Heske balen meid :hug: , maar we blijven hopen dat je nu te weinig hcg hebt en dat je binnenkort een mooie test mag hebben.
Lelle, voor jou ook balen. Ik weet het even niet zo goed meer, maar was je nou gestopt met de pil en is dit je eerste ongi? Hoop voor je dat je volgende cyclus niet zo lang is en dat je er een beetje zicht op hebt wanneer je je ei hebt.
Brenda wat vaag hoor van je huisarts, ik zou ook gewoon om een bloedtest vragen.
Hier al een tijdje last van slijmpjes, dus mij ei is in aantocht :lol:
Nou, ben benieuwd Lautje!
Lief dat jullie de moed erin houden…ik zelf niet echt meer eigenlijk :oops: Bij Sterre had ik een positieve test op de dag van mijn nod, ´s avonds na liters thee nog wel. Het enige wat nog zou kunnen is dat mijn cylcus na de zwangerschap langer is geworden. Heb het niet bijgehouden omdat ik met die spiraal toch bijna nooit meer ongi werd, en voor die spiraal werd ik niet ongi omdat ik bv gaf. Maar ik denk wel dat die misselijkheid dan iig niet van een zwangerschap kan komen, want als mijn cyclus nu langer is, dan zou die misselijkheid wel errug vroeg in de zwangerschap zijn begonnen, en aangezien ik nu iig niet genoeg hcg heb voor een positieve test, lijkt het me niet dat die misselijkheid wel door hcg kan komen :? En dan heb ik m´n ei dus ook niet opgemerkt, en waarschijnlijk heb ik dan mijn ei gehad toen ik steeds die kleine beetje bloed verloor en toen hebben we niet geklust. Anyway… weinig hoop meer voor mij. Geeft op zich niet, we hebben helemaal geen haast, ik wil alleen graag duidelijkheid. Dus laat die duivels dan maar gewoon komen, weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar goed, dat hoef ik jullie natuurlijk niet uit te leggen
Lelle, heb je al een idee wanneer je volgende nod is dan? Ik heb zelf geen ervaring met teunisbloemolie, maar heb er wel positieve verhalen over gehoord. Maar het valt iig te proberen. Heb je hiervoor de pil geslikt of niet? Kan ook dat je lichaam moet ´ontpillen´ en dat je cyclus daarom langer is. Grote kans dat ´ie zich dan vanzelf weer herstelt…
Door alle drukte ben ik trouwens lekker af aan het vallen nu. Als het goed is krijg ik uiterlijk begin volgende week het geld van een grote tekstopdracht, en dan ga ik eens lekker shoppen. Kan wel wat nette kleren gebruiken voor alle officiële gesprekken die bij de overname van de winkel komen kijken :mrgreen: Sterre heeft voorlopig genoeg kleren (heb alleen nog een leuk setje van Barabara Farber gezien dat ik eigenlijk wel wil kopen voor haar), dus nu ben ik aan de beurt :dance: En Tjip moet een nieuw pak :dance: Hihi, hij is zoooo mooi in pak :inlove:
We zitten ook te denken om gewoon vast de zolder op te knappen. We willen dus graag op zolder gaan slapen, zodat onze kamer straks naar frummel 2 kan. Maar of frummel 2 er nu komt of niet, het is sowieso wel leuk om de zolder op te knappen, en aangezien we het druk krijgen, kunnen we er beter maar meteen mee beginnen. Ik wil een beetje een lichte, Scandinavische (nee, geen Ikea :mrgreen:, tenminste… niet alléén Ikea :mrgreen: ) stijl, met veel wit en misschien lichtblauw of ecru erbij. Heb al helemaal zin om weer aan het inrichten te gaan :mrgreen:
En nog meer leuk nieuws. Morgen krijg ik een laptop! Kan ik nog meer kokken… uh… werken! Die laptop hoort bij de winkel, maar aangezien daar ook een gloednieuwe pc staat, mogen we de laptop ook privé gebruiken en nu al ophalen. Ook een splinternieuw ding met alles erop en eraan, dus ik ben blij. En onze buren hebben draadloos internet, onbeveiligd, dus dat is ook handig :lol:
xHeske
Ah heske wat balen zeg… ik blijf hier gewoon verder duimen hoor!
Een laptop is echt heel erg fijn, spreek uit ervaring :mrgreen:
Je snapt natuurlijk wel dat we ook een voor en een nafoto van de zolder willen! :lol: :lol:
Brendaatje echt belachelijk dat je 15 euro voor die test moet betalen, misschien kun je vragen of je voor hetzelfde bedrag een bloedtest mag krijgen??
Lelle wat jammer dat je ongi is gekomen…
Vlinder succes met klussen he :mrgreen:
@Ke wrote:
En onze buren hebben draadloos internet, onbeveiligd, dus dat is ook handig :lol:Ja dat kan natuurlijk niet he :naughty:
xHeske
:mrgreen: :lol: :mrgreen:
Ik vind het trouwens ook raar hoor dat je 15 euro moet betalen voor een zwangerschapstest bij de ha.
Heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk.
En volgens mij is dat precies dezelfde test als bij de drogist… als je echt zolang over tijd bent gewoon een bloedtest eissen en anders naar een andere ha bellen.
Nee Niek, je hebt gelijk, kan echt niet, meeliften op het internet van de buren, zou ik ook nooit doen hoor :liar: :mrgreen:
He heske dat lijkt op mij oude slaapkamer, die was wit ecru en lichtblauw, hahaha. Nu is alles anders. Maar klussen is altijd leuk en vooral een leuke afleiding. Je kan het maar alvast afhebben. Sta je tenminste niet in je laatste maanden op zolder te puffen. Dus ik zou lekker langzamerhand er aan beginnen. En alvast veeeeel plezier met inkopen doen!!!
Hier ook een laptop, helaas wilde hij vanmorgen niet opstarten, ik balen, dacht niet kokken, maar daar ineens deed hij het weer :dance:
Dit is inderdaad mijn eerste nod sinds stoppen van de pil. Mijn cyclus is altijd al onregelmatig geweest, dus denk niet dat het van de pil komt. Het zou wel eens makkelijk kunnen dat deze korter wordt. Maar voorals nog geen idee wanneer me nod is.
Maar ik laat meestal niets aan het toeval over en doe er alles aan. Ik ben niet iemand die dan dat een maand probeert en dan dit en dan zus. Bij mij is het allemaal te gelijk. :oops:
-ovutesten
-benen in de lucht :silenced:
-om de dag en t liefst elke dag :silenced:
-en dan nu de teunibloemolie erbij. Ik denk dat het geen kwaad kan.
-en misschien ook nog wel tempen, maar dat weet ik nog niet zeker.
Wil gewoon me lichaam weer kennen, weten wat het doet. En dat gevoel had ik nu helemaal niet.
Joehoe vlinder een ei op komst!!! Dat wordt klussen geblazen!!!
Kan het me voorstellen hoor Lelle, dat je wil weten hoe je cyclus in elkaar steekt. En ach, al die dingen kunnen geen kwaad en als helpt is het mooi meegenomen toch!
Toen ik in verwachting was van Sterre hebben we op het laatste moment nog een dakkapel laten plaatsen (en heel de afwerking zelf gedaan) en de badkamer laten verbouwen. Dat doe ik dus noooooit meer, zo hoogzwanger in een bouwput zitten en nog moeten meeklussen ook. Nog een reden om lekker op tijd aan de zolder te beginnen en dan straks op m´n gemak een babykamer inrichten (whenever…). Vind klussen ook echt leuk ja, en er moet op zolder veel gebeuren. Muurtjes plaatsen, inbouwkast maken, behangen en / of schilderen, elektriciteit aanleggen en evt een wasbak aansluiten. Samen met Tjip kom ik een heel eind, en anders heb ik nog een erg handige vader die wel wil helpen.
Enne… een foto van voor en na? Tja, ´na´ zal wel lukken, maar ´voor´ :shock: Oei, weet niet of ik dat wel durf te showen, het is hier zooooo´n rotzooi! :oops:
xHeske
Dat word dus opruimen :lol: :lol: Nee hoor. Maar een foto voor hoort er natuurlijk wel bij, dus laat die zooi maar gaan, daar kijken we doorheen. En t zal wel meevallen, denk ik.
