Zoooo goedemorgen meiden! Het gaat hier de laatste tijd gelukkig weer goed met slapen, Sterre is maar één keer wakker geweest. Speentje gegeven en ze sliep meteen weer :dance:
Freggel, wat is dat toch met mannen dat ze altijd alle namen afkeuren :think: Als ik Tjip dan vroeg wat hij een mooie naam vond, kwam hij altijd met afschuwelijke namen aanzetten, die hij zelf dus ook lelijk vond, nooit eens een keer een serieus idee. Maar goed, hij ging uiteindelijk gelukkig toch overstag :dance:
hoi meiden
Even ego: voordat jullie je afvragen waar ik ben…ik ben dus grieperig :roll: Mijn eisprong is geweest en ik had niet de kracht om gericht te gaan klussen.
Nou ik ga weer even op zoek naar de vitaminepillen en de kiwi’s.
groetjes
Oh balen Talulah, wat een rottiming om ziek te worden :doh: Meis, heel veel beterschap, doe lekker rustig aan, en snel weer opknappen!!! :-*
hey meiden
ik heb heeeel lang getwijfeld om iets te te schrijven. Maar doe het nu toch even.
Ik zit gewoon even in een klein dipje, ook qua het zwanger worden. t doet me meer dan ik had verwacht. Ook de lange cyclussen (al zijn ze niet zo heeel lang) helpen daar ook niet echt aan mij, t duurt gewoon nog 2 weken voordat ik een ei heb,pfffff.
Ik lees nog wel, maar ik kan t gewoon niet opbrengen om iets te schrijven, sorry sorry sorry.
Ik hoop dat ik gewoon snel gezelli weer met jullie mee kan doen.
Zaterdag ga ik in iedergeval even uit, heb ik heel erg nodig, misschien dat dat wel helpt.
even kort.
Talulah beterschap!
Biebs, op naar minstens een jaar geen ongi.
Heske, wat een pracht van een foto’s!! En wat leuk dat het zo goed gaat op het kdv.
Renate, wat top dat je het naar je zin heb gehad in parijs! Ik wil ook echt een keer.
Bren voor het behalen van je toetsen. en ik hoop dat je toch aan klussen komt.
Sooki bijna over de heflt :dance:
Freggel ook bijna over de helft. Meiden wat gaat dat snel zeg.
En wat een namen zeg. Ik weet er geen een, hihi.
Dag lieve meisjes. Tot snel :-*
Lelle ik snap je baal gevoelens :-* volgens mij is Lautje jou een gelukspakje schuldig :lol: Ga voor je duimen dat je snel zwanger bent meid!!
Wat weten jullie al veel namen zeg! Ik heb al moeite om er 1 te bedenken. Gelukkig hebben de een meisjesnaam al, nu nog die voor een jongen…
Lelle, ff een hele dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Meis, voel je alsjeblieft nooit verplicht om iets te schrijven, we vergeten je heus niet hoor :-* Neem ff lekker wat tijd voor jezelf. Balen mag, het is ook niet leuk om zo lang op een zwangerschap te moeten wachten. Het kan dan volgens de regel nog niet lang duren, maar we weten allemaal hoe het voelt. Als je zo graag een (eerste, tweede, derde, vierde, tiende… maakt niet uit) kindje wil, dan is élke dag wachten te lang, en is elke menstruatie een flinke tegenvaller. Maar meis, jouw wachten wordt ook beloond, en hopelijk al heel snel! :hug:
Lelle, lieverd, zoals ik je al gesmst en gemaild had, ik denk aan je!!! :: :hug: ::
We gaan lekker in januari afspreken, zodat ik je een hele dikke knuffel kan geven! :-*
Enne, ik weet zeker dat alles helemaal goed gaat komen! Je bent een geweldig lieve en sterke meid, die nog veel te veel liefde heeft om weg te geven! Dat brusje voor Kian komt er zeker, daar ben ik van overtuigd!
x
Even snel vanaf werk: Lelle :hug: :hug:
Lelle: :hug: :hug: :hug:
lelle: :hug: :hug: Neem maar even lekker de tijd voor jezelf :hug: . En je al niet schuldig voelen als je hier dan wat minder reageert, dat maakt niks uit :-* .
biebs: fijn dat het een normale bloeding was. De komende rond zit je vast weer rond 28 dagen en die is dan raak (was bij mij ook zo ).
