Sooki, ik duim met je mee dat dat niertje gewoon prima in orde is!!!
Verder dus heerlijk genoten van je kleine spruitje…(nog balletjes voorbij zien komen??)
Freggel, je zegt het helemaal goed hoor :mrgreen:
Dat jij trouwens geen extra echo;s krijgt??? Yeline was maar 300 gram lichter dan Matthijs, dus ook een erg zwaar kind voor een eerste zw.
(je kan het nog navragen natuurlijk)
Claudie, dus jij ook heerlijk geluisterd naar je beebje!!! Hoe snel ging zijn/haar hartje?? Deze was 150 per minuut, maar volgens mij was het in het begin nog allemaal hetzelfde toch??
Ik ga gewoon 1e week van januari weer bellen. Moet ook rekening houden met vrij vragen etc. (en ik wil gewoon een datum hahahaha)
Minnie nee!! Heb goed gekeken maar geen balletjes of piemeltje gezien. Dacht even wel een hamburgertje te zien, maar het ging zo snel… 2 x knipperen en ze zat alweer ergens anders. Kortom, we weten het niet en dat vind ik ook net zo leuk hoor, heerlijk het gissen naar het geslacht en de verrassing als het geboren is…! Alleen… die jongensnamen… :evil:
Haaaaaaii!!
Joepie, vandaag niet misselijk geweest!!! Buiten de verschrikkelijk pijnlijke borsten en het moe zijn, en het dramatische slechte slapen gaat het dus heel goed!!! :lol:
Wat veel meiden hebben echo´s gehad zeg! :shock: Hel lijkt me heel gaaf om het hartje te horen en om een spartelend wurmpje te zien. Ik heb geen idee wanneer mijn eerste echo zal zijn, zal denk ik wel ergens begin februari zijn!
Verder weinig te melden eigenlijk! Nog maar 3 daagjes werken en dan lekker 1,5 week vakantie! :dance: Heerlijk! Waarschijnlijk wel de kinderkamer wit schilderen… We laten hem helemaal beschilderen in een bepaald thema, dus dat wordt super gaaf! We hebben gekozen voor Hoops & YoYo van H*llmark, echt geweldige figuurtjes gewoon!
xxx
sooki wat jij nou met jongensnamen hebt heb ik met die voor de meiden…aaarrggghhh
minnie, ik ga het cker vragen, maar ik ben bang van niet… yeline heeft bij mij niet klem gezeten en de bevalling duurde al met al maar 6 uur. en daar is ze zonder kleerscheuren uit gekomen.
mijn suiker houden ze wel in de gaten.
drukte hier in mn buik hihihi ik zit eindelijk stil…heb nu wel wat last van mn rug das minder, maar goed teken dat we nu echt niet meer teveel kunnen tillen…buikje begint ook al aardig in de weg te zitten. merk wel dat het weer aardig onderin zit…voel het soms in mn doos…naja ben wel benieuwd… de vorige keer met yeline zei de arts al zo die ligt laag, je moet cker vaak plassen? yup…en nu weer hihihi.
minnie voor ik het vergeet, hebbie al een datum voor begin jan? ben wel benieuwd naar je buikie…en thijsemans natuurlijk!
lautje wat fijn voor je zeg! heerlijk is dat ff niet misselijk zijn!
snips lekker he kan patat dan zijn
nou ik ga ff house kijken!
morgen eindelijk boom in huis optuigen!
Goeiemorgen meiden! Nou, vannacht eindelijk weer lekker geslapen. Sterre heeft niet meer overgegeven, maar aangezien ze nu al een half uur over 1 boterham doet, gok ik dat ze nog niet helemaal de oude is.
Sooki, ik duim voor je dat alles goed is met het niertje. Super dat je je frummel hebt kunnen zien, heerlijk he. Ik gok op een meid :mrgreen: . Weet niet waarom, is een gevoel hoor
Ook veel meiden die het hartje weer gehoord hebben… super zeg! :inlove: Zucht… ik wil ook zo graag… :oops: Ze zeggen dat bij meisjes het hartje vaak wat sneller klopt dan bij een jongetje he. :think:
Lautje, lekker dat je een dagje niet misselijk bent geweest. Hopelijk volgen er meer van die dagen. Jullie zijn lekker op tijd met de babykamer! Leuk he, om daar aan te beginnen!!!
