Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

heske gezellig naar t tuincentrum geweest :lol: ik ken het sebastiaan is zaterdag mee geweest :doh: :mrgreen: de wilde de kar telkens uit :roll: wat wil je hij is 3,5 en vind dat ie alles kan natuurlijk :eh: en meis ik duim voor een geweldige kerst :pray:

sooki nee moet jij zeggen al bijna op de helft :shock: danté lekker aan t nee-en :mrgreen: waar herken ik t van :think: :lol: isabella is vooral van t mij-en :roll: en zeggen ‘van bella’ en waag t niet om er aan te komen :oops:

lautje lekker de vk bellen wordt er een afspraak gemaakt wordt allemaal toch wat echter :mrgreen: heb je een datum om naar toe te leven :dance:

brenda gewoon doorbikkelen :mrgreen: je moet er iets voor over hebben :wink: :mrgreen:

ja t misselijke wordt minder :dance: maar vervolgens hoesten tot kokhalzen :eh: maar t eten smaakt echt weer vandaag weer eens verse worst op :drool: met wortelstamp.

bij ons staat de boom ook sinds gistermiddag ik heb echt een koopje supermooie boom ca 2,5 meter voor maar 5 euro :shock: jaren dus teveel betaald :doh: maar heb m wat opgeleukt voor de kindjes met witte vogeltjes en vlinders (met glitters uiteraard) daar konden ze natuurlijk niet vanaf blijven :roll: totdat de kerststal van little people weer van zolder was gehaald (wat een uitvinding :thumbup: )

nou ik ga zo weer naar de warmte tot snel :-*

Brenda: 't was wel heeeeel koud in Parijs hoor en we hebben ook veel regen gehad dus dat was wel jammer. Maar dat mocht de pret niet drukken :wink: . Goed trouwens dat je die opdrachten gehaald hebt :thumbup: .

Heske: fijn zo’n gezellige dreumes :? . Gelukkig ben je wel geslaagd :mrgreen: . (ben trouwens wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met een soms zo driftige dreumes als ze d’r zin niet krijgt :angel: ).

Freggel: gelukkig dat Yeline weer wat opknapt.

Vanmorgen is MvM geweest en de test was overduidelijk :inlove: dus ik mag meedoen :dance: . Hoera voor de stinkflessen :sick: .

Verder weinig nieuws te melden hier eigenlijk.

Groetjes Renate

Haha, Renate, succes met de stinkflessen dan! Ik werd daar zoooo misselijk van. Maar ja, voor een goed doel, ik zou het nu weer doen.

Sooki en Minnie, jullie krijgen vást een meid. Ik ben bij Sterre ook zo misselijk geweest en dat was dus ook met 12 weken écht nog niet over (overigens had ik bij Sterre wel een dikke bos haar en juist een heel droge huid :think: … maar ja, die misselijkheid… is ook een bakerpraatje toch, dat je dan een meid krijgt… is vast waar!)(al was een vriendin van mij de eerste keer niet misselijk en toen kreeg ze 2 meiden, en de tweede keer was ze wél misselijk en kreeg ze een knul. :think: Nou ja, afwachten dus! :wink: )

Brenda, goed dat het lekker gaat met je studie! :thumbup: Enne… ff een bikkel zijn straks hoor, die slaap haal je later wel weer in :wink:

Lautje, gewoon de vk bellen, dan wordt het vanzelf al een stuk echter. :dance:

Verder weet ik het niet meer. Ga ff douchen en aankleden, want moet ff een paar uurtjes werken. Sterre gaat weer naar het kdv vandaag. Ben benieuwd of het weer zo goed zal gaan. Ze mag in principe de hele dag, maar als het niet gaat bellen ze, dus ik probeer rond 12 uur vanmiddag weer thuis te zijn. Als Sterre dan nog op het kdv is, kan ik weer lekker ongestoord wat aan het huis doen :thumbup:

xHeske

Heske: vorige keer heb ik ook meegedaan met mvm en tja … die stinkflessen horen er nu eenmaal bij he? 't Is voor het goede doel.

Succes met werken vandaag (bij de plus en thuis :wink: ). Met Sterre gaat het vast wel goed op kdv :thumbup: .

Bij Lienke ben ik amper misselijk geweest en 't is toch echt een meid dus volgens mij zegt dat niet echt wat. Ben nu wel vaak misselijk dus misschien krijgen wij nu wel een jongen :think: :wink: .