Heske: had Sterre 's middags dan nog helemaal niet geslapen op kdv??? Ik dacht dat ze de dreumessen altijd 's middags lieten slapen :eh: .
Wel top dat het weer zo goed gegaan is.
Wat hebben jullie al veel namen bedacht :shock: . Heb het er toevallig gisteravond met Jeroen nog even over gehad en we hebben al wel wat namen opgeschreven. Ik vind de jongensnaam moeilijker als de meisjesnaam :think: . En de naam die we hadden voor Lienke als het een jongetje zou zijn weet ik niet of ik die nog steeds wel zo mooi vind :shifty: . Maar goed, we hebben nog wel een poosje de tijd om er over na te denken.
Groetjes Renate
Goedenmiddag,
Hier even een kort berichtje van een ziekige Bren. :shifty:
Ben ook al grieperig. De maag is van streek en gister zat ik bijna de wc pot te omhelzen.Heerst er buikgriep?
Lelle. :-* Begrijpelijk meid. Over een tijdje zitten we samen weer in spanning. Komt goed. :hug:
Heske… wat goed dat Sterre het al zo lang en ook zo goed volhoudt op het kdv.
Wat een hoop namen hebben jullie al bedacht. :shock: Wij weten er hier eentje voor een meisje, en eentje voor een jongen, that’s it.
Ik zag hele mooie namen voorbij komen.
Biebs…fijn dat het een normale bloeding is. Op naar een cyclus, eindigend in geen menstruatie. :thumbup:
Lautje… wat fijn dat je al zo snel bij de vk terecht kan zeg! :dance:
Hoe voel je je?
Freggel, ben benieuwd naar je kapsel. :mrgreen:
Minnie… hoe is het met je rug?
Nou meiden, ik ga zo liggen… want ik voel me niet echt jofel. :silenced:
Moet zo weer naar het toilet rennen. :o
X Bren. :-
P.s: Bedankt voor de felicitaties trouwens. ( toetsen) :-
Hai hai!!!
Brendaatje, lekker onder de deken kruipen en je heerlijk laten verwennen en bedienen door je mannetje!
Beterschap meis!
Talulah, voor jou natuurlijk ook! Ik hoop dat jullie weer heel snel beter zullen zijn! :-
Biebs, ik duim dat je de komende 9 maanden lekker niet meer ongie wordt!
Jeetje, wat heb ik leuke namen voorbij zien komen zeg!!! :shock: De naam die wij voor een meisje willen zit er zelfs tussen! :shock:
( Hahahahahaha, maar ja, welke van vele genoemde namen zou het toch zijn… :think: :lol: )
Lieve Lelle, lekker rustig aan doen! Gewoon aan jezelf denken, dan gaat het helemaal goedkomen! :-
Bianca, ben je nog steeds dikke vriendjes met de wc pot? Lekker rustig aan doen, als het goed is wordt het na 3 maanden minder! :hug:
Hier gaat het goed! Vandaag totaal geen kwaaltjes gehad, dus voel me ook niet echt zwanger vandaag.
Mijn lieve papa belde wel vanmiddag om te vragen hoe het met zijn kleinkindje gaat… :inlove:
Hij is zo blij dat hij opa wordt!
Hij werkt in een ziekenhuis, en heeft al met de zusters geregeld dat ik stiekem extra echo´s krijg gedurende de zwangerschap! :inlove: Lief he!
xxx
Lelle, :hug: :hug: geeft niets hoor dat je even niet schrijft en alleen leest. KUSSIE…
Lautje, HAHAHA zit de naam ertussen haha…nu ben ik wel nieuwsgierig welke haha.
Freggel en ik hoeven iig niet bang te zijn dat we dezelfde naam hebben, daar hebben we het al wel eens over gehad en smaken verschillen he freggel??
Er staan er nu nog 3 op het lijstje, maar ga nog wel verder zoeken hoor…heb nog tijd genoeg.
Brenda, beterschap meis. Er schijnt idd een vervelende buikgriep te heersen in het land.
Talulah, jij ook veel beterschap.
Oja, mijn rug gaat behoorlijk goed!! Nog wel last hoor, maar echt zoveel minder!!
Matthijs stikte net bijna tijdens het eten :shock: :shock: :shock: Koelbloedige papa heeft m gered!! Jeezzzz, ik schrok me kapot…
Was nog zo’n lullig stukje gebakken ui, niet eens heel groot ofzo…
Oh sjips Minnie, da’s wel ff schrikken joh! :shock: Fijn dat 'ie zo’n koelbloedige papa heeft, die hem kon redden.! :thumbup:
En super dat het beter gaat met je rug!! :dance:
Lautje, ben nu toch ook wel heel benieuwd welke naam het is! :mrgreen:
Renate, Sterre had 's middags wel geslapen op het kdv hoor, aan het begin van de middag, maar ze slaapt vaak nog 2 keer, en door alle indrukken was ze natuurlijk nog extra moe.
Brenda, veel beterschap meis! :-*
Vanmiddag nog ff met m’n beste vriendin en m’n zusje (en Sterre natuurlijk) naar Utrecht geweest. Moesten nodig weer eens bijkletsen :mrgreen:
Hahahahaha, Heske…
Onze naam staat op jou lijst!!! :oops: :mrgreen: :lol:
xxx
Haha, zul je zien dat het dezelfde naam is als die wij hebben :o
@Ke wrote:
Haha, zul je zien dat het dezelfde naam is als die wij hebben :o
Hahahahaha, daar zou ik niet eens raar van staan te kijken! :lol:
x
Nou, hier is het feest geweest vannacht. Tot half 4 heerlijk geslapen, maar toen werd Sterre wakker. Ze zat lekker te kletsen in haar bedje, dus ff speentje gegeven en toen ging ze weer slapen. Vijf minuten later begon ze heel hard te huilen, had ze haar hele bedje ondergespuugd. Inmiddels heb ik haar bedje 3 keer verschoond, ze bleef maar spugen. Ben nu door het reserve beddengoed heen, dus ben met Sterre naar beneden gegaan. Ze zit naast me op de bank heel stilletjes Bumba te kijken, met een spierwit snoetje
He wat naar Heske. Een dikke knuffel voor jou ( omdat je weinig geslapen hebt) en Sterre. :hug:
Het zal wel die nare buikgriep zijn…ik heb het dus ook.
Als ik wat eet, al is het 3 crackers, dan komt het er net zo hard weer uit. :silenced:
Ik ben nu wakker omdat ik me om 6 uur moest ziekmelden.
Stap denk ik zo al even onder de douche, even opfrissen.
Tot later. :-*
he get heske, beterschap daar.
talulah en brenda ook beterschap.
minnie nee wij hebben niet echt dezelfde smaak wat namen betreft en is ie straks toch gelijk…tja dan is het grappig hihihi, maar nee geen namen voor ons ertussen hoor, bij dat lijstje wat je hebt laten zien hier.
foto’s zijn gemaakt, zal zien dat ik ze vanaaf op de pc krijg. zit nu in mn uppie op t werk, eerst maar es ff wakker worden hihihi…
yeline is weer helemaal de oude en nu papa en ik nog…men we snotteren wat af zeg! naja bijna weekend.
ik zal es wat gaan doen…