Augustusstoppers 2007, deel 5, al 9 zwangeren!!!

Sooki, mijn cyclus was nooit echt regelmatig, maar altijd tussen de 24 en 28 dagen en nu zit ik op dag 30. Ooit 1 keer een cyclus van 31 dagen gehad. Heb overigens geen pil geslikt, had een mirena, dus daar zou het niet aan moeten liggen…

Brenda, als ik jouw verhaal zo lees denk ik echt dat je zwanger bent meid. Alleen die negatieve digitest is dan gek :think: Zou idd gewoon nog eens zo´n kruidvattest doen. :hug:

Zijn er eigenlijk meer meiden die ervaring hebben met de sensitest? Niek toch ook, of niet? Testte jij wel meteen positief? Begin me dan toch af te vragen of die Sensitesten wel zo betrouwbaar zijn :think: Maar goed, waarschijnlijk denk ik dat alleen maar omdat ik hoop dat het aan die testen ligt :doh:

xHeske

Jeetje wat balen Ke, ik kan me echt niet voorstellen dat je niet zwanger bent :think:

Ik heb ook nog 5 sensitesten liggen hoop wel dat ze betrouwbaar zijn hoor :eh:

wat is er deze middag weer veel geklept

Heske ik heb inderdaad wel eens vaker negatieve verhalen gelezen over de sensitesten. ik vind clearblue nog altijd wel het duidelijkst.

Je kunt inderdaad beter s ochtends testen. Dus ik zou morgen andere test halen en zondagochtend nog een keer proberen en als hij dan weer neg is dan zou ik toch maar eens echt aan de ha gaan denken.

Bren je moet niet gelijk denken dat er ook iets mis is, natuurlijk het zou kunnen. Maar er zijn inderdaad verhalen van ladies die pas na 6 weken pos testen en gewoon een gezond kindje in hun armen krijg, dus dat kan voor jou gelden.

Wij zijn vanmiddag even naar de prenatal geweest :oops: En hebben een gelukspakje gekocht. Dat hebben we de vorige keer ook gekocht voordat we begonnen met klussen, als het dan niet zou lukken dan had ik tenminste elke keer iets tastbaars. Maar toen was het in 1 keer raak. En heeft kian het ook gelijk na de bevalling aangehad. Misschien is het raar, maar ik merk dat ik er heel veel aan heb.

trouwens vandaag ook aan de teunisbloemolie begonnen.

Nou Bren hopelijk krijgen we nog een positieve test van jou morgen.

heske wat vreemd zeg :-* ik zou eens een ander merk proberen ik heb btw clearview ook via internet en die zijn wel heel duidelijk gelukkig dus mss een tip komen volgens mij gewoon van clearblue!!ik duim voor je meid :pray: en succes hè :-

brenda ook al is t vaag een lijn is een lijn meid hop morgen testen en weg met die onzekerheid :-
succes morgen :-

ik wil samen met jullie mama worden :pray: :-

wie weet helpt t lelle :mrgreen:

ik heb trouwens niet in de ochtend getest ik heb vanmiddag getest om 1300 bij sebastiaan en isabella richting de avond rond 17.30!!

maar extra geconcentreerd te hebben is t bij jullie niet onverstandig succes meiden :-* :pray:

nou ik ga koken :dance: en weinig wijn drinken :eh: :wink: hoop niet dat t opvalt :think:

morgen winkelen dus mss 's avonds of zondagmiddag pas dag meisjes

en die steken brenda die herken ik als bandenpijn jaaaa dat voel je vrij snel in t begin vd zwangerschap

nu ben ik echt weg :-*

Hi kleppers!!!

Heske, ik snap er niets van… :snooty: Ik heb geen ervaring met Sensitesten, maar vind het zo raar dat hij weer negatief is!

Bren: Ik zou dan inderdaad zelf testen, en dan kijken wat daaruit komt! Is hij negatief, meteen die huisarts achter zijn bureau vandaan trekken een een bloedtest eisen! :lol:

Claudie: Ga je duimen dat ik ook mama wordt met jullie?

Lelle: Ik heb mini sokjes, ook zo lief!!! Durf verder niets te kopen eigenlijk…

Wie is nu de volgende? Renate toch???

xxxx

Ik heb met 2 sensitesten positief getest.

Op dag 28 en dag 30 dus eigenlijk gelijk op mijn nod al een duidelijk streep.

Hoor ook van andere dat de testen goed werken.

Nu heb ik eindelijk die klote foto´s na 2 uur op de pc, zijn ze te groot om in te voegen in mijn bericht!!! :evil:

Ik haat computers!!! :x

x

Ik hoop dat het lukt!!!

PS: Let niet op de troep… :oops: Zo ziet het er echt niet uit normaal gesproken!!!

x

foto 2

foto 2 zie ik niet :think:

Mooi die blauwe kleur!! Wat hebben jullie op dit moment nog op de vloer liggen en wat voor vloer krijg je?? (de nieuwe is toch nog niet gelegt? ik vraag het maar even omdat ik deze vloer eigenlijk ook wel mooi vind en hij glimt nog mooi)

foto 3

@Talulah wrote:

foto 2 zie ik niet :think:

Mooi die blauwe kleur!! Wat hebben jullie op dit moment nog op de vloer liggen en wat voor vloer krijg je?? (de nieuwe is toch nog niet gelegt? ik vraag het maar even omdat ik deze vloer eigenlijk ook wel mooi vind en hij glimt nog mooi)

Wat er nu ligt is marmeleum, en ligt er ook pas 3 jaar in… Hij is ook nog best mooi, maar wij willen graag een donkere vloer. We krijgen morgen een donkere laminaat met V groef…

Zal zondag het resultaat laten zien!!!

