Minnie, hopelijk heb je dan vandaag een rustig dagje.Niet lekker zijn , die drukte en dat gesjouw, pffff das niet niks.
Beterschap. :-*
Tis rustig vandaag, hoe is het met iedereen?
Hier gaat het heel goed. :mrgreen:
Ik ben vanaf vandaag weer 4 daagjes vrij en de eisprong is als het goed is geweest…
Wat denken jullie: Gistermiddag was de ovulatietest vet positief, maar zojuist was er een stuk lichter lijntje te zien. ( nog wel zichtbaar, alleen veel lichter) We hebben gister nacht/ochtend en gisteravond geklust.
Dan hebben we het toch goed ’ gepland’ , of niet?
Ben erg benieuwd wat m’n lichaam nu weer voor signalen gaat afgeven.
Jij bent ook nog steeds flink misselijk dus… balen meis. Hoop voor je dat het niet te lang duurt, zodat je daarna gewoon lekker van je zwangerschap kan genieten.
Jaaaaa Bren, beter plannen kan haast niet. Oooh meid, ik hoop zo dat het nu raak is. En idd…je zou haast zeggen dat hoe minder je voelt hoe meer kans je op een zwangerschap hebt. Ik voelde dus ook echt niks… tot vandaag
Jaaaaa Bren, beter plannen kan haast niet. Oooh meid, ik hoop zo dat het nu raak is. En idd…je zou haast zeggen dat hoe minder je voelt hoe meer kans je op een zwangerschap hebt. Ik voelde dus ook echt niks… tot vandaag
Thanks. :mrgreen: :-
Ik lees dat je sinds vandaag erg misselijk en moe bent.
Niet echt prettig natuurlijk, maar toch ook weer heerlijk.
Het lijkt me dat je je dan-zoals jij al zegt- echt zwanger voelt! Wat natuurlijk fantastisch is! :inlove: :mrgreen:
Ik zou die klachten ook hartstikke voor lief nemen. ( Naja, het moet wel dragelijk blijven natuurlijk. )
Fijne avond allemaal. :- Ik stap zo even onder de douche ( heb nachtdienst gehad).M’n vriend en ik eten vanavond even bij mijn ouders.
Minnie wat lief dat je kindje zich heeft laten voelen, zooo bijzonder hè dat eerste plopje :inlove: (derest ook natuurlijk, maar dat eerste plopje… :inlove: ) Doe je wel voorzichtig met je koorts en werken! Je lijf vraagt mee van je nu hè dus als het niet gaat wel gas terug nemen hoor. Koorts kan eigenlijk niet veel kwaad voor je lichaam, tenzij het boven de 39.5 komt. Ben je ook verkouden of weet je niet goed waar de temp vandaan komt? Anders ff urine laten checken…
Brenda, hoe goed getimed zeg! Ga duimen dat het raak mag zijn!
Heske, oooeh meid wat klinkt dat allemaal goed. Laat die misselijkheid maar komen (maar liefst niet zo dat je de hele dag boven de pot hangt hè… het kan ook te gek)
Bianca, je bent al bijna 10 weken zie ik. Nog ff volhouden meid, hopelijk dat het met een maandje wat gaat beteren! :hug:
Hier leuke drukke dag achter de rug, en puck is de laatste dagen zoooo bewegelijk. Heel de dag door schopjes en schuifjes, woow zo wil ik er nog wel 10 hihi…
minniemouse leuk zeg dat je je kindje hebt gevoelt lijkt me zo’n bijzondere ervaring. en BETERSCHAP :**:
tja ik vind heel fijn dat ik zeker weet dat ik zwanger ben en het goed zit maar dat weet ik na de echo zeker maar die misselijkheid daar ben ik nou niet echt blij mee.
als ik iets eet komt het er weer uit ik ben er nu wel f klaar mee.
was ik maar net als mijn moeder en oma die hadden nergens last van.
2e kerst gaan we even een baby kamer kijken ik heb al een hele mooie op het oog maar me vriend vind een andere leuker dus gaan ze even in het echt bekijken.
Bianca ik vind de Gaby wat speelser en leuker, maar Nick is ook wel mooi hoor! Leuk 2e alternatief in ieder geval Het bedje van Nick lijkt me iets minder stevig, maar dat zul je pas zien natuurlijk als je er bent wezen kijken!
:lol: met iets totaal anders thuiskomen haha… Leuk! Vind het ergens wel jammer dat wij geen kinderkamer nodig hebben, hebben die van onze zoon natuurlijk al. Maar moeten voor hem wel een peuterbedje gaan uitzoeken, dus dat is natuurlijk ook de catagorie kinderkamer shoppen :inlove: :mrgreen:
ja we weten al helemaal hoe we het willen hebben en de vk heeft gezegt dat we vanaf nu nog maar 3 % kans hebben dat het fout gaat dus we gaan vast de babykamer kopen sommig hebben ze op voorraad :dance: dan is het meteen wat echter en kan ik al mijn babykleertjes in de kast hangen :dance:
de kamer heeft al mooie vloer en ookal mooi behang vandaag heeft me vriend de plinten gemaakt dat had ie nog niet gedaan en we moeten nog een rolgordijn kopen.
en er moet een deur in :oops: we hebben die kamer zelf gemaakt omdat we anders maar 2 slaapkamers en een zolder hadden.
die mensen hadden van 1 slaapkamer een stuk bij de badkamer getrokken en een inloopkast gemaakt.
Zooo jullie zijn al goed op weg zeg, jeetje leuk man! En waarom niet al beginnen, als het voor jullie goed voelt is het toch prima! Ik had alles met 20 weken al helemaal klaar. Toen de vk daar naar vroeg en ik zei dat alles in huis was vond ze het wel erg snel. Dat mens maakte overigens altijd nare negatieve opmerkingen dus ben blij dat ik dit kee rniet bij haar hoef te lopen :lol: Als het af is willen we wel een foto zien hoor!!
Ik wil ook graag zo veel mogelijk vroeg geregeld en gekocht hebben. Ook een beetje voor mijn eigen rust, ik ben echt een pietje precies… :oops:
Volgende week komt de schilder kijken naar de kamer, om zo een idee te krijgen van wat we graag willen. Ook heel vroeg natuurlijk…
Dennis wilde het graag vroeg, ik had liever nog even gewacht.
Maar ja, hij is daar veel makkelijker in…
Hij zegt gewoon: Lieverd, het gaat gewoon helemaal goedkomen met dit beebje. En mocht het toch niet goed gaan, is er ooit een volgend beebje wat in die schitterende kamer mag gaan slapen! :inlove:
Maar ik ben toch wel terughoudend met dingen kopen… :roll: Ik wil eerst een goede echo hebben , of een mooi hartje horen!
Bianca, ik vind allebei de kamertjes erg leuk. En net wat Sooki zegt, vind ik het bedje van de Gaby er wat steviger (en mooier ook) uitzien. Maar gewoon lekker gaan kijken, in het echt is het vaak toch net wat anders.
Wel leuk hoor, dat je al begint. Wij hoeven dus ook geen babykamer meer te kopen, maar wel een grote meidenkamer voor Sterre. Vraag me alleen af of ze tegen die tijd in een groot bed kan. Ze is dan net 2. Nou kan beebje de eerste maanden wel in de wieg (Sterre heeft er 3 maanden in gelegen, en toen was 'ie nog steeds groot zat, maar begon ze de bekleding los te trekken). Maar Sterre is zo beweeglijk in haar slaap, ligt altijd tegen de spijlen van haar ledikantje aan geplakt. Dus ze moet dan denk ik nog wel zo’n plank ervoor zodat ze niet uit bed valt. Ach, en anders halen we gewoon nog een goedkoop ledikantje om de tijd te overbruggen. Verder zitten we te denken aan zo’n commode die je om kan bouwen tot bureautje.
Minnie, beterschap meis! Geloof niet dat koorts kwaad kan voor je beebje, maar het is wel een seintje van je lichaam dat je ff goed voor jezelf moet zorgen he!
ik zit hier helemaal hyper te wezen: binnen een half uur van 3 zwangerschappen op de hoogte gesteld :shock: :dance: stuiter stuiter 2 naaste collega’s en heske natuurlijk!!
heske meid gefeliciteerd :dance: ik had eerlijk gezegd al zo’n vermoeden :mrgreen: ik dacht laat ik maar niks opperen over de innesteling dat weet ze zelf ook wel
verders de laatst blz moet ik nog bijlezen want t gaat in ene hard hier :shock:
vandaag aan t werk ipv donderdag :dance: en dan heb ik lekker vrij tot 2 januari dus ben zowieso een beetje hyperhormoontje :mrgreen:
Hahaha hyperhormoontje :mrgreen: , lekker zeg, straks een paar dagen vrij! :thumbup: Enne… wist het idd natuurlijk zelf wel, dat van die innesteling, maar had er niet echt vertrouwen in :mrgreen: dacht dat ik mezelf alleen maar gek zat te maken, maar niet dus :inlove:
Heb gewerkt van 6.00 uur tot 9.00 uur. Heb die meiden met de 130 bestelling geholpen en heb het toen voor gezien gehouden.
Ik vermoed dat het een griep is. Verkouden, hoesten en koorts.
We hebben voor morgen het gourmetten ook afgezegd. Gelukkig kon ik de 2 gourmetschotels net nog annuleren, jeroen probeert die stapel stokbroden nu te annuleren.
(heb verdorie net voor 200 euro boodschappen gedaan. allemaal dingen die je normaal nooit gebruikt…salades, kruidenboter, sauzen.)
Naja, jammer
Ik ga weer even languit…
Meiden tot later!! :-*
BIANCA, ik vind ze allebei erg mooi, maar de Gaby springt er net iets beter uit vind ik!!