JAAAAAAAAAAAA Lautje!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: .
Super voor je meid.
Heb nog niet alles terug gelezen, want ben het hele weekend naar Parijs geweest. Moet zo ook nog weer weg, maar kom vanavond later zeker nog terug om terug te lezen en te vertellen wat we allemaal beleeft hebben .
Groetjes Renate
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Laura gefeliciteerd lieverd!!!
kom later terug… nu eerst zoontje lief troosten want die ligt te huilen. Had verdorie weer geen email gekregen dat hier wat gepost was, dus ik loop alweer achter :roll: )
Brenda, wat jammer meis dat die duivels zijn gekomen!1 :?
Heske, dank je wel voor je complimentje!! Doet me erg goed, thanks…
En wat is die kleine Sterre verwend zeg!! :shock:
Die opa’‘s en oma’'s toch he, hebben altijd moeite met inhouden…
Renate was het leuk in Parijs??
haai ladies
hier weer eens een berichtje vanuit een koortsig en hoesterig hees zuiden :roll:
ben giga verkouden hoesten tot kokhalzen toe :sick: dus voel me niet echt happy
maar allereerst: Lautje meid gefeliciteerd :dance: en een streep is een streep maakt niet uit hoe dun of dik
verders :think:
renate parijs :drool: zo’n mooie stad word tijd dat ik daar weer eens een keer naar toe ga
brenda jammer meid maar wel een goed cyclus zo te lezen :thumbup: ik ga duimen voor je meid 2008 wordt jouw jaar:mrgreen:
heske zo jouw meiske is ook weer flink verwend :o maar inderdaad als de hoeveelheid te groot is lekker wegzetten en met tijd en wijle wat tevoorschijn halen :thumbup:
btw de laatste 2 dagen heb ik zowaar warm vlees gegeten :shock: :dance: zonder te kokken :dance: joehoe nieuwe overwinning kerst here i come :mrgreen:
nou tot snel weer meisjes tis hier boven kkkkkoud :?
weet niet of ik morgen ga werken dus see you soon :-*
Zooo, ben geloof ik wel weer zo’n beetje bijgelezen. Eens zien of ik alles onthouden heb :think: …
lautje: wat ontzettend mooi voor je ouders zeg!! En je schoonouders worden vast ook nog wel enthousiast .
Ik had de 1e keer dat ik testte ook een vaag streepje hoor (vandaar die 4 testen ), maar zwanger=zwanger :thumbup: .
claudie: beterschap :hug: .
Brenda: :hug: balen dat je ongi is doorgebroken :hug: . Had nog wel zo’n goede hoop voor je :hug: .
Heske: Hoezo… Sterre verwend :liar: :liar: :liar: :lol: . Geweldig die reacties op de cadeaus he :inlove: ? Is Sterre alweer een beetje opgeknapt?
bianca: vervelend joh dat je zo misselijk bent :hug: . Maar je hoeft je niet te verontschuldigen hoor dat je daardoor wat minder hier bent. Dat begrijpen wel allemaal best .
Nou, dat was het wel geloof ik. Hoop dat ik niemand vergeten ben :eh: .
Parijs was superleuk!!! We zijn er met de pv van mijn werk naar toe geweest. Vrijdagmorgen om 6.00 uur weggegaan en zondagavond om 23.45 uur waren we weer thuis. Ik was (lees ben :shifty: ) dus helemaal kapot/moe maar we hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Hubbie was ook mee :inlove: . Heel veel gezien en gedaan, ook een boottocht over de Seine. En heel Parijs was ivm kerst heel mooi versierd dus dat was ook erg mooi om te bekijken. Kortom: een echte aanrader :thumbup: .
Duik zo lekker m’n bed in. Morgenvroeg komt om 9.00 uur iemand van moeders voor moeders.
Groetjes Renate
Lautje super dat je op de digi ook zwanger testte!! Nu is het echt echt!!!
Heske nu moet je temp. zeker 3 dagen hoger blijven dan je temp. die je had de dag voor die 36,8. Dan heb je dus die dag voor je 36,8 je eisprong gehad.
Nou de ballen en slingers en lampjes hangen in de boom, ik heb net als ieder jaar heel saai zilver kleurtje
Wat gaaf Renate, lekker naar Parijs!
Claudie, de misselijkheid wordt dus wat minder? Fijn meis, kun je met kerst iig een beetje gezellig meeëten.
Talulah, ik ga vandaag de kerstboom versieren. Straks nog ff met Sterre naar 't tuincentrum om nog wat onbreekbare spulletjes te halen. De glazen ballen gaan helemaal bovenin de boom :?
Mijn temperatuur was vandaag 36,1, dus weet nu helemaal zeker dat ik m’n ei heb gehad. :dance: Wordt dus spannend met kerst!
xHeske
Heske wordt helemaal spannend met kerst zeg!!