( Als het lukt, heb volgens mij de computer op hol laten slaan! )

x

Leuk Lautje, ben erg benieuwd naar het resultaat straks met de nieuwe vloer!

Ik hoor echt wisselende berichten over die sensitesten, maar ga er voor het gemak maar even vanuit dat ze gewoon werken en dat ik dus gewoon niet zwanger ben. Vandaag dag 31 van mijn cyclus… is dus de langste cyclus die ik ooit heb gehad vanaf mijn 18e ongeveer :think: Maar ja, op zich nog niet extreem lang vergeleken met anderen, vandaar dat ik nu ook nog niet naar de ha wil. Ik wacht het sowieso dit weekend nog even af. Gebeurt er niks, dan haal ik volgende week toch ook nog maar een andere test. Maar ik heb zo´n vermoeden dat ik toch vandaag of morgen ongi ga worden. Heb nu echt zo´n ongi gevoel in mijn buik…

Lelle, ik vind het wel een mooi idee, zo´n gelukspakje :inlove: Of het nou helpt of niet, het is wel een mooi symbool vind ik! Hey, en een goed excuus om alvast naar al die ieniemini kleertjes te kijken. Hm… :think: , denk dat ik vanmiddag nog maar even de stad in ga :mrgreen:

xHeske

Even met mijn slaaphoofd…(was om 2.00 uur thuis)

Heske :hug: :hug: :hug: wie weet toch die rottesten!!! Ik blijf voor je duimen meis net zoals voor Brenda…

Lautje leuke foto’'s, Ben benieuwd naar je nieuwe vloer!!!

(wij hebben ook blauw op de muur) :mrgreen:

Zo, nu eerst even mijn kind ophalen. :inlove:

lautje: leuke foto’s hoor. En troep … ach dat hebben we hier nooit :liar: :wink: .

Heske: wel vreemd dat je nu dan zo’n lange cyclus hebt als je dat nog nooit gehad hebt. Heeft misschien dan toch wel te maken met verwijderen spiraal :think: .

Lelle: hopelijk helpt dit “gelukspakje” net zo snel als bij Kian :-* .

Gisteravond personeelsfeest gehad van mijn afdeling. Was erg gezellig. We hebben gepaintballed (weet eigenlijk niet zo goed hoe je het schrijft :oops: ). Was erg leuk maar doet wel zeer hoor als je geraakt wordt. Heb nu dus ook een paar blauwe plekken :roll: . Verder lekker bijgekletst en nog een warm en koud buffet gehad :drool: . Lienke was uit logeren en die hebben we net weer opgehaald. Hoefden we er tenminste vanmorgen niet zo heel vroeg uit :dance: .

Groetjes Renate

Brenda, waar zit je? Ben ff nieuwsgierig of je vanmorgen nog een test gedaan hebt…

Ja idd, Brenda waar ben je???

Hier heb ik ineens weer dat ongi/vage kriebel krampjes in mijn BM.

Had ik dus vorige maand ook.

Ik hoop dat ik niet weer van die gein heb zometeen. Of zou ik dan mij ei hebben gemist.??? Maar dat voel je niet in je BM toch???

Naja, ik wacht het af. Ik ga dus nu ook niet meer extra vrijen omdat…

aarrgghh…gek word je ervan!!

hallo ik ben dus aan het bijlezen zit nu op pagina 10 en er zijn eralweer 15 dus ik geef straks netjes antwoord op iedereen!!

had wel vlug gezien dat claudie zwanger is.

:: GEFELICITEERD meid ::

tot zo

zo meiden.

sorry sorry sorry ik ben dus erg druk gister heeft me vriend zijn verjaardag geviert voor zijn vrienden erg gezellig en hij heeft verteld dat ik gestopt ben met de pil.

zijn ene vriend vond het helemaal geweldig want wordt eind december papa.

ik ben idd niet kok verslaafd meer ik heb de rust gevonden!!

maar ben altijd nieuwsgierig of er weer iemand zwanger is en hoe het met jullie meiden gaat!!

brenda en??

Heske ik blijf voor je :pray:

renate leuk zeg een personeels uitje!!

al 7 zwanger zijn die allemaal echt pas in aug gestopt??

lautje leuk is dat he je huisje maken zoals je het mooi vind!!

jullie kletsen wel erg veel hoor pff kan het bijna niet meer bijhouden!!

oei paintball lijkt me echt pijnlijk hoor!! Nou ja als jullie het maar gezellig hebben gehad!!

Brendaatje waar ben je en heb je getest??

Bianca wat fijn dat je de rust hebt gevonden, probeer die nu ook te houden :smiley:

Nou hier is de klusmanie ook toegeslagen, we komen net bij de bouwmarkt vandaan en gaan dus met de slaapkamer aan de gang. Het is toch rotweer. Ik zag ontzettend leuk behang voor de kinderkamer…dat behang was hubbie ook al opgevallen want die riep meteen: oooo dat is leuk voor onze toekomstige dochter hahaha :mrgreen: Eerst nog maar eens zwanger zien te worden!!