Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

Nou, ik was dus al vroeg misselijk, bij Sterre ook. Moet wel zeggen dat het nu (tot nu toe) stukken beter te hebben is dan bij Sterre. Voel me sowieso beter. Had toen het gevoel dat al begon te janken als er iemand zou blazen of wat dan ook. Nu heb ik juist het gevoel dat ik de hele wereld aankan. Naast misselijkheid ook al een tijdje last van vermoeidheid, duizeligheid, en Tjip heeft ook al flink last van mijn hormonen :oops: Ben lichtelijk prikkelbaar, kan niet zoveel hebben :?



Renate, wel ff laten weten morgen hoor!!! :shock: Ja kan het écht niet maken om ons in onzekerheid te laten!!! :naughty: :snooty: :stuck_out_tongue: :wink:



Lautje, ellendig die onzekerheid… ik duim héél hard voor je!!!



Bren, die buik!!! :shock: :inlove: Meis, ik zal morgen aan je denken. Houd de moed erin, je móet wel zwanger zijn. Morgen éindelijk echt duidelijkheid!!! :dance:



Minnie, kan me voorstellen dat je erg voorzichtig bent na vorige maand. Meis, ik hoop zo erg voor je dat je zwanger bent!!! :clap: Ben je dan ook in juni uitgerekend? Denk het wel hè…Gezellig :mrgreen:



Bianca, ik vind het echt knap van je dat je het zwanger worden nu wat meer van je af kan zetten. Blijft moeilijk om jezelf elke keer zo toe te spreken, maar da´s wel het beste. Dan kan het alleen maar meevallen in plaats van tegenvallen.



Talulah, je was gewoon te vroeg met testen meid! We geven de moed niet op! Wat gek trouwens dat je de foto niet kan zien :think: verder wel iedereen toch?



Claudie, rot dat je zo misselijk bent… :? Hoop voor je dat het snel minder gaat worden!!!



Sooki, hoe is het met jou nu verder? Voel je je een beetje oké? Lekker op tijd naar bed gaan joh, doe ik zo ook :mrgreen:



Oja, en vergeet het telkens te zeggen, maar die schoonmoeder van mij is toch wel errug goed hè. Gewoon betrouwbaarder dan Sensitest :shock: Alleen kun je haar niet per 6 online bestellen en thuis laten bezorgen (nou is ééntje ook wel zat, mijn schoonmoeder kan errug vermoeiend zijn namelijk :silenced: maar wel lief verder hoor!)



Nou, hoop dat ik iedereen gehad heb nu… en anders sorry!



xHeske

schrijf ik het nou verkeerd?? (spannend) als je er heel lang naar kijkt is het echt een raar woord!!!



lautje nog steeds hoop als er geen echt rood is :hug: voor jou!!



brenda jij ben echt zwanger!!



en minniemouse , sooki was ook meteen na de MK weer zwanger kan dus allemaal en zijn meer mensen die niks voelen ken iemand die pas met 8 maanden erachter kwam dat ze zwanger was!!



ben ik nou misselijk of verbeeld ik het me eigen?? :think: me buik voelt raar houd me lichaam me voor de gek?? :think: :hand:



zoals je hierboven ziet heske wordt het steeds moeilijker om er niet mee bezig te zijn!!



en renate wij willen het wel meteen weten hoor!!

Snips, Wauw! Gefeliciteerd alvast!!! :dance: Ben benieuwd naar je test ook morgenochtend!

Bij mij ging ik het rond 6 weken voelen, beetje misselijk enzo, moe. Dat soort dingen.



Ik stond net wel ff te kijken ipv 9 al 11 zwangeren. Ik gelijk hierheen scrollen om te lezen wie erbij waren gekomen.

We gaan echt superhard!!



Brenda, lastig te zeggen van je buik. Maar het lijkt wel een klein bolletje te zijn.



Ik hoop dat ik erbij mag komen te staan, ik voel me sinds vandaag ineens best zwanger. Hetzelfde gevoel in mn buik wel als toen met Sven. Soort drukkend/gespannend gevoel op 1 of andere manier, Ik ga wel raars taan kijken als ik ongi wordt. Maar goed, alles kan nog natuurlijk…

Ik moet me zoooo inhouden om vanavond al niet een test ertegenaan te gooien. :oops:



Suuuupertjespannend allemaal zeg!!

biebs je voelt sinds vandaag pas iets??

WAAAAAAH!!!:shock:



Meiden, help!!! maar is dit een heeeeel vaag plusje???











:pray: :pray: :pray: :pray:

biebs de bovenste zie ik wel onderste niet!!

zijn het twee verschillende??

T is dezelfde test, alleen misschien net anders belicht? Ik zie het zelf ook hoor! (kheb de test net gedaan :mrgreen: )

zie jij zelf wel dat streepje dan?? ja zeker?

bovenste zie ik wel onderste niet.

Nee bij die 2e foto zie ik het niet goed meer nee. Maar zoals je de eerste foto ziet, zo ligt de test hier naast me…

( we kunnen wel weer zien wie hier zich goed kan inhouden met testen:oops: :oops: :oops: , maar het voelt zo erg alsof ik zwanger ben gewoon!)

GEFELICITEERD dan!!

de eerste zie ik zeker een streep dus ben je zwanger mijn vriend ziet op de eerste ook twee streepjes!!

Biebs… ik zie bij beide een streepje hoor.De 2e wel een stuk vager.

Ik denk dat het wel eens heel goed raak kan zijn meid!!! :dance: :dance:



Doe over een dag of 2 nog een test!



En vergeet niet… je test met avondurine, in de ochtend is het waarschijnlijk nog beter te zien.



X Bren.

Ik kan het nog niet geloven hoor!! :shock: :shock: :shock:

test morgen ochtend nog een keer!! als je nog test heb je had er toch twee gekocht??

Het is wel bizar…

Als ik niet beter zou weten, dan zou ik denken dat de augustusstoppers via het beeldscherm HCG toegestraald krijgen. :mrgreen: :mrgreen:

:shock: :dance: :dance: :dance:

ehhhh, hihi, die ene had ik gister al gebruikt :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: .



Ik doe dan zaterdag weer een test denk ik (3 dagen duurt me te lang :lol: ).



We zitten hier een beetje verdwaasd voor ons uit te kijken. :doh:

@Biebs wrote:

Ik kan het nog niet geloven hoor!! :shock: :shock: :shock:




Kan ik me voorstellen. :wink: Maar… volgens mij ben je zwanger! :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zou het, zou het!!



Aaaaaaaaahhhh!!! (ff gillen hoor! :shock: :dance: )

oke doe je zaterdag een test!! ik duim voor een dikke streep maar een streep is een streep dus ben je zwanger vier het gewoon voorzichtig!!

mijn vriend zegt ook zwanger dus!!

Wat geinig dat je je vriend ook ff hebt laten beoordelen! Leuk!

Hoe meer overtuigenden hoe beter he? :thumbup: :mrgreen:

Ik feliciteer je voorzichtig ok? :wink:







Gefeliciteerd :**: