Brenda, wat een verhaal.
Ik zou zeker nog een test doen.
Er wordt gezegd dat de kruidvattest betrouwbaar is, dus er moet wel wat hcg in je urine zitten.
Het zou kunnen dat je en heel vroege miskraam hebt geahd, maar dan zou je volgens mij langer moeten vloeien :think:
Succes morgen.
Ik heb inderdaad morgen de termijnecho.
Superspannend en eng tegelijk.
Was het maar vast zover.
Talulah wat een narigheid meid. Een LF van 7 dagen, pfffff. Ik snap jullie reden om te wachten met naar het ziekenhuis gaan, heel goed. Maar wil je ook zeggen, dat je helemaal niet zo diep de medische molen in hoeft als je nu misschien voor jezelf ziet. Misschien is het het overwegen waard om in ieder geval de intake bij de gyn. te doen en dan te beslissen of je dat wil of niet. Dan weet je waar je staat en zit je niet te wachten en te hopen op een langere LF. Vind het zo sneu voor je. Een dikke knuffel :hug:
Bren :think: ik zou nog eens testen denk ik!
Claudia: Ik vraag aan mn man “Wat vind jij van Madelief” zegt ie: Wat? ben je niet wijs ofzo?! —> die naam is dus niets voor de mannen blijkbaar. Ik vind em zelf ook niet het einde, maar lief klinkt de naam wel! Lieve vind ik ook leuk! Onze kleine lieveke… ik zie het al helemaal voor me :inlove:
Laura, Deanne vind ik ook leuK!!
Bianca, wat gaaf dat de echo zo leuk was! Gefeliciteerd hoor meid!! GENIETEN NU JIJ! :mrgreen:
Bren, wat een vaag verhaal joh… niet om je valse hoop te geven hoor, maar ik heb gehoord dat ovutesten ook licht positief kunnen zijn als je zwanger bent :think: Geen idee of het klopt hoor, maar je weet nooit! Idd morgen nog eens een test doen. En dan uiteraard even hier komen melden wat de uitslag is :mrgreen: Spannend meid, ik duim me rot.!!!
Hier overigens ook geen overtuigende ongi (alleen wat roze en bruin), maar dat was de vorige keer dus ook zo. Hoop maar dat ik nu niet weer ineens zo mega veel bloed ga verliezen, maar dat zal wel niet. Hoop wel dat het snel door gaat zetten, want zo ga ik toch weer stiekem een heel klein beetje hoop houden, terwijl ik dondersgoed weet dat ik mezelf dan voor de gek loop te houden. Ik voelde me sowieso al helemaal niet zwanger voordat ik ongi was, wist gewoon zeker dat het niet raak was, dus zal me nu ook maar niks in m’n hoofd gaan halen :snooty:
Enne, meiden, bedankt voor alle beterschapswensen. Sterre heeft net zowaar een half bordje avondeten op, dus dat gaat goed! :dance: Nu ik nog… :?
xHeske
En Lotte… veel plezier morgen!!! :dance:
Brenda, ik zou ook zeker nog een test doen!! Wie weet ben jij gewoon hartstikke zwanger zonder dat je het echt wist!!!
Talulah, :hug: :hug: die klote LF ook he??!!
Bianca, gefeliciteerd met je goede echo!!! En mooi een paar dagen er extra bij, super!!!
Snips, mooi buikkie meis.
Freggel, januari is nog leeg, dus kom maar met een datum!!
Vandaag extra gewerkt…ben kapot!! Morgen nog een dag en dan maandag om 6.00 uur beginnen tot 17.00/17.30 uur aaarrgghh, daar zie ik wel tegenop zo;n lange dag…(van rennen en vliegen, want werken bij gebak/vlees/brood met de kerstdagen…)
Wordt tijd voor een andere baan voor mij geloof ik…Peuterjuf…
(vinden jullie mij te oud om die opleiding nog te gaan doen?? ben 29)
Minnie nee absoluut niet! Nooit te oud om opnieuw te starten met een opleiding. Daarbij, als je deeltijd doet, zijn ze allemaal van die leeftijd hoor! Heb vroeger ook gestaan bij de versafdeling, en idd, die feestdagen :shock: druk!!! Succes!
Hier mn buikje :inlove:
Wow, mooie buik zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Bren, wat een onduidelijkheid zeg! Morgen ga je weer testen?
Heske, wat goed dat het met Sterre al ietsjes beter gaat zeg! Gaat het met jou ook al wat beter?
Lotte, geniet ervan morgen. Enne, bianca, wat goed dat je je ukkie hebt gezien. Ben je nu helemaal verliefd en gewend aan het idee dat je mama gaat worden?
Hahahahaha, net ook even gevraagd wat Dennis van Madelief vind, maar daar antwoordde hij alleen maar op…
Ik vernoem mijn kind niet naar een bloem, ben je helemaal gek! :lol:
Vandaag echt een super misselijke dag… Vanmiddag een bakje soep gegeten, en dat heb ik geweten ook… :sick:
Ik ga wel proberen om wat langer op te blijven vanavond, misschien gaat het slapen dan een nachtje wat beter. Ik ben echt gewoon chaggie ´s morgens als ik zo slecht slaap.
xxx
Brenda: wat vaag joh :think: … morgen toch nog maar eens testen :think: .
