Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Tsss, ze zijn wel creatief op smoezengebied zeg :doh: :evil:



En bah, ik ben weer zo misselijk :sick: Heb nu weer erg veel zin om er een test tegenaan te smijten, maar doe het niet. Héél misschien morgenochtend, maar wil eigenlijk toch wel tot donderdag wachten. Pff, maar zoals ik me nu voel… niet fijn, maar geeft me stiekem toch wel weer goede hoop :doh:

minniemouse heel goed dat je nog niet volledig betaald hebt :thumbup: ik zou zo pissed zijn :x heb je iig nog een stok om mee te slaan :wink:



heske ik hoop t zo voor je :pray:



ik ben erg benieuwd wat t mij gaat brengen :angel:



ik heb nergens last van :think: maar dat heb ik vorige keren ook niet gehad volgens mij :eh: dag van of na de nod dan barst t bij mij los: misselijk steken (bandenpijn) echt zo idioot dus mss nu weer zo :pray:

Jaaaa Claudie ik hoop het ook voor jou (en voor mij :wink: )!!!



Ik had de vorige keer steeds zo´n vlagen van misselijkheid al ver voor m’n nod, en vanaf m’n nod was het ook ineens heel heftig. Nu heb ik ook steeds van die vlagen. Gisteren viel het wel mee, zaterdag ook, maar zondag en vandaag was het heel erg. Maar hou er toch rekening mee dat het een andere oorzaak heeft. We hebben het zo mega druk de laatste tijd en het is gigantisch spannend nu we bijna de overdracht van de winkel hebben… en ik ben snel misselijk, is echt mijn zwakke plek, dus dat kan het ook zijn. M’n buikpijn is trouwens ook weer weg. Nu een beetje spierpijnachtig gevoel aan de zijkant van m’n buik, allebei de kanten. :think: Volgens mij ben ik er veel te veel op gefixeerd nu, niet zo slim. Ga maar snel ff wat anders doen… kom morgen wel weer kletsen :smiley:



xHeske

heske we gaan gewoon lekker hopen :pray: :-*



zaterdag rond t middaguur heb ik dat wel gehad maar meer ook niet, ik wel t idee dat mij (.)(.) zwaarder aanvoelen :eh: 8) achja je moet toch iets verzinnen :lol: :shifty:

ik ben ook zoooooooooo benieuwd naar Brenda, meis heb je al een test weten te bemachtigen?? :pray: wij zitten hier in spanning te wachten :shifty: :pray: :angel:

Ja hou maar op! T is supertje spannend weer.

Was het maar alvast weekend he? Dan hadden we een hoop meer duidelijkheid waarschijnlijk! :pray:



Lelle, welkom!



Minniemouse, jemig wat een gepiep zeg! :thumbdown: :evil:

Goed dat je niet betaald hebt verder en nou hopen dat je die voorrang wel krijgt!



Lautje, ben benieuwd hoe het wordt! Succes!



Bianca, ik geloof er wel in ja!

Nou is het helemaal spannend voor jullie die datum!



Heske, wel vervelend je steeds zo misselijk zijn, behalve als het voor een goed doel is natuurlijk 8) ! Jullie winkel neemt natuurlijk veel spanningen mee idd. T is ook niet niks!

Dat verhaal van Tjips voorspelling is wel heel mooi zeg! Wow, dat was een goede helderziende! :shock:





Nou, Sven gaat met Sterre meedoen :dance: . Loopt sinds vandaag al kleine stukken! :dance: Ineens deed hij het en dan met zo’n trots gezichtje.

En als ik dan zei: ‘nog een keer’ dan probeerde hij dat ook na te zeggen. Dan liep ik een stukje naar achter en kwam hij weer waggelend naar me toe. :inlove:

sven wat ben jij een knappe vent :inlove: flink oefenen :clap: dan kan mama achter jou aan rennen :lol: :mrgreen:

Oh leuk Biebs, kunnen ze straks samen aan de wandel! :inlove: En wij samen erachteraan rennen :mrgreen:



Ben idd ook benieuwd hoe het met Brenda is… :shifty: :pray:

ik ga tv kijken en slapen :zzz:



tot morgen meisjes :-*

Haaaaai,





Heb nog steeds geen duidelijkheid. :roll: :frowning: Heb net een digitest gedaan en die geeft aan dat ik niet zwanger ben. :o :eh: :think:

Ik weet 100% zeker ( en m’n vriend ook) dat de kruidvattest een heel vaag blauw lijntje liet zien. ( we hebben de test bewaard, het lijntje staat er nu vager dan eerst, maar het staat er nog) Die test was zondagochtend met ochtendurine.

Tja, in mijn ogen kan het 3 dingen betekenen:



-Zwanger, maar digitest gaf negatief aan omdat ik laat test. ( na drinken over de gehele dag)



-Niet zwanger, maar wel ‘geweest’( toch niet goed ontwikkeld)



-Zwanger maar nog steeds weinig hcg.



Meiden ik bel morgenmiddag voor een afspraak met de huisarts ( voor vrijdag) Ben het nu ook zat.

Mocht ik niet zwanger zijn, dan hoop ik toch dat de menstruatie eens komt. Vooralsnog is er geen menstruatie te bekennen, maar voel ik me wel zwanger. :pray:



Lautje… ik kan begrijpen dat je je even goed rot voelt. :hug: Begrijp het standpunt van je man ook wel…maargoed, leuk is anders.

Veel plezier met het schilderen van je huisje. :wink:



Heske… spannuuuuuuund, Ik blijf duimen voor je hoor!



Minniemouse… :hug: Ontzettend balen zeg!



Ik reageer later deze week nog wel wat uitgebreider op iedereen hoor… moet nog een hoop doen, de dag is kort. :wink:





Welterusten voor straks!



Groetjes,



Bren.

Brenda :hug: :hug: wat een gekl**t he???

Ik weet helaas precies hoe je je voelt :hug:





Dus Sterre en Sven aan de wandel :mrgreen: , Zijn vlotte lopers dan??

(matthijs met 15 maanden los)





Hier is denk ik gisteren mijn ei geweest, MAAR ik weet het dus niet zeker.

Manlief en ik hebben gisteren niet geklust, omdat we net op dat moment een mega meningsverschil kregen en tja…dan nog even klussen ging er bij hem niet meer in :? :cry: :? :cry:



Ik hoop zo dat ik me vergist heb en dat mij ei nog moet komen, maar ik vrees het ergste…



naja, Kan ik extra hard meeduimen voor jullie meiden!!! :-*

Goedemorgen!!!



Bren: Wat balen dat de digi negatief was zeg! Toch klink je wel heel zwanger, misschien is je HCG te weinig! Ik blijf duimen!



Claudie en Ke: We gaan duimen dat jullie :evil: :evil: :evil: wegblijven! Jeetje, dan zouden we wel al een hoop zwangeren hebben zeg! :dance:



Minnimouse, balen van je keuken zeg! Ik hoop dat ze wat aan die tien weken kunnen doen, vind dat ze dat ook eigenlijk niet kunnen maken!!!



Lelle, helaas had hubbie zijn digi camera mee, maar ik ga dus vanmiddag de eerste reportage maken! Wat is schilderen toch leuk trouwens! Was helemaal happy gisteren! :wink:



Nou, toen hubbie gisteren thuis kwam, was hij echt poeslief… :shock: Helaas voor hem begon hij over een site waar hij een ontzettend mooie babykamer had gezien… :naughty: Tja, toen heeft hij een wel een opmerking gekregen… :shifty:

Ik heb hem vriendelijk verzocht om alsjeblieft niet over babykamers/kinderwagens/speelgoed te beginnen, omdat ik niet constant met het “zwanger worden” bezig wil zijn. Helemaal na wat er de nacht ervoor was gebeurt, wil ik er pas weer wat over horen als ik echt een positieve test heb! En zolang hij niet wil klussen, komen er ook geen baby’s… :frowning:



Hij begreep het zeker, en gaat zijn best doen… Even dacht ik dat hij wel wilde klussen, maar hij was op de bank in slaap gevallen. :shock:

( Terwijl ik de hele avond heb geschilderd, en hij op de bank zat… Oke, hij heeft me wel geholpen door eten te halen, mij van drinken te voorzien enz enz enz )



x

mannen… Maar wel goed dat je er gelijk wat van heb gezegd, wat ook jammer was dat hij in slaap viel. Maar wie weet vandaag beter. En schilderen is altijd een pretje!! ben nog steeds benieuwd naar de foto’s maar ik wacht geduldig af…



Bren het kan natuurlijk inderdaad dat je nog te weinig hcg heb. Maar ook savonds testen na veel drinken is niet het verstandigste. Dus ik zou zeggen zaterdagochtend als je zo lang kan wachten nog een keer proberen.



Minimouse goed dat je dat nog niet betaald heb, volhouden nu, en blijven bellen!!! Laat je niet gek maken.



Sven ook al aan de wandel, we beginnen een wandelclub!!



Hier is er bij mij gister wel iets geks gebeurd. Gisteren na het klussen, had ik ineens rozige sliertjes: kan 3 dingen beteken:

ik wordt ongesteld en snap dan niets meer van mijn cyclus

het was een innesteling

of het kwam door het heftige klussen :oops:



Ongesteld lijkt mij haast niet. Er is nu namelijk niets meer te vinden en ik heb ook helemaal geen voortekenen ervan.

Vandaag werd ik juist wakker en was ik misselijk en had ik weer bloedend tandvlees, iets wat ik ook had tijdens Kian zijn zwangerschap had en daarna geen last meer van heb gehad…Snap er gewoon allemaal niets meer van.



Gisteren nog even alle ovutesten nagekeken en vorige week zou het meest overeen komen dat ik een ei heb gehad. Dus als ik zolang kan wachten ga ik volgende week maar eens testen…zolang de :evil: er niet zijn.



Dikke knuf

goedemorgen allemaal!



lautje mannen we kunnen niet met en we kunnen niet zonder :wink: jammer dat ie in slaap is gevallen, ook zo’n typisch mannenkwaal volgens mij :eh: :oops:



lelle ik ben benieuwd wat jouw deze maand te wachten staat :pray:



brenda volgens mij heeft die digi wel meer hcg nodig dan de normale :think: maar je hoort t vaker hoor dat t hcg maar langzaam op gang komt zolang er geen :evil: zijn blijf ik voor je duimen :pray:



ik hoop dat ik t weekend ook mag testen :pray: vrijdagavond hebben we een kookclub gaan we bij iemand die kookles geeft koken en vooral nieuwe culinaire dingen leren :dance: en wijn drinken :eh: of niet :o

zaterdag heb ik afleiding dan ga ik met ons mam en zus onze meisjes isabella en roos lekker winkelen in eindhoven dussssssss hoef niet zo te wachten :shifty: mocht ik ongi zijn ga ik flink voor mezelf inslaan :mrgreen:



moet weer ff verder met werk maar we zijn gelukkig bij :dance: voor t eerst in een halfjaar tijd :clap: joehoe en morgen heb ik vrij dus al weekend :stuck_out_tongue: :lol: :dance:



sorry :oops: :mrgreen:

Oh Brenda, wat rot zeg, die onzekerheid. Je klinkt zo zwanger… hopelijk gewoon nog te weinig hcg. Maar zou idd ook een bloedtest laten doen, je hebt lang genoeg in spanning gezeten.



Lelle,hoop voor je dat het een innesteling was!!! Zou ook van ´t klussen kunnen komen, maar een week na je ei zou innesteling volgens mij goed kunnen!



Claudie, de duimen draaien hier op volle toeren! En lekker dat je straks al weekend hebt joh!



Vandaag zit ik op dag 28 van mijn cyclus en dat is voor mijn doen best lang :think: Maar heb ook wel eens een cyclus van 31 dagen gehad, dus het kan nog alle kanten op. In ieder geval nog geen ongi te bespeuren. Morgenochtend ga ik weer testen, als ik vandaag niet ongi word. Vind het alleen wel erg spannend dan, als ´ie nu weer negatief is, ga ik toch wel erg teleurgesteld zijn, denk ik :frowning:



Lautje… goed dat je meteen je mond open hebt gedaan tegen je man hoor. Niet eerlijk als hij het er wel over mag hebben, maar jij niet. En nee hè, alweer in slaap gevallen :doh: Wat zijn mannen toch een stomme wezens af en toe :wall:



xHeske

ja heske die teleurstelling is :thumbdown: maar daar gaan we niet vanuit he :thumbup: mss dat ik vrijdagavond test ivm de wijntjes :wink: :shifty:



en ja ik heb nog een zwaar gevoel in mijn (.)(.) :dance: en dat heb ik normaliter niet bij mijn ongi :eh: :shifty: :pray:



nou moet weer verder :angel: :liar:

Ke, wat spannend! Had stiekem gehoopt dat je vanmorgen al een test gedaan zou hebben, maar we moeten nog even geduld hebben dus :lol:



Brenda, ik blijf voor je duimen hoor :thumbup: , wat rot dat de digi negatief was, wat een onzekerheid.



Claudie, ook voor jou hoop ik op een positieve test :pray:



Lautje, ik moet wel lachen hoor om hoe je het beschrijft, tis zulk typisch mannen gedrag. Hoop dat je hem aan het denken hebt gezet met je opmerking :wink: . De baby’s worden toch echt niet meer door de ooievaar gebracht…

Vlinder, ik heb ff getwijfeld of ik vanmorgen zou testen, maar wilde toch liever ff wachten omdat ik anders bang was dat de test weer negatief zou zijn en ik dan weer zou hopen dat het nog te vroeg was. Bovendien heb ik die buikpijn nog steeds. Ik weet eigenlijk niet of het ongipijn is, maar wil nog ff wachten of vandaag de ongi niet op komt zetten. Zonde om dan net een test weggegooid te hebben… Bladibladibla… ik durf gewoon niet :doh: :wink:



Claudie, ik kan natuurlijk ook tot vrijdag wachten, dan testen we gezellig samen :wink: Spannend meid, hoop dat we lekker allebei zwanger zijn, en Brenda ook erbij. Als ik nu zwanger ben en uitga van een cyclus van 28 dagen, dan ben ik op mijn vaders verjaardag (4 juni) uitgerekend :smiley: Bij Sterre was ik op Tjip z´n verjaardag (26 juli) uitgerekend, maar Sterre vertikte het om eruit te komen en werd dus met enig geweld op 10 augustus pas geboren :o



xHeske

ke, tis inderdaad geen slecht idee om morgen te testen. Al begrijp ik nu mij zelf ook meer, tis inderdaad zonde van de testen, maar het is nog erger om een neg uitslag te krijgen. Daarom wacht ik zo lang met testen, daar had ik nog niet aan gedacht. :eh:



Claudia wat ontzettend leuk dat je ‘kookles’ krijgt. Nieuwe ideeen opdoen is altijd leuk. en een leuke afleiding, vooral shoppen is heel leuk. Ik zou als ik jou was lekker zaterdagochtend testen, is hij positief dan mag je ongegeneerd naar babyspullen kijken en kopen en is hij neg dan leef je je eigen helemaal uit!!!.

En wijn kan in dat stadia toch nog geen kwaad. Het gebruikt jouw toch nog niet, maar dat eispul om van te leven. weet ff niet de goede benaming ervoor.



En vlinder is er bij jouw al iets van een ei in aantocht??



Hier verder niets meer gevonden, pfffff, dus we wachten maar weer eens rustig af

Jeetje, dat zouden een hoop zwangeren zijn ineens zeg!!! :shock:

Dan hebben we de statistieken alweer gehaald voor deze maand, dus zal ik er wel niet bijzitten… :wink:



( O nee, dat was omdat mijn hubbie dwars ligt… :wink: )



Voel nu helemaal niets meer, vorige week nog buikpijn, zere tepels en bergen slijmpies. Nu niets meer, dus denk dat ik mijn ei heb gehad!



Tja, nu maar wachten op de ongie!



En heerlijk schilderen!!! Ga ook de trapkast meteen doen trouwens… Nu ik toch bezig ben…



xxx