Augustusstoppers 2007 deel 8, al 16 zwangeren!!!!

WAAAAAHHHH!!! HESKE, wat vertel je ons nou!!! :shock: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Wat GOEEED!!!

GEFELICITEEEERD!!!
:dance:

EN hoe was Tjip zijn reactie?? Viel van zn stoel af? :smiley: :smiley: :smiley:

Jeetje joh, dit is echt een verassing zeg!!! WOEHOE!!!

Haha Biebs, heerlijk die reactie van jou! :-* Je weet wel wat dit betekent he… nu ben jij ook aan de beurt! :stuck_out_tongue: Kom ik lekker ook met de septembermama’s meekletsen, want frummel2 komt vast ook te laat. :mrgreen:

Tjip z’n reactie was super. Hij was echt veel enthousiaster dan de vorige keer…ik denk dat hij toen misschien ook aanvoelde dat het niet goed zat. Toen hij de test zag zei hij: ‘zo, die is duidelijk!!! Net als bij Sterre!’. Ik werd er helemaal happy van. Het is idd net als bij Sterre en ik heb er echt vertrouwen in dat het nu ook helemaal goed zit! :inlove:

Ik heb vannacht slecht geslapen hoor, door alle emoties. En Tjip lag gigantisch te zweten. Kwam doordat hij aan het voetballen was met zijn zoon, zei hij :inlove: :lol: Mijn eerste gevoel is trouwens ook dat het nu een jongetje is. Geen idee waarom. Misschien omdat ik me bij Sterre meteen vanaf dag 1 al beroerd voelde, en nu valt het wel mee (als ik er vanuit ga dat ik idd dit weekend een buikgriep had :? maar dat zal haast wel). Dus we moeten nog maar eens goed nadenken over een jongensnaam, want ik vind de meisjesnaam die we in gedachten hebben eigenlijk veel leuker, de jongensnaam hoor je eigenlijk te veel de laatste tijd… Voor een jongetje wordt de tweede naam in ieder geval ‘Tjipke’ (Tjip z’n naam voluit), want die naam zit al een eeuwigheid in de familie, maar ik vind het een beetje sneu om ons kindje echt Tjipke te noemen, want eigenlijk vind ik het een beetje een rare naam. :silenced:

Lotte, sorry, ik was helemaal vergeten de datum aan te passen. Zal het zo ff doen!

xHeske

Goedemorgen!!!

Heske, wat leuk dat Tjip zo lief reageerde! :inlove:

Ik heb echt geen idee wat het bij ons wordt… :snooty: De chinese kalender zegt dat het een jongetje wordt, dus ik ben heel erg benieuwd!

Eigenlijk weinig te melden hier, vannacht weer redelijk geslapen gelukkig. Straks nog boodschappen doen, het zal wel een gekkenhuis zijn!

Bren, we zijn echt niet normaal hoor, de gemiddelde tijd is echt een jaar! :naughty: Totaal niet eerlijk, want iedereen wil zo ontzettend graag! :-*

Lieve Talulah, ik kan me heel goed voorstellen dat je even afstand probeert te nemen van het forum. Ik vind het wel goed dat je de gyn hebt gebeld! Laat je wel weten hoe dat tegen die tijd is gegaan?

xxx

Is de gemiddelde tijd echt een jaar??? Ik dacht 6 maanden :? Heb nog niet naar de chinese kalender gekregen… bij sterre klopte die iig wel. Moet eerlijk zeggen dat ik best wel nog een meisje zou willen, vind het gewoon zo leuk, en ik zou zo graag al die kleertjes van Sterre weer willen gebruiken. Maar uiteindelijk maakt het natuurlijk niet uit, een jongetje zou ook gaaf zijn! :inlove:

@Ke wrote:

Is de gemiddelde tijd echt een jaar??? Ik dacht 6 maanden :?

Ja, het gemiddelde is een jaar… Echt veel te lang gewoon! :naughty:

Ik heb wel stiekem een voorkeur voor een meisje, maar dat is denk ik meer omdat we een schitterende naam voor een meisje hebben… Jongens weten we gewoon echt nog geen mooie naam. Nou ja, geen naam waarvan we allebei zeggen: WOW, dat wordt hem!

En dat hebben we met een meisje wel!

xxx

Lautje, gelukkig heb je nog lang genoeg de tijd om een naam te bedenken. Wil je straks eigenlijk weten wat het wordt (is)?

Ja, heel graag. Omdat we gewoon veel te nieuwsgierig zijn!

Hahahahaha

x

Heel herkenbaar, ik wil het ook zeker weten, en ga het dan lekker aan de hele wereld vertellen. Volgens de chinese kalender is het trouwens een meisje :inlove:

Mogguh, eeeeuh, middag. :oops:

Ben net wakker. :roll:

Heske…wat mooi dat je man zo lief enthousiast reageerde, echt leuk.

Geweldig ook dat je voor de kerst zo’n leuk nieuws hebt. :thumbup: :inlove:

Lau… m’n vriend en ik zijn ook helemaal weg van een meisjesnaam, hebben ook nog niet echt een jongensnaam waarvan we zeggen: “YES”, dat is het.

Jullie komen er vast nog wel 1 tegen die heel mooi is. Gewoon goed je oren spitzen bij tv programma’s, de radio e.d. Je hoort dan zoveel namen.

Talulah :hug:… jou was ik vergeten gister, sorry. :oops:

Hou je taai, ik begrijp de afstand… soms wil ik die zelf ook wel even nemen. ( maar dat lukt niet echt dus. :doh:)

Hoe is het verder met Biebs? :wink:

Hier gaat het goed! Ik heb hierro een knallend positieve ovutest. ( net getest, het streepje is pimpelpaars.) :dance:

We hebben vannacht/vannochtend vroeg geklust en hopelijk gebeurt dat dit weekend nog zeker 2 x. :wink:

De eerste klus was dus aan het begin van de lhpiek. ( deze begint in de vroege morgen), dus hopelijk zijn we op tijd. :pray:

Wat een technisch verhaal zo, haha. :lol:

Ben erg blij dat ik weer zo’n regelmatige cyclus heb, want als het goed is zal mijn cyclus nu 28 dagen worden. ( hopelijk niet natuurlijk, want ik wil na 4 mnd wel eens zwanger zijn. :pray: )

Ik vind het allemaal zo lang duren, zucht. :roll:

Ach, in feite zijn we pas echt vanaf oktober bezig… daarvoor had ik een cyste en dus geen eerlijke kans.

Meiden, een fijn weekend. :-*

X Bren.

Yeah Bren, you go girl!!! Goed bezig dus, op klusgebied. Meis, ik hoop héél erg voor je dat het nu raak is!!! :pray: Ookal zat je voor oktober met die cyste, je wilde toen natuurlijk wel al zwanger raken, dus kan me voorstellen dat het voor je gevoel al veel langer duurt…

@Ke wrote:

Yeah Bren, you go girl!!! Goed bezig dus, op klusgebied. Meis, ik hoop héél erg voor je dat het nu raak is!!! :pray: Ookal zat je voor oktober met die cyste, je wilde toen natuurlijk wel al zwanger raken, dus kan me voorstellen dat het voor je gevoel al veel langer duurt…

Dank je Heske. :-*

Klopt… voor mijn gevoel duurt het al een eeuwigheid, maargoed… dat gevoel kent iedereen. :wink:

Ik heb een interessante site gevonden voor de mensen die ovutests gebruiken. ( En het is sowieso wel interessant)

Het gaat over IUI, maar vooral ook over de follikelgroei en ovulatietesten.

Ik had deze site vorige maand ook al gelezen, maar was het kwijt.

http://www.ivf.nl/timing_IUI.htm

Het is goed om te weten dat de lhpiek rond 3 uur 's nachts begint en dat je daarna zo’n 24/ 36 uur ( de lh piek duurt max. 48 uur) hebt voor de eisprong plaatsvindt.

Ik was vorige maand erg benieuwd hoe het nu zat met m’n follikelgroei. Ik had op dag 11 van m’n cyclus nml een follikel van 14 mm ( in de ochtend), maar kreeg op dag 12 al een positieve ovutest. Ik dacht: 'huh, is mijn follikel dan niet wat klein", maar de spreiding is gewoon erg groot. Wanneer de ei 16 mm is, kan de lh piek al beginnen. ( met een groei van 2 mm per dag)

Ook dit klinkt weer erg technisch, maar het is best handig je kansen een beetje te kunnen berekenen. :wink:

Ik vind het wel apart van mezelf dat ik aan jullie vraag op welke dagen ik het best kan klussen, terwijl ik het hele (technische) verhaal wel ken, haha. :lol: :wink:

Denk dat het toch wat onzekerheid is. :wink:

Mocht het deze maand niet raak zijn, dan gaan we gewoon ook nog wat eerder voor de eisprong klussen. :thumbup:

Brenda, kan nooit kwaad om een beetje te weten hoe het allemaal werkt zodat je wat gerichter kan klussen. Al is het maar om te bevestigen dat je goed bezig bent. :thumbup:

Hier een beetje een lui dagje gehad vandaag. :angel: Net ff met Sterre de stad in geweest en een heel schattig babypakje gekocht. Wel moeilijk om iets neutraals te vinden hoor. Sterre vond er niks aan. Die baalde natuurlijk dat het niet voor haar was :mrgreen:

Nu ben ik aan het wachten op Tjip, die is al op weg naar huis en brengt eten mee. :drool:

Leuk dat Tjip zo overenthousiast was Heske!! :smiley: Kan ook niet anders he!

