Bianca, Gaby vind ik ook erg mooi! Maar ik heb zelf ook zo’n soort kamertje, dus ik ben een beetje bevooroordeeld!
Leuk joh al zo lekker er mee bezig!!
Heske, hihi, jullie ook een kamer op zolder maken! Wij moeten dat ook dit jaar voor als er nog een beeb gaat komen. Ook een muurtje erin (daar gaan we weer met onze gelijkenissen, t is echt ongelofelijk :wall: :lol: :mrgreen: )!
We moeten dan onze ‘werkkamer’ naar de zolder verhuizen. Maken er dan een logeer/computerkamer van.
Ik zou ook moeilijk mijn mond kunnen houden als mn ouders over de vloer waren hoor! Leuk voorruit zicht om het te mogen vertellen. Ga je het nog speciaal doen?
Minnie, goed dat je het afgezegd hebt! Eerst bijkomen idd, Maar wel balen van je boodschappen. :?
Hier zit mn vriend steeds van: dit keer is het raak, ik voel het gewoon!Lekker elkaar gek maken. Maar ik hoop het natuurlijk zooo!
Nog 2 weken wachten :wall: , maar lekker veel afleiding gelukkig!!
Hier nog foto’s van ons middagje Monkeytown met Sven, kunnen jullie ff meegenieten:
KLIKKERDEKLIK
Biebs: zou natuurlijk wel heeeel mooi zijn als het voor jou deze ronde ook raak zou zijn :-* . Maar voor we dat weten nog even geduld .
Leuke foto’s van Sven :inlove: . Vind dat toch zo’n heerlijk ventje :inlove: .
Heske: wij moeten ook op zoek naar een leuke kamer voor Lienke. Weet nog niet precies hoe ik het hebben wil. Heb bij de ikea ook nog een meegroeibed gezien met een opstaande rand. Dat lijkt me voor Lienke ook wel handig want die rolt ook door het hele bed :roll: . Wat bedoel je trouwens met een commode die je om kunt bouwen tot bureau??? Misschien is dat ook wel wat, want om het zonder commode te doen als ze net 2 is weet ik ook niet of dat zo handig is :think: .
minnie: van harte beterschap meid :hug: . Hopelijk kun je toch nog een beetje van de kerstdagen genieten :hug: .
bianca: persoonlijk vind ik de GABY leuker, die is ook mooi speels. De NICK vind ik te strak. Maar goed, eerst maar 's in het echt bekijken…
Groetjes Renate
Renate, ik heb dat geloof ik ooit bij Alexandrium in een winkel gezien. Het is een commode waar je een gedeelte onderuit kan halen, zodat daar dus beenruimte is, en het als bureau bruikbaar is. Geen idee meer waar precies, en wat het kost enzo, maar het lijkt me best wel handig. En anders komt er gewoon een goedkope commode, want dat lijkt me gewoon nog wel handig tegen die tijd. (en misschien denk ik er dan heel anders over… dus voorlopig koop ik nog niks hoor).
Biebs, ik ben het helemaal met je vriend eens. Weet zeker dat het raak is, want er loopt ergens een onzichtbaar lijntje tussen ons, waardoor alles hetzelfde gaat. :mrgreen: Dus bereid je maar vast voor op de misselijkheid, want die heeft hier inmiddels genadeloos toegeslagen :sick:
Minnie, slim dat je naar huis gegaan bent. En als je al dat lekkers niet opkrijgt hou je toch gewoon een keer een kerstdiner als je weer beter bent. Kan jou het schelen!
Oooooh, even een onderbrekening van het kerstgevreet . Gisteren zoooo’n leuke dag gehad. Nog voor ik kon vertellen dat ik zwanger was, kwam mijn zusje met geweldig nieuws: ze is ook zwanger!!! Ongeveer 3 weekjes verder dan ik! Vind het zo leuk, lekker samen met m’n zusje zwanger en dan ook nog zo dicht bij elkaar! :dance: :dance: :dance: :dance:
HEske, wat een geweldig nieuws zeg!!! :dance:
Heerlijk voor jou en voor je zus!!! :dance:
Hier lijkt het erop dat het ergste van de griep voorbij trekt. We snotteren, hoesten en proesten nog wat af, maar de koorst is weg bij iedereen!!
Normaal kom je aan van kerst, maar hier vallen we af hahahaha
(dat is nu niet zo erg met al die kilo’'s in het verschiet hahaha)
Meiden, allemaal nog een fijne 2e kerstdag gewenst :-* :-* :-*
Heske wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd!
