Goeiemorgen! Zometeen ff een paar uurtjes werken, maar eerst even op m’n gemakje wakker worden
We kunnen nu een wieg lenen van een vriendin van mijn schoonmoeder, maar dat is nogal een lelijk ding. Hij werd ons een beetje opgedrongen eigenlijk :? Maar misschien gaan we zelf een nieuw wiegje kopen. We zien het wel.
Brenda, fijn dat je veel afleiding hebt nu… Ben zo benieuwd meid!!
xHeske
Hihi, iedereen druk met spullen komen en het huis ‘verbouwen’ voor de kids en beebs! :mrgreen:
Wij zijn ook bezig voor een bank te kijken.
Vanavond uit in Amsterdam en Sven voor het eerst bij mijn ouders logeren. En zal je net zien dat hij in de ‘mamma-fase’ zit . Hij wil alleen maar mij als hij s ochtends wakker wordt. :? Ben dus benieuwd hoe dat gaat!
Freggel, nee ik schat het zeker niet te licht in hoor, tis m een bult werk daar!!
Heb laatst al een gedeelte zelf gedaan en veel weggegooid, want als die kerel van mij moet opruimen dat is het meer verschuiven zeg maar :think:
Anders dan gaat gewoon de pc op onze kamer tijdelijk en de andere spullen naar zolder.
Gaat ook weer een hoop geld kosten zo;n zolder en we moeten eerst de tuin nog, de keuken afmaken, verwarming in de douche laten installeren etc. (een andere auto zal ook niet al te lang meer moeten gaan duren)
Naja, we zien wel.
OJAAAAAAAAAAAAAAAA, net gezien dat ons septembervriendinnetje is bevallen van een knul :inlove: Ze heeft me ingehaald met geboortegewicht!! Echt joh, wat een beeb…5000 gram en een beetje!!!
DOEGGG
Haihai,
Rustig hier, hoe komt dat? :think:
Zit iedereen nog vol van al het eten, of zijn jullie allemaal druk aan het shoppen en verbouwen? :mrgreen:
Iedereen die ermee bezig is ( Minnie, Freggel, Biebs etc)…veel plezier en succes met het in orde maken van babykamers/kinderkamers/of andersoortige veranderingen.
M’n vriend en ik gaan waarschijnlijk dit jaar ook nog verhuizen,we willen een groter huis kopen. Kan me er al op verheugen.
Heerlijk meer ruimte, alles inrichten, babykamer ( hopelijk) gereed maken. :thumbup: :inlove:
Lelle… meid, hoe gaat het? ik mis je hier. :-* Zit je nu in de wachtweken?
Talulah, hoe gaat het met jou dan? Ben je al bij een gynaecoloog
geweest?
Heske…werk-ze vandaag. Dat is ook wat… zo’n wieg opgedrongen krijgen. :? Hopelijk vinden jullie nog een mooie andere.
Hier gaat het goed. Bijna geen klachtjes. :think:
Af en toe iets wat lijkt op een vlaag van misselijkheid, maar dat is het wel.
Spannend weer.
Tot later, ik heb avonddienst.
X Bren.
even ego
heb vandaag het hartje gehoort thuis. :inlove:
snips kwam op visite en heeft dat ding meegenomen.
2 seconden want daarna was de beeb meteen vertrokken die had er verder geen zin in.
vandaag en gister niet meer misselijk :dance:
heske gewoon zelf een leuke wieg kopen.
Oh, wat gaaf Bianca!!! Gaat helemaal goed dus! :thumbup: Hoe is het eigenlijk met Snips? Al een tijdje niets van haar gehoord hier…
Bren, de duimen staan hier geen moment stil hoor. Nod’s zitten deze maand dicht op elkaar he. Lelle de 6e en jij en Biebs de 8e. En dan een weekje later ofzo Talulah… Spannend!!! Ik hoop dat jullie lekker allemaal zwanger zijn!!!
En leuk dat jullie komend jaar willen verhuizen. Wij willen eigenlijk ook graag groter gaan wonen, maar nu we net die winkel hebben gekocht kunnen we geen nieuwe hypotheek afsluiten. Over een jaar of 2 wel, en dan gaan we meteen voor ons droomhuis :mrgreen: Tot die tijd ben ik hier ook heel gelukkig hoor. Zeker als straks de zolder af is (m’n vader komt morgen de muur afmaken :dance: ), dan hebben we 4 slaapkamers, dus plek zat voor frummel2 en daarna zelfs nog een 3e frum
Minnie, moest zo lachen, Tjip ruimt dus op dezelfde manier op :roll: :lol: Die kan echt niks weggooien. Gek word ik ervan. Als we over een paar weken op zolder willen gaan slapen dan met er wel wat gebeuren hoor.
En jeetje, wat een zware baby van je vriendin! :shock: Maar hij is er vast niet minder schattig om Heerlijk, zo’n bolle toet :inlove:
Biebs, veel plezier vanavond!!! Gaat vast goedkomen met Sven hoor. Lekker genieten van je avondje uit!!! :dance:
xHeske
met mij gaat het goed hoor.
ben niet meer misselijk :dance: :dance:
verder heb ik eigenlijk niets te melden,alles gaat goed hier.
woensdag weer naar de verloskundige.
Fijn dat de misselijkheid over is Snips!!! Lekker alleen nog maar genieten nu! :mrgreen: Veel plezier bij de vk woensdag!
ff snel
tja minnie leer mij je hubbie kennen hihihi
what! meer dan 5 kilo!!! men…zal snel ff spieken…
ladies alvast een geweldig uiteinde toegewenst!
Mijn buikkie van vandaag!!!
Jeetje minnie wat een mooie buik zeg!
Minnie prachtig meid!! :inlove:
Zo ben er ook weer even. Beetje vervelende dagen achter de rug, veel harde buiken die uiteindelijk zeer gingen doen en aan het eind begon ik ook bloed te verliezen. Voelde puckie nauwelijks nog dus begon me flink zorgen te maken. In het ziekenhuis stopte het bloeden al snel gelukkig en leek er met puckie niets aan de hand te zijn. Dus daar vertrouwen we dan maar op. Vandaag voor het eerst nog geen bloed gezien en zowaar, mn puck is goed aan de wiebel :inlove: :inlove: :inlove:
minnie wat een buik zeg.
de mijne begint nu ook te groeien al me broeken zitten strak maar die zwangerschapsbroeken zijn te groot HELP en nu??
sooki wat moet jij geschrokken zijn zeg :hug: gelukkig doet puck het goed.
ik heb zelf zo’n ding gekocht om naar het hartje te luisteren 37,50 nou das geen geld lijkt me heerlijk elke dag f naar frummel luisteren.
hoop dat ie snel binnen is.
kus ben weer weg want zit op me werk.
Sookie, wat een schrik!!! Waar komt nou inene dat bloed vandaan dan?? Gelukkig dat je kleine schatje het allemaal goed doet :inlove:
Bianca, als je nu zo’‘n hele lage broek aandoet dan?? Misschien dat dat lekker zit…(of draag je die normaal ook al??)
Anders heb je ook zwangerschapsbroeken, de zogenoemde underbelly!!
Misschien dat die wat voor je zijn!!
En leuk zo’'n luisterding, oh als ik die had dan zou ik de hele tijd luisteren… :inlove:
Bianca wat lastig zeg! De zwangerschapsbroeken van de H*M die paste mij vanaf het begin wel vrij goed, omdat ik de elastieke band 1 keer omlaag omsloeg. Misschien is dat ook nog een idee naast idd die underbellies.
Minnie ze hebben geen idee waar het vandaan kwam, maar in ieder geval wel uit de baarmoeder en niet van de baarmoedermond. Maar ik heb natuurlijk dat tussenschotje in de baarmoeder en dat is afkomstig van de placenta. Die ligt op de voorwand en dan schotje loopt zo overdwars naar de achterwand. Misschien dat het daar van kwam. Over 2 weken ga ik weer terug (tenzij het bloeden opnieuw begint, dan nemen ze me op en zoeken ze het verder uit) en dan maar eens horen hoe of wat. Maar puck doet het goed, heeft er geen last van gehad gelukkig (al lag die een stuk stiller dan normaal hoor.)
Vandaag weer voor het eerst dat puck reageert als ik mn hand op mn buik leg en lekker wiebelt enzo :inlove:
Sooki wat zul je geschorkken zijn, fijn dat alles goed is met je beeb!!
Bianca, ik heb gewoon positiebroeken gekocht en die flap vouw ik dan een keer dubbel, zit prima! Zo’n apparaatje om naar het hartje te luisteren heb ik ook gekocht. De meningen zijn echter verdeeld of het schadelijk is voor je kindje, moet je maar eens googlen op “angelsound gevaarlijk”. Ik heb hem nu 4 weken in huis en sindsdien 2x ff heel kort geluisterd, tis wel een supermooi geluid :inlove:
Ook hier ff showen :inlove: ( stelt nisk voor in vergelijking bij minnie hoor )
Vlinder wat een prachtig buikje zeg!! Heel mooi! :inlove:
De angelsound heb ik ook en idd de meningen zijn erover verdeeld, maar zolang je niet 10 x per dag een uur zit te luisteren moet het volgens mij niet zo veel uitmaken. Ik luister nu veel minder, omdat ik het kindje natuurlijk goed voel bewegen. Maar op dagen dat het kindje zich nauwelijks laat voelen, dan luister ik even. Denk 1 x in de week ofzo. :think:
Vlinder je hebt een prachtbuikje meis!!!
(vergeet niet dat bij mij ook nog Matthijsblubber zit hahahaha)
Ik ben weer terug van vakantie.
Ik ga niet alles terug lezen, maar vanaf nu ben ik weer regelmatig hier te vinden.
Tot snel.
Liefs Lotte