Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

ja hij kwam onder de douche vandaan en ik zei kijk jij eens hij zegt ja wat dan ik zie een plus ik zei oke bedankt hij zegt wat is er dan ik zeg kijk maar goed op de test een plus is zwanger zegt ie o oke was dat het haha droog kloot!

:: gefeliciteerd ::

Hihihi, dit is heel gek nog! :doh:

Ik weet niet of ik het durf te geloven, zoooo raar! (sorry voor mijn ge-ouweneel)

Kweet gewoon niet wat ik meer kan zeggen, ben een beetje in de war geloof ik. :wall: :dance: :doh: :inlove: :doh: :pray:

Haha Bianca! :smiley: Precies wat je nodig hebt als vrouw, een droge maar objectieve blik die een testje bekijkt. :thumbup:

Ben ook blij dat mijn vent de testen heel objectief ziet.



:think: :think: … ik bekijk hier een verouderde test van clearblue die ik twijfelachtig achtte. Ik zie erop nog steeds een blauwe streep, bijna net zo als die van jou Biebs. :smiley: :smiley: Alleen is de streep alleen goed aan de bovenkant te zien.

Ik kijk even of ik er een foto van kan maken. :smiley:

geloof het het is waar!! zaterdag nog een testje!!! en morgen zullen vast meer mensen de foto van de test zien en zeggen dat ze een + zien!!

ik ga lekker slapen ben kapot!! tot morgen!! moet je dan werken ofzo??

doe maar brenda!!

nou ik voel echt van alles en ben met vlagen misselijk het gevoel in me buik is anders dan vorige maand maar durf niks te hopen.

biebs wat heb jij voor verschijnselen en wanneer begonnen die?



ga nu echt slapen weltrusten!!! kom morgen meteen kijken als ik wakker ben met bakkie koffie!!

Trusten Bianca!

Bedankt voor je medeleven! :smiley: Lief!!



Mijn verschijnselen, een gespannen, drukkend en gevoelige buik. Ik herkende het van mijn 1e zwangerschap en het gevoel dat je het gewoon weet! Heel gek! Verder vandaag even een misselijk gevoel en opeens vaker plassen.



Ik ben gelukkig lekker vrij morgen en volgende week!! :dance: :dance: :dance:

Brenda ben wel benieuwd naar jouw oude test dan! :smiley: Lief dat je die speciaal opzoekt! :smiley:

De test is inmiddels vergeeld. Je ziet met name bovenin een blauwe, wat veegachtige streep. :wink:



Spannend voor je hoor! :mrgreen:

@bianca&? wrote:

doe maar brenda!!

nou ik voel echt van alles en ben met vlagen misselijk het gevoel in me buik is anders dan vorige maand maar durf niks te hopen.

biebs wat heb jij voor verschijnselen en wanneer begonnen die?



ga nu echt slapen weltrusten!!! kom morgen meteen kijken als ik wakker ben met bakkie koffie!!




Goede verschijnselen Bianca. Ik ga heel hard voor je duimen. :wink:

Welterusten!

Aja, ook zo’n vaag lijntje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !

Jaaaaa superspannend!!



Ik heb trouwens nog een interessante site voor de zwangeren onder ons. De ontwikkeling van je kindje op filmpje, kan je HIER zien.

@Biebs wrote:

Aja, ook zo’n vaag lijntje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !

Jaaaaa superspannend!!



Ik heb trouwens nog een interessante site voor de zwangeren onder ons. De ontwikkeling van je kindje op filmpje, kan je HIER zien.




Ja he! :mrgreen: Ik zag jouw test en dacht: ’ verrek’, ik had ook zoiets.

Zeker suuuuuuuuuperspannend. Voor ons, maar ook voor Minniemouse, Bianca, lautje en Renate!! :pray: :pray: :pray:



Leuke, interessante link btw! :thumbup:



Ik ga straks naar mijn nest. ( als ik kan slapen) :lol:

Ben gebroken/kapot, maar kan gewoon niet pitten. :smiley:



Welterusten!



X Bren.

Ja geinig he?Kan je alles precies volgen!



Ik duim voor iedereen, including me! :wink: :pray:

Echt een spannend weekend zo!! :shock:

Aaaaaah Biebs alvast voorzichtig gefeliciteert!! Op de eerste foto zie ik ook een vaag plusje hoor!!



Ik was degene die negatief getest had vanmiddag, nog geen uur later had ik een bruinige streep bij het afvegen en voor de rest van de middag en avond had ik niks meer :think:

Hee meiden… ik lees hier af en toe ff mee, voor sooki en claudie… En nu natuurlijk nieuwsgierig naar de rest omdat jullie in zo’n sneltempo gaan :wink: Maarre biebs, ik kwam ff melden dat mijn test nog vager was dan de jouwe :mrgreen: En zie banner :wink: :inlove:

Hi Beppies!



Allereerst



:: :: Voorzichtige Gefeliciteerd :: ::



voor Snips en Biebs!





Nou, ik wordt helemaal gek hier!!!



Geen roze meer te kennen, maar wel weer ontzettend misselijk en draaierig.

Durf er geen test tegenaan te gooien, ben zo bang voor een teleurstelling…



Wil echt nog een paar dagen wachten, maar hier wordt ik wel heel moe van hoor…



Wat een berg zwangere trouwens!!! :shock:



xxx

Nou lekker vaag lautje!



mijn buik is heel erg aan het rommelen op dit moment. Het zou vreemd zijn als ik morgen mijn ongi zou krijgen. Ik heb 4 okt een eisprong gehad, dit heb ik getest met die ovulatietesten. Morgen is het de 12e, dus dan tel ik tot en met de 11 en dat is 7 dagen na mijn eisprong. Ik snap er werkelijk niks van… :frowning:

JAAAAAAAAAAAA BIEBS!!! GEFELICITEERD!!!

Oké, misschien een beetje voorzichtig nog, maar ik zie écht een plusje, en bovendien kan het gewoon niet anders dan dat we weer gezellig samen bij de juni-mama´s gaan kletsen, dusse… je bent gewoon hartstikke zwanger!!! :dance: :dance: :dance: :dance:



Zo, da´s nog eens een goed begin van de dag! :mrgreen:



Mag ik je al op het lijstje zetten, of ff wachten tot je weer getest hebt?



Voor ik het vergeet… Brenda, héél veel succes vandaag!!! Zal aan je denken!!!



Ben ook heel benieuwd naar Renate d´r test vandaag… :pray:



Talulah, dat gevoel in je buik kan ook door een zwangerschap komen, wie weet!! :pray:



Lautje, ik zou gewoon nog eens testen meis, en er dan op voorhand rekening mee houden dat ´ie negatief kan zijn. Maar stél nou dat ´ie wel positief is, dan ben je meteen van je onzekerheid af. En hoe! :mrgreen: Je weet het, ik had ook wat bloedverlies, dat ophield, en toen ineens (eindelijk) een positieve test.



Minniemouse, heb jij al nieuws?



Bianca, ik vind het niet gek hoor, dat het nu moeilijker is om je er minder mee bezig te houden. Nu je nod eraan komt is het toch weer spannend. Denk dat je dat niet tegen kan houden. Maar je komt iig een stuk rustiger over dan vorige maand :thumbup:



Ik heb slecht geslapen vannacht. Gedroomd dat Sterre weggelopen was :doh: Zal wel komen doordat het lopen nu zo goed gaat bij haar, zie ineens weer een extra gevaar om de hoek kijken :roll: Werd echt met een rotgevoel wakker, maar dankzij Biebs d´r test is dat nu weer helemaal over! :mrgreen:



xHeske

hoi





biebs ik zie op de foto ook echt een vaag plusje.dus alvast voorzichtig gefeliciteerd.



ik heb net weer een test gedaan en weer een licht positief streepje.

ik geloof toch echt dat ik zwanger ben.



maar maandag ga ik nog een keer testen,misschien is het streepje dan duidelijker.wat een muts he

BIEBS, ik zie op de bovenste foto echt een streepje hoor!!! :dance:





Hier nog geen ongi :pray:

buikpijn is weg, rugpijn is weg…zou bijna zweren dat ik net een misselijke vlaag voorbij voelde komen…

(kan ook die vinger in mijn oog van Matthijs zijn geweest…damn dat doet zeer)



Ik had net getempt VOOR ik mijn bed uitging…37.0 …

normaal zit ik rond de 36.5, dus dat is ook een goed teken volgens mij…



Ik ben zenuwachtig…durf niet te denken dat het heeeeeeeeel misschien wel eens kan…



Ik blijf afwachten hier…Strooien jullie nog een paar HCG jtes naar mij…(en de andere afwachtende dames)

Goedemorgen,



Hier nog niets…

Op het heel lichte roze streepje na 2 dagen geleden, heb ik nergens meer last van gehad. Wel behoorlijk buikpijn gisteren, dus twijfel heel erg of mijn ongie gewoon wat later is…



Mijn mama begon heel hard te lachen toen ze het hoorde!

Die had 24 jaar geleden hetzelfde, een heel licht streepje roze op een wc papiertje, maar verder ook niets…

9 maanden later stond ik op de wereld!

Dus ben wel weer een beetje wat positiever! :wink:



Ik hoop dat ik het volhoudt tot morgen met testen…



x