Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

Lieve meisjes, ik wilde jullie even badanken voor de lieve woordjes en knuffels, ze doen me heel goed.

heske, let maar goed op je kleine meis, pffff, ik klop even af dat kian nog nooit gespuugd heeft, ja natuurlijk wel toen die baby was na t voeden, maar verder nooit. Kian heeft nog wel wat te lijde, maar Sterre volgens mij niet. ik hoef t niet zeggen, maar bedoel t goed :lol: laat er goed drinken he. heeeel veel beterschap.

Heb kian wel heeeel vaak moeten redden, die is al menig keren op zn kop gezet. Al van baby af aan. Een keer mee naar de dokter geweest, maar je kan er weinig aan doen. Hij stikt vaak in zn eigen speeksel. Ik blijf altijd heeel rustig, ben het nu ook wel gewend, maar als het een heftige is dan kan ik daarna nog al behoorlijk emotioneel zijn. Ook 1 van de redenen dat sommige het eng vinden om op m te passen, logisch natuurlijk.

Dus minnie ik bergijp maar al te goed hoe je je gevoeld heb.

Nogmaals bedankt meiden!!! :-*

Freggel, mochten wij bij puur toeval toch dezelfde naam hebben en we krijgen allebei hetzelfde geslacht, dan veranderen wij wel de naam.

Je ben mijn vriendin, dus dan ga ik niet dezelfde naam geven haha.

(zo onhandig ook toch??) (maar als jullie geen naam van mijn lijstje in gedachten hebben, dan maak ik me daar geen zorgen over :mrgreen: )

Heske, die arme Sterre toch??? Ik hoop dat ze snel opknapt hoor!!

Hoe lang vinden jullie het normaal dat een kind hoest?? Ik ben niet zo’n snelle HA loper, vind het altijd moeilijk in te schatten wanneer nu nodig.

Matthijs hoest nu zo’n 3 weken af en aan.

Ene dag bijna niet, andere dag hoest ie heel erg.

Hij heeft al wel een drankje gehad van ons, maar ja hij hoest nog.

Heeft het nut om naar de HA te gaan of is het zonde van de tijd??

Zou voor de zekerheid gewoon ff bellen en aan de assistent vragen of 't nodig is, Minnie. Beter een keer teveel dan een keer te weinig naar de ha… Sterre hoest vaak, maar dat is meestal na een week toch zeker wel weer over.

Ik ben vanmorgen ook bij de ha geweest, omdat Sterre nu ook mega diarree heeft, en nog steeds geen eten binnenhoudt (ze heeft vanmorgen een crackertje op, en dat kwam er meteen weer uit, verder wil ze niks eten). Zolang ze geen koorts heeft, lijkt het erop dat ze wat verkeerds gegeten heeft. Ik mag haar wat geven tegen de diarree en verder moet ze uiteraard heel veel drinken, maar dat doet ze gelukkig wel. Ze heeft de afgelopen 2 uur niet meer gespuugd, dus het lijkt wat beter te gaan nu. En goed in de gaten houden of ze niet uitdroogt. Vind het wel een beetje eng hoor, dat het er aan beide kanten zo hard uitkomt. Heb de neiging om elke 5 minuten even in het velletje van haar handje te knijpen om te checken of ze nog niet uitgedroogd is :oops:

minnie, je zal wel moeten want wij zijn eerst (als het goed is hahahahahaha). nee hoor er komt geen naam op ons lijstje voor die ook bij jullie voorkomt en als we toch dezelfde naam hebben, ach dat zien we dan wel weer.

voor het hoesten zou ik toch ff bellen hoor, cker omdat het na 3 weken en een hoestdrank nog niet over is. wie weet is het niets, maar dan heb je in elk geval gecheckt. en hoesten kan lang duren…

vanochtend ff met cursus beziggeweest, maar systeem wordt zoooo traag… nog een half uurtje en dan broodje kroket jummie!

heske wat een zielig hoopje heb je dan in huis he…niks aan hoor…hoop voor je dat ze er snel weer overheen is.

lelle dikke knuff!!!

MMM, lekker broodje kroket!!!

OH en het zou toch wel beter zijn dat jij eerder bevalt hoor :mrgreen:

Het zou echt niet goed komen wanneer ik eerder ben…(dan loop ik liever overtijd, dan zoveel weken te vroeg)

Heske, goss die kleine van jou treft het niet he?

Iets verkeerds gegeten?? Hebben jullie nergens last van dan?? (of eet Sterre nog neit met de pot mee??)

Hier hebben we ons kerstboompje gehaald. Hij is mooi compact en niet zo groot…heel schattig…lekker scheef hahahaha. Ik houd vreselijk van die echte mislukte kerstbomen hihih(nou ja, moeten wel takken aanzitten natuurlijk he!!)

Vanmiddag Matthijs droppen en dan naar het grote feest van Jeroens werk. We hebben cabaret en dan eten en daarna een knalfeest met band. (vorige keer was helemaal te gek)

Ze verwachten 400 man!!! :shock: :shock:

Minnie ik zou gewoon eens bellen, hoesten zou met 2 weken beter moeten zijn, zeker bij zo’n kleintje. 3 weken duurt te lang.

Heske, wat vervelend dat Sterre plots zo ziek is. Uitdrogen gaat vaak hard bij kleintjes, maar als ze drinkt hoef je je niet teveel zorgen te maken. Anders ORS voor babies proberen? Er heerst buikgriep, lijkt me logischer dat ze daar last van heeft (berg je maar, dan beginnen jullie vandaag of morgen ook) Als ze uitdroogt, zie je dat niet zo zeer direct aan haar huidje, als wel dat ze hele donkere kringen om haar ogen krijgt (echt donker, niet de gewone walletjes) dr oogjes gaan dieper in de kassen liggen en ze zal slappig worden, niet willen reageren op jou. Dr tong en de slijmvliezen van de mond (Gewoon wangen etc aan de binnenzijde zullen droog zijn, normaal zie je er wat speeksel zitten) Ze huilt dan zonder tranen en ze plast niet meer (maar dat is moeilijk na te gaan door de diarree natuurlijk.) Hopelijk knapt ze vanaf nu gewoon weer lekker op! Sterkte en beterschap :hug:

Ik snap er niets van, ik krijg steeds maar geen email dat hier gepost is. Van alle andere topics waar ik klets wel maar deze niet, irritant toch!

Ga nu weer snel aan het werk, kwam even spieken en tja, werk in de zorg dus dan moet ik ff reageren op de zieke kindjes :oops: sorry :mrgreen:

:-*

PS Bren jij ook beterschap natuurlijk. Omhelsen van de wcpot willen we alleen als je zwanger bent, deal?!

Sooki, bedankt voor de info meis! :-* Gelukkig gaat het al wat beter met Sterre. Ze wil nog niet echt eten, maar ze drinkt de hele dag door. Haar oogjes liggen wel dieper dan normaal, maar dat heeft ze heel snel als ze zich niet lekker voelt, dat heeft Tjip ook altijd. Maar ze is weer hartstikke levendig, en de ORS doet z’n werk al geloof ik, want ze had net een gewone plasluier zonder diarree.

Ik dacht eerst zelf ook aan buikgriep, ook omdat ze woensdag weer bij het kdv is geweest, dus daar loopt ze makkelijk wat op, maar ze heeft helemaal geen koorts ofzo, een aangezien ze nu wat opknapt, denk ik toch dat ze idd wat verkeerds gegeten heeft. Of gedronken :think: Normaal eet ze met de pot mee, maar gisteren was ik laat thuis, dus heeft ze ff snel een potje gehad. Dus misschien is dat het geweest. Anders misschien de appelsap die ze in de stad gedronken had :think: Verder zou ik niet weten wat het zou kunnen zijn.

He getsie Heske, wat zielig voor Sterre zeg! :frowning: Ik zou me ook superongerust maken! Fijn te horen dat ze wel redelijk gaat nu!

Lelle, begrijpelijk dat je je ff op andere dingen wilt richten voorlopig! Lekker doen en we zien je vanzelf wel weer langswaaien! :hug:

Minnie, hihi, ik wil die mislukte boomvan jou wel eens op foto zien dan :mrgreen: ! :lol:

Brenda en talulah beterschap ook voor jullie! :hug:

Gister personeelsfeest gehad met kersmarkt, waar we zelf ons pakket konden samenstellen. Wel erg leuk!

Zag ik alleen natuurlijk weer bekenden die wel zwanger waren. Ook iemand die ook een zoontje van Sven’s leeftijd heeft, die had dan zo’n lief beginnend zwangerschapsbuikje…

Toen steekte het wel even hoor! Zo had ik ook rondgelopen anders… :frowning:

En een vriendin van mij werd vlak na mij zwanger en dat gaat supergoed. Heel leuk voor haar, maar ik voel me toch wel jaloers en balen, dat had ik willen zijn. Bleh!

Nouja, soms heb je van die potverdorie/blehhh-momenten…

hier :sick: en heb nachtdienst :cry:

beterschap en dikke kus voor sterre.

ik ben nieuwsgierig lautje wat voor naam jullie hebben maar daar moet ik helaas nog f op wachten.

ik heb trouwens voor een meisje nog een mooie naam gevonden.

Fé

ik ga weer f verder ze roepen me Zuster… :wink:

Mooi naam Bianca! :thumbup: Overleef jij de nachtdiensten een beetje nu je zwanger bent? Lijkt me wel zwaar…

Biebs, klinkt bekend hoor, die ‘potverdorie-momenten’. :hug: Meis, ik hoop dat we heel snel weer samen zwanger zijn :wink:

Nou, Sterre lijkt alweer aardig opgeknapt. Toch echt wat verkeerd gegeten dus. Ze heeft zojuist een hele boterham op, een halve eierkoek, een halve beker melk en bijna een hele beker roosvicee. En ze is gewoon lekker vrolijk weer. :dance: :inlove:

xHeske

Haihai,

Gelukkig gaat het weer beter met Sterre. :wink: Ik had overigens ook geen koorts hoor, dus het kan best 1 of ander vaag virusje geweest zijn. ( ben ook weer wat opgeknapt.)

Minnie… hoe was het feest? En ga je nog naar de ha met Mathijs?

Biebs… kan me voorstellen dat je af en toe van die rotmomenten hebt. Het is ook niet eerlijk. :hug: Maar… het komt helemaal goed meid, wie weet is het volgende maand alweer raak. :-

Bianca… oh, dat lijkt me erg vemoeiend zo in de nachtdienst als je zwanger bent.

Sterkte.

Talulah ook weer wat opgeknapt?

lelle… kan niet wachten tot we over anderhalve week weer aan het hopen en afwachten zijn. ( het wachten is vreselijk, maar het heeft toch ook wel wat ;)) De teleurstelling is iedere keer ontzettend klote, maar op een goede dag kunnen we met onze dikke buiken erom lachen.:thumbup:

Hopelijk ben je er gauw weer. :-

Jullie beterschapwensen hebben geholpen hoor :-* … ben weer wat opgeknapt.

Morgen 1 avonddienst en dan weer 4 dagen vrij.

Fijn weekend allemaal en tot later. :wink:

Hoi, ben ik ook weer :stuck_out_tongue: .

Heske: Och jeetje, Sterre zo aan het spugen :sick: . Arm meiske :hug: . Gelukkig gaat het alweer een beetje beter met haar. Kan best een buikgriepje zijn geweest hoor, dat heerst op het moment nogal. En daar hoeft ze geen koorts bij te hebben.

Biebs: Logisch dat je je soms zo rot voelt. Het is ook niet makkelijk om iemand te zien die zwanger is terwijl je dat zelf ook had kunnen zijn.

Maar meid, jouw tijd komt er ook weer aan hoor. Binnenkort loop jij vast ook met een zwangere buik :-* :hug: .

Bianca: succes met je nachtdiensten. Pffff is echt zwaar hoor in het begin van de zwangerschap. Ik had er vorige week echt moeite mee en heb me nadien ook ziek moeten melden. Hoop dat het jou wat beter afgaat :-* .

Ik heb vanaf morgen 3 dagdiensten, dus zal dan wel niet zo heel veel hier zijn. Ben helemaal kapot als ik thuiskom uit m’n werk. Ik houd mezelf maar voor ogen dat die vermoeidheid vanaf een maand of 3 minder wordt dus ben al op over de helft :wink: .

Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet. Lijkt wel weer erg gezellig hoor. Lienke heeft vol bewondering de boom zitten bekijken :inlove: . Tot nu toe blijft ze er nog vanaf dus hoop dat dat zo blijft.

Groetjes Renate

weer in de nachtdienst me 2e morgen nog 1 en dan hoef ik ze niet meer te draaien tot 6 maanden na de bevalling!! jippie :dance:

het is erg zwaar en kan helemaal niks van die mensen hebben nu ligt er ook nog eens iemand slecht en heb ik familie om me heen.

ble!!

in de nachtdienst kost alles je zo ie zo al veel meer energie maar nu ik zwanger ben helemaal.

en dan moet ik ook nog eens wachten tot woensdag op me echo ik vind het echt zo spannend hoop zo erg dat ik een mooi kloppend hartje zie.

nou ik ga weer ffies aan het werk fijn weekend allemaal.

kussie

Hallo!!!

Alles goed met iedereen? Wat is het toch rustig de laatste dagen hier zeg! :shock:

Heske, ik ben blij dat het met Sterre weer goed gaat. Lijkt me heel naar om je kleine meisje zo ziek te zien. :frowning:

Biebs, ik kan me helemaal voorstellen dat je even een bleh moment hebt gehad hoor! Hier is ook niet niks natuurlijk.