En ja, ik werk als vpk op de orthopedie en bevalt me prima :thumbup: .
Wat doe jij nu dan eigenlijk voor opleiding? Sorry, heb je misschien wel 's verteld maar weet het niet meer :oops: .
Talulah: weer zo’n korte LF … Aaargh wordt je ook niet goed van :hug: .
Heske: Beterschap voor jullie alledrie :hug: . Wel romantisch hoor, samenwerken met een emmertje .
Bianca: Wat fijn dat je echo goed was :dance: . Is een heerlijk gevoel als je dan eindelijk bevestigd ziet dat je echt zwanger bent en er een kindje in je groeit. Ik moet vrijdag naar vk voor intake en dan maken we een afspraak voor de 1e echo en hoop dat het niet al te lang meer duurt. Ben ook wel heeeeel benieuwd.
Snips: mooie buik hoor :mrgreen: .
Lotte: succes met de echo morgen.
Geloof dat ik nu iedereen wel zo’n beetje gehad heb. Sorry voor degenen die ik gemist heb.
Ga zo lekker languit op de bank NCIS kijken.
Groetjes Renate
Haha, die opmerkingen van de mannen over de naam ’ Madelief’ :lol:
Moest er wel om omlachen.
Lau, morgenvroeg ga ik inderdaad toch even testen.
Laat het direct weten.
He getver… vervelend dat je zo misselijk bent. :hug: Hoop dat het dragelijk blijft voor je.
Wat ontzettend leuk dat je nu de kinderkamer kan doen he?! :-*
Sooki… prachtige buik meid! :thumbup:
Renate… ik doe de IC opleiding, maar ik heb het helaas niet naar mijn zin.Waarschijnlijk ga ik stoppen. :? Fijn dat je het naar je zin hebt op de afd. Is heel belangrijk.
Meiden… ik heb last van mijn maag. :x
Ben echt een kwakkelkip. :x
Afijn…
Oja, Lotte, heel veel plezier morgen, spannend!! :inlove:
X Bren.
Minnie… gewoon doen zo’n opleiding. Je bent nooit te oud, zo lang je er maar plezier aan hebt.
Ik ben zelf ook op m’n 29e weer aan een vervolgopleiding begonnen.
Gewoon doen dus! :thumbup:
X Bren.
@Brendaatje wrote:
Haha, die opmerkingen van de mannen over de naam ’ Madelief’ :lol:
Moest er wel om omlachen.
Lau, morgenvroeg ga ik inderdaad toch even testen.
Laat het direct weten.
He getver… vervelend dat je zo misselijk bent. :hug: Hoop dat het dragelijk blijft voor je.
Wat ontzettend leuk dat je nu de kinderkamer kan doen he?!:-*
X Bren.
Ja, heel leuk… Alleen moeten we de kamer eerst helemaal wit schilderen, nou ja gebroken wit. En dan wordt hij in februari helemaal in het thema geschilderd van Hoops en YoYo. Heel gaaf natuurlijk!
xxx
sooki mooie buik :inlove: :inlove:
Sooki… in 1 woord: WAUW!!! :inlove:
Wat een super mooie buik heb je!!
Is er al nieuws van Brenda???
Met Sterre gaat het goed, geloof ik. Ze heeft niet meer overgegeven en ook geen diarree meer gehad, en ze heeft vanmorgen 2 boterhammen en een beker melk op, terwijl ze normaal al moeite heeft met 1 boterham en een halve beker melk. Hoop nu dat ze het binnenhoudt.
Wil vanmiddag ff de stad in om kerstcadeautjes voor Tjip te halen. Heb de voetenzak al in de buggy gedaan, dus Sterre kan lekker warm ingepakt mee op stap.
ff snel vanaf werk:
alles okeej bij de vk.
pijn in mn billen lijkt op bandenpijn…als het ergeer wordt moet ik naar de ha.
hartje van beeb zat op 120. zij zei dat de hartslag van meisjes tussen 140 160 ligt en die van jongens lager. (weet zo de getallen niet meer)
zou het dan toch een jongen zijn?
vroeg yeline gister een paar keer en die zei steeds eerst broertje of jongentje en dan pas ging ze over naar het andere geslacht…
buuv zegt jongen en die had bij yeline ook gelijk…
chinese conceptiekalender zegt ook jongen en bij yeline meisje…
hubbie neigt ook iets meer naar een jongen…
naja ik zal eens zien wat mijn gevoel zaterdag zegt…spannend!
Haihai,
Heb getest maar helaas…geen streep te zien.
Echt verdrietig ben ik niet, omdat de kans natuurlijk heel klein was.
Wordt wel gek van al die hormonen iedere maand hoor. :doh:
Ik ben echt een wandelende hormoonfabriek. :x
Waar ik gister wel heel blij van werd is het feit dat ik het weekend geen nachtdiensten heb. Ik draai nu dagdiensten, waardoor het heel wat makkelijker wordt om te klussen. :dance:
Hopelijk is mijn ovutest straks al positief, maar ik denk dat dat morgen het geval is. ( was de afgelopen 2 mnd. ook zo :thumbup: )
Afijn…
Heske, zo te lezen is Sterre er alweer bovenop, das fijn.