Groetjes Renate

Nou, ik heb de verloskundige gebeld! :smiley:

Ik mag 7 januari op eerste afspraak… :dance:

Best snel al eigenlijk!

Ze klonk heel aardig, dus heb er nu toch wel heel veel zin in! Hubbie gaat mee, en die is nog veel zenuwachtiger dan ik! :lol:

Werk ze vandaag allemaal!!!

xxx

lautje het is niet raar hoor ik geloofde het ook heel lang niet tot ik de digitale cb had en er zwanger stond.

maar een afspraak bij de vk en moeders voor moeders helpt!!

ik heb volgende week me echo ik hoop zo dat alles goed is dan kan ik pas meer genieten.

heske en minnie kleine monstertjes je wil niet weten hoe erg ik daar nu naar verlang.

brenda wat vervelend van de :twisted: maar gelukkig heb je wel een mooie korte cyclus. en wat klussen betreft geniet er nog maar van ik heb het gister weer gedaan sinds lange tijd ik had echt geen zin maar die arme schat stond al lang droog haha nou voorlopig f geen polonaise aan mijn lijf.

renate wat leuk dat je naar parijs ben geweest en dat moeders voor moeders maakt het ook weer echter he!!

hier nog steeds :sick: maar wel iets minder gelukkig.

jongens sorry als ik iemand vergeten ben.

dank heske voor het forum, zal er zo naar kijken, heb nu ff geen tijd om foto’s erop te zetten, mar komt echt deze week!

ik was van yeline helemaal niet zo misselijk en nu weer niet. wel ben ik wat moeier en heb ik de laatste week last van mn billen…zou dat met mn bekken te maken hebben??? geen bi gehad oid ooit…

nog steeds geen voorgevoel, al neig ik nog steeds meer naar een meid.

bij yeline hadden we ook zo’n moeite met een naam en nu weer met de meisjesnaam…

wat vinden jullie mooi bij yeline? mag niet te gewoon zijn…

ik wil dit weekend kijken voor een kerstboom, wil het ook gezelli hebben in huis…hihihi

nou ik zal ff snel verder sneupen hier en dan de boodschappen opruimen.

gaan we nog even tv kijken (yeline wil niet slape…moggun…) en dan naar mn moeder, daar eten we even gezelli

reageer vanaaf wel weer!

Freggel, ik heb even naar wat namen gezocht voor je!!

Carlijn, Elise, Laura, Amber, Tjitske, Marieke, Jenya.

(ik zet natuurlijk niet mijn top 5 erbij hahaha, maar goed je zei al dat we wat namen betreft niet op 1 lijn zaten)(bovenstaande namen denk ik dat ze bij Yeline passen.)

Kvind Carlijn, Elise en Marieke top :mrgreen: We hadden bij de eerste zwangeschap ook Serah, vond ik ook erg mooi, maar met onze achternaam niet heel praktisch (werd zo S-klankerig)

Iemand dan ook suggesties voor jongensnamen? Meidje zijn we al heelmaal uit maar die jongensnamen :roll:

Lijkt wel een beetje op mijn favo meisjenaam hahaha.

UHM jongensnamen: Niek :inlove: (vind ik ook zo leuk, maar past niet bij onze achternaam begint en eindigd al met een k)(en neefje heet al zo)

Dante en Ravi

Dante en Zenna

Dante en Senn

Dante en Micah

Dante en James

(hahahaha, ik ben echt slecht in namen verzinnen hihi)(ach wie weet zie je ineens je droomnaam ertussen haha)

Moeilijk hoor Freggel, zeker omdat Yeline zo’n bijzondere naam is. Ik vind Elise er idd wel bij passen, alleen lijkt dat dan misschien weer net iets teveel op elkaar. Een vriendin van mijn zusje heet Ilana, dat past misschien ook wel.

Ik ben zelf wat meer van de oerhollandse of scandinavische namen, maar dat past dan weer helemaal niet bij de naam van je meisje, denk ik :think: , dus aan mijn eigen namenlijstje heb je ook weinig. Heb wel nog ergens lijstjes met de namen van alle kinderen van de balletschool waar ik lesgaf… eens kijken of ik die nog kan vinden en of daar iets bij staat…

Ja, heb de lijstjes gevonden… gooi er ff wat namen tegenaan die misschien bij Yeline zouden kunnen passen, ongeacht of ik ze nou mooi vind of niet, :wink: dat mag je natuurlijk zelf beoordelen…

Amee, Aimee, Livia, Olivia, Annelou, Valerie, Celina, Julia, Lidwien, Luna

Hm… veel verder kom ik niet met die lijstjes :think: Het ‘hocheygehalte’ is vrij hoog :lol:

Wij wisten bij Sterre ook eerder een jongensnaam dan een meisjesnaam, maar nu hebben we al voor een jongetje én een meisje namen klaarliggen :wink:

Bianca, kleine monstertjes zijn ook heel leuk hoor :inlove: Kindjes die alleen maar braaf zijn, zijn ook zo saai :mrgreen:

Lautje, wat goed dat je de vk gebeld hebt! :dance: Nog een klein maandje wachten!!! Weet je ook al wanneer je een echo mag laten maken? Of hoor je dat dan pas?

Sterre heeft het vandaag weer super gedaan op het kdv! :dance: Ik heb haar om 16 uur opgehaald, want toen belden ze dat Sterre heel erg moe was, en of ze haar nog in bed moesten leggen. Heb haar toen maar gewoon opgehaald, was wel ff best geweest voor haar. Ze lag al om 18 uur in, helemaal total loss :shock:

xHeske

Zal ik eens zeggen wat er tot nu toe op mijn persoonlijke lijstje staat??/

En als jullie nog suggesties hebben, heeeeeeeeeel graag.

Meiden: Sara, Sofie, Isa, Isabel, Malin, Tess, Yara, Lois, Lise

Jongens: Thijmen, Thomas, Sam, Jonas, Jasper, Luke, Bas

Oh Minnie, ik geloof dat wij wel enigszins op één lijn zitten met namen. Mijn beste vriendinnetje heet Sara, dus die naam heeft voor mij al bijzondere waarde, al zal ik mijn kindje zo niet noemen (onze kat heet namelijk al Saar :wink: ). Sofie, Isa, Tess en Lize (bijna hetzelfde als Lise :wink: ) staan ook op mijn lijstje. Voor een jongetje vind ik Thijmen ook heel leuk, maar die naam heeft mijn zusje al gereserveerd toen ze 15 was ofzo :roll: . Ik vond Mik en Sam altijd de leukste jongensnamen, maar zo heten de 2 oudste neefjes van Tjip al. Verder heb ik ook Thomas, Jasper, Luuk en Loek op m’n lijstje staan.

En verder… ff denken hoor, heb m’n lijstjes op de andere pc staan, maar weet een hoop namen wel uit m’n hoofd…

Voor een meisje vind ik Luna leuk, en Myla, Julia, Lente, Britte, Karlijn, Lenn, Benthe, Myrthe, Eline, Linde, Amber, Dide, Jip, Marit, Merel, Iris en Jasmijn

En voor een jongetje… Lars, Mees, Kas, Jens, Tijn, Lucas, Jona, Olof, Jesse, Kamiel, Sil, Jesper, Nils en Menne

…hm, heb er nog véél meer, iets van 30 voor een jongetje en 30 voor een meisje, maar dit is wel ff genoeg voor nu. Dé namen staan er ook tussen, maar ik verklap lekker niet welke dat zijn :stuck_out_tongue:

HAHAHA liggen we zeker op 1 lijn!!

Jeroen heeft er al wel een paar afgekeurd, maar ik ga niet zeggen welke anders heeft Freggel direct door welke namen er over blijven :wink:

Tjip keurt ongeveer alle namen af, en komt zelf ook niet met nieuwe ideeën. :roll: Dus bleven er automatisch maar 2 over :wink:

:smiley: Lekker op dreef met de namen zo te zien! :mrgreen:

Er zitten er ook een hoop tussen die ik leuk vind!!

Even geleden alweer dat ik hier was.

Met mij gaat het goed, mijn ongesteldheid is bijna over en het was een normale ongi. Dus geen gekke bloedingen, waar ik erg blij mee ben!

Nu maar hopen dat het weer een beetje in een ritme van 28 dgn komt.

:pray:

Leuk dat we een foto topic hebben! Ik zag de prachtigste babyfoto’s smelt al voorbij komen. Oooow dan wil je helemaal he!! :inlove: :inlove: :inlove:

Lautje, ik weet niet meer zeker of ik je gefeliciteerd had. Maarre:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEERD!!! Aaaaaaaaaah, wat leuk voor jullie!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen:

Heske, wat fijn om te lezen dat het goed ging met Sterre op het kdv!

Toch wel spannend he?

En in het tuincentrum, hihi, herkenbaar hoor!

Is ze zo eenkennig naar vreemde mannen toe joh! Agossie!

Renate, leuk joh Parijs!!

En weer aan de MvM, goed zeg!

Ik zie dat sommigen van jullie al op de helft zitten! :shock: Wauw zeg!! Gaat echt hard!

Hier staat de boom ook, heb gewoon de ballen erin gehangen en het gaat tot nu toe goed. Dacht eerst onbreekbare te halen, maar ik kijk het even aan. Sven vind het ge-wel-dig!! :mrgreen: :lol:

Elke keer als we beneden komen s ochtends is het van: ‘Ooooohhh en aaaahhhh’, zo lief! :inlove:

voor een jongetje hebben we Jesse dat staat vast.

en voor een meisje weten we het nog niet ik vind Tess erg leuk.

en sterre :inlove: maar mijn vriend keurt ook alles meteen af en brengt zelf niks leuks in.

arrggg mannen…

voor een jongetje vind ik luuk ook leuk.

Mooi is dat he Biebs, die ‘oooh’ en ‘aaaah’-geluidjes :inlove: Sterre doet dat ook, en als ze haar kralenketting omdoet zegt ze ‘wauauauw!’ :lol: :inlove:

Fijn dat je gewoon een normale ongi hebt gehad :thumbup: Nu idd maar hopen dat je óf een normale cyclus hebt, óf gewoon lekker de komende 9 maanden helemaal niet meer ongi wordt! :mrgreen:

Ja Bianca, ik vind Jesse ook zo’n leuke naam. Ons overbuurjongetje (3 weken jonger dan Sterre) heet ook zo. Tess vind ik ook echt een hele leuke naam, alleen heet de zus van Tjip al Tessa, en we noemen haar altijd Tess, dus voor ons valt die naam wel af. Tessa zou het geweldig vinden hoor, maar het lijkt mij ontzettend onhandig. Grappig dat je Sterre ook zo’n leuke naam vindt :mrgreen: , ik heb ook echt m’n best moeten doen om Tjip daarvan te overtuigen :roll: Het is wel echt een naam die sommige mensen héél mooi vinden en andere mensen écht niet. Nou ja, ik vind de naam nog steeds prachtig, en hij past ook goed bij ons apie: lief en eigenwijs :inlove:

is ik weer :smiley:

lekker gegeten bij mn moeder en yeline daar meteen maar ff in bad gestopt, in de pyama weer mee naar huis en nu ligt ze al in diepe rust. heerlijk!

ik heb foto’s gemaakt van mn haar, ik hoop dat het een beetje te zien is. de foto plaats ik morgen, zit nu op de laptop. ook weer buikfoto’s gemaakt. heb t idee dat ie nu niet echt in omvang is gegroeid, maar wel binnenin hihihi, voel de kleine nu ook wat vaker, maar volgens mij zit ie wel onderin…voel t vaak in mn schaamstreek…

heske; ja joh enge kerels ook…hier ook zo’n meisje, die begint alleen niet meteen te huilen gelukkig, maar erger me wel eens hoor, vanochtend ook loop je in de super zij zit lekker een krentebol te peuzelen komt er zo’n oud besje langs is de krentebol lekker? aarrghh laat dat kind toch met rust! maar goed je hebt in elk geval een “nieuwe” kerstboom hihihi wij it jaar eentje met vilt.

bren suc7 met klussen!

en mooi dat je die toetsen gehaald hebt!

thnx voor de namen, elise wordt het niet, kindje van kennissen heet alisa…catlijn vind ik niet zo… ilana vond ik wel weer mooi, maar goed nu hubbie nog hahahaha oh ja dat ken ik manlief keurt alles bijna af. ik heb nog steeds een naam erg hoog staan en hoop dat hijoverstag gaat. hij heeft er tot nu toe ook nog niet echt de tijd voor gehad om over na te denken.

minnie kep wel een idee maar jullie zoeken het maar lekker zelf uit hoor, alhoewel ik malin buiten de boot vind vallen…