Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

ik dacht ik spiek ff vanaf het werk!

heske zie je wel van harte meid!!!

lekker geshopt? en wat zegt tjip ervan?

minnie, geeft niks verwarming op zn kamertje aanlaten…jullie slapen bijna in de vrieskou daaro…hihihi bij ons wordt het boven niet kouder dan 15 graden. en die verkoudheid…tja doe je helaas niks aan he… blijft ie wel onder zn deken slapen snachts? ach als het bij em maar 15-18 graden is, gaat t vast beter. en dat je wens over is is helemaal niet erg hoor, als het maar gezond is.

collega heeft kleinzoon gekregen…trouble zwangerschap kindje is 580 gram maar doet alles goed.

ik zal ff met mark overleggen voor datum…beetje druk geweest deze week. je hoort t asap!

renate leuk he die tutpopjes, welke kleur heb jij? wij groen met geel.

nou ik ga weer wat doen…blerghhh

Nog nét denk ik! Denk dat ik 30 augustus uitgerekend ben. Bij Sterre liep ik wel 2 weken overtijd, en ik weet dat dat niets hoeft te zeggen, maar het zou me niks verbazen als ik uiteindelijk een septembermama word. Maar voorlopig klets ik lekker met de augustusmama’s mee :mrgreen:

Enne, bedankt voor de felicitaties!!!

Ben weer zo stom geweest om te testen terwijl Tjip niet thuis is trouwens :? Errug… zit ik hier in mijn eentje hyper te wezen (Sterre slaapt, dus die kan ik nu ook ff niet platknuffelen).

Oh wat super Heske, gefeliciteerd!!!

Haha, zo’n groen met geel tutpoppetje heb ik toen al voor Sterre gekregen, dus daar hoef ik nu niet voor naar de vk :stuck_out_tongue:

JAAAAAAAAAA Heske hoe super zeg!!! Gefeliciteerd!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Thanx! :mrgreen: Hebben al die hormoontjes van jullie toch maar mooi hun best gedaan! :mrgreen:

OH MY GODDDDD!!! :shock: :shock:

HESKE, gefeliciteerddddddddddddddddddddddddd :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

jemig de pemig…die kleine dondersteen hield je mooi voor de gek hahahah…

Kan je niet even langs bij je man??? OHHHH hoe zou die nu reageren dan??

JEEZZ…echt heeeeel erg gefeliciteerd :mrgreen: :-* :-* :-*

Hm, ja, misschien ga ik wel ff met Sterre daar boodschappen doen. En dan koop ik wel een heel klein speentje ofzo, die hebben we in de winkel liggen :think: Eigenlijk wel een leuk idee. Hij heeft het alleen zo mega druk nu, dat ik niet weet of 'ie dan tijd heeft om echt blij te zijn, en dan is het ook weer zo jammer… Kan ook de test inpakken en onder de kerstboom leggen, zodat 'ie 'm vanavond ziet… hm, denk er wel even over. Sterre slaapt nu toch nog, dus heb ff bedenktijd :wink:

Heske!!! JAAAAAAAA!!! GEFELICITEERD MEID!!! :dance:

Het is je van harte gegund! :dance:

Kom maar gezellig bij de augustus-mama’s meekletsen :mrgreen: , daar ben ik ook te vinden :lol: .

Groetjes Renate

Heske ik heb het al via pb gedaan maar hier ook even:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!

Meiden Heske heeft me uit het lijstje gehaald omdat hij nu zonder haar toch wel heel kort werd :wink:

Ik ga proberen om wat afstand te nemen van het forum. Eigenlijk wilde ik deze cyclus niet temperaturen maar als ik naar de gynaecoloog ga dan heb ik die lijstjes toch nodig :roll:

Ik heb net dus een afspraak gemaakt en 28 januari ga ik dus naar de gynaecoloog. Het is een vrouw…en ik hoop dat ze een beetje aardig is :smiley: Zodra ik meer nieuws heb tegen die tijd dan meld ik me weer!!!

Meis, wat ontzettend dapper van je dat je de gyn gebeld hebt! :thumbup: Lieve schat, we blijven aan je denken hoor, en we horen heel graag hoe het allemaal bij de gyn gaat lopen. Ik duim voor goed nieuws! :pray: :-*

Heske, gefeliciteerd!!!

Wat ontzettend fijn voor jullie.

Geniet van deze bijzondere tijd.

Ja, genieten ga ik zeker doen. Ik vind het onwijs spannend, maar heb er wel zo’n veel beter gevoel bij dan de vorige keer!

Heb trouwens net een truitje en een paar héle kleine slofjes gekocht, en samen met de test ingepakt. Die leg ik zo onder de kerstboom voor Tjip :inlove: Ben zo benieuwd naar zijn reactie :mrgreen:

Liefffffffffffffffffff, ben benieuwd naar zijn reactie.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Dat meeeeeeen je niet, haha.:mrgreen:

:: :: GEFELICITEERD HESKE! :: ::

Wat ontzettend fijn, ben blij voor je meid. :-*

X Bren.

Tjiiiiiiiiiiihiiiiiiip, kom nou eens thuiuiuiuiuihuiuiuiuiuis!!! :roll: Nog een uurtje ofzo denk ik. Sterre is al helemaal gewend aan het nieuws, en heeft er meteen een nieuw woordje bij: baby :inlove: (snel weer afleren, voordat ze het overal gaat rondbazuinen :wink: )

Zeg… ik vind het trouwens niet normaal dat er al zoveel zwangeren zijn.:mrgreen:

Wat is jullie dagelijkse voeding ( ofzo?) Jullie moeten iets goed doen. :wink:

Jullie zijn dus echt geen afspiegeling van de werkelijkheid he :naughty:, haha. :smiley:

Wat een zielig lijstje met Nodérs op de 1e pagina. :cry:

Heb btw nog geen positieve ovutest.( de afgelopen 2 maanden wel op dag 12) :think: De ovutesten zijn al dagen licht positief. :?

Ik heb nog even nagedacht over de ovutesten.

Ik denk ( en dat dacht ik de vorige maanden ook) dat je nog prima effectief kan klussen als de ovutest positief aangeeft (want anders zou je de test ook niet nodig hebben), maar dat je het beste een week voordat je de eisprong verwacht al wel om de dag kan klussen.:wink:

Ook denk ik dat je er qua geklus wel snel bij moet zijn als de test eenmaal positief aangeeft. Vorige maanden hebben we hierro dus wel aardig gericht geklust, maar het kan ook nog wat vroeger. ( das beter)

Afijn… toch bedankt voor jullie adviezen. Kan geen kwaad even te vragen hoe anderen het aanpakken. :wink:

Hoe is het verders met jullie?

Thanx Brenda! :-*

Wij zijn idd geen normaal cluppie hoor, echt opmerkelijk hoeveel meiden er al zwanger zijn in eigenlijk nog maar relatief korte tijd (al voelt het natuurlijk veel langer…)

Wat een geweldige lijst op de eerste pagina :dance: :dance:

Mijn uitgerekende datum is trouwens 17 juli.

Lotte… nog gefeliciteerd met de mooie echo. :thumbup:

Fijn dat alles helemaal goed. is. :mrgreen:

X Bren.