Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Ik ben, ff denken… 23. 30 oktober word ik al weer 24, hihi.



Een nieuwe Tom Tom, die zou ik ook wel graag willen… En kon hij de weg vinden :wink:

welkom Lelle,



Leuk dat je je bij ons aansluit in dit topic!!



Aaaaah wat een leuke foto’s van Sterre zeg! Nu kunnen we meteen zien van wie ze die mooie grote blauwe kijkers heeft…van jou dus Heske :mrgreen:



Nou dames ik roep altijd dat ik wel wat kilo kwijt wil maar eigenlijk denk ik dat het niet goed zal zijn. ben 1.80 m lang en weeg 65 kilo. Ik kan eten wat ik wil, maar ik verbrand veel omdat ik ook veel sport!



Ik heb verder weinig te melden…ben nog steeds ongi bleh :sick: haha :mrgreen:

Hai dames,



Heb globaal alles even doorgelezen en de foto’s van Heske even bekeken. :smiley:

Heske…Wat een scheet die Sterre! Lijkt me een lief kind. :wink: Leuk ook om eens een gezicht achter de berichtjes te zien. ( foto van Sterre en jou samen)

Jammer dat je een negatieve test had… ik weet niet zo goed wat ik moet denken van die sensitesten.Ben er niet zo weg van, al liet de sensitest nij Niek een hele duidelijke streep zien. Wanneer ga je weer testen? :pray: :wink:



Minniemouse en Lautje… succes! :mrgreen: Ik ga de komende tijd veel voor jullie duimen. :thumbup:



Lelle… welkom hier! :thumbup:



Nou… ik heb helaas nog geen digitest kunnen kopen, sorry! :stuck_out_tongue:

Ik heb deze week 4 dagdiensten, wat inhoud dat ik dagelijks om 6 uur in de ochtend op moet en pas half 6 's avonds thuis ben. Heb dus geen tijd om een test te halen, maar ik kan vragen of m’n vriend er eentje haalt v/d week. ( wil toch deze week nog een echte dikke vette streep zien of anders een bloedtest laten doen op vrijdag. )

Ik houd jullie op de hoogte, lees iedere dag even mee, maar zal wat minder posten vanwege het werk. :wink:

M’n menstruatie is mijlenver weg ( zo lijkt het), en ik was vannochtend even goed misselijk. :sick: . De tekenen blijven dus goed. :lol:



Doeg!



Alvast welterusten en bedankt voor jullie belangstelling, top! :thumbup:

Nou meiden,



Heb echt een ontzettende K*dag zeg…

Ik had toch vertelt dat hubbie niet zo veel wilde klussen de laatste tijd?



Het ligt dus niet aan zijn werk! Nee, het ligt aan het feit dat hij het gevoel heeft dat het alleen maar voor een beebje is! :shock:

Kwam dus van een koude kermis thuis gisteren! Niks klussen, hij voelt zich gepushed… :frowning:



Deze maand zal het dus wel weer niets worden, baal echt zo verschrikkelijk! Heb tegen hem gezegd dat hij in het vervolg maar moet aangeven wanneer hij wil, dat ik er klaar mee ben. En dat hij ook maar niet moet beginnen over hoe leuk de kinderkamer zou worden enz enz enz…



Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry: , kan verdorie wel janken zeg! Het voelde echt als een klap!



Moet de komende dagen trouwens de woonkamer gaan schilderen, dus zal wat minder op KoK zijn…



x

Lelle welkom meid en veel klus plezier :wink:



Lautje wat vervelend meid maar ik kan het me eigenlijk wel een beetje voorstellen dat je man zich zo voelt.

Ik hoor namelijk van meer koppels dat ze met dit probleem zitten.

Als de vrouw anders nauwelijks het inititiatief neemt en nu ineens wel veel wilt kan ik me voorstellen dat de man dit minder leuk vind.

Kijk het klussen op zich zullen de niet erg vinden maar wel de reden erachter.



Ik zelf vind het vooral moeilijk dat ik nu ineens bijna geen zin meer heb.

Eerst veel en leuke sex gehad maar zodra het gelukt is niks meer.

Vind Chris ook niet zo leuk.

Bij Luca hebben we echt nauwelijks sex gehad vanwege mijn misselijkheid de eerste maanden en toen wilde ik gewoon niet, had totaal geen zin.

Hopelijk is dat deze keer anders zowel voor hem als mij.

@niek1 wrote:

Lelle welkom meid en veel klus plezier :wink:



Lautje wat vervelend meid maar ik kan het me eigenlijk wel een beetje voorstellen dat je man zich zo voelt.

Ik hoor namelijk van meer koppels dat ze met dit probleem zitten.

Als de vrouw anders nauwelijks het inititiatief neemt en nu ineens wel veel wilt kan ik me voorstellen dat de man dit minder leuk vind.

Kijk het klussen op zich zullen de niet erg vinden maar wel de reden erachter.




Ik ben juist degene die altijd het initiatief neemt, eigenlijk altijd al geweest :oops: . Hij is op dat gebied verlegen, en durft het initiatief niet te nemen...
Vandaar dat ik nu ook zo baal, zie het al helemaal voor me dat hij het initiatief niet gaat nemen en er dan dus ook maar niets gebeurt :(
We hebben nu minder sex als toen ik de pil nog slikte...

Ik zie het wel weer. Ben er echt even klaar mee, misschien ook wel omdat hij eerst had aangeven dat het zijn werk was.
Ik weet dat hij me niet wilde kwetsen, maar het kwam dus gisteren ontzettend hard aan!

Ik hou me gewoon gedeisd de komende dagen, dus deze maand is het vast weer niet raak... :(

x

ah Lautje :hug:

Tis precies wat ik gisteren hier nog schreef, waar ik bang voor was…



Kan je hem niet eerlijk uitleggen dat het logisch is dat je nu in een bepaalde week wat meer wil vrijen vanwege de kansen!!!

Hij wil toch ook heel graag een baby?? Het zijn maar een paar dagen per maand dat extra klussen een must is!!!





Brenda, je schrijft zooooo zwanger :mrgreen: !!! Kan bijna niet missen meid!!!



En KE, jij al enig gevoel???



Lelle, van harte welkom hier!!! Jij ook succes met de klus!!

Brenda, kan me inmiddels niet meer voorstellen dat jij níet zwanger bent hoor! Zit wel goed volgens mij! :thumbup:



Sterre is idd een lief moppie, meestal. Gewoon een lekker makkelijk kindje, maar ze kan ook enórm driftig zijn af en toe :shock: Dametje met pit, zullen we maar zeggen :wink:



Lautje… :hug: Vervelend meis… Misschien idd proberen uit te leggen, en als dat niet helpt dan maar proberen het er even wat minder over te hebben. Lekker hier je hart komen luchten, maar je hubbie ff de details over eisprongen ed besparen. Verder zou ik het ook niet weten, maar kan me voorstellen dat je er erg mee zit. Je wil gewoon heel graag een kindje, en ja, daar heb je je mannetje toch ook voor nodig… :frowning:



Ik heb vandaag mega buikpijn, dus ik weet het ff niet meer. Voelt toch wel verdacht veel als een naderende ongi. :frowning: Ik was eerst van plan ommorgenochtend weer te testen, maar denk dat ik tot donderdag wacht. Dan heeft mijn ongi eventueel de kans om door te breken, en bovendien is Tjip donderdagochtend thuis en morgen niet, dus dat vind ik ook wat fijner.



xHeske

Wat zijn jullie toch schatten! :oops:

Ben blij dat ik hier even mijn “ei” kwijt kan hoor!



Bren: Het kan niet anders, jij bent gewoon zwanger hoor!



Ke: Sterre is echt een schatje! :inlove: Kan me helemaal voorstellen dat ze wel haar eigen willetje heeft hoor, maar vind dat ook stiekem altijd wel leuk aan kinderen!

Balen van de negatieve test en de opkomende buikpijn, maar geen bloed geeft moed he!!! :wink:





Ik laat hubbie de komende dagen wel gewoon even gaan, ik begin in elk geval niet over zwanger/baby’s/enz enz. :naughty:

Gelukkig heb ik genoeg afleiding, moet vanaf vanmiddag mijn woonkamer gaan schilderen. Zaterdag wordt namelijk de nieuwe vloer gelegd en dan wil ik de woonkamer gedaan hebben! :wink:



xxx

Nou Lautje, stort je maar lekker op je huis dan, heb je iig afleiding en dan komt het vast wel weer goed meis :-*

Ik vind dat eigen willetje van Sterre ook leuk hoor! :inlove: Het is niet altijd makkelijk, maar het getuigt wel van een sterk karaktertje :inlove:



Nog geen bloed, net wel weer een enorme misselijkheidsaanval :think: Heb de neiging om gewoon nu alweer een test te doen, maar dat gaat natuurlijk nergens over, moet echt ff geduld hebben :roll:

he ladies!



daar ben ik weer even.



heb t gister te druk gehad om ff te komen spieken



brenda als jij niet zwanger bent dan weet ik t niet meer hoor, schiet mij maar lek :mrgreen: :pray:



lautje :hug: jammer zeg maar laat t ff los meid komt vanzelf goed, ik kan me niet voorstellen dat t bij ons raak is deze mnd raak is ook om dezelfde reden althans ik wil niet ineens als een sexgoeroe overkomen :lol: dus mocht t niet raak zijn zeg ik als jij een 3e wil moet je toch wat vaker aan de bak en dat helpt denk ik wel :wink: :pray:



mooie foto’s heske :inlove: en inderdaad errug duidelijk van wie ze de mooie blauwe ogen hebben :mrgreen:



ik heb vorige wk zondag zo’n buikpijn gehad :shock: weet niet wat t geweest is iig na de eisprong t voelde echt al weëen :?



dus ben errug benieuwd wat me komend weekend te wachten staat :eh:

Ha dames,



Ik breek even in,



Lautje ik had vorige maand precies hetzelfde met mijn vriend. Uiteindelijk kon ik zijn verhaal ook wel begrijpen en had ik besloten het los te laten. Hier bedoel ikmee dat ik het er niet meer zo vaak over gehad heb en dat ik er zelf ook minder mee bezig was.We hebben die maand maar twee keer sex gehad en zie hieronder het resultaat. dat wilde ik je even vertellen.



groetjes Leonie

@Leonie1979 wrote:

Ha dames,



Ik breek even in,



Lautje ik had vorige maand precies hetzelfde met mijn vriend. Uiteindelijk kon ik zijn verhaal ook wel begrijpen en had ik besloten het los te laten. Hier bedoel ikmee dat ik het er niet meer zo vaak over gehad heb en dat ik er zelf ook minder mee bezig was.We hebben die maand maar twee keer sex gehad en zie hieronder het resultaat. dat wilde ik je even vertellen.



groetjes Leonie




Je bent een lieverd! Dank je wel.

Moet zeggen dat het misschien maar beter is om het even los te laten, en ik snap zijn kant ook eigenlijk wel ja… :shifty:



Ik ga lekker de woonkamer doen, en we kijken wel waar het schip strand. Heb al super veel ideeeen voor de woonkamer, kan stiekem niet wachten tot ik mijn schilderkleding aan kan doen vanmiddag! :wink:



Heb er helemaal zin in!



xxx

dankjewel voor jullie medeleven :-



de begrafenis was erg verdrietig :-
maar wel een hele mooi mis, er werd echt mooi verteld over haar vader.



:-*

@claudie wrote:

dankjewel voor jullie medeleven :-



de begrafenis was erg verdrietig :-
maar wel een hele mooi mis, er werd echt mooi verteld over haar vader.



