Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

@claudie wrote:



vlinder iedere dag heb ik nog nooit gedaan :think: vraag me af wat ie dan zou doen, gewoon niet thuiskomen :lol:



bij sebastiaan en isabella is t gelukkig niet nodig geweest :mrgreen:

:angel: :pray: nu hopelijk ook niet aangezien de zwemmer toch zo’n 48 tot 72 uur in leven blijven hoeft t niet perse volgens mij is t ook niet zo goed voor kwaliteit :eh: :think:




Haha, ja nooit meer thuis komen. Wat is dat toch met mannen, als puntje bij paaltje komt houden ze het niet eens vol elke dag…

Vorige cyclus klusten we om de dag, nu elke dag, ff kijken of het succes heeft :pray: :pray: . Je leest zulke tegenstrijdige berichten over de levensduur van de zwemmers, varierend van 24 uur tot 7 dagen. Ik weet nou ook niet meer wat ik wel en niet moet geloven :think: , vandaar dat we deze cyclus de frequentie maar ophogen. Alhoewel, ik denk niet dat ik hem vanavond zover krijg :mrgreen: .

Hm… :think:



Geloof dat ik nog blij mag zijn met Tjip… die wil altijd wel klussen :oops: :lol: We doen ´t niet élke dag, maar wel vaak, denk ik. En dat scheelt wel, we hoeven niet extra te klussen om zwanger te raken, dus dan is het al gelijk niet zo verplicht. We gaan gewoon door zoals we bezig waren, zo is Sterre ook ontstaan, dus zal nu ook weer goedkomen. Maak me ook geen zorgen om de kwaliteit, Sterre is ook goed gelukt :mrgreen:

heske :mrgreen: :thumbup: ik duim voor je meid :pray:

Lelle, wat heb jij het goed omschreven!!! Hadden mijn woorden kunnen zijn!!





Ik ben heel eerlijk…wij klussen nu vaker vanwege babywens.



Of het door de pil komt, of door weet ik veel wat…

ik heb vaak niet zoveel zin!! :oops:

Merk wel dat ik na het stoppen met de pil (nu zo;n 5 maanden geleden) wel wat vaker behoefte heb dan daarvoor…maar echt veel :think:



Bij Matthijs hadden we geluk!! Was de eerste maand, ik wist nog niet hoe het werkte met vruchtbare dagen etc, maar blijkbaar hebben we het precies rond de goede dag gedaan, want het was raak.



Nu zitten we (denk ik) rond de vruchtbare dagen en probeer ik wel om de dag te klussen…(met een max. van driekwart week)(hahaha)





naja, wat een verhalen he hahahahah :mrgreen:

Lautje, laat je ons wel voor en na foto’'s zien van je huisje???



Is zo leuk namelijk. :mrgreen:

brenda en ke spannend!!!



lelle :: welkom ::



lautje vervelend begrijp dat je je rot voelt!! :hug:



wij klussen ook meer dan voorheen maar manlief vind het niet erg die vraagt zelf ben je al vruchtbaar?? haha de scheet.

vandaag is ie jarig en heb een leuke verrassing helaas wordt dat thuis bezorgt en is het er nog niet hopen dat het wel op tijd komt moet ook nog boodschappen halen.

wij doen het ook om de dag.



lautje ik wil je ook wel helpen met schilderen vind het ook erg leuk!!

@minniemouse wrote:

Lautje, laat je ons wel voor en na foto’'s zien van je huisje???



Is zo leuk namelijk. :mrgreen:




Ja, ga kijken of het me lukt!!! ( Ben echt geen held met copmputer… :oops: )

Heb wel al een aantal meubels verplaatst, maar ga vanmiddag eerst de foto’s maken! Dan krijgen jullie het resultaat pas zondag, want dan ligt de vloer pas… :wink:



xxx

lautje, ik ben benieuwd!!!





Bianca, gefeliciteerd met je mannetje!!! :dance:

even een vraag wie gelooft er dat er iets is na de dood??

en dat mensen die overleden zijn contact kunnen zoeken met ons??



Ik geloof er wel in en wil iets met jullie delen.



(oma) de moeder van mijn moeder is bijna 8 jaar overleden 11 okt a.s.

nou is mijn moeder in mei naar een paragnost geweest en zei vertelde mijn moeder allemaal dingen die ze niet kon weten.

nou zei ze ook dat mijn moeder in oktober iets geweldigs zou mee maken iets waar door ze nog eens terug zou denken aan mijn oma.

mijn moeder dacht toen meteen al dat ik zwanger was maar helaas ik was nog geen eens gestopt met de pil maar me vriend en ik hadden het er al wel over gehad.

nou is 18 okt me NOD uitgaande van 32 dagen dus mss is ie korter.

Zou het??? zou ik 11 okt me moeder kunnen vertellen dat ze oma wordt??

op de dag waarop me oma is overleden??



klinkt mss een beetje gek want weet ook dat zwanger worden iets is van het lichaam en geluk hebben.



wat vinden jullie ervan?? iemand iets mee gemaakt met iemand die is overleden??



minniemouse dank je wel!!

Bianca gefeliciteerd!!! Zal voor je duimen dat je verrassing op tijd is!



Claudie, ik duim ook voor jou! :-*



Tja, nog steeds geen ongi, moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje in spanning zit, mijn lijf geeft zo´n tegenstrijdige signalen.



Lelle, idd mooi omschreven zo. Ik heb dan wel geen pil geslikt, maar verder herken ik wel veel in je verhaal.



Hè zo leuk, Sterre heeft op haar 1e verjaardag haar eerste stapjes helemaal los gezet, maar daarna ontwikkelde ze dat niet echt verder ofzo, het bleef bij af en toe een paar angstige stapjes als wij haar aanmoedigden. Maar vrijdag ging ze ineens uit zichzelf los stappen en nu gaat ze ineens zo goed! Steeds grotere stukken en ze kijkt er zo trots bij. Vind het zo mooi om te zien en ben echt mega trots op mijn frummelke :inlove: :inlove: :inlove: Ze is wel moe van al dat gewandel, dus ligt nu alweer in bed, was nog niet eens 2 uurtjes wakker… nou ja, ze moet ook nog wat inhalen van afgelopen weekend…



xHeske

Bianca, ik geloof zeker wel dat dat soort dingen kunnen bestaan ja. Denk echt dat er veel meer is dan wij kunnen zien en dat sommige mensen een soort van extra zintuig hebben. Ik heb zelf nooit zoiets dergelijks meegemaakt, maar wel andere, kleinere dingetjes. Dat mijn schoonmoeder altijd precies weet wanneer iemand zwanger is (ze wist het toen al eerder dan ik), dat Tjip ooit zijn toekomst heeft laten voorspellen en dat álles klopt. Er is toen zelfs gezegd dat hij zou trouwens met iemand wiens opa of vader slager was. Mijn opa is slager, en die voorspelling is dus van ver voordat Tjip mij kende, en toen hij mij over die voorspelling vertelde wist hij nog niet dat mijn opa slager was. Dat is zo´n specifieke info, dat is té toevallig om toeval te zijn, als je het mij vraagt.



Dus meis, ja, ik geloof erin, en ik hoop heel erg voor je dat je idd straks aan je moeder kan vertellen dat je zwanger bent, op die datum zou het wel echt heel bijzonder zijn!!! :pray:



xHeske

Moet even mijn EI kwijt :?





Wij wonen net in dit huis en hebben dus een gloednieuwe keuken.

Helaas is ons aanrechtblad ergens blijven steken en weet ik veel wat voor smoezen nog meer, maar goed…



We wachten nu al 13 WEKEN op het blad…



Krijg ik net telefoon dat er weer iets niet goed was en dat er nog zo’'n 10 WEKEN bijkomen…





Ik heb me ingehouden aan de telefoon, want die persoon is vast niet als enige verantwoordelijk…maar ik kan wel JANKEN!!!