Brenda, wat goed om te horen dat ook jij je wat beter voelt. :dance:

Bianca, ik moet eerlijk zeggen dat nu we echt bezig zijn met namen, dat ik het nog best moeilijk vind. We hebben een aantal mooie namen gevonden, hoewel we er voor meisjes meer hebben dan voor jongens… :shifty:

Jongens vind ik zo moeilijk!

Ik ben gisteren heerlijk een dagje naar de kerstmarkt in Keulen geweest! Was helemaal super, ik ben nu ook helemaal in de kerststemming.

Keulen heeft ook een geweldige winkelstraat, waar ik zeker nog een keertje gewoon heen wil om te winkelen!

We hebben heerlijk gegeten en koffie gehaald bij *bucks. Mjammieeeeeeeeee :drool: Hij was zo lekker!

We waren pas om half 1 thuis, dus ik was wel helemaal kapot! Vanmorgen lekker uitgeslapen, en we gaan zo even uitwaaien op het strand.

Nog 1 weekje werken en dat ben ik lekker 1,5 week vrij!!!

xxx

naar welk strand ben je geweest Lautje?

leuk kerstshoppen!! Ben nog nooit in Keulen geweest maar dat is vast prachtig!!

Bianc lekker dat je hierna geen nachtdiensten meer hoeft te draaien want dat vind ik sowieso zwaar en dat lijkt me helemaal zwaar als je zwanger bent!

Hoi meiden,

Ik zal ook weer eens iets van me laten horen.

Met mij gaat het goed, al zie ik wel een beetje op tegen de echo van donderdag.

Gelukkig ben ik de hele dag vrij.

Als de echo goed is gaan we daarna lekker de stad in.

Heske, hoe gaat het met je kleine meid???

Lotte waarom zie je er tegen op? Heb je een slecht gevoel erbij? ik zie dat je alweer 10 weken bent, jemig wat gaat dat snel zeg :inlove: :inlove: Komt vast helemaal goed donderdag, een beebje met een prachtig kloppend hartje! :-*

Het is een beetje een dubbel gevoel.

Ik heb nog steeds verschillende kwaaltjes (gevoelige (.)(.), soms een wat blegh gevoel, moe, brandend maagzuur, af en toe een wat vaag gevoel in mijn buik en zelfs al een beginnend buikje)

Verder eigenlijk niks wat er op zou kunnen duiden dat het niet goed zit, maar toch vind ik het erg spannend.

Het gebeurd tenslotte wel eens dat er op een echo niks (meer) te zien is.

Nu weet ik wel dat ik me niet teveel zorgen moet maken, en dat probeer ik dus ook niet te doen.

Maar ik zal blij zijn als we de echo gehad hebben en alles goed is.

Nog een paar dagen geduld, en dan weten we hoe het ervoor staat, en waar ik ook erg nieuwsgierig naar ben, hoever ik ben.

haai! ben ik ook maar weer. en ik heb meteen gespamt op het showforum hihihi

vandaag de 20e week in , tjeemie de peemie wat gaat dat snel zeg! maar kan wel merken dat de kleine naar boven komt, heb nu sochtends een trekkend gevoel bij mn navel… en toch als je naar de foto’s kijkt, lijkt ie niets in omvang gegroeid te zijn hahaha

woensdag naar cb met yeline donderdag naar de vk en zaterdag de echo! spannend hoor!

ik hoop dat ik het hartje nu wat langer mag horen en wat beter…hihi…heb niet dezelfde vk als de vorige keer en hubbie gaat ook ff mee en yeline natuurlijk ook.

voor zaterdag vind ik het wel spannend hoor, dan wordt er toch ff serieus naar je kind gekeken of alles wel goed zit… gevoel gaat nog steeds iets meer richting meid maar ben er niet van overtuigd. ben benieuwd of de echo me weer zo’n overstelpend gevoel geeft van daar is mn meisje/jongentje…

lotte ik zou me geen zorgen maken hoor meis, de kwaaltjes die je hebt horen er gewoon bij! maar tuurlijk is het spannend! dan zie je het ook echt!

lautje lekker hoor ff uitwaaien aan zee!

verder weet ik t zo ff niet meer…

Freggel heb net de foto’s zitten bekijken leuk!!

Lotte zo als je je voelt is heel begrijpelijk hoor. Maar ik ben ervan overtuigd dat het gewoon goed zit!

Hier dinsdag de 20 weken echo. Freggel, blijft spannend hè. Ben echt bang dat ze wat zien omdat de gyn met 14 weken echt minutenlang het hartje heeft zitten bekijken. Kreeg er helemaal de kriebels van maar ze liet niets los! Heb natuurlijk ook nog es medicijnen geslikt in het eerste trimester so pleaaase let my puck be allright :pray: