Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

mijn test :inlove:

JAAAAAAAAAAAAaa super :dance: proficiat meid!!!

Wat gaat dit groepje als een speer…gaaf :mrgreen: :lol: :mrgreen:

hoi

claudie gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrdddddddd!!!

Nou Claudie dat is een duidelijke streep hoor :smiley:

Zit hier helemaal blij voor jou te zijn :mrgreen:

Heb je je man al kunnen bereiken??

JAAAAAA CLAUDIE, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Super meid, ben helemaal blij voor je!!! Hè, dit was nou nét het nieuws dat we hier ff konden gebruiken!!! JOEHOEOEOEOEOE!!! :dance: :dance: :dance:

Maar goed, hier dus nog altijd geen duidelijkheid. Ben echt kots en kotsmisselijk vandaag. Tjip is vrij, en loopt al de hele dag te pushen dat ik moet testen, maar ik durf het gewoon echt niet meer. :? Maar kan wel rustig zeggen dat ik gek word van de onzekerheid. Zit nu op dag 30 van mijn cyclus, en zolang duurt het normaal dus nooit bij mij. Met spiraal zou je cyclus ook niet moeten veranderen. Dus loop de hele dag te piekeren hoe dit nou kan. Misschien toch andere cyclus sinds de vorige zwangerschap? Of zit ik nu gewoon helemaal verkeerd te tellen. Ik heb 2 dagen na het verwijderen van de spiraal bloedverlies gekregen, echt veel, als een zware ongi. Duurde 4 of 5 dagen. Dacht gevoeld te hebben dat ik 11 dagen daarna mijn eisprong had. Weer een paar dagen later steeds een heel klein beetje bloedverlies. Vaak alleen met afvegen een klein beetje, en dat duurde een dag of 5. Eigenlijk geen ongi te noemen, dacht eerder aan ovulatiebloeding of contactbloeding of zomaar wat. Maar nu zit ik toch te twijfelen. Zou die eerste heftige bloeding door het verwijderen van de spiraal kunnen komen (ookal zaten er dan 2 hele dagen zonder bloedverlies tussen het verwijderen en het eerste bloedverlies)? En dat dat ieniemini beetje bloed steeds dan mijn ongi was? Het lijkt me vreemd, maar alles is nu vreemd, dus ik zit in mijn hoofd echt alle mogelijkheden na te gaan. Wat denken jullie meiden?

xHeske

Zo, nou een duidelijker streep kan je bijna niet krijgen :inlove:

Ik denk TESTEN!!!

Is die test negatief dan is het gewoon zwaar kl*te…

Maar wie weet is hij wel positief en dan ben je ook gelijk van die onzekerheid af!!!

(jij had geloof ik toch ook van die testen in huis?? Tja als je er genoeg hebt, dan gooide ik er toch eentje tegenaan hoor)

ja ik zou ook testen en misschien wel van een negatieve uitgaan denk ik…vind het moeilijk hoor!! Ik snap dat je gek word van die onzekerheid!!

Ja, heb er nog 3 :think: Misschien vanavond dan toch nog maar een test…als ik durf :?

Heske: ik zou ook testen hoor. Die onzekerheid da’s ook helemaal niks. Gezien je misselijkheid zou ik toch zweren dat je zwanger bent … :think: .

Claudie: die streep is overduidelijk hoor :thumbup: .

Groetjes Renate

Ik ga ook van een negatieve uit, aangezien ik nu al 3 keer negatief getest heb, waarvan eentje niet echt telt omdat dat gewoon duidelijk te vroeg was… blèèèh :evil: sorry…word gewoon niet goed van mezelf :roll:

oh dan heb je dus eigenlijk 2 negatieve testen gehad aangezien die ene niet geldt :angel:

schopje onder het kontje van Heske: testen huppaaa

Heske, ik zou ook testen…

Maar kan me wel heel goed voorstellen dat je geen teleurstelling wilt hoor! :wink:

Maar misschien is het wel helemaal geen teleurstelling, dat weet je niet natuurlijk… :wink:

x

heske ik zou voor de zekerheid toch testen :pray: ik heb t ook aan gedurfd nu jij :pray:

brenda meid hoe was t bij de ha??

Meiden, jullie gaan als een speer.

Claudie, GEFELICITEERD met je zwangerschap.

Ik heb donderdag ongeveer mijn nod, maar voor mij is het niet echt spannend.

We zijn deze ronde weer heel braaf geweest, en voor zover ik weet zijn de rubbers niet gescheurd ofzo.

Heske, als ik jou was zou ik er een testje aan wagen.

Je wil toch zekerheid.

Kom op meiden who’s next???

Weer negatief meiden :frowning:

Hai Dames,

:: CLAUDIE MEID… VAN HARTE GEFELICITEEEEEEEERD!!! ::

Super! Onwijs leuk voor je. :dance:

Heske… wat ongelofelijk zenuwslopend zo! Tja, ik weet precies hoe je je voelt. Als ik jou was dan zou ik morgenvroeg pas testen. Mocht je nu negatief testen dan vraag je je weer af of het negatief is vanwege mogelijk teveel verdunde urine door drinken.

Succes meid! :pray:

Nou… ik ben niet naar de HA geweest. M’n vriend en ik hebben besloten morgenvroeg weer met een kruidvat te testen. Mocht er weer een vage blauwe lijn verschijnen ( maar wel echt zichtbaar) dan gaan we er vanuit dat ik zwanger ben. Is het TE vaag of negatief dan ga ik maandag wel naar de huisarts ( en eis ik een bloedtest. :snooty: ) Op het moment zijn mijn vriend en ik van mening dat ik wel zwanger ben maar dat het vruchtje zich mogelijk ( net als bij Minniemouse :frowning: :hug: ) niet goed ontwikkeld. Of… het ontwikkeld zich wel goed, maar er is nog weinig aantoonbare HCG.

Ik kan er morgenvroeg- als ik negatief test- vanuitgaan dat het vruchtje zich niet goed heeft ontwikkeld en afwachten of ik binnen een aantal dagen ongesteld zal worden, maar voor hetzelfde geld duurt het gewoon langer voor het goed aan te tonen is. ( alle verhalen op internet lezend is dat niet onmogelijk) Om dan geheel van de onzekerheid af te zijn, stap ik maandag alsnog naar de huisarts.

Het is natuurlijk wel vreemd dat m’n cyclus zo lang duurt bij zoveel verschijnselen en een vaag positieve test.

Morgen wordt voor ons dus een hele spannende dag!

Ik hoop zo dat ik zwanger ben. :pray:

M’n buik voelt btw heel vaag aan, zo heeft het nog nooit gevoeld. Tis net of er een zak watten in zit. ( ofzo) Gister rekte ik me even uit en voelde ik een onwijze steek in mijn onderbuik li. :think:

M’n borsten blijven ook gevoelig.

Ik ga ervanuit dat ik 9 dagen overtijd ben.

Even op een rijtje:

• 19 augustus: dag van laatste menstruatie
  • O.a 2 sept geklust. ( dagen ervoor en dag erna veel afscheiding)

-Uiterlijk 5 sept. eisprong. ( denk ik)

-12 sept: kortdurend ( 1 x bij afvegen) veel slijm met lichtbruin bloedverlies. Innesteling?

-Sindsdien geen menstruatie.

Is 9 dagen overtijd dan reeel, of kan m’n eisprong nog wat later geweest zijn en is ‘bevruchting’ dan nog wel mogelijk? ( na 2 sept wat dagen niet geklust)

• Zucht* :roll: :wink:

Meiden… ik ga straks even op boodschap en nog even studeren.

Groetjes,

Bren.

Oh Heske wat naar zeg!! Was je cyclus altijd onregelmatig of net van de pil af. Ik kan het me even niet meer herinneren!!

Claudia ook hier nog es gefeliciteerd!

Lotte, je maand komt eraan!!! :thumbup:

@Ke wrote:

Weer negatief meiden :frowning:

:hug:

Morgenvroeg met een andere test testen Heske!

Ik heb 2 vage positieve uitslagen op de kruidvattesten gehad ( beide met ochtend urine.) :

1 x hele vage positieve lijn op kruidvattest

1 x erna negatief getest met een sensitest ( 's ochtends)

1 x vage positieve uitslag van kruidvat gehad. ( ochtend)

Paar dagen later in de avond negatief getest met de digitale van clearblue.

Tja, gewoon kl*te. :frowning:

Brenda bij jou ook nog geen zekerheid? :shock: Ik heb 2 keer een vage test gehad en twee keer een miskraam, maar die kwamen dan al in de eerste week overtijd dus was telkens een vroege miskraam. Als je kwaaltjes zo aanwezig zijn, dan zit het misschien wel gewoon goed joh! Anders de stoute schoenen aandoen en de verloskundige bellen?