Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

snap er niks van maar geeft niet ik w8 tot donderdag dan is NOD en als ik zaterdag nog nie ongi ben ga ik pas de eerste test er tegen aan gooien!!

hoop dat ik ook snel veel hormonen aan maak!!

wat had jij voor klachten??

Zo, net ff naar de stad geweest en een kruitvat test gekocht, wilde kijken of het streepje daar ook goed op te zien is ( ik ben echt een muts… en ja hoor, heel duidelijk. Heb net ff een potje staan de huilen van blijdschap ( de hormonen beginnen nu al te werken hihi, moest van de week al huilen om wat verhalen in tijdschriften ).



Voor mijn mannetje net een boekje gekocht “hoera, ik word vader”, met daarin een boodschap geschreven namens ons kindje :wink: .



Bianca ik hoop het voor je deze maand!

Mijn symptomen waren: gevoelige borsten, witte puntjes op mijn tepels, melkachtige vloeistof uit mn tepels, maagzuur, bloedend tandvlees, mijn gezicht wordt ronder, haaruitval en dan natuurlijk nog de krampjes in mijn buik. Bovendien ben ik erg klungelig, 3 keer je jas ophangen en hem steeds laten vallen, zelfde met mijn tas, in e supermarkt van alles laten vallen…



Brenda, ik wil je heel veel succes wensen morgen!! Ga voor je duimen voor een goede uitslag!!



Renate, hoe is het bij jou??

hé dames ff snel



ben vanmorgen gaan werken maar heb een uur later afgewaaid voel me zo belabberd :sick: :sick: echt niet te filmen :frowning:



snips en vlinder gefeliciteerd meiden en join the club bij de juni mama’s :dance:



lautje speciaal voor jou :hug: ik kan me je teleurstelling helemaal voorstellen :hug: :-



nou ga snel weer liggen :sick: :frowning:



doei meissies :-

Hai meiden,



Net terug uit het werk, heb weer alles even doorgelezen. :wink:



Heske… Mooi dat je nu een nog duidelijker streepje hebt!

Fijn hoor! :thumbup:

Al helemaal op een roze wolk aan het vertoeven? :inlove: :wink:



Lautje…potver… :hug: :hug: Ik blijf toch nog even voor je duimen en hopen hoor! :pray:



Snips… alvast voorzichtig gefeliciteerd!! :dance:



Minniemouse… hoe staat het ervoor?



Claudie… doe maar rustig aan, beterschap!! :hug:



En Renate… is die al langsgeweest?? :think: ( of lees ik eroverheen?)



Talulah… haha, extra drinken! Da’s wel een goeie om jezelf te bedwingen inderdaad. :wink:



Op het werk had ik echt geen tijd om stil te staan bij mijn zwangerschap, maar eenmaal thuis beginnen de kriebels weer.

Kijkend naar mijn buik, beseffend hoe mijn buik van binnen voelt, de andere kwaaltjes… ik kan dan niet anders concluderen dat ik zwanger ben. ( zou anders ook op dag 53 van mijn cyclus zitten nu)

Toch word ik enigzins verdrietig bij het feit dat ik niet zo’n mooie, blauwe streep krijg op de testen. Ik heb 1 blauw streepje als bewijs, daarna kreeg ik geen duidelijke test meer. Het knaagt.

Morgen weet ik het als het goed is definitief. Ik weet nu al dat ik erg bedroefd zal zijn als het toch mis is. Ik hoop dat ik het kan handelen… vast wel, maar een leuk weekend wordt het dan niet.

Ach… * zet schouders recht* … het komt wel goed! :pray: :roll:



Sorry, moest het even kwijt



Tot later… ben 3 dagen vrij, dus kan lekker veel op kok rondneuzen. :wink:



Ps… zal ik ter beoordeling nog een foto van mijn buik plaatsen? :oops:

Ps2: meiden… ik duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuim voor jullie!!!



X Bren. :-*

vlinder ik hoop het ook maar vind het niet erg als het niet zo is want zit pas in ronde 2.

vanaf wanneer begonnen die verschijnselen?

ik was vandaag aan het werk en bukte voorover om iets te pakken kwam ineens mee maag inhoud omhoog had niks gegeten dus was alleen zuur!!

ik vind maar raar kan natuurlijk ook zomaar en ben met vlagen misselijk maar vind het moeilijk in te schatten na vorige keer.

die witte puntjes op mijn tepel heb ik ook maar had ik vorige maand ook dus dat zegt niks!! een opgeblazen buik kijk ik ook niet meer naar want dat had ik ook vorige maand. we wachten dus rustig af heb genoeg te doen deze week!!



claudie wat rot meid maar het is natuurlijk voor het goeie doel!!



brenda laat je het morgen weten??

Ja zet maar foto van je buik!! heb je nog testen?? doe er dan nog 1!!

en duim voor jou dat het niet mis is!!!

Ja die buik willen we nogmaals eens zien :mrgreen:

@Vlinder83 wrote:





Brenda, ik wil je heel veel succes wensen morgen!! Ga voor je duimen voor een goede uitslag!!


Thanks! :-*

Geniet-ze!! :inlove:

Hi schatten!



Moest toch even laten weten dat ik jullie berichtjes allemaal super lief vind!

Het is hier nog steeds niet doorgebroken, wordt er helemaal gek van! Dacht vanmiddag weer roze te zien, tampon gebruikt en toen ik hem net wilde verschonen was dat kreng gewoon helemaal wit! :shock: :x :snooty:



Geen roze meer te zien…



Ik wacht mooi nog een paar dagen , het zal toch wel doorzetten vandaag of morgen!



Kan me namelijk niet voorstellen dat mijn cyclus ineens heel veel af zou wijken…



xxx

@bianca&? wrote:

vlinder ik hoop het ook maar vind het niet erg als het niet zo is want zit pas in ronde 2.

vanaf wanneer begonnen die verschijnselen?

ik was vandaag aan het werk en bukte voorover om iets te pakken kwam ineens mee maag inhoud omhoog had niks gegeten dus was alleen zuur!!

ik vind maar raar kan natuurlijk ook zomaar en ben met vlagen misselijk maar vind het moeilijk in te schatten na vorige keer.

die witte puntjes op mijn tepel heb ik ook maar had ik vorige maand ook dus dat zegt niks!! een opgeblazen buik kijk ik ook niet meer naar want dat had ik ook vorige maand. we wachten dus rustig af heb genoeg te doen deze week!!



claudie wat rot meid maar het is natuurlijk voor het goeie doel!!



brenda laat je het morgen weten??

Ja zet maar foto van je buik!! heb je nog testen?? doe er dan nog 1!!

en duim voor jou dat het niet mis is!!!






Het lichaam kan je zo in de maling nemen, ongelofelijk!!

Zo’n 2 jaar terug-binnen mijn vorige relatie- was ik ook een jaar bezig om zwanger te raken. Iedere maand had ik veel verschijnselen, maar keer op keer werd ik gewoon ongesteld. Ik testte regelmatig.

Ik had toen overigens keurig iedere maand een cyclus van 26 tot 30 dagen.

Het is makkelijker gezegd dan gedaan om je er niet teveel mee bezig te houden. Al gaat het jou gelukkig wel aardig af. :wink:



Ik laat morgenmiddag weten hoe het gegaan is.

het is inderdaad vervelend dat je lichaam je in de maling kan nemen want na vorige maand geloof ik niks meer alles wat ik nu voel durf ik niet te voelen en denk bij alles doe eens normaal bianca dat had je vorige maand ook!! dus moet extreme verschijnselen krijgen wil ik er in gelofen anders geloof ik het pas na een positieve test en niet door wat ik voel.

dat lichaam is maar raar!! en wij zelf ook je ziet ook dingen die er niet zijn!!

kijk naar me borsten en denk die zijn groter en vraag aan me vriend en die zegt nee hoor ik zie niks pffff gek wordt je ervan maar ben echt wel blij dat ik het meer van me af kan zetten iedereen in me omgeving die weet dat ik bezig bent zegt het ook!!

soms vraagt iemand ben je al zwanger en dan zeg ik hu ik zwanger hoezo?? haha en dan denk ik oja!!!

Lautje :hug: , hopelijk ben je toch zwanger en is je lijf even flauw aan het doen!!!





Hier nog niets!!! :pray: :pray: gisteren was waarschijnlijk mijn NOD.

Ik had gisteren ook de hele dag ongi gevoel, maar vandaag helemaal niets meer.

