Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

Jaaaa, we gaan lekker zo meiden! Op naar de volgende positieve testen!!!

Zo, ik gooi er meteen maar even een foto van mijn test van vanmorgen tegenaan. Nog steeds geen knalblauwe lijn, maar al ietsje duidelijker :inlove:

er staat een prachtige lijn dus je bent gewoon heerlijk zwanger !!



Ik heb 2 testen gedaan bij allebei een goeie lijn :slight_smile:

kon het gewoon niet geloven de eerste keer daarna nog maar

een testje er tegen aan gedaan 2 dagen later.

Ja, het is ook wel écht een lijn hoor, overduidelijk. Alleen had ik bij Sterre echt zo’n dikke vette knalblauwe lijn (en een positieve digitale test), en dat gaf net ff een beter gevoel. Heb toen overigens ook 3 testen gedaan voordat ik het kon geloven :oops: Ach ja, had ze toch al in huis :wink:

Nou, begrijp er geen **** van… :snooty:

Gisteren een heel lichtroze streepje op het papiertje, en sindsdien helemaal niets meer! :roll:



Maar ja, denk toch dat het dan wel komt hoor vandaag…

Roze betekend bij mij eigenlijk altijd dat mijn ongie eraan komt!



xxx

Ja heske overduidelijk!!! JIJ BENT ECHT ZWANGER!!! hihi



Lautje laten we dan maar hopen dat het wegblijft en anders laat het dan maar snel komen, hier wordt je ook niet vrolijker van. Stel dat het vandaag wegblijft…wat ga je dan doen??

Oh Lautje, wat rot hè, die onzekerheid. Kan erover meepraten :wink: Meis, ik hoop héél erg voor je dat je toch zwanger bent!!! Misschien ff een testje doen? :mrgreen: Ben verder niet niewsgierig ofzo hoor :liar: :stuck_out_tongue:

Dan blijf ik toch nog wachten met testen…



Klinkt misschien heel nuchter, maar voor mijn gevoel is mijn ongie gewoon al begonnen. Het is alleen wachten wanneer de vloedgolf aanbreekt…



( Gisteren als troost, mijn haar laten doen! Lekker stoer 3 verschillende kleuren bruin en blond, en weer een lekker stuk ervanaf! )



Weet dat ik positief moet blijven, maar heb voor mijn gevoel gisteren zo’n klap gekregen… Kan er niets aan doen!



xxx

hallo allemaal



ik moet nog een paar dagen tot mijn nod.

Ik dacht net doe ff een testje,die zal wel negatief zijn.

maar ik zie een vaag streepje :shock: :shock: .

ik ben volgens deze test zwanger :smiley: :smiley: :smiley:

ik geloof het niet,ik doe morgenochtend nog een testje met ochtendurine.

mijn borsten beginnen wel pijn te doen.



als ik echt zwanger ben is het echt een wonder,maar 1 keer sex gehad in de vruchtbare dagen. :wink: Maar ik ben wel een maansteen gaan dragen,zou die geholpen hebben :think: :think: .



al met al wordt ik dan een juni 2008 mama

Kan het me wel voorstellen Lautje… wel slim om gewoon nog ff af te wachten, want negatieve testen zijn ook zo rot. Ik duim heel heel héél hard voor je!!!



Enne… heb je een foto van je nieuwe kapsel???

Snips, alvast voorzichtig gefeliciteerd dan!!! :dance: :dance: :dance:

balen lautje maar ik hoop dat je dan snel ongi wordt of helemaal niet :slight_smile:

deze onzekerheid is maar niks.

Anders doe je morgen nog ff een testje.



snips het kan na 1x al gelijk raak zijn :slight_smile:

wij hadden ook niet zo snel verwacht dat ik zwanger zou raken.



Gelukkig Ke dat ik dus niet de enige domme gans ben die 2

testen doet om het echt nog een keer bevestigd te hebben.

Ik heb nog 1 test in huis liggen, die laat ik maar lekker in de

verpakking.

Ik zie de foto van Heske helemaal niet :eh:



Snips…wat leuk!!! Heel voorzichtig gefeliciteerd!!

Ik zie dat we eigenlijk tegelijk NOD hebben…na jou berichtje probeer ik mezelf helemaal te bedwingen om een test te doen :shock:

spannend hoor talulah zal voor je duimen :thumbup:

haha dank je!!



Ik zit nu extra veel vruchtensap te drinken zodat het geen zin heeft om te testen!! Wat een figuur ben ik ook :mrgreen:

:oops: :oops: heb toch getest :oops: :oops:



zo negatief als het maar zijn kan. Ach ik ben waarschijnlijk gewoon veeeel te vroeg! :wink:

Hi meiden,



Mijn ongie lijkt nu toch eindelijk door te breken…

Ben behoorlijk teleurgesteld, kan verdorie wel janken.



Heb besloten om toch een beetje afstand te gaan nemen van het hele zwanger worden. Ik ben er veel te veel mee bezig, maak mezelf de hele maand gek en merk dat ik daardoor een behoorlijk klap krijg als de :evil: :evil: :evil: arriveren.



Ga dus even een tijdje niet zoveel meer posten en lezen. Ik hoop dat als ik de volgende keer kom kijken, jullie allemaal zwanger zijn!

Jullie zijn een voor een schatten, en jullie zijn/worden hele lieve mama’s! :wink:



:-*

Snips, wauw ook al 4 dagen voor je NOD positief getest! Alvast een voorzichtige felicitatie! Heb je een foto van de test?



Heske, die van jou is echt overduidelijk!! :mrgreen:



Lautje :hug: :hug: Ik begrijp je gevoel volkomen. Ik baalde vorige maand toen de :evil: :evil: ook enorm en had ff geen zin meer om hier zoveel te komen en er zo mee bezig te zijn. Lautje, binnenkort kun je je vast ook wel aansluiten bij de zwangeren hoor!! Het gaat hier gewoon enorm snel, volgens de statistieken raakt slechts 30% binnen 3 maanden zwanger. Hoop dat je het allemaal een beetje los kan laten en je na je ongi lekker relaxed de volgende klusperiode in kan gaan.



Talulah, gewoon lekker wachten tot je NOD hoor :wink:

vlinder jij heb zelf ook al paar dagen voor je nod positief getest toch??



cindy jij bent echt wel zwanger maar ik lees je sms morgen ochtend wel en als je zwanger ben wil ik heel gauw jouw maansteen!! :wink:

is je gegunt de 5e ronde!!



lautje ik snap hoe je je voelt!! :hug: :hug: doe maar rustig aan ik hoor van heel veel mensen die er niet mee bezig zijn meteen zwanger zijn.



een collega van mij zegt dat ze goeie hoop voor mij heeft en ik een wat dikker gezicht heb gekregen ze zegt dat ze het heel goed kan zien ik zeg nou ik heb toch liever dat heske dr moeder er even naar kijkt daarvan weet ik zeker dat ze het goed had!!



hier vaag gevoel in me buik maar dat had ik vorige maand ook dus ik laat me niet meer in de zeik nemen :hand:

ik geloof nu dus echt niet meer in me lichaam!!

@bianca&? wrote:

vlinder jij heb zelf ook al paar dagen voor je nod positief getest toch??




Klopt, blijkbar heb ik gewoon veel hcg, is mn test heel gevoelig of mijn cyclus korter. Las ergens dat de waarden per persoon heel erg kunnen verschillen. Kijk maar in dit schema ( misschien zit ik dus al voor mijn NOD erg hoog met het hcg )

vanaf bevruchting * vanaf eerste dag laatstemenstruatie (* ELM) mIU/ML of IU/L
7 dagen * 3 weken * 0 tot 5
14 dagen * 28 dagen * 3 tot 426
21 dagen * 35 dagen * 18 tot 7.340
28 dagen * 42 dagen * 1080 to7 56.500