Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Meiden, we gaan lekker zo! Op naar nog véél meer zwangeren!!!

:clap: :dance: :clap: :dance: Joehoe een nieuw deeltje alweer, we gaan hard zeg!!

Ik hou mijn NOD maar even op 16 oktober!!

Foto´s van ons weekendje Limburg staan hier :mrgreen:

aahh wat leuk, wat een lekker wijs ding. :inlove:

dag dames!!

ik heb moet het oude deel nog f lezen!!

dus reageer straks!!

heb f flink geshopt en een verrassing voor me vriend geregeld want die is morgen jarig 26 wordt ie alweer!!

Wat een SCHATJE is sterre!!!

minniemouse wat leuk van je vriend!!



renate :hug:



claudie :hug:



lautje… sexy lingerie setje aan,muziekie op,kaarsjes aan,lekker eten,lief kaartje… moet lukken!!



brenda wanneer ging je met digi testen??



heb ik iedereen gehad?? is altijd ff lastig met nieuw deeltje!!

Jeetje alweer het 5de deeltje,…wat zijn we een kletsmiepen :mrgreen:

En wat een mooi lijstje,… er waren gewoon constant elke maand een aantal dames zwanger.

Dat belooft wat voor oktober :wink: :inlove:



Mooie foto’s Ke maar waar was jij?

Ben wel nieuwsgierig naar hoe mensen eruit zien :wink:



Ga eens voor het eten zorgen.

Heb eigenlijk helemaal geen honger.

Sinds ik zwanger ben is mijn eetlust ver te zoeken.

Had ik bij Luca ook en toen was ik ook nog eens misselijk en 3 kg afgevallen de eerste weken.

Nu gelukkig niet misselijk… lust zelfs geen chocolade meer :shock: :shock: :shock:

Chris heeft een late dienst en eet dus niet thuis dus dan vind ik het toch al minder leuk om te koken



Geen chocolade…? :shock: :shock: :shock:



Ke: Wat is Sterre toch een scheetje zeg!!!



Ik hoop ook dat er deze maand weer een hoop zwangeren bij komen hoor! En dat ik er ook een van ben! :wink:



Ga trouwens proberen of ik hubbie vandaag en morgen ook kan verleiden trouwens… mijn ei komt wel heel dichtbij namelijk! Heb al vanaf gisteren ontzettend veel slijm, mijn onderbuik doet pijn en heb pijn in mijn onderrug! Moet mijn ei wel zijn…



Dusssss, vanavond weer aan het werk! :wink: :wink: :wink:



x

Wow, alweer een nieuw deeltje!!!



Ke, welkom terug meis!!! Hopelijk is die test bij jou van de week lekker positief net zoals bij Brenda…(ik duim voor jullie)



Lautje, voel jij je rot bij het verleiden van je man rond deze tijd??

tja, dat hij denkt dat het alleen daarom moet ofzo??

Ik dus wel, en weet niet of dat nu nodig is of niet…

Ik ben normaal gesproken niet iemand die altijd maar wil, meestal moet hij er mee aankomen en nu sta ik zowat te springen om weer te YOU KNOW WHATTEN!!! :oops:



(misschien denkt mijn mannetje wel mooi een beetje xtra nu hahaha)





maar goed ik denk dus dat ik een aankomend ei heb.



We hebben slijmpjes en brandende tepels, dus ik ben benieuwd. Morgenavond nog maar weer eens even lief kijken :mrgreen:

Haha Minnie en Lautje, aan het werk jullie! :lol:



Bedankt weer voor de complimenten. Ik ben het helemaal met jullie eens, Sterre is een lekker moppie! :inlove: :wink: En waar ik was…? aan de andere kant van de camera! :stuck_out_tongue: Ik krijg nog foto´s van mijn ouders en mijn zusjes, daar zal ik vast ook wel eens opstaan, maar tot die tijd moeten jullie het doen met een foto van onze vakantie in juni, die ik nú even voor jullie op ga zoeken. Ben nu niet meer zo bruin natuurlijk, maar verder zie ik er nog hetzelfde uit :wink:



Brenda, was ook ff benieuwd of je al een digi test had gedaan…sta te popelen om je als zwangere op het lijstje te zetten namelijk :mrgreen: En dan zal ik ook eens in de titel zetten hoeveel meiden er al zwanger zijn, daar mogen we namelijk best trots op zijn :wink:



Niek, ik heb ook geen eetlust nu… zat net met een bord rode kool voor m´n neus, en moest echt moeite doen om hetweg te krijgen. Dacht ook meteen ´dit had ik bij Sterre ook!´… geeft me weer hoop, helemaal nu ik hoor dat jij dat ook hebt… Pfff, ik moet echt oppassen dat ik mezelf nu niet helemaal gek ga lopen maken en dan straks enorm teleurgesteld ben als het toch niet zo is.

Maar Tjip werkt wat dat betreft ook niet mee. Die loopt continu te verkondigen dat hij zeker weet dat ik zwanger ben :doh: Volgens hem zie ik er zwanger uit, loop ik zwanger, praat ik zwanger (kan niet uit m´n woorden komen :? ) en reageer ik zwanger ( :shock: oeps… :lol: )… Nou ja, als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik dan weer testen, en dan een keer wel ´s morgens. Als ´ie dan nog negatief is dan geloof ik er niet meer in en ga ik echt mijn ongi afwachten :?



xHeske

Heske, jullie hebben het leuk gehad zo te zien! Mooi weer erbij! Super joh!!

En heeele leuke foto’s! :inlove:

Jammer dat de test negatief was :hug: . Ben zoooo benieuwd gewoon!