Geen aanrechtblad (we hebben nu een noodblad met scheuren etc erin) betekend niet kunnen tegelen…



dat houdt in dat we dadelijk met kerst NOG met de troep zitten…





gloeiende ******************

Oh Minniemouse, wat een ellende joh! Kan me voorstellen dat je pisnijdig bent! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Oei minnie dat is echt balen!!

Ik denk dat ik toch aan de telefoon wel even flink pissig zou zijn geworden!!

Mensen die wilden helpen schilderen, graag!!! Dan ben ik sneller klaar namelijk :mrgreen:



Ik denk zeker dat er iets is na de dood, alleen ben altijd voorzichtig met een mening geven daarover… Er bestaat toch een taboe over. :shifty:

Ik heb na de dood van mijn broertje een aantal dingen meegemaakt die ook niet te verklaren waren, dus ik weet dat er iets moet zijn!



x

minimouse logisch dat je boos bent, ik zou ook ontploffen!!! Waar heb je hem besteld, een vriendin van mij had het bij de karwe* gedaan en die heeft ook maanden lang in de zooi gezeten. kastdeurtjes die niet klopte, aanrechtblad is wel 3 keer opnieuw gemaakt, ellende en ellende.



en bianca ik geloof er wel degelijk in. Maar ze heeft niet specifiek gezegd dat het om een zwangerschap gaat?? Dan kan het natuurlijk nog van alles wezen. Maar laten we maar gewoon hopen dat je kunt zeggen, Ma IK BEN ZWANGER!!!



Ik zelf ging een keer met mijn moeder en kian die toen net een maand was naar mijn opa*. Hij sliep de hele tijd en we komen bij opa zijn plek aan doet zijn ogen open.even later lopen we weg en hij slaapt meer gelijk. Het kan natuurlijk toeval zijn, maar ik weet t niet.

Of als we over opa praten met zijn alle aan tafel, begint het licht vak te knipperen. Ach ja.



lautje resultaat pas zondag, zolang kunnen we niet wachten. Er kunnen alvast tussen tijdse rapportages gemaakt worden, :lol:

Oja helemaal vergeten. Ke, hartstikke leuk dat ze nu de stapjes kan maken!!! Niet gek dat je dan ontzettend trots bent!!! Geniet er maar van, want voor je het weet, doen ze de deur open en lopen ze naar buiten, dan is het een stuk minder :wink:

lelle, Wij hebben onze keuken gekocht bij een grote winkel met keukens/badkamers/ etc. Paul Roesscher in Apeldoorn…



(als dit niet mag (namen noemen), dan sorry :oops:



We zijn er hartstikke goed geholpen, geen gezeur met vervelende verkopers enzo.

Alleen nu staat ie er en gaat het helemaal mis met het blad.

Het is Graniet, dus ook niet even opnieuwe te maken ofzo…







Bianca, ik geloof ook wel in die dingen hoor. Hopelijk was het een teken van je oma!!! :dance:

sterre knappe meid :dance: :clap: en trots dat je dan bent :inlove:



minniemouse kzou m door de telefoon gehaald hebben :oops: :x wat vervelend zeg, heb je niet nog een reserve adres die je mss sneller kan helpen en als zij hem toch leveren na al die wachtweken wat bieden zij als vergoeding :think: ik zou t niet zomaar toe laten hoor :snooty: succes meid kzou ze ff stalken :x :mrgreen:



ben zo naar huis :-*

Nou, wij hebben de montagekosten van de gehele keuken achtergehouden. Het is lang niet het bedrag van een granieten aanrechtblad, maar misschien dat het helpt.



Jeroen heeft nog eens gebeld, en die man van het graniet gaat proberen of het lukt om voorrang te krijgen!! Het komt vanuit het buitenland blijkbaar, dus het hangt ook nog af van het vervoer.





De eerste smoes was dat de container met bladen vast stond bij de douane in Engeland.



Paar weken later was de smoes dat de container dan eindelijk aangekomen was, er 5 bladen kapot waren waaronder die van ons…



en dan nu dus de smoes dat er 2 uitsparingen zijn gemaakt voor de wasbak…



(ben benieuwd wat de volgende smoes wordt)