:-*




:hug: :hug: :hug:



x

Ook van mij een dikke knuffel :hug:



Enne… bedankt voor de ogencomplimenten, word er gewoon verlegen van :oops: :wink:

Lautje, kan me voorstellen dat het voor jou nu heel erg balen is zo vlak voor je ei :hug: . Ik merk het ook bij mijn vriend, die voelt de druk ook. Hij is straks blij als mijn ei geweest is, heeft ie een paar dagen rust, haha. Tot nu toe klussen we elke dag, maar ik merk dat hij soms zoiets heeft van nou ja het moet maar voor het goede doel :mrgreen: .

Claudie een :hug: voor jou



Voor Lautje ook een :hug:



Hup Lau ga schilderen en zet je gedachten van je af!!



Hier ligt de druk voor het krijgen van een kindje gelukkig niet zo hoog dus ik ben er ook minder mee bezig. Dat is volgens ons het beste :wink:

lautje wel jammer en @#$@%. Misschien moet je het inderdaad wel even laten rusten, hoe moeilijk dat ook is. Ik had het er vorige week ook moeilijk mee. We hebben nu besloten dat we het om de dag doen. En als ik merk dat er toch niets van een ei is, laat ik hem wat langer met rust. Maar ik vertel hem niet wanneer ik wel en niet vruchtbaar ben.

Gewoon de dingen doen die je altijd zou doen. Zoals vanmiddag lekker schilderen, mag ik je niet helpen, hihi. Ben gek op schilderen, weer minder op het schuren en afplakken.



En claudia, ben heel erg benieuwd wat die buikpijn bij jouw betekent.



Bren ik heb hier 3 digitale liggen, moet ik ze even komen brengen, hahaha. Je maakt het zo spannend, maar aan de andere kant ook weer niet, het kan haast niet anders.



Niek, wel uitkijken hoor, als je helemaal geen zin er meer in heb, want overigens niet gek is, toch maar proberen om je er soms over heen te zetten. Ik weet hoe frusterend het kan zijn als er geen sex is.



En Ke, misselijk!?!?! niet te ongeduldig zijn, hahaha nog heeeeeel even wachten. Maar tis een begin. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook last van buikpijn, dus het kan nog alle kanten op.



En met mijzelf. Ik had gisteren even wat getypt, schrijf vaak van mij af, wil het met jullie wel delen, het is denk ik voor vele heel herkenbaar:



Je voelt van alles en toch ook weer niet. Kan je eigen lichaam je echt zo voor de gek houden?!

Ik voel me zwanger, en toch ook weer niet, ik wil mezelf niet gek maken, maar doe het toch. De weken vlogen voorbij, maar nu niet meer, de dagen duren lang. De onzekerheid is verschrikkelijk. Je mag niet te veel hopen want het is pas ronde 1, toch denk je er elk uur wel een keer aan, als het niet elke minuut is.

Als je eraan denk voel je van alles, tepels, borsten, buik, vet haar, pukkels. Denk je er niet aan, dan is er niets. Alles duidt op een zwangerschap en alles duidt op het ontpillen. Het vergif wat je er elke maand weer in gegooid hebt om niet zwanger te raken. Wat als je niet snel zwanger raakt, krijg je dan geen spijt dat je het ooit allemaal er zelf in gestopt hebt en je al veel eerder had moeten stoppen.

Alles draait tegenwoordig om het plannen. Maar dit valt niet te plannen. Dit is puur geluk, puur nog een keer hopen en duimen op een, voor ons een, 2e wonder.



Dikke knuf en ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor iedereen.

btw lelle nog van harte welkom meid lekker beppen en stressen :mrgreen: join the club :dance:



vlinder iedere dag heb ik nog nooit gedaan :think: vraag me af wat ie dan zou doen, gewoon niet thuiskomen :lol:



bij sebastiaan en isabella is t gelukkig niet nodig geweest :mrgreen:

:angel: :pray: nu hopelijk ook niet aangezien de zwemmer toch zo’n 48 tot 72 uur in leven blijven hoeft t niet perse volgens mij is t ook niet zo goed voor kwaliteit :eh: :think: