Heske wat fijn dat sterre zich al beter voelt. Hup winkelen jij!! :inlove:
Brenda wat jammer dat ie negatief is. Ik denk eigenlijk ook dat je te laat hebt geklust met de ovutest vorige keer, dus vanavond dat bed in jij!
Ik ken Hoops en Yoyo eigenlijk niet geloof ik :eh:
Ik wou nog wat zeggen :think:
Ohja de hartslag. Bij mn zoontje zat die rond de 135. Bij deze beeb weet ik het eigenlijk niet! Maar voor mn gevoel gaat ie vrij traag altijd, dus dat zou duiden op een jongetje. Maar als ik naar het profieltje kijk op de echo, van het gezichtje, dan vind ik het zo teer en vrouwelijk, dat ik op een meidje gok :lol: Danté zn toet zag er op de echofoto al uit als die van een bouwvakker :lol: Dit kindje is echt ‘zachter’ ofzo… Magoed, de foto die ik er nu mee vergelijk van Danté was met 31 weken en deze natuurlijk 20…
schandalig
60 euro spullen gekocht voor de frummel in mijn buik :inlove: bij de prenatal.
lautje ja ben al helemaal verliefd op de frummel in me buik en vind het te gek om mama te worden.
heb hele gave kleding gekocht van noppie’s.
en ik ken die figuurtjes ook niet kun je plaatje eropzetten ofzo lautje??
nou ik ga douchen en op de bank hangen ben kapot en :sick:
Hij/zij doet het!!!
Ik ben zo blij.
In het sf van de juli mama’s heb ik een foto geplaatst.
Lotte jaaaa zie je wel meissie. Wat goed joh! Ga ff je foto’s opsnorren :mrgreen:
Bianca wat heerlijk zeg, lekker shopperen! :mrgreen:
ladies het enige wat ik even wil zeggen, en kan zeggen. is dat je beter voor je ei kunt klussen dan daarna.
Als je een positieve ovutest hebt, betekend dat je ei binnen 24 uur springt. Je ei kan het best de eerste 8 uur bevrucht worden.
En de zaadjes moeten ongeveer al zo’n 12 uur in de baarmoeder zijn, omdat ze dan pas sterk genoeg zijn om onze slijmpjes en dergelijke te kunnen overleven. Dus beter 5 dagen er voor dan de dag van de ovutest.
Ladies ik hoop echt dat ik snel weer bij jullie kan aansluiten.
:-* :-* :-*
Jaaaaa, Lotte, gefeliciteerd!!! Ik snor Sooki achterna :mrgreen:
Bianca, helemaal niet schandalig :naughty: , heel goed juist. Lekker genieten van al dat soort dingen :inlove: Noppies heeft leuk spul he, vooral in de ieniemini maatjes :inlove: (valt wel redelijk klein trouwens… Sterre was al heel snel uit maat 56 gegroeid, terwijl ze dat van andere merken nog tot een maand of 3 a 4 aankon :think: )
Ik heb ook lekker geshopt :dance: Cadeautjes voor Tjip, wantjes voor Sterre (1 paar die ik goed bij haar jasje vond passen, en 1 paar met konijnenkopjes erop, die ze zelf uit heeft gezocht :inlove: )(ze had wel al wantjes, maar die waren veel te groot). En voor mezelf een spijkerbroek, 2 hemdjes, een jasje en een truitje. Oh, en een hoes voor de strijkplank, jippiejajee!
En verder… durf het bijna niet meer te zeggen, maar moet het ergens kwijt en de katten luisteren niet… maar mijn lijf doet weer eens gek. Dacht zondag dus ongi te zijn, op dag 6 na mijn ei, maar ik heb 0,0 rood bloedverlies gehad, alleen wat licht roze en bruine drap, en nu is het al sinds gisterenavond helemaal weg :think: Ik doe nu heel erg mijn best om er niks van te denken, en er vanuit te gaan dat mijn ongi vandaag of morgen alsnog echt doorzet, net als de vorige cyclus, maar dat lukt niet bepaald goed. Had natuurlijk de ronde daarvoor ook dit zelfde verschijnsel, en toen was ik wel zwanger. Wat dat betreft kan het allebei de kanten op. Het is natuurlijk het meest logische dat mijn misselijkheid en mijn afkeer van koffie door de buikgriep komen. En dat ik gewoon een heel lichte ongi heb gehad, of dat het echte werk nog moet beginnen.
Zou ik aan mijn temperatuur kunnen zien of ik al ongi geweest ben? Dan zou 'ie morgenochtend toch gewoon weer laag moeten zijn? Als 'ie nog hoog is weet ik natuurlijk nog niks, want misschien heb ik gewoon nog wel wat koorts, of is het een tussentijdse bloeding geweest en word ik toch nog gewoon ongi. Maar als 'ie laag is weet ik iig dat mijn ongi geweest of aan de gang is en dat ik nergens op hoef te hopen. Of redeneer ik nu heel stom? (moet ik toch die thermometer maar weer uit dat hoekje vissen waar ik 'm ingesmeten had :oops: )
Nou ja, sorry voor mijn doordraaiverhaal weer… ik wou dat mijn lichaam gewoon eens wat duidelijkere signalen ging geven :evil:
xHeske
:think: klinkt toch eerder als een innestellingsbloedinkje ofzo hoor Heske, ik ga duimen hier!! Duimen voor een heeeeeeeeeeeeeel mooi kerstcadeautje!
Ik kan er niks aan doen, maar ik denk ook aan een innesteling :oops: , ik durf er alleen écht niet op te hopen Maar goed, morgen eens temperaturen en als er maandag nog niks veranderd is dan hou ik me aan mijn oorspronkelijke plan, en ga ik op kerstavond testen. Alhoewel… beter 's morgens natuurlijk :think: Nou, dan 's morgens op 1e kerstdag
Enne…lief dat je voor me duimt, kan ik wel gebruiken :-*
doet blazen, hormoontjes jullie kant op…
Gevangen! :mrgreen:
heske wat maak je het spannend! ik duim mee!!!
ik neig nu ook wat meer naar een jongen hoor, yeline haar hartslag was altijd hoger weet niet hoe hog maar ging veel sneller als we t hoorden.
we horen t zaterdag weer wie weet…spannend!
cb was ook goed, yeline is 91 cm en 13,3 kilo. netjes iets boven het gemiddelde. doet alles ook al goed.
morgen nog een dagje werken en dan lekker anderhalve week vrij! heerlijk sta te popelen om naar prenatal te gaan voor yeline hahahaha
bianca leuk he shoppen hihihi ik moet zeggen dat ik dit keer nog niets heb gekocht, maar dat komt vast bij prenatal wel.
nou ik heb verder eigenlijk ff niets…ga house kijken later!
Nou meiden, m’n temperatuur is dus gewoon nog hoog… :shock: :think: Nu dus afwachten of ik nog ongi ga worden, of dat het misschien toch nog een nasleepje van de griep is, of…
Voel me overigens nog steeds niet zwanger. Behalve dan dat ik nog steeds wat misselijk ben. Nou ja, ff een paar dagen afwachten dus.
Freggel, fijn dat Yeline weer goedgekeurd is! Ik heb toevallig Sterre gisteren zelf even gewogen, wilde zien of ze afgevallen was door de buikgriep… ja dus. Ze is 10,4 kg, en 83 cm, terwijl ze 2 maanden geleden 10,7 kg en 81,5 cm was Maar ja, ze eet nu weer redelijk, dus dat komt ook wel weer goed. Maar dik zal ze zo gauw niet worden. Zit al vanaf de geboorte met haar lengte hoog in de curve en gewicht wat lager. Sinds ze geen bv meer krijgt is het verschil groter geworden, zit ze met gewicht steeds beneden het gemiddelde. Bij de het cb doen ze er soms moeilijk over, maar ze volgt wel heel mooi haar eigen lijn, ze ontwikkelt zich hartstikke vlot, ze is gigantisch levendig, eet en drinkt goed… dus ik maak me geen zorgen.
Ik vind het wel knap hoor, dat jullie je nieuwsgierigheid naar het geslacht kunnen bedwingen. Ik kan dat dus écht niet, wilde het bij Sterre zó graag weten en dat zal de volgende keer niet anders zijn. Al is het maar om lekker gericht te kunnen shoppen
xHeske
Heske, meis zou het dan toch???
Ik ga mega hard duimen voor je en hierbij ook wat hormoontje van mij!!!
Freggel, zou het dan zo zijn dat jullie een knul krijgen en wij een meid!!?? ZOu een giller zijn zeg hahahaha.
Bij mij is de extreme wens naar een meisje een beetje verdwenen :think:
Maakt me nu niet meer zoveel uit. Ik ben fliefd op dat pukkie in mijn buik en het maakt me ineens niet meer zoveel uit…(gelukkig toch?)
Shoppen…ik wil ook!!!
Ik ga morgen even naar Almere. (ook naar de kerstparade)
Gaan we eerst even winkelen. Kijken of ik nog een nieuwe jas kan vinden…(deze gaat terug naar de winkel. Binnenvoering komt eruit, lijken net witte kattenharen over de hele zwarte jas :? )
Mijn buikkie is niet meer gegroeid, Freggel zei het al dat deze weken het minder hard zou gaan. Zal wel weer even een foto maken, doe ik veel minder dan bij Matthijs :oops:
OJa, en het geslacht niet weten. Ik zoe het dus voor Jeroen en het feit dat ik mijn mond waarschijnlijk niet kan houden.
Als ik zeker wist dat ik het niet zou veraden, dan wil ik het geslacht weten.
Matthijs is ook alweer ziek. Hij is nu al 4 weken aan het kwakkelen. Gisteren is Jeroen met hem naar de HA geweest, maar alles was ok.
Longen schoon, amandelen goed, oortje ok!!
Waarschijnlijk de pech om 3 verkoudheden op rij te krijgen…
Nu moeten we de verwarming op zijn kamertje aanlaten…bah…maar ja als het helpt
Ach, Matthijs ook alweer ziek. Arm mannetje heel veel beterschap!
Ik heb toevallig net voor het eerst de verwarming in Sterre d’r kamertje aangezet. Even een uurtje, omdat het er gewoon wat te koud was. Hij staat nu weer uit, zodat het niet te muf is als ze zo weer naar bed gaat.
En ja, ik weet het niet hoor, durf er niet meer op te hopen dat het raak is, omdat ik me er eigenlijk al op ingesteld had dat ik ongi was. Ben ook niet echt teleurgesteld als het niet zo is, die teleurstelling heb ik vorig weekend al gehad, en ik kan me eigenlijk gewoon niet voorstellen dat ik nu zwanger ben. Het zou een hele grote verrassing zijn als het wel zo is! :o :mrgreen:
xHeske
Heske: wat maak je het weer spannend joh :naughty: . Ik duim ook heel hard voor je dat het een innestelingsbloeding is geweest. Zou natuurlijk heel goed kunnen :think: . En zou ook wel een heel leuk kerstkado zijn als je 1e kerstdag een positieve test in handen hebt :-* .
Minnie: beterschap met Matthijs :hug: . Hopelijk knapt hij snel weer op.
Bianca: leuk hoor, lekker shoppen. Je hebt groot gelijk hoor, je moet natuurlijk al wel wat voor je frummel in huis hebben :mrgreen: .
Ik ben vanmorgen naar de vk geweest voor een intake en mag 8 jan voor echo :dance: . Ben echt heeeel benieuwd. Kreeg een heel lief klein tutpopje en een mutsje voor de beeb mee :inlove: . Het begint nu allemaal wel steeds echter te worden hoor :inlove: .
Jeroen is nu even boodschappen doen met Lienke dus ik ga maar eens even aan de strijk want er ligt zo’n berg :shock: :oops: .
Groetjes Renate
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Het is nog geen kerst…
Maar ik vier alvast een feestje! :dance: :inlove:
heske GEFELICITEERD :dance: :dance: :dance: :dance:
het is je gegund meid.
de feestdagen kunnen niet meer stuk :inlove: :inlove: :inlove:
HESKE!!! :shock: :shock:
JOEPIE!!!
:: :: GEFELICITEERD :: ::
Ben je nog een augustus mama?
xxx