We zouden eens een poll moeten houden over bij wie de chinese kalender heeft geklopt.Kijken of het echt zo waar is! :think:

Jaaaa nou moet ik ook he? Maakt het wel spannend zo! :smiley: :wink: Ik moet zo voor mijn verjaardag testen. Zou wel een supermooi verjaardagskado zijn zeg! :inlove:

We zijn er druk mee bezig 8) . :pray:

Brenda, t klinkt idd technisch, maar kan er wel iets van maken. Vooralsnog probeer ik het gewoon in mn vruchtbare tijd (en deze ruuuuuim nemen) en kijken we hoe dat loopt. Anders zou ik me ook wel verder gaan verdiepen.

Ik heb hier zelfs dat boek ‘zwanger worden’ van marielle kroon staan, wel gelezen, maar uiteindelijk niet echt nodig gehad.

Ik ben helemaal in de vakantiestemming. Lekker eten en leuke dingen doen!

We hebben het oude lcd scherm van mijn vriend zijn ouders gehad. Gaan we vanavond maar eens even uittesten met een mooie film! :dance:

Jahoor het was weer zo ver, geen berichtje gehad dat er gepost was maar gelukkig niet zo veel text gemist. Was prima bij te lezen!

Heske wat leuk dat Tjip zo fijn reageerde! Zo enthousiast al, dat moet toch goed gaan. En voetballen met zn zoon haha, wie weet heeft ie nu al een voorspellende geest! :mrgreen:

Chinese kalender, heb eens even gekijken. Bij danté klopte het! En bij deze puck zou ik dan ook een jongen moet worden. Ik ben benieuwd!! :inlove: (mn gevoel zegt weer heel duidelijk meisje, dat had ik bij danté ook dus het is vast en zeker een ventje hihi)

Biebs en Bren, ga voor jullie duimen!!

Talulah had helemaal je berichtje gemist dat je toch de gynaecoloog had gebeld, super hoor! Dan kun je horen wat zij ervan denken en wat ze je te bieden hebben. Vind je het nix, dan wacht je nog af en als het je mee valt dan kun je het met hun hulp proberen. Hoop dat het allemaal zal meevallen, en hoop tegen die tijd weer wat van je te horen hoor! :-*

nou ladies, heb de echo vanmiddag gehad, alles okeej en lekker geen geslacht gezien, alhoewel ik nog wel ff ga speuren op de dvd hihihihi willen het nog steeds niet weten hoor.

foto’s en uitgebreid verslag komen later, ben nu gaar van de drukke dag…

Freggel, super dat alles goed was!!! Enne…succes met speuren! Ik zou echt gek worden van nieuwsgierigheid :mrgreen:

Hoe is het eigenlijk met Lelle…

Freggel, fijn van de goede echo!! Is toch een opluchting of niet??

Wat zei je gevoel bij het zien van het gezichtje???

Ik ben helemaal gesloopt van gisteren!!! We zijn naar Almere geweest voor de kerstparade…eerst geshopt…en daarna die parade.

Het was zo vreselijk druk, ik kon wel janken van ellende. Zere rug, slepen met vermoeide matthijs en buggy, steken in mijn rechterbil en been…(had ik bij de eerste ook zo erg)

Het was een hele leuke parade, maar ik ga er nooit meer heen.

We konden bijna niet bij de auto terugkomen, werden elke keer een heel eind teruggestuurd, vanwege opstopping van massa’'s mensen…

KOmen we thuis krijg ik ineens koorts…(denk van vermoeidheid en beginnend ziek worden)

Shit en ik moet morgen werken van 6.00 tot 17.00 uur whaaaheeeeneee

hoe moet ik dan nu in godsnaam volhouden. De hele dag op de benen staan (en met kerst is het rennen en vliegen) 2 x 1/2 uur pauze en met geluk ook nog 2x een kwartier…

Oh wat een klaagzang weer…sorry meiden, heb een verrekte slechte dag…

(trouwens wel leuk geshopt voor Matthijs gisteren :mrgreen: en Jeroen is zomaar geslaag voor 2 paar schoenen :eh: )

Freggel fijn te horen dat alles goed was!!

Ik zou ook heeeel nieuwsgierig zijn hoor!!

Minnie een kerstparade? Dat wist ik niet dat die er was! Maar poepiedruk dus? En nog pijn en koorts toe, jakkes!

Hopelijk is het weer afgezakt?

WIj gaan vanmiddag naar een indoorspeeltuin met Sven. Ben benieuwd!

FF kort :sick:

HESKE GEFELICITEERD MEID HET IS JE GEGUNT!!!WEET OOK ZEKER DAT HET NU GOED BLIJFT GAAN!!

En voor alle dames die nog niet zwanger zijn hier de HCG hormoontjes…

:: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :**: