa en oma zijn geworden.
Heske ik hoop dat sterre snel beter wordt. Bij Kian heeft het ongeveer 5 dagen geduurd. Maar hij hoest nu nog en heeft ook nog snottenbellen. Maar is wle zichzelf weer…gelukkig.
En nu ga ik ff lekker ontbijten met zn drietjes :inlove: komt namelijk niet zoveel voor.
kus
Lautje, maakt niets uit of die streep dik of dun is hoor, jij bent gewoon hartstikke zwanger!!!
En wat een leuke reactie van je ouders zeg!!! :inlove:
(jammer van je schoonouders, hopelijk komen ze snel met wat meer enthousiasme!!)