Jij ook weer zo goed als? Al een idee wat je voor Tjip gaat kopen?
Freggel… het begint er wel verdacht veel op te lijken dat het een jongetje gaat worden, haha. :mrgreen:
Lau… Hoops & Yoyo zijn geweldig inderdaad! Ben ook weg van die 2. Ze maken me iedere keer aan het lachen, haha.
M’n vriend en ik gaan vanmiddag flink shoppen. Alle cadeautjes moeten nog gehaald worden en ik moet nog nieuwe kleren.
Heb er wel zin in.
Doeg!
X Bren.
Ow jammer Brenda
Ik mag ook nieuwe kleren vandaag (als het met Sterre goed blijft gaan). Krijg de pinpas van de zakelijke rekening mee, bedrijfskleding
Weet al precies wat ik voor Tjip ga halen ja. Een bluetooth headset (in de hoop dat ik hem dan wél kan verstaan), een kamerjas en een luchtje. Misschien nog wat kleins erbij, kijk wel of ik wat zie en hoe lang Sterre het volhoudt. Wilde eigenlijk ook nog wat voor Sterre halen, maar die heeft met Sinterklaas zo belachelijk veel gehad, dat ik het wel ff best vind zo. Ze snapt het toch allemaal nog niet. En ze krijgt van mijn schoonouders alweer wat, dus ze wordt toch genoeg verwend. Wat ik alleen heel misschien nog wil kopen is een mooie pop met een hard lijfje, die ook in bad kan. En ik heb op zolder mijn oude poppenstoeltje staan, die wil ik gaan opknappen, zodat Sterre ermee kan spelen. Maar weet niet of ik daar voor kerst nog zin in heb
Ik heb mijn kerstcadeau al gehad: een nieuwe camera! :dance: Ben er echt zo blij mee! Moet er wel een beetje aan wennen, er kan veel meer met belichting enzo dan met de oude, dus ik ben er lekker mee aan het spelen :mrgreen:
Freggel, dan wordt het vast een jongetje. Ik geloof dat wel, van die hartslag, bij Sterre was de hartslag ook altijd hoog. Maar ja, je weet het niet, misschien gewoon een heel rustig meisje.
Daar is Tjip vast blij mee Heske… mooie cadeau’s! :thumbup:
Tja, kan me voorstellen dat je het voor Sterre nu wat minder koopt.
Als ze al zo verwend is. Je blijft anders aan de gang.
Te gek, zo’n camera! Moet ik ooit ook nog eens aanschaffen. ( Of voor m’n verjaardag vragen.
)
Even een vraagje…
Stel dat ik morgen een positieve ovutest heb.
Wanneer kan er dan het best geklust worden? :mrgreen:
Ik dacht zelf aan vandaag, morgen dan en evt. de dag erop nog.
Lau… op welke dagen hadden jullie geklust toen je een positieve ovutest had? ( haha, rare vraag zo)
Ik wil dit keer echt zeker weten dat de kansen goed benut zijn. ( misschien hebben we het de vorige keren net even te vroeg of te laat geklust?! Of niet… je kan nog zo op tijd zijn, maar dat je toch pech hebt. )
X Bren.
Ik had op dag 19 een superpositieve ovu test en we hadden op dag 17, en 18 en dag 19 geklust!
xxx
@lautje84 wrote:
Ik had op dag 19 een superpositieve ovu test en we hadden op dag 17, en 18 en dag 19 geklust!
xxx
Bedankt Lau… :thumbup:
Hmmm… misschien hebben m’n vriend en ik dan toch iets te laat geklust steeds. :think:
Zodra de test positief is wordt er eigenlijk pas geklust. ( dus dag van de positieve test, de dag erna en/of evt. nog een dag later. )
Even zien… vorige maand was de ovutest positief op 24/ 11 ( avond)
We hebben toen de 25e ( nacht) en 26e geklust.
Das laat dan, alhoewel ze zeggen dat je na het begin van de positieve ovutest nog max. 48 uur hebt om de ei goed te benutten. ( toch?)
Vanavond maar beginnen dan, haha. :mrgreen:
Je ei blijft max 48 uur goed, meen ik (als het geen 24 uur was…), maar als je ovutest positief is, heb je je ei toch juist net gehad, dacht ik :? Dus je kan beter een dag vantevoren klussen, want zaad gaat langer mee Sterre is ruim 2 dagen voor m’n eisprong verwekt :mrgreen: Dus wie weet Bren, ben je steeds te laat geweest en is het nu ineens wel raak
Hup, aan de klus jij! :mrgreen:
Met Sterre gaat het echt stukken beter nu, die 2 boterhammen heeft ze binnengehouden en ze zit nu ook weer een bammetje en een beker melk naar binnen te werken. Zometeen dus lekker de stad in. Het is wel héél koud zeg! Ga maar ff niet met de fiets, maar met de bus. Doe ik er iets langer over, maar zit Sterre wel een stuk warmer.