In een bouwput zitten als je zwanger bent, lijkt mij niets. Wij zijn dit jaar in dit huisje komen wonen. En er moesten nog kleine dingentjes afgemaakt worden. Dat heb ik eerst helemaal gedaan voordat ik uberhaupt stopte met de pil. Ik heb daar geen zin in als ik zwanger ben. Dus dadelijk alleen een babykamer, kijk er nu al naar uit :oops:
t leukste is inderdaad als jezelf een hoop kan, heerlijk.
wat is het verder stil vandaag
dit helpt mij er aan herinneren dat onze slaapkamer ook nog opgeknapt moet worden :shock:
Helaas geen zwangeren erbij hier .
Heske: had echt verwacht dat je wel positief zou testen :think: . Maar zolang je nog niet ongi bent is er nog steeds hoop hoor :-* (ook al denk je zelf van niet ).
En van die verbouwing toen je hoogzwanger was van Sterre weet ik alles nog van :lol: . Jij was niet blij in elk geval dus kan me voorstellen dat je het nu niet weer zo doet .
Brenda: Jij moet wel zwanger zijn. Wat vreemd dat die testen nog steeds negatief aangeven. En 15 euro bij de ha??? Wat een afzetters :o .
(maar geloof dat ik het ook wel zou laten doen om van die onzekerheid af te zijn :oops: ).
Ik heb sinds gisteren wat last van het litteken van de keizersnee. Heb ik nog nooit gehad :think: … Mijn nod duurt nog even dus moet geduld hebben of het daardoor misschien komt .
Groetjes Renate
Oh Renate, best wel spannend dan! Hoop voor je dat het een goed teken is.
Hier nog steeds geen ongi te bespeuren… :think: :roll:
Renate dat was bij mij het eerste teken dat ik zwanger was.
Had echt gelijk na mijn eisprong al last van dat litteken,…nu nog steeds trouwens :roll:
Maar ik moet rennen want ik moet gaan werken tot 22 uur en heb heeeeeeelemaal geen zin
oh renate spannend wie had daar laatst ook last van?? :think:
heske ook ik blijf voor je duimen meid :-*
vriendlief wil de badkamer nog verbouwen :roll: staat nog steeds op de planning maar hij moet komen voooooooor dat nr 3 zich aandient :shifty: dusss tis wel bouw op bestaande bouw dus dat scheelt maar die bouwput zie ik nu al niet zitten laat staan als ik zwanger ben :eh: :shifty: :oops:
sebastiaan ligt beneden te slapen isabella ligt nog wel in bed maar wel wakker ze zit me nu met grote ogen aan te kijken :inlove:
vanmorgen voor sebastiaan een nw plastic zilver saxofoon gekocht de oude is best wel stuk zeg maar :lol: d’r komt nog geluid uit maar daar is echt alles mee gezegd de sloperd :roll: dus gingen we de auto parkeren zegt ie: hier is veel plaats op te peren :lol: :inlove: oh geweldig zulke opmerkingen. :inlove: smelt
heb wel mooi geschreven dat ik tot de nod wil wachten met testen maar hou ik dat wel vol :think: bij isabella heb ik ook een dag ervoor positief getest :shifty: 8) m’n verstand zegt nee en m’n gevoel zegt ja :think: help me :oops:
kwou al zeggen volgens mij 1 van de zwangeren :lol: jij dus niek :thumbup:
Negatieve test is niet leuk, maar die spanning evenmin… als je genoeg testen in huis hebt en je jezelf voor kan houden dat het best negatoef kan zijn omdat je nog zo vroeg test… tja, dan zou ik persoonlijk gewoon testen… maar ik moet zeggen dat de 3e negatieve test echt niet leuk meer is, dus er is ook wel wat voor te zeggen om nog een paar dagen te wachten :think: Heb je veel aan hè!
ik heb nog 3 testen liggen :mrgreen: :think: :shifty:
Gooi er een tegenaan!
xxx
Mee eens! :mrgreen:
ok morgen als ik durf :oops: :shifty: :shifty:
volgens mij is de verkoop zwangerschapstesten booming als ik alleen al hier kijk :lol: ach ja is er toch iemand goed mee :mrgreen: :mrgreen: