sooki je puck is vast helemaal in orde.
lotte ik heb hetzelfde gevoel als jij ben bang dat het niet goed is maar dat komt omdat je zulke dingen hier op het forum leest want anders had je daar geen eens over na gedacht.
freggel je wil dus weten wat het wordt?? ga je het ons ook vertellen??
sooki en jij?
ik wil het wel weten en jullie mogen het dan ook weten maar dat wodrt pas in maart dus eventjes geduld.
me laatste nachtdienst het is inderdaad erg zwaar omdat je je ritme om moet draaien en nu ik zwanger ben nog veel zwaarder.
vanavond voor ik moest werken heb ik gewoon zitten huilen dat ik niet meer wilde daar komt nog eens bij dat ik zodra ik wakker ben :sick: ben en zodra ik op me werk ben ook :sick: ben en dan iets MOET eten :shock:
ik zou blij zijn als ik in januari week vrij heb ik sleur het allemaal niet zo best meer.
nou duimen dat de echo woensdag goed is maar aan die misselijkheid te voelen zal het vast wel.
Haihai,
Lotte en Bianca… kan me voostellen dat jullie de eerste echo heel erg spannend vinden, maar kop op… v/d week zien jullie gewoon een klein hummeltje met kloppend hartje naar jullie staren hoor.
Wel fijn Bianca, dat je straks een tijd de nachtdiensten niet meer hoeft te doen.
en Lotte… ben je alweer 10 wk zwanger?? :shock: ( time flies)
Heske, hoe is het met de dame? ( Sterre) En met jou natuurlijk?
Freggel… mooie buik! :mrgreen:
Hoe is het met Minnie, Renate, Talulah, Niek?
Lau… lekker uitgewaaid dit weekend?
Sooki… laat je weer een mooie echofoto zien na het weekend?
Nou… heb verders weinig te melden. Ik voel me nog steeds niet helemaal top, maar eind v/d week heb ik mijn eisprong, dus das altijd een fijn vooruitzicht.
X Bren.
Hoi
Wat klesten jullie weinig, das wel goed voor mij hoef ik niet zoveel meer bij te lezen,
Even een goede mededeling: ik ben niet meer misselijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Wat heerlijk om weer lekker te kunnen genieten van je eten.
Lotte en Bianca komt vast wel goed hoor met jullie echo’s!! Ik was ook superzenuwachtig.
Ja Brenda, alweer 10 weken zwanger.
Ik kan het soms ook nog niet echt bevatten dat we alweer “zover” zijn.
Op mijn werk zei vrijdag iemand: nog ruim 20 weken werken en dan heb al verlof.
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat klinkt toch helemaal niet zo heel ver weg :mrgreen:
Hahahahaha, Vlinder wat goed zeg!!!
Ik heb behoorlijke vlagen van misselijkheid hoor, jeetje, die zijn echt geen pretje!
xxx
Ha meiden, hier ook weer een berichtje van mij. Gaat niet zo heel erg lekker hier Sterre had dus toch een virusje te pakken, sinds zaterdagavond was het weer mis. Nu alleen nog diarree en wat minder eetlust dan normaal. Maar ze heeft mij en Tjip dus ook aangestoken… Ik werd zaterdagmiddag ineens beroerd, en heb de hele avond boven een emmertje gehangen. En Tjip sloot zich gisteren ook maar aan bij de ziekenboeg. We zijn vandaag wel allebei gaan werken, lekker romatisch, samen op kantoor met een emmertje tussen ons in :roll: Met mij gaat het nu wel weer, maar Tjip ligt in bed, die voelt zich echt niet lekker, terwijl hij dus echt nóóit ziek is.
Komt nog bij dat ik gisteren ongi geworden ben. Veel te vroeg dus, snap er echt niks meer van. Heb gelukkig genoeg andere dingen aan m’n hoofd om er niet teveel bij stil te staan. :roll:
En gisterenavond nog ineens mijn vader aan de telefoon. Die zat bij de eerste hulp met mijn moeder. Ze waren gaan wandelen en m’n moeder moest zo nodig over een slootje springen, en toen heeft ze haar enkel gebroken. Ze moet 6 a 7 weken in het gips en mag de eerste week helemaal niet lopen.
xHeske
Oh ja, meiden, succes met alle echo’s deze week! Wat een boel ineens! Leuk joh!
Jeetje Heske, het zit zeker niet mee zeg!!! :shock:
Wat sneu voor je moeder. Zit ze met de feestdagen gewoon met haar been omhoog.
En was je ongie doorgebroken? Dat is inderdaad veel te vroeg!!! :naughty: Hoe lang is deze cyclus dan geweest?
Even een hele dikke knuffel voor Heske, Tjip en natuurlijk Sterre!
:: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :: :hug: :**:
Was ik weer, heel druk weekend gehad!!
Heske, is je ongi er nu al!! :hug: :hug: :hug: :hug: Had je nu een vrij korte cyclus ineens weer he?? Vaag zeg!!
En beterschap voor jullie alledrie…
Sooki en Freggel, allebei gefeliciteerd met de 20 weken mijlpaal!! :inlove:
Sooki, wil jij weten wat het is???
Van Freggel weet ik dat ze het niet wil weten, toch??
(misschien zie je het aan het gezichtje, dat je idd weer zo’'n gevoel krijgt!!)
Ik weet het dit keer echt niet!! Bij de 1e had ik toch wel een sterk voorgevoel en dat werd steeds sterker, maar nu weet ik het eigenlijk echt niet meer.
Verder moet ik eerst weer even lezen meiden, sorry!!
XXXX
oja, morgen eindelijk naar de VK, ik wil zo graag het hartje horen…
Gewoon een soort bevestiging dat hij/zij het nog doet…
He gatsie Heske, wat een nare dingen allemaal! :shock: :?
Hopelijk knappen jullie allemaal snel op! :hug:
En dan ook opeens veel sneller ongi . Hoe snel was dat dan weer joh?
En je moeder dan opeens dr enkel gebroken, sjemig zeg! :o
Dikke knuffel en beterschap he? :hug: :hug: :hug:
Sooki en Freggel!! Wow 20 weken!! Jaaa willen jullie weten en evt vertellen wat het is??!
Minnie, fijn dat je morgen naar de vk kan!!
Vlinder, heerlijk je zo fijn ineens te voelen. Geniet ervan!
Lotte en Bianca, het blijft gewoon spannend zo’n echo. Jullie gaan vast prachtige dartelende beebjes zien hoor! :hug:
Hier alles goed. Van de week maar weer eens aan de klus beginnen. 8)
Och nee Heske wat een ellende, toch het buikvirus te pakken… Het is echt hardnekkig, het blijft een poos nasudderen nog! En dan ook gelijk je ongesteldheid er bovenop :hug: Beterschap voor Tjip ook!
Vlinder, goed nieuws :dance:
Minnie; ik wil niet weten wat het is, maar zit morgen wel met mn neus op het scherm geplakt om te zien of er een balzakje en piemeltje voorbij komt hoor!! :mrgreen: Maar ik zal de echoscopist geen bevestiging vragen. We zijn nog steeds druk op zoek naar een jongensnaam en ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat het toch een knul is. Ik ben benieuwd :mrgreen:
Bianca wat fijn zeg, geen nachtdiensten meer! Mijn vriendin heeft nachtdiensten gedraaid tot haar 30e week. Ik heb dr echt 100 x voor gek verklaard, hoe heeft ze het in jezusnaam volgehouden :shock: Ben blij dat jij er alvast vanaf bent!!
Laura, slaat de misselijkheid bij jou intussen ook toe?! Ff doorbijten hè, meid, it will get better en het is een super goed teken! Hopelijk zal het niet zwaarder voor je worden
ja minnie je hebt gelijk, we willen neit weten wat het geslacht is. blijft t lekker een verrassing.
en die meisjesnaam…pffffff
nouja heb nog 20 weken…
he get heske… knuffie van hier!
vlinder, heb ff je buikie gezien, maar die gaat al aardig hard hoor!
nou verder heb ik ff niets…
Nou, was weer feest vannacht. Sterre heeft haar hele bed weer ondergespuugd en vanmorgen ook weer diarree Heb net hier ff een vraag neergezet… alle tips zijn welkom :oops:
Mijn cyclus was trouwens 29 dagen nu, dus op zich netjes, alleen volgens de thermometer heb ik een LF van 6 dagen gehad. Heb besloten om de thermometer maar lekker in een hoekje te smijten en op mijn eigen gevoel af te gaan. Als mijn eisprong is geweest op het moment dat ik 'm dacht te voelen, dan is mijn LF 10 dagen geweest, dus nog niet echt lang, maar beter dan 6 dagen. Kan me overigens niet voorstellen dat ik altijd zo’n korte LF heb, want dan was ik niet 2 keer zo snel zwanger geweest. Ik denk er maar niet teveel bij na, en ga vol goede moed de volgende ronde in. Moet alleen nog ff berekenen wanneer dan mijn volgende nod is. :think:
xHeske
dikke kus en heel veel beterschap voor heske,tjip en sterre :hug:
wel fijn dan je cyclus niet zo lang is heske misschien kun je net als lautje een keer ovutesten gebruiken dan weet je het zeker.
nou ik weet het allemaal niet meer zit vet onder de puisten
en die misselijkheid wordt ik ook gek van
gelukkig morgen ochtend vroeg de echo dan weet ik waar ik het voor doe!! vanmiddag al weer werken een avonddienst ble :?
ben benieuwd naar de 20 weken echo’s
vlinder mooie buik lijkt me heerlijk als ie gaat groeien en mensen kunnen het zien.
nou ik ga nog f het 1 en ander doen in huis.
Heske, heel veel beterschap meid!!
En je hebt gelijk dat je die thermometer aan de kant mieterd hoor!! OP je gevoel af gaan meis.
Sookie veel plezier bij de echo!!!
Ik heb gisteren de beslissing genomen dat ik NIET wil weten wat het wordt. (is)
Wilde het eerst wel weten, maar dan geheim houden. Dat is zo moeilijk en dan kan ik nog het kamertje niet aanpassen, dus heb ik besloten dat het een verrassing blijft…aaahhhh spannend!!
Net bij de VK geweest en een geweldige hartje gehoord :inlove: :inlove:
was heeeeeeeeel erg opgelucht.
Ik krijg trouwens ook nog heel veel echo;s :dance: (dus dat geslacht een verrassing laten kan nog lastig worden.)
Met 20 weken, 28, 32 en 36 weken!!! :mrgreen: :mrgreen:
Oja, bel ik net voor de 20 wekenecho!!! (moest van de assistente) Zegt die vrouw…onee hoor, ik heb nog geen 2008 agenda, bel maar terug als je 17 weken bent :eh: nouhouhouuuuuum ik wil nuuuu!!
Minnie wat fijn het hartje gehoord!!! Waarom krijg je zoveel echo’s nog?
haai ladies,
ja daar ben ik weer helemaal beter fris en fruitig :dance: en vooral niet te vergeten niet meer misselijk joehoe :mrgreen:
heske tjip en sterre beterschap allemaal wat een ziekenboeg zeg :hug: en wat jammer dat je al ongi bent :-*
freggel en sooki alweer 20 wkn dames jullie zijn alweer op de helft :dance: :shock: wat gaat t toch snel!
lautje :hug: vervelend die misselijkheid meid ik weet er alles van
minniemouse geweldig hè dat hartje :inlove: jammer dat je de 20 wkn echo nog niet kan afspreken gewoon met 15 wkn terugbellen :mrgreen: heb vandaag nl ook de afspraak gemaakt :dance:
vanmorgen ben ik ook bij de vk geweest en een geweldig hartje gehoord :inlove: :inlove: ben echt helemaal in de 7e hemel :inlove: bij mij ligt de placenta weer aan de voorkant dus heb nog niks gevoeld vd baby isabella voelde ik rond deze tijd al dus moet nog een paar wkn wachten. wij willen wel weten wat t wordt ben zo benieuwd. ik vind de bevalling op zich al verrassing genoeg :eh:
op 23 januari om 20.00 uur hebben we de 20 wkn echo!! :drool:
sooki veel plezier vandaag bij de echo ben benieuwd of je een piemie kunt onderscheiden :mrgreen:
nou tot snel weer!!
vlinder, minnie krijgt nog zoveel echo’s omdat ze willen bijhouden of de beeb niet klem komt te zitten en of ie niet te groot wordt en zwnagerschapssuiker… matthijs was nl een dikke 9 ponder en bleek klem te hebben gezeten in de buik al…
(als ik het niet goed zeg minnie moet je het maar wijzigen hoor! :-* )
minnie fijn dat je het hartje gehoord hebt zeg! lekker he zo’n geruststelling. was matthijs mee?
ik wil ook zoveel echo’s! hihihi
wij mogen donderdag en dan gaat lekker de whole fam mee hihihi
en dan zaterdag…aarrrggghhh wordt wel heel nieuwschierig hoor. vooral omdat ik de vorige keer de echo had met 27/28 weken…
(was toen heeeeel druk daar)
nou ik zal wat gaan doen…krijg het koud vanhet stilzitten…buiten is het ook best fris…vanmiddag nog ff kaartjes op depost doen in de buurt, ff lekker wandelen.
vanochtend al ff bij i*tuin geweest spulletjes gehaald om te freubelen, heerlijk! en dan vandaag eindelijk de boom in huis en morgen optuigen! (we laten em eerst een dag staan in de bijkeuken om te wennen)
nog twee dagen werken en dan lekker anderhalve week vrij!
oh ja, ik legde vannochtend mn hand op de buik en toen kwam er heel gericht een schopje of twee zooooo lief :inlove:
Bianca morgen je echo, spannend! Als alles goed gaat met je kindje, geeft het je zeker weer energie om vol te houden met die misselijkheid. Ook de puistjes horen erbij, het zijn allemaal goede en mooie tekens van een trotse en lieve aanstaande mama! :inlove:
Claudia en minnie het hartje gehoord :dance: fantastisch!!
Hier de 20 wkn echo gehad. Kindje gaat goed, zit keurig op groei (ongeveer 21 wkn) maar 1 niertje viel niet zo heel duidelijk op te meten en leek iets vergroot, dus daar wordt over 3 weken verder naar gekeken. dat het wel goed is. maar het kindje kan wel gewoon plassen en de blaas was gevuld enzo dus dat zag er allemaal goed uit.
hallo allemaal
iedereen die een echo heeft gehad of het hrtje gehoord heeft,super allemaal.
iedereen die nog een echo krijgt :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
talulah :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hier lijkt de misselijkheid verdwenen .
zaterdag heb ik dan sinds tijden genoten van een patatje met mayo,ik wist niet dat het zo lekker kon zijn. :drool:
Ik voel me goed en buikje gaat goed groeien,ik heb een foto gemaakt maar ben ff het kabeltje voor de pc kwijt.morgen maar een andere kopen.
dit was het weer.tot de volgende keer