Zelfs geen bruine troep…(deze hele cyclus nog niet)



Toch durf ik nog niet te hopen, ben goed geschrokken vorige maand en wacht dus zeker nog het weekend af…

Ik heb ook geen test in huis, dus kan niet in de verleiding komen…



Heb nergens last van, geen zere borsten etc…vandaar dat ik zo nuchter er onder ben…







Snips, alvast een voorzichtige felicitatie vanuit hier!!!

Hallo allemaal, ben ik weer hoor. Jullie hadden me al gemist zo te lezen :wink: . Moest vandaag de hele dag werken en we hebben bij mijn moeder gegeten dus ben net thuis.

Hier nog geen ongi ( :dance: ). Moet morgen ook de hele dag werken dus ga voor m’n werk een zwangerschapstest doen. Hoop zo dat die positief is :pray: . Zou eigenlijk ook raar opkijken als ik toch nog ongi zou worden :oops: . Weet niet of ik jullie morgen de uitslag kan laten weten want we gaan morgen vanuit het werk uit eten. Zal m’n best in elk geval wel doen om jullie op de hoogte te houden, maar voor het geval dat niet lukt dan weten jullie waarom :slight_smile: .



lautje :hug: . Zolang de ongi nog niet doorgebroken is, is er nog hoop meid :-* :hug: .



Ga nu even languit op de bank. Ben moeoeoeoeoeoe :zzz: .

Groetjes Rente

O ja: Snips :dance: gefeliciteerd :dance: .



Groetjes Renate

Net geschoten. :oops:



Men o men… wat een pens, haha!! :smiley: :oops:

Ben er alleen trots op als ik zwanger ben. :snooty:



Ik weet echt wel iets af van zaken mbt gezondheid ( werk in de zorg), maar als het om mijn eigen lijf gaat, ben ik toch onzeker soms.

Kan niet bedenken waar deze buik anders op zou moeten duiden dan een zwangerschap.

Dit is toch voorbij een opgeblazen gevoel? :eh:



:wink:



Heske, Vlinder en andere zwangeren… ik wil jullie buikjes ook zien hoor. ( hoeft niet nu, als het groeit! :wink: )



Waar mijn broek zit… daar begin het schaambeen zeg maar.

Spannend hoor Minniemouse en Renate! :o :pray: :pray: :o

Ben benieuwd. :wink:

Bren je buik :inlove:



Lief lautje, snap je teleurstelling zo goed. Als er morgen nog niets is, testen hoor!! En hier niet te lang wegblijven, want we duimen allemaal voor jou :hug:



Minnie: Goed van je dat je nog even rustig blijft. Mij vertelden ze na mn miskraam dat het moeilijk te bepalen was wat mn uitgerekende datum is, omdat de eisprong na een miskraam vaak later in de cyclus komt, waardoor je cyclus 1-malig langer kan zijn. Hoop evengoed natuurlijk dat je zwanger bent maar het is goed om in je achterhoofd te houden :-



Heske, prachtige streep :inlove:



Wie had er nou nog getest? Snips geloof ik hè, jemig wat goed joh! Kleine proficiat alvast!



En er had nog iemand getest, maar negatief. Maar dat was geloof ik 5 dagen voor NOD dus we houden nog even slag om de arm.



Vlinder bedankt voor je post over mn buikje in het topic :inlove:



Nou sorry voor een ieder die ik vergeet. Heel de dag gewerkt en ben BEKAF :mrgreen:



Ohja Claudia, beterschap mop. Goed blijven eten hè, dan is het beter te doen :-

thanks sooki…



Ik weet bijna zeker dat mijn nod gisteren of morgen is/was.

Ik heb de eisprong op woe 26-09 gehad. Meestal wordt ik dan 14-16 dagen later ongi…(nu hopelijk dus niet haha)



Ik had net wel steken in mijn BM. dat had ik vorige maand net voordat het rode doorbrak :?





Heske en vlinder, mooie strepen meiden :mrgreen:

:pray: :pray: minniemouse!!

hoi



hier pijnlijke (.)(.)

maar verder geen klachten. :think:

hoe was dat bij jullie die al zwanger zijn?

hadden jullie gelijk allerlei klachten of kwam alles pas na de 4 weken?



bij mijn eerste zwangerschap was ik ook pas vanaf 6 weken misselijk.



morgenochtend nog een keer testen.

:: :: SPANNEND SPANNEND SPANNEND SPANNEND :: ::