3 jaar geleden had ik 2e kerstdag mijn posi test van Matthijs…Gelijk de hele kerst lopen stralen hahaha…
Gisteren was zomaar ineens weer misselijk. Ik had ook knallende hoofdpijn, dus om 21.00 uur mijn bed in…
Vanmorgen weer misselijk opgestaan…vaag he???
Renate, klinkt echt heel mooi Parijs in kersttijd.
Minnie, ik herinner me dat wel van mijn zwangerschap van Sterre. Dacht ik met 12 weken van de misselijkheid af te zijn, ging ik een paar dagen later vrolijk weer werken, en hing ik ineens weer kotsend boven de wc. Da’s dan ff heel flink balen, als het net wat beter ging. :hug:
hier zijn we ook weer!
yeline is al aardig beter, lekker vervelend aan het doen…maar ze wil nog wel veel slapen. we gaan zo maar even een frisse neus halen, zij lekker in de buggy en ik ff wandelen.
dan ook nog het huis ff poetsen, dan is de geur van het gourmetten er ook uit.
heske je mag van mij wel een eigen showtopic aanmaken hoor. kunnen we daar vanalles neerzetten van buiken tot babykamers enzo.
gisteren mn haar geverft, het is nu rood violet met highlights. heel leuk. ik had eerst wat rooier gedacht, maar goed dat geeft niet dit is ook wel lekker voor de winter.
de pc doet het eindelijk weer, alleen moeten er nog ff programma’s opgezet worden, dus duurt niet lang meer die foto’s!
renate, herlijk he parijs, ik ben er ooit in de zomer geweest maar dan is het wel erg warm hoor.
bianca doe maar lekker rustig aan hoor!
brenda jammer meid volgende keer weer een kans!
Dan zal ik zo maar eens een showforum aanmaken, kan Freggel meteen haar nieuwe haarkleur showen :mrgreen:
Lautje super proficiaat meid :dance: :dance: :dance:
Sorry dames dat ik jullie zo verwaarloos :oops:
Niek, je leeft nog! :dance: Hoe gaat het meis? Alles goed met je zwangerschap en met je kleine mannetje?
Hier net met een krijsend kind door het tuincentrum gelopen. Héél gezellig :liar: Het begon goed, mevrouwtje had het hele eind zelf gelopen (toch wel een wandelingetje van een half uur! :dance: ). Dikke snottebellen van de inspanning, maar een grote blije grijns op haar gezicht, dus dat ging goed. In het tuincentrum in het karretje, en dat ging de eerste tijd ook best. Kerstafdeling vindt ze prachtig, dus ik kon op m’n gemak kerstballen inladen. Nou is het stomme, dat het laatste deel van de kerstafdeling vollicht met Disneyspullen, die ik vreselijk vind, maar Sterre dus niet… :think: Het is al zo’n drama om haar daar weg te krijgen, maar daarná moet je dus nog de rest van het tuincentrum door, waar alle saaie gewone dingen staan. Daar was Sterre het totaal niet mee eens, dus die zette een keel op :shock: Flink negeren natuurlijk, want ik ga niet toegeven aan haar grillen, waarop ik uiteraard door iedereen wordt aangekeken alsof ik de slechtste moeder ter wereld ben :snooty: Gelukkig is er vlak voor de uitgang een vijver met van die joekels van vissen, dus daar ff staan kijken en Sterre was weer stil. Voetje voor voetjes steeds een stukje verder naar de kassa’s te lopen, en het ging goed, ze was stil! :dance: Totdat een aardige maar domme man het nodig vond om Sterre (die van de één op de andere dag bang is geworden voor alle mannen die niet haar vader of haar opa zijn… en dat zijn er nogal wat :roll: ) een handje te geven. Brúllen! Niet normaal meer. De arme man voelde zich onwijs schuldig, dus ik kon niet alleen m’n kind maar ook die man gaan troosten :roll:
Maar goed, m’n kerstboom staat, mét nieuwe ballen, en Sterre ligt lekker te slapen! :dance:
Haihai,
Bedankt weer voor de steunbetuigingen. :-*
Claudie, beterschap meid… vervelend zo’n nare verkoudheid.
Niek, das lang terug! :shock: Geeft niet hoor, hoe is het?
Heske… jij hebt een drukke middag achter de rug.
Je kan het zo leuk vertellend schrijven,haha Maargoed… je bent dan ook tekstschrijfster, haha. :mrgreen: :thumbup:
Lelle… woar bist du?
Ik moet Minnie’s buik nog bekijken, ga ik zo doen. :mrgreen:
Freggel, fijn dat Yeline weer wat opknapt. :thumbup:
Renate, super dat je weekendje Parijs zo geslaagd was. :thumbup:
Ik was v/h weekend in Terwolde en Deventer, wat was het koud! :shock:
Ik hoor jou niet over de kou, dus misschien was het daar wat minder guur. ( of ik ben een koukleum. )
Lau… wanneer mag je naar de vk?
Tja, en hier is het dus saai. :lol: Ben vandaag naar school geweest, waar ik bevestigd kreeg dat ik een theorietoets en 2 toetsopdrachten heb behaald. :mrgreen: Dat gaat dus allemaal wel, ondanks dat m’n hoofd helemaal niet naar studie staat nu. :roll:
Ik baal btw wel behoorlijk over het feit dat ik rond de klusperiode in de nachtdienst zit. :doh: M’n vriend is wel vrij, dus ik moet gewoon maar aan de bak, haha.
Fijne avond meiden. :-*
X Bren.
Bren dan moet ie maar ff naar je werk komen, vind je niet
Heske goed nieuws dus, je eitje is geweest en nu duimen voor een prachtig kerstcadeautje!!
Minnie, rond 12 weken ging het bij mij wat beter met de misselijkheid, maar met 14 weken was het pas echt weg. Al heb ik er nu nog dagen tussen dat ik echt strontmisselijk ben, dat ken ik niet van mn zoontje…
Laura, hoe voel je je nu :mrgreen:
Bianca, denk aan je meid, hoop dat je je snel weer wat fitter zult voelen.
Claudia dat jij gewoon al weer 14 weken bent :shock: damn wat gaat dat hard hè!!!
Ben het verders weer even kwijt, sorry. Heb gespamd in ons showforumtopic :mrgreen: Nu jullie!! :-*
Heske, fijn het die peuterdriftbuien…
Hier nog zo’'n draakje die er wat van kan…(tot nu toe lukt me nog goed om de blikken te negeren en gewoon op te treden zoals ik thuis doe)
En oude mensen…heel lief hoor, maar ze willen altijd aan je kind zitten!! (matthijs pikt het meestal wel, maar zo af en toe denkt ie…rot op…hahaha
en laat dat merken ook hihihi)
Brenda, wat goed dat je die toetsen hebt gehaald.
Balen van de combi vruchtbaar en nachtdienst… Dan ervoor en erna maar klussen :silenced:
Sooki, vanmiddag heb ik een para genomen en toen zakte het langzaam af. Heb ook al 2 dagen veel hoofdpijn…
Ik hoop dat het gewoon een koutje is, ik was al een hele poos niet meer misselijk!!
(zou het dan een meisje zijn…hahaha…ik heb ook pukkels op mijn rug, heb ik normaal nooit ook niet bij matthijs)
Ja minnie dat vraag ik me bij mezelf ook af… omdat het zo anders is met kwaaltjes dan bij mn zoontje, moet dit toch haast een meidje zijn, maar we worden vast in de zeik genomen door ons lichaam haha. Ik heb ook meer pukkeltjes, had bij Danté zo’n super gaaf huidje dat ik de rest van mn leven wel zwanger wilde blijven. En mn haar was toen mooi glanzend, nu is het slap en niet in model te krijgen! Enige wat wel echt hetzelfde is, zijn de haartjes op mn buik :roll: :lol:
Oh oh, alarm gaat weer af beneden… hier ook een met peuterstreken, de hele dag heeft ie lopen huilen en “nee” lopen roepen. Het ging pas over toen ik overal met “Nee” op antwoordde :lol: :lol:
Heske, jij kan inderdaad erg leuk schrijven!!! Wel gaaf dat je toch bent geslaagd en dat je boom staat! ( FOTO :mrgreen: )
Brendaatje, ik heb de verloskundige nog niet gebeld… :oops: Ik moet het echt doen, ik beloof dat ik morgen ga bellen!!! :shifty: Wat goed dat je trouwens toets en opdrachten hebt behaald.
Enne, overdag klussen kan ook erg leuk zijn…
Ja Lelle, waar ben je??? Ik mis je!!!
Freggel, wat fijn dat je kleine meid zich weer wat beter voelt! :dance:
Renate, ik wil ook naar Parijs!!! Wij zijn vorig jaar geweest, het is echt een heerlijke stad! Wij gaan aankomende zaterdag naar Keulen, naar de kerstmarkt. Ook erg gezellig.
Niek, alles goed meid?
Hier weinig te melden eigenlijk… Kan er totaal niet over uit dat ik zwanger ben. :shifty: Ik moet morgen echt bellen voor een afspraak bij de VK, maar dat voelt zo vreemd omdat ik het gewoon nog niet besef…
Oh, af en toe wordt ik moe van mijzelf!!!
xxx