Snips, ben benieuwd naar je buik. Snel een nieuw kabeltje halen zodat je kan showen! :mrgreen:
Freggel, rustig aan doen hoor meid! Sterre lag heel hoog (of eigenlijk vooral heel uitgestrekt) en trapte aan het eind continu tegen mijn ribben. Had dus aan het eind een flink gekeusde rib… ook niet echt lekker. :?
Hm, verder weet ik het ff niet meer. Ga zo het kdv maar ff bellen dat Sterre niet komt vandaag. Wel jammer, meteen de 2e keer dat ze een hele dag zou gaan is ze al ziek. En volgende week is het kerst, dus dan duurt het weer zo lang voordat ze er weer heen kan. Hoop maar dat ze het dan nog een beetje herkent :think:
xHeske
goedemorgen allemaal!
vanmorgen weer fris en fruitig opgestaan nu door de zogenaamde wake-up light :lol: (kerstkado)
sooki ik duim voor je dat alles goed gaat komen met t niertje zou t dan toch een meisje zijn weet je toevallig de hartslag van de puck?
Bij sebastiaan en isabella hoorde ik echt t verschil bij een meisje gaat ie sneller volgens boven de 146 slagen per minuut en die van jongen ligt eronder een stukje rustiger maart uiteindelijk net zoveel kattekwaad
en sooki jullie in de clinch over de jongensnaam wij dus over de meisjesnaam :roll: :think:
dus als er iemand wat meisjesnamen wil spuien die passen bij sebastiaan en isabella GRAAG :mrgreen: ik vind madelief helemaal geweldig maar dat wil vriendlief niet anders waren we daar ook al uit :?
heske wat fijn dat sterre weer goed geslapen heeft, gaat t in ieder geval weer de betere kant op en een knuffel voor jou en de anderen :hug: jullie moeten maar iedere keer over de hartjes en de echo’s lezen ik hoop zo dat 2008 jullie jaar gaat worden :-*
nou moet weer aan t werk :silenced:
Claudie, ik vind Madelief ook een suuuuuuper leuke naam (Tjip vindt het dus ook helemaal niks, anders was dat hier ook een serieuze kanshebben geweest).
Ik vind het wel heel leuk hoor, om jullie verhalen over kloppende hartjes en echo’s te horen, en ik smelt altijd bij die echofoto’s. Niet eens omdat er op die echo’s al zoveel te zien is, zeker bij de eerste foto’s niet, maar vooral omdat ik me nog zo goed herinner wat een geweldig moment zo’n echo is. Dusse… gewoon blijven vertellen en showen hoor, mijn tijd komt ook wel weer! :-*
We blijven echt sukkelen hier. Nu heb ik het idee dat het met Sterre weer wat beter gaat, maar voel ik mezelf weer zwaar beroerd. :sick: Hoop dat Sterre zo ff wil slapen, dan kan ik met tenminste ongestoord ellendig voelen
Nou ja, en anders zo maar ff de deur uit voor een frisse neus. Ik hou wel van dit koude weer. (al ben ik ook een echte zonaanbidder hoor :mrgreen: ).
xHeske
Hoe is het eigenlijk met Talulah :think: Morgen nod toch?
Oh nee, zie net aan haar banner dat ze alweer ongi is
Talulah… :hug: Gaat 'ie een beetje meis?
sorry even ego.
ik moet namelijk weer weg en kom vanmiddag ff kletsen maar wilde jullie even op de hoogte brengen.
we hebben de echo gehad en er was een kindje te zien met armen en benen en een kloppend hartje ik ben i.p.v 8 weken en 4 dagen
9 weken zwanger.
heske je mag mij in het lijstje zetten met 23 juli.
ooooo ik ben zooooo blij :dance:
lieve lotte maak je niet te druk om morgen dat deed ik ook maar is nergens voor nodig.
ik zet alleen geen foto van de echo erop want er is alleen een vlek te zien.
kussie :-*
Talulah, meis, gaat het met je? Wat een ontzettende korte cyclus weer! Hoe lang was je LF nu?