En Brenda, naar jou ook! Hebbie al een digi gekocht? :smiley:



Minniemouse, wat jij hebt, heb ik dus ook :mrgreen: :oops: . Alsof ik er veel gevoeliger voor ben :doh: . Vind vriendlief niet erg 8) .



Ja, het gaat echt lekker met het zwangerenlijstje! :thumbup: :dance:

Nou dat klinkt allemaal veelbelovend alvast! :smiley:

Ik duuuuuim voor jullie!! :thumbup: :pray:



Niek, wat jij verteld over afvallen in het begin. Daar ben ik juist een beetje bang voor. Ik weeg nl 5 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap (ik krijg het er gewoon niet meer aan/bij :doh: ) en als ik straks heel misselijk zou zijn en nog meer afval, ben ik bang dat ik helemaal zo ielig dun wordt… :?

Ik heb het al bij mn HA aangegeven of het niet erg zou zijn bij een volgende zwangerschap, maar zij zei dat mijn lijf dat vanzelf wel zou oplossen. :think:



Gelukkig ben ik bij Sven weinig misselijk geweest en alleen aangekomen. Ik had wel weinig eetlust, dat wel (vooral avondeten :sick: ), maar goed.

Nou ja, misschien moet ik me er ook geen zorgen over maken verder.

:doh:

Ik weeg ook 4 kg minder dan voor mijn vorige zwangerschap.

Ik was toen iets te zwaar dus ik vind het helemaal niet erg.



Mijn zus is ook zo vreselijk ziek geweest bij haar zwangerschap.

Ze kon op gegeven moment alleen nog maar in bed liggen omdat alles haar zoveel energie koste wat ze niet had omdat ze zo misselijk was en niet kon eten.

Zij heeft toen op een gegeven moment op eigen gelegenheid van die protiene shakes bij de apotheek gehaald.

Dat zijn van die drankjes die ze ook weleens aan kinderen geven die weigeren om te eten of aan oudere mensen die heel ziek zijn.

Zij kreeg het toen niet vergoed en het is best prijzig geloof ik maar als je zo de eerste maanden zou kunnen doorkomen is dat misschien wel een oplossing.

Die drankjes lijken op yogho en zitten vol met vitaminen en protienen dus heel geschikt als je zo zou afvallen in het begin.

Lastig als je gewicht kwijtraakt terwijl dat niet nodig is!!



Ik ben nu ook 5 kilo lichter dan voor de zwangerschap van Matthijs. Het scheelt dat ik het kan hebben!! Ik weeg nu nog 5 kilo teveel volgens mijn lente/gewicht verhouding…



Maar goed, stel je bent al heeeeeeel erg slank en valt veel af vanwege zw.!!





Heske, wat een leuke foto van jou en Sterre zeg!! Ik had me een heel ander type voorgesteld haha. Ik dacht eens een foto van je gezien te hebben, maar blijkbaar heb ik me vergist!!



Biebs, oh gelukkig heb jij het ook!! Ik dacht alweer dat ik liep te mutsen haha.

Hm, Minniemouse, nu ben ik toch wel benieuwd hoe je je mij had voorgesteld dan… :think: :mrgreen:



Bij mij zou het ook niet erg zijn om nog wat af te vallen hoor. Ben nu nog wel wat kilo´s zwaarder dan voor mijn vorige zwangerschap, en dat zit me best wel in de weg :oops: Moet gewoon weer wat meer gaan sporten, dan komt het wel weer goed…



xHeske

Ik dacht een keer een foto van je gezien te hebben zittend in de trein…(bij voorstellen, of "“wie is wie” showforum)



heel Jong meisje met lang donkere paardenstaart.

:oops: :mrgreen:



Maar je bent gewoon een mooie jonge vrouw en niks niet zo;n piepjong grietje…



Goh hoe ik daar toch weer zo bij kom :oops: :oops:





Grappig hoe je je voorstellingen maakt van een naam en eventueel manier van schrijven etc.



Jullie hebben natuurlijk al eens een foto van mij gezien, anders was ik wel benieuwd hoe jullie mij hadden bedacht ahhahahaha

Hahaha, nee hoor, geen piepjong grietje meer :lol: En ik heb maar 1 foto van mezelf in de trein, en daar was ik een uitgeputte mama met een slapend humpie van 3 weken oud (was toen naar de diploma-uitreiking van m´n zusje geweest en Tjip kon op het laatste moment niet mee, dus moest ik met de trein :roll: ), dus dat zal ´m ook niet geweest zijn :wink:



Maar ik doe dat zelf ook hoor, maak ook altijd een hele voorstelling bij mensen, en daar klopt dus nooit wat van :doh: :lol:



xHeske

Ik vroeg mij af of ik mij ook mag aansluiten hier?



Ik ben sinds 13 augustus gestopt met de pil en vandaag lid geworden van het forum. Tot op heden is hier nog niets. vorige week een testje er tegen aan gegooid, maar deze was negatief. Ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn nod zou moeten zijn, helaas. Maar zaterdag gooi ik er nog 1 tegen aan. Al hoewel het wachten erg moeilijk is.



Maar wel leuk om te zien dat er al wel een paar zwanger zijn. Ik hoop dat het voor ons allemaal geldt.



Dikke knuf

Hoi Lelle, welkom hier!!! Balen dat je niet weet wanneer je nod is… ik ken het :mrgreen: Ik zit ook in spanning nu…



Als je even je leeftijd doorgeeft dan zet ik je erbij op het lijstje (morgen dan, want moet nu ff de nieuwe tomtom bewonderen die Tjip net heeft gekocht :roll: )



xHeske