Minnie lekker dat je weer een beetje opknapt!
hallo allemaal.
heske gefeliciteerd je wordt dus tante en mama!!
ik heb een babykamer gekocht hij komt eind februari het is een totaal andere geworden.
en het is de PARIS geworden.
fijne kerst allemaal
Hihihi, die is heeeeeeeeeeeel mooi!!! (hebben wij ook :mrgreen: maar dan met laden in de commode en een 2-deurskast). :inlove: Ben er nog steeds super gelukkig mee. Hij is super stevig, want van hout ipv MDF :thumbup: Dusse… goede keus Bianca!
Oke, beetje laat…
:: :: :: FIJNE FEESTDAGEN :: :: ::
Heske, wat ontzettend leuk!!! Lekker samen met je zus zwanger zijn lijkt me heel leuk.
Bianca, wat een mooie kamer zeg! Helemaal mijn smaak!
Hier weinig te melden eigenlijk… Ben de feestdagen nu al helemaal zat, ben moe en behoorlijk :sick: . Dat is echt geen pretje, en ik kijk heel erg uit naar het moment dat die misselijkheid weg trekt.
Mijn oma en tante hebben we het trouwens maandag verteld, die waren zo dol gelukkig! Beide helemaal in tranen, zo lief!
Verder al een aantal dingen voor de baby gekregen, lieve rompertjes, kleertjes, de eerste luiertjes, en een schattig knuffeltje! :inlove:
Hoe is het met de rest van de dames?
xxx
Ha meiden, hoop dat jullie allemaal een goede kerst gehad hebben. Wij wel, maar dat kon natuurlijk niet meer missen. Alleen gisteren de eerste hormoonuitspatting gehad, maar ik blijf volhouden dat Tjip ook wel errug lullig deed. Maar goed, wij hebben nooit lang ruzie, dus dat was ook zo weer voorbij.
Zo maf, ik ben helemaal in de ban door het idee dat mijn zusje zwanger is, vind het haast nog leuker dan dat ik zélf zwanger ben :doh: Ze zal zo’n geweldig goede moeder worden! :inlove: We hebben al afgesproken dat ze binnenkort lekker mee gaat shoppen. Eerst een keer in Zoetermeer, want heb een winkeltje gevonden waar veel neutrale babykleertjes zijn en ook leuke positiekleding. En een keertje in Eindhoven, en dan gaat m’n moeder ook mee. Baal alleen een heel klein beetje… :oops: We hebben een wieg, waar mijn vader nog ingelegen heeft, en wij zelf, en Sterre dus… maar we hebben ooit afgesproken dat áls we tegelijk zwanger zouden zijn, mijn zusje dan de wieg zou krijgen Nu kan frummel2 dus niet in hetzelfde wiegje slapen als zijn grote zus, en dat vind ik wel heel erg jammer. We hebben wel al een andere wieg geregeld, maar die is eigenlijk niet mooi :oops: en die mist natuurlijk de emotionele waarde. Maar ja. Ik word wél tante, en dát is ook wel heeeeeel gaaf!!! :inlove: :inlove: :inlove:
xHeske
Wauw Heske, dat is helemaal gaaf zeg!! :dance: :dance: :dance:
Superleuk tegelijk zwanger en zo vlak op elkaar!!
Wist je van hen dat ze ook bezig waren?
Jammer van de wieg idd, dus nu is het meer; alle eerstgeborenen mogen er in. Je zusje zal 'm dan ook wel graag willen hebben ja.
Minnie fijn dat jullie al wat opknappen!
Bianca, leuk kamertje hebben jullie uitgekozen!
Lautje, leuk dat je al kleertjes gehad hebt! En schattig dat de familie in tranen was!
Een van mijn beste vriendinnen vertelde me maandag dat ze ook zwanger was!! :mrgreen: En een vriendin van mn zus bleek ook zwanger. Dus het hangt in de lucht ofzo :dance: !
Iedereen verder leuke feestdagen gehad? Wij wel, bij beide families gezeten en goed gegeten. Nu lekker relaxen vandaag!
Heske: wat ontzettend leuk zeg dat je ook tante wordt :dance: . Toen ik zwanger was van Lienke was mijn schoonzus ook zwanger en die is 3 1/2 week na mij bevallen. Ik vond het erg leuk om samen zwanger te zijn. We gingen ook regelmatig samen shoppen :mrgreen: .
Van die wieg is wel jammer, maar ja, als je dat afgesproken hebt … Voor je zus zal het natuurlijk ook geweldig zijn als haar kindje in hetzelfde bed als Sterre mag slapen :inlove: .
