Lautje, jaaaaaaaa GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Spannend voor jullie!!!
En leuk dat ouders zo ontroerd reageerden! Misschien moet het bij Dennis zijn ouders nog even doordringen dat Dennis nu echt vader gaat worden straks!
En hadden jullie zo’n zwaar jaar gehad joh? :o Dat wist ik niet.
@Biebs wrote:
Lautje, jaaaaaaaa GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!! :dance: :dance: :dance:
Spannend voor jullie!!!
En leuk dat ouders zo ontroerd reageerden! Misschien moet het bij Dennis zijn ouders nog even doordringen dat Dennis nu echt vader gaat worden straks!
En hadden jullie zo’n zwaar jaar gehad joh? :o Dat wist ik niet.
Vroig jaar september heeft mijn mams een hartinfarct gehad, maar die kwam er goed vanaf! Die heeft alleen een stent gekregen om de ader op te houden en daar gaat het nu ook heel goed mee!
Mijn vader heeft in februari 3 hartinfarcten gekregen, en heeft daarna 5 bypasses gekregen omdat zijn aderen helemaal versleten zijn. ( Hij is nu net 51 geworden )
Toen hij in april weer aan het opknappen was, heeft hij 1 mei weer een hartinfarct gehad… :roll:
Er schijnt nog steeds iets goed fout te zijn, maar ze kunnen hem geen bypasses meer geven omdat hij niet goed hersteld.
De artsen hebben hem nog ongeveer 5 jaar gegeven, en omdat hij altijd dacht dat wij nog geen kinderen wilde, dacht hij dat hij zou komen te overlijden zonder kleinkinderen…
Gisteren was ook echt heel emotioneel… ( Ik jank nu om alles moet ik zeggen, hormonen??? ) want hij was er zo ontzettend blij mee!
x
PS ik ga maar eens die banner veranderen… :shifty:
@Ke wrote:
Lautje, had je vanmorgen nog een keer getest? En is de streep duidelijker?
Sterre is nog steeds mega verkouden en niet in haar hum, maar gelukkig heeft ze vannacht wel goed geslapen!
Vandaag nog Sinterklaas vieren bij mijn ouders. Moet nog 2 gedichten schrijven, maar heb geen zin :roll:
Geen je meisje maar een dikke knuffel, en heel veel plezier met sinterklaas!!! Wel foto´s maken he!
xxx
lautje
GEFELICITEERD!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Lautje, maak je niet te druk over een niet zo’n duidelijk streepje.
Ik had ook pas een week na mijn nod een duidelijk streepje.
Misschien geeft een digitale cb test je net dat laatste beetje zekerheid.
Het heeft mij in ieder geval wel geholpen.
Maar nogmaals, proficiat meid, je bent gewoon hardstikke zwanger :dance:
lieve lautje
:: GEFELICITEERD ::
ik zei het je toch als je niets voelt en denkt dat het niet raak is ben je zwanger!!
vind het echt heel tof voor je meis!!
ik wil even sorry zeggen tegen iedereen dat ik er niet meer zo vaak ben en dan niet op iedereen antwoord geef maar ben echt de hele dag :sick:
vanmorgen gal gespuugd en daarna gegegeten en weer overgegeven en net een broodje gegegeten en de wc mocht hem vrij snel erna ontvangen.
ik kokhals als ik koffie ruik etc etc.
ik ben een hele week thuis geweest en moet morgen weer werken ik ga het proberen maar als het niet lukt ben ik zo weer thuis.
ik lig alleen maar de hele dag op de bank en kan niets doen geen eens stofzuigen.
een hele dikke kus en knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft :hug: :-
en een kus voor de zwangere :-
snips gefeliciteerd dat je nu 12 weken bent!! :dance:
SORRY SORRY SORRY dus!!
lautje van harte!!!
lelle mijn hubbie doet aan zaalvoetbal, dat noemen ze futsal…
met yeline gaat het alweer beter gelukkig, vandaag is ze haarzelf weer. ze hoest nog wel veel, maar goed gelukkig slaat de kuur aan en heeft ze geen last van de bijwerkingen. je kan als je er allergich voor bent, jeukende exzeem van krijgen, rode vlekken of een opgezet gezicht oid…en dan moet je ook meteen stoppen, maar dat hoeft hier niet gelukkig.
sinterklaas was gister gezelli en gourmetten ook, nadeel is dat mn huis nu nog stinkt…en kan neit alles ff luchten met yeline in huis…naja komt wel weer.
ja minnie bijna op de helft, gaat echt ongelooflijk snel…
spreken we nog wat af voor dit jaar of wordt het een nieuwjaarsborrel?
heske beterschap met sterre en veel plezier vandaag.
ps kan je foto niet vinden minnie…kan het showtopic niet meer vinden…
Freggel, ik heb m staan in het gewone showforum van kok en dan onder zwangere buiken.
Ik stuur je wel even een PB over afspreken.
Bianca, beterschap met het overgeven. Hopelijk voel je je snel beter!!
Lieve Lau…
:: :: VAN HARTE GEFELICITEERD!! :: ::
Het is je enorm gegund, ben blij voor je meid! :dance:
X Bren. :-*
Even kort, bericht morgen uitgebreid op iedereen.
M’n menstruatie is nog niet doorgebroken, maar ik had vannochtend veel slijmpjes met lichtbruine afscheiding.
Hoogstwaarschijnlijk breekt het morgen dus door.
Het gekke is wel dat ik nu vrijwel geen zere borsten meer heb en eigenlijk nauwelijks wat in mijn buik voel ( alleen wat steekjes en rare sensaties)
Ik voel me wat down erdoor, maargoed… we gaan gewoon stug door. :?
Tot morgen lieve meiden. :-*
Ff kort: Lautje een streep is een streep hoor!! Gefliciteerd!!! Fijn gevoel he na al die teleurstellingen :-*
Brenda, hoe is het nu? Meis, ik hoop zo voor je dat de duivels wegblijven!
Freggel, fijn dat de kuur goed valt bij Yeline en dat ze wat opknapt! :thumbup: We hebben volgens mij geen eigen showtopic :think: Zal ik er eentje aanmaken?
Minnie, mooie buik meis, echt totaal niks om je voor te schamen (snap dat je baalt van die striemen, maar die zijn lekker toch niet te zien op de foto :dance: , en van een zwembandje is helemaal niks te vinden :naughty: ), ik vind 'm prachtig!!! :inlove:
Lautje, wat geweldig voor je vader dat hij nu toch zijn kleinkind gaat meemaken. Ja, dat moet wel heel erg emorioneel zijn. En wat dat janken betreft…join the club… dat gaat nóóit meer over :mrgreen: (gisteren zitten janken om m’n sinterklaasgedicht, dat m’n moeder had geschreven, maar dat was dan ook wel een hele lieve :oops: )
Bianca, je moet je niet schuldig voelen meis. Lekker ff aan jezelf en je frummel denken en rust nemen. De eerste maanden kunnen gewoon echt heel zwaar zijn. Maar meis, dat gaat (in bijna alle gevallen) echt over na een maand of 3 a 4. :hug:
Biebs, hoe is het met jou nu? Is je ongi doorgezet? En ben je de teleurstelling een beetje te boven? Weet je je nieuwe nod al? :think:
Nou, Sinterklaas was gisteren heel erg gezellig. Zoals ik al schreef had mijn moeder een onwijs lief gedicht voor mij geschreven (‘ode aan een duizendpoot’). Leuke cadeautjes gehad ook. Een super mooie riem oa en een tafelgrill (je weet wel, zo’n bakplaat), dus Tjip en ik gaan 2e kerstdag (geen verplichtingen want bij Tjip z’n familie vieren we 't dit jar niet) lekker samen ‘platen’. Sterre is belachelijk verwend. Ze heeft een kookstelletje gehad, een pannensetje, houten bordjes en lepeltjes, een ton met 100 blokken, 5 houten autootjes, een houten trein, 2 houten poppetjes, 3 boeken, een pyjama, een jurkje, 2 shirtjes, 2 maillootjes, een badspeeltje, een hele grote pluchen nijlpaard, een toilettasje, een tandenborsteldoosje, magneetjes en een puzzel… geloof dat dat het was :think: Echt niet normaal, aangezien ze woensdag en vorige week zondag ook al zo verwend was. Ik heb een gedeelte van de spulletjes maar ff weggezet, want het is gewoon téveel nieuw speelgoed in één keer. :oops: Maar goed, ze was wel heel enthousiast, kon steeds niet wachten tot ze het volgende cadeau uit mocht pakken, en heeft overal al even mee gespeeld. Vooral die kookspulletjes vond ze leuk, was meteen druk aan het kokkerellen met pepernoten en een stuk eierkoek, en ging mij vervolgens hapjes laten proeven. Ik stond weer eens versteld hoeveel die kleine meid stiekem toch al snapt. :shock: Het is best laat geworden, maar Sterre heeft zich super goed gedragen, zat op een gegeven moment heerlijk te tutten bij opa op schoot :inlove: Dus ja, het was een geslaagde avond! :thumbup:
Zometeen weer werken. Sterre gaat naar mijn schoonouders, en daar ben ik voor de verandering eens blij mee. Hun hond is gisteren overleden en daar hebben ze behoorlijk veel verdriet van, en ze zijn heel blij dat ze vandaag hun kleindochter hebben om heel veel te knuffelen en te verwennen. Ik vind het zo rot voor ze, maar we kunnen verder weinig voor ze doen, dus ik ben blij dat we ze dan zo even een beetje op kunnen vrolijken.
xHeske
Hey meiden,
Hier is de menstruatie doorgebroken.
Op naar de volgende ronde dus. ( jeeeee. :? )
Het vervelendste is nog wel dat ik iedere maand zo’n 16/17 enorm last van mijn hormonen heb. Rond de eisprong heb ik buikpijn en na de eisprong heb ik zoveel klachten. Ik was nu vanaf donderdag ofzo al niet lekker. :doh:
Afijn… volgende Nod is volgens mij 6 jan.
Ik had overigens wel weer een keurige cyclus van 27 dagen. ( met wederom op dag 12 een positieve ovutest en een LF van 13/14 dagen. )
Heske… wat is je meisje verwend zeg, haha :shock: :mrgreen:
Wel leuk dat het zo’n geslaagde dag was.
Hoe staat het ervoor met je temp?
Biebs, hoe is het met je?
Bianca… geen excuses nodig hoor! Zorg goed voor jezelf meid. :-*
En hoe is het met Talulah, Sooki, Renate,Lelle?
X Bren.
@Brendaatje: Wat ontzettend balen dat de duivels toch zijn gekomen! Had echt goede hoop voor je! Op naar de volgende ronde dan maar weer… Hopelijk volgende maand meer geluk!
@Lindaaa wrote:
@Brendaatje: Wat ontzettend balen dat de duivels toch zijn gekomen! Had echt goede hoop voor je! Op naar de volgende ronde dan maar weer…Hopelijk volgende maand meer geluk!
Thanks. :-*
Ik had zelfs vannacht nog even goede hoop. Ik voelde nauwelijks wat in mijn buik. Helaas moet ik nu zelfs een pijnstiller nemen. :x
Moet vandaag naar de kapper, gemeentehuis, de kerstboom optuigen en leren… maar jullie begrijpen, heb echt geen zin. :?
X Bren.
He Brendaatje wat balen zeg!! Vol goede moed op naar de volgende ronde!!
Heske jou kleine meid is wel heeeeeeeel erg verwend zeg, bofkont!
Met mij gaat het verder prima, ik heb eigenlijk weinig nieuws.
Ik zit nu naar de lege kerstboom te kijken, z’n takken moeten nog wat naar beneden zakken maar ik heb geen flauw idee hoe lang dat gaat duren :mrgreen: …heeft iemand daar verstand van? Of kan ik alvast gewoon de lichtjes en ballen erin hangen? Ik heb natuurlijk niet de hele dag de tijd om te wachten :oops:
Haha, Talulah, ik gooi altijd gewoon meteen alle lampjes en ballen erin hoor, die takken gaan vanzelf wel hangen. Wij hebben ook al een kerstboom, maar Tjip gaat 'm vanavond even stevig Sterreproof neerzetten en dan kan ik 'm morgen optuigen. Vind ik altijd leuk om te doen! :dance:
Brenda… :hug: wat onzettend balen meis…
M’n temperatuur was vanmorgen 35.8. Tot nu toe was 'ie meestal 35.4 of 35.5, dus daarmee vergeleken is 'ie wel gestegen, maar wel minimaal. Maar goed, ga er toch vanuit dat ik m’n ei nu wel gehad heb. :think:
Lautje, weet je eigenlijk al wanneer je uitgerekend bent?
Ha die meiden!!!
Brenda, nog even een hele dikke :hug: .
Talulah, lekker die boom volhangen! :mrgreen: Welke kleur ga je doen?
Heske, wat is Sterre verwend zeg! Wat lief dat ze het zo naar haar zin heeft gehad! :inlove:
Ja, mijn papa was heel emotioneel, dus ik hield het ook niet droog… :shifty: Wat doen hormonen gekke dingen eigenlijk, ben normaal gesproken toch echt niet zo emo. :think:
Net ook nog even met de digi getest en ook die geeft zwanger aan! :dance:
Ik kan nog steeds niet aan het idee wennen hoor… :snooty: Vandaag wel heel veel moeite om te eten, denk ook dat mijn wc pot knuffel niet lang meer op zich laat wachten. :sick:
Ik ben uitgerekend op 15 augustus.
Minnie, wat een schitterende buik zeg! :inlove:
Biebs, hoe gaat het met jou?
Lelle, waar ben je???
Nou meiden, ik ga maar eens kijken wat ik ga eten… :sick:
x