Claudie :naughty: :naughty: :naughty:
Wij willen de positieve test zien hoor!!! We wachten al zo lang!
pfffff wat is er weer veel geschreven…En dan nog geen eens een zwangere erbij. Ik moet wel heeeeeel geduldig zijn.
Dus komop Claudia en Bren!!!
Bren grappig dat je ook uit rotjeknor komt, me to :dance:
minimouse ik zou niet weten wat ik zou doen. wij zijn sowieso met elke verjaardag rond 8 uur weg. Ik hou er niet zo van om hem ergens in bed te leggen en dan weer eruit te halen. Wij melden ook meestal van te voren dat we vroeger komen. en anders komen we niet. Helemaal met dat gerook daar zou ik echt niet tegen kunnen.
lautje de Ikea leeg gekocht Shame on you, hahaha. Nee hoor lekker doen!! Na al dat harde werken, mag dat
Renate veel plezier zo, ik hoop dat ze gezellig wakker wordt.
Bianca gewoon aan de klus, altijd lekker :silenced:
Heske wat ga je doen, volg je gevoel… Misschien een afspraak voor maandag bij ha…
iedereen fijne dag
Goedemorgen.
Minniemouse ik zou ook gewoon niet gaan hoor als er zoveel gerookt word.
Ik heb er ook zo’n hekel aan.(heb zelf 10 jaar gerookt :oops: )
Mijn ouders roken ook allebei en op verjaardagen dus ook (alleen bij hun thuis want hier morgen ze alleen buiten roken).
Dan vraag ik daar wel of ze een raam openzetten en als het echt te gek word ga ik gewoon naar huis.
Ik heb om die reden wel al eens een feestje afgezegt hoor als ik geen oppas kon vinden.
Vol spanning zette ik net de computer aan, ik dacht het ik 11 uur geweest en zullen vast wel wat dames getest hebben, maar nee hoor :naughty: . Het wordt wel weer eens tijd dat er zwangeren bij komen :mrgreen: , dus wie weet vanmiddag nog goed nieuws.
Minniemouse, ik zou er ook niet van houden hoor om mijn kind de hele avond in de rook te hebben. Slecht :thumbdown: en je gaat er ook nog eens enorm van stinken. Als het toch niet zo’n leuke verjaardag is zou ik gewoon lekker thuis blijven met hem.
Nog even een vraagje…hebben jullie dit ook?? :oops:
Vlak na mijn ongi krijg ik waterige afscheiding, echt water lijkt het, het is geurloos. Heb dit nooit eerder gehad. Na een paar dagen van dat waterige komen de draderige slijmpjes ( en mijn ei dus ) en daarna wordt het een paar dagen weer waterig en daarna is het helemaal afgelopen. Is dit normaal???
En hoeveel dagen hebben jullie die draderige slijmpjes?? Bij mij zijn die er steeds gedurende 3 dagen.
Bij ons in de familie rookt er gelukkig niemand. Wel een paar vriendinnen die roken, maar nooit waar Sterre bij is. :thumbup:
Brenda, als je nog naar de ha gaat vandaag, veel succes!!!
Haha, en nou weet ik waarom het zo gezellig is hier… Rotterdammers!!! Ik werk zelf voor een communicatiebureau uit Rotterdam, en ben dol op die slappe Rotterdamse humor :lol:
Maar goed… nog steeds geen ongi :think: Ga voorlopig gewoon afwachten hoor, ook nog geen afspraak bij de ha maken. Ik voel me vandaag wel weer raar eigenlijk. Zo´n wankel gevoel…
Claudie, voor jou dus spannend vandaag!!! Ik duim voor je!!! Vind dat het wel weer eens tijd wordt voor een positieve test! :mrgreen:
Vandaag krijg ik eindelijk een laptop! Tjip is nu even naar de KvK en daarna gaat ´ie ´m ophalen. :dance:
xHeske
Vlinder, die draderige slijmpies heb ik ook een dag of 3 geloof ik. Dat waterige herken ik eigenlijk niet echt…
Nog geen posi testen :shock: hoe is het mogelijk he!!??
Ik heb toch nog OPPAS gevonden!!! :dance: Mijn vriendin/collega wil oppassen. Ik mag Matthijs bij haar brengen en hij mag er blijven slapen!!
(ik heb maar een korte lijst die ik kan vragen, omdat ik vreselijk kritisch ben wie wel en niet mag oppassen :oops: )
Tis trouwens een bruiloft geen verjaardag, anders had ik allang afgezegd!!!
Vlinder, Slijmpjes?? :think: Ik moet eerlijk zeggen dat het hele waterige me niet zo bekend voorkomt. Draderige slijmpjes vind ik zelf altijd heel moeilijk te onderscheiden van gewone afscheiding, dus hoeveel dagen dat is??? I really don;t know!! :think:
ik moet t van me af gillen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik heb positief getest :dance: :dance: :dance: :dance:
alleen kan vriendlief niet bereiken hij werkt in een winkel en kan niet altijd zijn mobiel opnemen :roll:
dus jullie zijn de eersten :mrgreen: :oops:
aaaaaaaaahhhhh
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEERT!!!
Meid wat leuk!!! Nu maar snel je hubbie te pakken zien te krijgen!!
Dat word trouwens nog in een rap tempo die badkamer verbouwen
WAT ONTZETTEND GOED NIEUWS!!! EN WIJ ZIJN NOG WEL DE EERSTE!!! WAT EEN EER>
Meid van harte gefeliciteerd!!! Geniet er maan van!!! Het is je gegund!!!
Ik zit hier met een van oor tot oor!!! SUPERRRRRRRRRRRR
hele dikke knuf van mij
Who’s next???
Vlinder dat waterige heb ik ook, ben nogal een nat persoon, hahah. Ik heb geen idee wat dat is. Die slijmpjes (snotjes) :sick: heb ik ook gedurende zo 2 dagen. Vorige cyclus had ik ze meerdere keren, dus geen idee wat dat dan weer was.
Heske eindelijk een laptop, dat wordt nog meer kokken
en waarom geen ha??
Minimouse wat fijn dat je een oppas heb gevonden. mijn lijst is ook heel kort, mijn ouders en mn broertje en zn vriendin. that’s it.
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, CLAUD GEFELICITEERD!!!
wat een heerlijk nieuws zo…(zo willen we er nog wel een paar toch, so WHO""S NEXT???)
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:: :: :: JOEPIE :: :: ::
:: GEFELICITEERD ::
@minniemouse wrote:
so WHO""S NEXT!!!??)
Nou euh…heb je nog effe…2,5 week ofzo

Heb net voor het eerst in mijn leven zo’n ovulatietestje gedaan, ik kreeg een heel licht streepje dus mijn ei zit er alweer bijna aan te komen. Ik denk zelf over een dag of 4!! Heb besloten om extra mijn best te gaan doen dit keer

Tja, ik moet ook nog wel even… :shifty:
Maar Lotte en Renate hebben volgende week hun NOD! Dus meiden, we willen positieve testen!!!
PS: Claudie, vind het zo ontzettend leuk voor je!!! :dance: :dance: :dance:
wat handig zo’'n testje!!! Mar moet je die nu elke dag doen, of is dat niet nodig???
Ik denk dat mijn NOD ongeveer over 14 dagen is.
Ik weet bijna zeker dat ik woensdagmiddag mijn ei heb gehad en de vorige 2 keren werd ik dan 16 dagen later ongi…(en dan reken ik van vorige maand de 1e posi test)
We hebben zondag geklust en woesdagavond, dus we hebben zeker wel kans deze maand…
en anders gaan we gewoon weer naar de volgende ronde…
(ik hoop alleen dat me deze maand die onzekerheid wordt bespaard. Of zwanger of direct ongi…niet die gein er tussendoor elke keer)
Nee minnie dat hoop ik ook niet voor je!
Tja ik was eigenlijk niet van plan zo’n ovulatietestje aan te schaffen maar toen ik die zwangerschapstesten bij sensitest bestelde heb ik deze er maar meteen bij besteld. Heb daar maar niks van tegen hubbie verteld anders verklaard hij me voor gek, het moet gewoon op een natuurlijke manier gaan. Vind ik ook maar ik ben toch wel even nieuwsgierig wanneer mijn ei springt.
Je moet om de dag testen en dan een beetje afhankelijk vanaf welke dag, ligt aan je cyclus.
Claudie: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! Wat gaaf!!! Gefeliciteerd hoor!!! Heb je je hubbie al te pakken gekregen ondertussen?
Groetjes Renate
@minniemouse wrote:
wat handig zo’'n testje!!! Mar moet je die nu elke dag doen, of is dat niet nodig???
Ik denk dat mijn NOD ongeveer over 14 dagen is.
Ik weet bijna zeker dat ik woensdagmiddag mijn ei heb gehad en de vorige 2 keren werd ik dan 16 dagen later ongi…(en dan reken ik van vorige maand de 1e posi test)
We hebben zondag geklust en woesdagavond, dus we hebben zeker wel kans deze maand…
en anders gaan we gewoon weer naar de volgende ronde…
Ik heb ook wel kans deze maand denk ik...
Wij hebben op dag 7/8/10/12 en 15 geklust.... Zitten nu op dag 17, en wil eigenlijk vanavond ook wel! :oops: Maar ja, ik laat hubbie aangeven wanneer hij wil, anders heb ik het straks weer gedaan! :wink:
xxx
lautje daar zou toch een lucky shot bij moeten zitten
ik wil me dan ook niet teveel opdringen in de vruchtbare tijd wij hebben maar 2x geklust waarvan waarschijnlijk 1x te vroeg :oops:
wat betreft slijmpies zondag 2 weken geleden toen de droop t er gewoon uit toen ik naar de wc ging dus toen meteen ff werk van gemaakt en daarna woensdag nog een keer heb m’n ei niet gevoeld :eh:
brenda meid weet je al iets meer??
heske ik duim nog steeds voor je meid