Meisjes namen weten wij ook genoeg!
Deze vind ik mooi, maar worden het niet… :lol:
Deanne
Kayleigh
Romy
Lynn
Jongensnamen vind ik echt moeilijk…
Alle namen die ik leuk vind, hebben neefjes al ingepikt… :roll: :lol:
xxx
hoi meiden
ja het gaat allemaal wel hoor, heb mijn eigen record verbroken :roll: LF was nu 7 dagen. Ik ging er vanochtend vanuit dat het nu door zou breken maar dat is niet zo dus wie weet kan ik nog een dag aan mijn LF plakken.
De brief van de verloskundige heb ik hier al een hele tijd in huis, vriendlief wil dat ik nog even wacht. We hebben voordat we het besluit namen om graag een kindje te willen al met elkaar afgesproken dat mocht het nodig zijn we niet helemaal de medische molen in willen.
Met mijn vorige cyclus had ik goeie hoop omdat de LF daar al wat langer was namelijk 11 dagen.
Ik probeer het een beetje van me af te zetten, ik kom hier wel gewoon om jullie leuke berichten te lezen. Ik ben natuurlijk heel erg blij voor jullie allemaal ik heb alleen moeite met de 1e pagina waar ik mijn naam dat in een rijtje zie staan en dat rijtje word steeds korter maar mijn naam blijft op dezelfde plek staan
ach…het komt wel goed…maar nu weten jullie waarom ik eigenlijk nog maar weinig reageer!
Talulah heel begijpelijk hoor!! Als je maar weet dat we allemaal met je meeleven hoor :hug: .
Bianca gefeliciteerd! en nog ene par dagen langer zwanger ook, das helemaal mooi, komen die 12 weken eerder in zicht!
Heske, jullie blijven ook mar in de lappenmand zitten zeg…beterschap!
Talulah, een héle dikke knuffel meis :hug: :hug: :hug: Het is helemaal niet erg, en natuurlijk hartstikke begrijpelijk, als je minder reageert. Als je maar weet dat we aan je denken en met je meeleven. Ik moet zeggen dat ik het er ook steeds een beetje moeilijker mee krijg dat we nu alweer 4 maanden bezig zijn. Ben natuurlijk wel ff zwanger geweest, maar ja, dat is een beetje een schrale troost. En ik weet dat 4 maanden niet lang is, maar zo voelt het wel. Nou ja, hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen :hug:
Bianca, wat super dat de echo goed was!!! :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd meis!!! :-* Enne… ik wil een foto zien van de prachtige vlek :mrgreen: Dan denken we er zelf wel armpjes en beentjes bij, het gaat om het idee, en wat dat betreft vind ik iedere echo mooi! :inlove:
hier mijn buikje
allereerst Talulah een mega knuffel meid :hug: ik kan t me helemaal voorstellen meid :-*
bianca wat fijn dat de echo goed was! enne idd op die van mij was ook maar een ‘vlek’ te zien, dus showen die hap :mrgreen:
snips mooi buikje :thumbup:
heske bij jullie dus ook al geen Madelief wat hebben die kerels toch met die naam ik ben d’r helemaal weg van :inlove: mocht t een meisje moet ik gewoon hardnekkig blijven en volhouden en geen andere naam kan verzinnen :lol: oh ja Lievia vind ie wel leuk maar ik vind Madelief mooier en beter passen bij de andere namen :think:
maar gooi nog maar eens met namen!
Hoi allemaal, daar ben ik weer.
Heb nog niet alles terug gelezen, want dat was een beetje teveel :oops: .
De 3 dagdiensten waren erg intensief dus vandaar dat ik 's avonds ook idd geen puf meer had om ook maar iets te doen (behalve bankhangen en slapen :shifty: ). Nu weer lekker paar dagen vrij dus kan ik even weer bijtanken.
Kom later nog wel terug om te reageren :-* .
Groetjes Renate
Hey meiden,
Allereerst even een beterschap gewenst voor Heske, Tjip en Sterre. :hug:
Hopelijk zijn jullie met de kerst weer helemaal als vanouds.
