Ik weet dus niet precies hoe dat zit met alcohol in zo´n vroeg stadium. Ik drink voor de zekerheid altijd maar niks vanaf het moment dat ik mijn ei heb tot aan mijn ongi. Tenminste dat heb ik zo bij Sterre gedaan en nu ook weer, gewoon maar het zekere voor het onzekere. Al is het mijn familie vast wel opgevallen dat ik dit weekend niks gedronken heb. Maar ja, ze hebben netjes hun mond gehouden, niets gevraagd ofzo. :mrgreen:
@Ke wrote:
Ik weet dus niet precies hoe dat zit met alcohol in zo´n vroeg stadium. Ik drink voor de zekerheid altijd maar niks vanaf het moment dat ik mijn ei heb tot aan mijn ongi. Tenminste dat heb ik zo bij Sterre gedaan en nu ook weer, gewoon maar het zekere voor het onzekere. Al is het mijn familie vast wel opgevallen dat ik dit weekend niks gedronken heb. Maar ja, ze hebben netjes hun mond gehouden, niets gevraagd ofzo. :mrgreen:
Ik weet dat eigenlijk ook niet… Moet zeggen dat ik nu ook niet drink, maar dat deed ik al bijna nooit! Waar je mij wel echt wakker voor kan maken is Bailey’s met ijs… :drool: :drool: :drool:
x
vanaf week 6 ofzo maakt de rijstekorrel gebruik van je bloedbaan, maar vindt t zelf tegenstrijdig om dan toch te drinken maar zal wel een wijntje drink geen hele fles hoor :lol:
volgens mij heb ik nog babyspul genoeg 8) voor jongen en meisje :shifty: en we willen btw tzt wel weten wat t wordt volgens mij 8) bij isabella wisten wij t ook maar verder aan niemand verteld ofzo ik vind de rest al spannend genoeg :mrgreen: :shifty:
verder weet ik t niet meer helemaal :eh: ben tussendoor uiteraard aan t werk
Meiden, volgens mij heb ik nu mijn eisprong, of de aanloop ernaartoe??/
Weten jullie of het dan nog zin heeft om te klussen vanavond???
Hoe zit dat nu precies…??
Ben je alleen vruchtbaar VOOR je ei, of ook tijdens en na??
Hoelang duurt een eisprong??? kwestie van minuten/uren/ een dag???
Heb al wat antwoorden gevonden…
Eisprong kan in 15 seconden al gebeurd zijn!!!
Je bent ongeveer 7 dagen vruchtbaar.
Je bent het meest vruchtbaar op het moment van de eisprong en een halve dag erna!!!
Dus er is nog hoop voor mij deze maand.
We hebben vrijdag en zondag geklust, volgens mij heb ik nu mijn eisprong en manlief stuurde net een bericht met sorry voor gisteren, zullen we het vanavond goedmaken
(dit betekend wel, dat na die vreemde maand…miskraam/mislukte ongie?, mijn cyclus dus wel normaal is gebleven…)
minniemouse je hebt de antwoorden al :thumbup: veel succes vanavond fijn dat je cyclus in takt is gebleven :dance:
hey ladies
Volgens mij ben ik toch ongesteld geworden. Nog niet zoals het wezen moet, maar denk wel dat dit gaat komen. Helaas.
Vooral balen dat ik dus mijn ei totaal niet heb gespot, of er kan 1,5 tussen zitten ipv 2 weken. Dan zou het wel kunnen.
Ik heb volgens mij vorige week zaterdag mn ei gehad… Zou ik nu dan al ongesteld kunnen worden??
Baal er toch wel van. Maar toch ook wel fijn dat ik nu na 42 dagen ongesteld ben geworden, hoop alleen wel dat de volgende korter wordt. En nog 1 voordeel, liever nu dan volgende week want maandag gaan we op vakantie
Minniemouse, fijn dat je cyclus gewoon normaal lijkt te zijn! Enne… veel plezier vanavond :mrgreen:
Lelle, misschien is het nu wat oud bloed wat je verliest en zet je ongi morgen of overmorgen echt door. Ze zeggen altijd dat je eisprong 12 tot 16 dagen voor je nod is, dus het zou toch kunnen dat je je ei wel gevoeld hebt volgens mij hoor.
Hier nog steeds geen ongi, dus ik denk dat ik morgen nog maar eens test. Tjip vindt dat ik ook best nu kan testen, maar ik ben echt bang voor een teleurstelling en test gewoon liever met ochtendurine, zodat ik bij een negatieve test niet kan denken dat het daar aan ligt… maar pfff, wat spannend zeg! :shifty:
xHeske
Nou morgenochtend schrijf je wel meteen he?