Bianca: Erg leuke kamer hebben jullie uitgezocht hoor :thumbup: . Hebben wij ook :lol: . Wij hebben de commode met 3 laden en de kast met bovenin 2 deuren (hang-gedeelte) en onderin 2 deurtjes met legplanken. Ik ben er nog steeds helemaal weg van. Vind voor “mijn bedje” helemaal geweldig :inlove: .
minnie: gelukkig dat jullie allemaal weer opknappen. Vier je toch gewoon oud en nieuw dubbelop :lol: .
lautje: leuk hoor dat jullie al allerlei dingetjes voor de beeb hebben gekregen. Wordt het wel steeds echter van he?
biebs: ga maar lekker relaxen vandaag :roll: .
Ik heb goede kerstdagen gehad. Eerste kerstdag bij mijn moeder geweest want die was jarig en 2e kerstdag bij mijn schoonouders. Was erg gezellig.
Ik heb vandaag en morgen een late dienst dus moet straks aan het werk. Weekend ben ik weer vrij en oud en nieuw moet ik ook werken :thumbdown: . Tja, risico van het vak.
Groetjes Renate
Hai meiden,
Fijn dat jullie kerst geslaagd was. :thumbup:
Heske… van harte gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus. Erg leuk zeg! :mrgreen:
Samen genieten, wat geweldig. :dance:
Jammer dat je de wieg niet opnieuw mag gebruiken, maar je zus zal er wel dolblij mee zijn. ( dat verzacht vast)
Minnie… hoop dat je weer zo goed als de oude bent. :-
Bianca… ook helemaal mijn smaak dat kamertje. :thumbup:
Mooi hoor. :inlove:
lau… alvast wat kleertjes gehad. :inlove: Dat doet je vast al smelten en wegdromen naar je frummeltje.
Ontzettend leuk dat je familie zo betrokken is. :thumbup:
Biebs… bij jou in de omgeving ook al zoveel zwanger joh! Het moet echt wel in de lucht hangen. :shock:
Renate… werk-ze, ik heb exact hetzelfde rooster.
Hoe is het met de rest?
Hier gaat het btw goed. Heb een hele gezellige kerst gehad.
Ik voel weinig… af en toe wat gerommel en een wat uitgezet gevoel in de buik.
Gelukkig is er veel afleiding… dat scheelt echt.
Nog 10 dagen afwachten. :shifty:
Fijne dag allemaal. :-
X Bren.
Oja…en ik voel me de laatste paar dagen heel emo. :lol:
Heb al wat keren gehad dat om niets mijn ogen bijna volliepen, haha. :think:
X Bren.
hallo allemaal,
hier gaat het goed, vanmiddag worden de kleerkasten en het buro vn de logeerkamer gehaald. en dan dit weekend yeline naar opa en oma en dan kunnen wij even verven en laminaat leggen in het washok. babykamer hoeft niets gedaan te worden aan de muren en vloer, dat is in 2005 allemaal gedaan.
morgen voor peuterkamer naar prenatal. had ook wel een leuke gezien bij ikea, maar die heeft weer afwijkende maten…en eigenlijk hadden we het bedje bij prenatal al veel eerder gezien…dus daar gaan we voor. nu nog kijken of ze ook een mooie kleerkast erbij hebben. (en natuurlijk ff sneupen bij de positiemode en babykleertjes…)
oud en nieuw zijn we lekker thuis en dan nog een weekje vrij! heerlijk hoor. willen ook nog gaan kijken voor nieuw bankstel…dus we hebben nog wel wat te doen hihihi.
met frummel en buik gaat alles goed, groeit gestaag verder, hubbie heeft nu ook beebje gevoeld met zn hand :inlove: ik heb werkelijk geen idee wat dit beebje is een jongen of een meid… kan geen balletjes ontdekken op de dvd. ook geen gevoel gehad bij het zien van de beeb…dus tja kan echt alle kanten uit. dus we zoeken maar verder voor een aparte meidennaam…pppffff
nou ik lees later alles wel weer es bij…ga nu verder in harry potter deel 7…
ik heb ook de commode met laden!!
en kleine kast omdat de kamer niet zo groot is en er genoeg ruimte in de kast zit en de commode.
dit was ff snel zit op me werk.
Wij moeten ook nog een kledingkastje kopen voor Matthijs.
Zijn kast gaat weer naar de beeb toe.
Eerst moeten we de zolder leeghalen, muurtje erin, dakraam erin en iets op de vloer. Dan kan Joep meloen (jeroen hahaha) naar boven met de pc en zijn verzamelingen draadjes, troepjes, aanstekers en weet ik wat voor mannendingen allemaal…
En dan kunnen we aan de babykamer beginnen.
Maar we hebben geen haast. Tis een kwestie van een kleurtje op 1 muur, gordijnen en inrichten…(we wonen hier net, hadden al rekening gehouden met een beebje in 2008)
Freggel, dus geen voorgevoel???/ Ik ook niet meer…ik weet het gewoon echt niet hahahahaha…
(oh…hier even een heel slecht opvoedmoment :oops: :oops:
zoonlief loopt lekker te kanen en te lopen met een zak doritos chips hahaha, en lekker dat ie het vindt…ach voor 1 keer :oops: :oops: )
Minnie toch :naughty: :lol:
Heske jammer van het wiegje! Wij hadden dezelfde situatie: Ik en mn schoonzus, waren op dezelfde dag uitgerekend (hoe is het mogelijk) Mn ouders hadden mij de wieg al beloofd dus ik zou em krijgen. Maar hij had zeg maar 24 jaar op zolder gestaan en was stoffig en onder de dooie spinnetjes etc :sick: Het is een rieten mand, dus ik wilde die ff onder de douche zetten (wordt het riet ook weer wat soepeler van.) Toen ze dat hoorden flipten ze zo, dat ze de wieg direct aan mn broer hebben doorgeschoven :shock: Viel niet over te praten. Alsof ik opzettelijk die wieg zou slopen ofzo. Ik was zo teleurgesteld dat ik er niet eens meer om ‘gevochten’ had. Als het zo moest… Uiteindelijk heb ik de wieg van mn schoonfamilie kunnen krijgen. Die was gemaakt door de vader van de oma van mn man (kun je het volgen?!) Daar had dus al danté zn opa in geslapen, mn man, en nu danté dus. Het wiegje staat hier nog steeds (oma is helaas inmiddels ook overleden dus het wiegje gaat hier ook niet meer weg!) en wat was oma trots dat haar achterkleinkind erin sliep :inlove: Uiteindelijk was dit dus nog eens veel bijzonderder ook :inlove: Ik hoop dat je ook ergens een voor jou speciaal wiegje vandaan kan toveren. Je hebt nog even om dat uit te zoeken natuurlijk.
Ben ik ook weer even, fijne feestdagen geahd allemaal? hier helemaal verwend met babyspullen :inlove:
Zal mn best doen op iedereen te reageren:
Bianca leuke kamer hoor!
Sooki, das wel heel speciaal zo’n wiegje, al zo oud.
Minnie al weer wat beter?
Freggel wilde je het geslacht wel weten dan? Konden ze gewoon niks zien??
Talulah, heel veel succes bij de gynaecoloog :-* Hoop dat je ons zo af en toe nog eens op de hoogte komt houden.
ff snel…
tv en stereo staat…men een lcd tv van een meter! tjeeeeeee
en de kleerkasten en buro zijn ook verhuisd…(wat een stof…uche uche…)
vlinder wij willen het geslacht niet weten, maar de arts heeft het wel gezien. de ene keer denk ik balletjes te zien en de andere keer niet als ik de dvd bekijk. kindje ligt er voor een leek niet echt handig voor… in een stuit met zijn/haar ruggetje tegen mijn buikwand. als ie andersom had gelegen had ik terug moeten komen, want dan was de voorkant van het gezichtje helemaal neit te zien zijn geweest en nu was t ook moeilijk om het hartje goed te bekijken. wel zag je dat ie met zn kontje op zn voetjes lag, dus de arts zal heus wel wat gezien hebben…
foto’s volgen nog van de echo hoor, momenteel ff druk met de voorbereidingen voor beebje twee.
morgen kamertje zoeken voor yeline en kijken naar nieuwe bank en twee stoelen… tja we gaan nog ff flink wat geld uitgeven hihihi
minnie, schat het werk op zolder niet te licht in he… of laat je em eerst op beton zitten boven? willen jullie het laten doen door iemand?
en echt waar kep geeeeeen idee wat dit voor verrassingsbeebje wordt, zo raar eigenlijk! hubbie heeft ook geen idee en hoopt op een kereltje. maar eigenlijk maakt het ons niet uit als het maar gezond is. bij yeline wisten we allebei dat het een meidje werd…ben benieuwd.
nog 3 maand en dan al met verlof! wat gaat dat snel zeg!
nou ik ga hp dl 7 uitlezen laatste hoofdstuk…sorry verslaving…