Balen dat je ongesteld bent geworden meid. Wel een mooie cyclus, maargoed… daar koop je niets voor. :-
Talulah… verdorrie meid. :hug: Ik vind het echt heel rot voor je.
Bianca… :dance: gefeliciteerd met het zien van een mooie frummeltje en hartje. :dance: Nu weer lekker verder genieten. :inlove:
Laat maar gerust zien hoor, die echo. :inlove:
Claudie… wake-up light? Dat klinkt goed. :mrgreen: Kan ik dat even googlen? Is misschien ook wel wat voor mij.
Sooki… hopelijk is alles goed met het niertje. Natuurlijk een goed teken dat de blaas zich goed vult. Wanneer weet je meer? ( sorry, misschien heb je het al geschreven, ben ik het kwijt. :oops: )
Vlinder… was jij het die zei niet meer misselijk te zijn? Zoja, prettig voor je.Dat maakt alles een stukkie fijner. :thumbup:
Zonee, dan hoop ik dat je er snel vanaf bent.
Snips… wauw, wat een buik al. Lijkt me geweldig om met zo’n enorme buik rond te lopen. :inlove:
Ik vroeg voor de grap aan mijn vriend of hij ’ Madelief’ een mooie naam vindt. Hij riep direct: " NEE! " :lol:
Hier dus ook geen voorstander van die naam. ( nu is het ook niet mijn favoriet, maargoed. )
Hoe is het met Biebs?
Lelle… hoop je toch gauw weer te zien hier, mis je wel hoor. :-
Lotte, je hebt morgen de echo? heel veel plezier, alles komt goed. :-*
Even copy-paste:
Hier gaat het redelijk. Gister niet zo’n leuk gesprek gehad op het werk.
Kort gezegd zit ik er serieus over te denken te stoppen met de opleiding.
Ik heb het gewoon echt niet naar mijn zin. Heeft even geduurd voor ik het besefte, maar kan er niet omheen. Ik behaal de toetsen keurig enzo, maar ik kan niet goed aarden op de afdeling en ik vind het werk maar zo,zo.
Afijn, ik maak in februari een definitieve beslissing.
Nog wat aparts… ik wilde het eerst niet vermelden omdat ik het idee heb dat ik mezelf weer eens gek zit te maken, maar ik moet het toch even kwijt.
Vorige week maandag begon mijn menstruatie. Deze was vrij kort ( 2dg) en niet heel heftig. ( wel met wat stolsels en helder rood bloed.)
De dagen erop had ik ( en nog steeds) veel afscheiding. De afscheiding wordt meer, is nu zelfs waterig.
Nu is het zo dat ik afgelopen zaterdag in de avond een kruidvattest heb gedaan.Ik ga er nog vanuit dat ik een buikgriep had, maar ik wilde toen toch voor alle zekerheid een zwangerschap uitsluiten. ( Ik had maagpijn, diarree, veel afscheiding, geen eetlust en een sterke reuk)
De test liet heeeeeeeeeeeel vaag, maar dan ook heel vaag een brede lijn zien. ( en nog) M’n vriend ziet het ook. Ben bang dat het weer zo’n indrooglijntje is, maar het ziet er wel anders uit. :roll:
Ik had voor NOD nog getest met een sensitest, maar die was compleet negatief. ( geloof dat het de 8e/9e dec. was dat ik had getest.)
Tja, wat nu… m’n afscheiding,het zeurende gevoel in de onderbuik, en de licht positieve ovutest kunnen nu gewoon duiden op een naderende eisprong, maar ik ben er niet 100% van overtuigd.
Wordt er een beetje crazy van, :doh: want ik heb ook nog steeds geen eetlust en een sterke reuk.
*Zucht… was het allemaal maar wat simpeler.
Ik ga morgen vroeg weer een testje doen. Is het negatief dan hoop ik maar dat morgen mijn eisprong is.
Sorry, voor mijn gedoe. :oops:
X Bren.
Renate… ik las ergens dat je op afd. Orthopedie werkt?
Vond ik wel grappig te lezen, aangezien ik zo’n 4 jaar op orthopedie heb gewerkt als verpleegkundige.
X Bren.