Moeilijk om je nu in te houden lijkt me…!
Minniemouse, fijn te weten dat je cyclus in takt is gebleven waarschijnlijk.
Lief van je mannetje!
Tenks voor de antwoorden, kijk, we worden hier steeds wijzer!
Lelle, toch ongi. Lange cyclus was het dan idd!
Ik duim voor je dat de volgende dan korter wordt!
Haihai,
Zohee… heb weer wat gemist aan berichtjes
Lautje… helemaal in je nopjes met je huis, leuk hoor!
Als ik het zo lees dan is je man wel veel bezig met baby’s en alles wat daarbij komt kijken. Op zich fijn, maar nu moet hij zich nog meer gaan realiseren dat je gewoonweg niet anders kunt dan wat meer te klussen rondom de eisprong. :naughty: Tis even een balans zoeken en wennen denk ik, maar dat gaat vast lukken.
Hoop iig dat je snel zwanger zult zijn meid!
Claudie… voor jou begint het zo te lezen ook spannend te worden.
1 wijntje kan vast geen kwaad. Alvast een leuk kookweekend toegewenst. :thumbup:
Minniemouse… erg prettig dat je cyclus nu normaal loopt en fijn dat de lucht thuis weer geklaard is.
Heske… ik ben razend benieuwd wat morgen de uitslag zal zijn. Kan me helemaal voorstellen dat je het eng vindt om te testen. Ik liep ook een een paar keer met angst en beven naar het toilet met die stomme testen.
:lol: Als ik morgenavond thuiskom, dan start ik direct de pc om even te kijken hier. :mrgreen:
Lelle… jammer dat de ongi doorkomt, maar natuurlijk fijn dat je na zoveel dagen weet waar je aan toe bent.
Hier wederom geen menstruatie te bekennen. Ik zit morgen op een cyclus van 39 dagen ( mocht de menstruatie dan doorkomen)
Heb vanmiddag de HA even gebeld en om advies gevraagd. Ik kan vrijdagochtend even langs komen voor een zwangerschapstest. ( kost me 15 euro :o) Er is toch geen verschil met normale testen of wel?
Een bloedtest wordt het dus nog even niet.
Ondertussen snap ik er geen snars meer van. Mijn buik ziet er anders uit, is meer opgezet. Heb af en toe kleine steekjes in mijn buik en nu een soort van spierpijn achtig gevoel in mijn buik. Ook wat rugpijn. ( heb ik normaal nooit)
We gaan weer afwachten. :wall:
Welterusten weer… doeidoei! :-*
Goeiemorgen allemaal,
Nou Heske…heb je al getest?? Zit al vanaf half 8 hier te kijken of je een berichtje plaatst :mrgreen: :mrgreen:
Laat het nou net jou uitslaapdag zijn zeker??? :mrgreen:
Hahaha, uitslaapdag, wat is dat??? Nee hoor, was al om half 7 m´n bed uit, maar nu is Sterre met Tjip boodschappen doen en kan ik ff doen wat ik wil :mrgreen:
Maar helaas meiden, geen goed nieuws, alweer een negatieve test Ik heb het er wel een beetje mee gehad nu, ga voorlopig maar gewoon m´n ongi afwachten en als ´ie er over een week nog niet is ga ik misschien eens heel voorzichtig aan testen denken. De vorige keren was ik niet echt teleurgesteld, maar nu toch wel, omdat ik normaal echt altijd vóór de 28e dag ongi ben. Nu is het dag 29, dus ik had echt wel hoop op ´n positieve test. Kan me ook niet meer voorstellen dat ik nog te vroeg getest heb, dus m´n ongi zal er wel aankomen en de misselijkheid, moeheid, duizeligheid en emobuien zullen wel van de spanning en een naderende ongi komen.
Brenda, voor jou ook al zo´n rotte onzekerheid, nou ik leef met je mee meis :hug: Ga je nou morgen wel bij de ha een test doen? Hoop voor je dat je goed nieuws krijgt, het kán toch haast niet anders, na 39 dagen :shock:
Claudie, jij bent nu de volgende! Hopelijk gewoon in één keer een positieve test hoor, we hebben hier de laatste tijd wel erg veel negatieve testen gehad zeg. Maar goed, ook al veel zwangeren, dus we geven de moed niet op! Ik duim voor je!!!
xHeske
Lelle hoe is het met jou? Zet de ongi door?
He meiden!
Wat kunnen jullie kletsen zeg!
Heske, balen van die negatieve test, kan me helemaal voorstellen dat je het even hebt gehad met testen! Maar, geen bloed= HOOP he
We gaan gewoon duimen dat je HCG nog niet hoog genoeg is en dat je volgende week een positieve test hebt! :-*
Bren: Wat naar dat je nog niets zeker weet zeg! Toch kan ik me niet voorstellen dat je niet zwanger bent hoor! Ik ga duimen voor een super duidelijke test van de HA!
Minnimouse: Wat is je mannetje een lieverd zeg!!! :inlove: Ze kunnen wel lief zijn… :mrgreen:
Claudie: Lekker geshopt? Enne, wanneer ga je ook alweer testen???
Als ik iemand ben vergeten…sorry… :oops:
Hier voel ik niets… Heel anders dan de vorige maand, toen voelde ik echt van alles! Denk dat het komt omdat ik er bijna niet mee bezig ben. Ergens wel lekker, kan me lekker op mijn huisje storten!
De camera is stuk trouwens, dus heb foto’s van de vorderingen met mijn telefoon gemaakt! Moet even zoeken thuis hoe ik ze hier naartoe krijg, maar dat moet kunnen volgens mij!
Vanmiddag shoppen, moet namelijk 3 grote spiegels of schilderijen hebben!
xxx
Wat een gebabbel hier maar helaas nog geen nieuwe zwangere dames :hug:
Ga er weer vandoor want ik moet Luca zo naar het kdv brengen.
Kom straks nog weleens buurten want ik moet vanmiddag pas gaan werken…tot later.
hi ladies
jammer heske kan me voorstellen dat je teleurgesteld zeker als je een hele regelmatige cyclus hebt :hug: maar zolang de :evil: uitblijven duim ik nog voor je meid
:-
brenda doen ze bij jouw ha dan geen bloedtest :think: vindt het zo belachelijk als ze een normale test gaan doen en je daar € 15 voor moet betalen :eh: ik hoop in ieder geval meer duidelijkheid voor je :-
nou durf ik morgen al helemaal niet meer te testen :shifty: bang voor teleurstelling mss dat ik eerst zaterdag eens afwacht :think: ik heb afgelopen mnd een cyclus van 28 gehad dus ga maar niet voor m’n nod testen :think:
:shifty: 8)
zie nu staan nog 2 dagen tot je nod :shifty: zucht
heb nu dus al weekend dinsdag weer werken :dance:
heb vandaag de auto heb vriendlief weggebracht ze hadden zo’n slecht weer voorspeld en als hij wil dat ik boodschappen doe dan zal ik toch de auto moeten hebben we gaan vandaag lekker retsen :mrgreen: :mrgreen:
waar zijn jullie nou :o
Heske balen dat je weer een negatieve test heb… :hug: . Maar er is nog steeds wel een klein beetje hoop. Je weet dat er soms gevallen zijn dat het weken duurt. Ik zou denk ik voor volgende week een bloedtest vragen.
En bren 15 euro vind ik belachelijk!!! ik zou het niet doen, tis toch precies dezelfde test, ik zou een bloedtest eisen. Je kunt natuurlijk die test doen, als je 15 euro wil uitgeven :think: en als deze neg is als nog een bloedtest eisen.
Claudia ik zou inderdaad niet voor je nod testen, maar das mijn mening
Lautje fototoestel kapot :naughty: dat kan niet hoor, zitten we hier nog steeds in spanning
Hier is het inderdaad doorgezet. Ga denk ik maar aan de teunisbloemolie beginnen, iemand ervaring?? heb geen zin in een cyclus van meer dan 40 dagen. Baat het niet dan schaad t niet. Zijn jullie trouwens ook al aan de foliumzuur begonnen? ik slik braaf elke dag mijn tabletje.
Nou ik :thumbup: voor nog een paar zwangere in ieder geval.
dikke knuf van mij
@lelle wrote:
Lautje fototoestel kapot :naughty: dat kan niet hoor, zitten we hier nog steeds in spanning
Volgens mij kan ik de foto's met een kabeltje op de computer zetten, dus ga mijn best doen in het weekend... Helaas lukt het niet eerder, want als ik niet klaar met met schilderen wordt zaterdag de vloer niet gelegd...
Misschien dat hubbie wel kan helpen, maar ga mijn best doen!!!
x